پیش بینی بازی بین دو تیم یوونتوس و ناپولی + پیش بینی بازی بین دو تیم آتلانتا و آث میلان

– پیش‌ بینی بازی‌های سری آ
– آمار و ارقام لیگ سری آ
– پیش‌ بینی بازی یوونتوس و ناپولی
– پیش‌ بینی بازی آتلانتا و آث میلان

پیش از بازی‌ های این هفته سری آ، پیش‌ بینی‌های خود را بر اساس اطلاعات، آخرین اخبار و تجزیه و تحلیل تیم‌ها، در سایت فوتبالی آپدیت و بهتر کنید.

بخوانید: معرفی کامل سایت شرط بندی وان ایکس بت

پیش بینی بازی بین دو تیم یوونتوس و ناپولی

آیا یوونتوس می تواند قهرمان فصل گذشته را شکست دهد؟

با توجه به اینکه تیم یوونتوس امسال در رقابت های اروپایی حضور ندارد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا دوباره بتواند در این رقبت ها حضور داشته باشد. شاگردان الگری در حال حاظر با ۳۳ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و امیدوارند بتوانند در خانه قهرمان فصل گذشته را شکست دهند.

تیم فوتبال ناپولی تا اینجای کار نتوانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و در حد انتظار ظاهر نشده؛ هر چند بعد از برکناری اسپالتی دو مربی دیگر به خدمت گرفته اند و مربی جدید ۳ باخت در کارنامه اش ثبت کرده است و بازی قبلی خود را در مقابل اینتر با نتیجه ۳-۰ شکست خورد.

تیم یوونتوس در این هفته ها در بهترین فرم خود قرار دارند و از ۶ بازی اخیر خود شش پیروزی را کسب کرده اند و جدی ترین رقیب برای اینترمیلان محسوب می شوند. تیم ناپولی در برابر ۷ تیم برتر جدول بدون برد بوده و انتظار می رود در برابر یوونتوس هم شکست بخورند.

پیشنهاد ما برای این بازی برد تیم یونتوس با نتیجه ای نزدیک می باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم آتلانتا و آث میلان

تیم فوتبال میلان با اعتماد به نفس کامل به این شهر آتلانتا و ورزشگاه برگامو سفر خواهد کرد چون از ۵ بازی اخیر بین این دو تیم چهار بازی میلان برنده بوده است. همچنین تیم میلان از ۱۰ مسابقه که به عنوان مهمان وارد میدان شده است تنها ۲ بار در تمامی رقابت ها باخته است.

تیم آتلانتا در این روزها وضعیت جالبی ندارد و از شش دیدار اخیر خود تنها یک برد در مقابل تیم سوئيسی در لیگ اروپا داشته است.

آتلانتا در رقابت های اروپا صدرنشین گروه خودش است و با تمام تمرکز می تواند به این مسابقه بیاید ولی شرایط میلان اینطوری نیست.

آن‌ها با نیوکاسل با پنج امتیاز در گروه لیگ قهرمانان اروپا در رتبه های سوم و چهارم ایستاده اند، که برای صعود از این گروه کارشون خیلی خیلی سخت شده است.هر تیم که در روز چهارشنبه پیروز شود احتمالا بتواند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا صعود کند.

تیم میلان از همه لحاظ از تیم اتلانتا بهتر می باشد ولی به این دلیل که تمرکز این تیم به بازی لیگ قهرمان می باشد شاید با گرفتن یک امتیاز کنار بیاید. پس ما برد مساوی تیم میلان را به شما پیشنهاد می کنیم.

پیش بینی بازی بین دو تیم اینتر و ادیینزه

تیم اینتر پس از باختی که در فینال لیگ قهرمانان در مقابل منچسترسیتی داشته است هیج افتی نداشته و از زمان به بعد یکی از ۱۹ بازی این فصل را از داده است و در حال حاظر در صدر جدول لیگ سری آ قرار دارد.

در طرف مقابل تیم اودینیزه از ۱۸ بازی که در فصل انجام داده تنها یک برد کسب کرده که این نشان می دهد تیم صدر نشین مشکلی برای شکست دادن این تیم نداشته باشد. ۴ دیدار اخیر بین این دو تیم اینتر برنده بوده است. تیم اودینیزه در رده ۱۶ جدول قرار دارد و در بازی های این فصل که به عنوان مهمان به میدان رفته آمار جالبی نداشته است.

۴ بازی اخیر این دو تیم را اگر بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که در در هر چهار بازی دو تیم موفق به زدن گل شده اند ولی در این بازی شاید تیم اودینیزه قدرت حمله به دفاع اینتر را نداشته باشد.

اینتر میلان از ۹ بازی اخیر خود در ۵ بازی موفق به کلین شده است و در این فصل تنها ۷ گل دریافت کرده است.

پیشنهاد ما برای این بازی برد تیم اینتر همراه با کلین شیت می باشد.


اختصاصی وب سایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل