پیش بینی هوش مصنوعی از پوزیشن های رابطه جنسی در آینده + پیش بینی هوش مصنوعی از پوزیشن های رابطه جنسی آینده

پیش بینی هوش مصنوعی از پوزیشن های رابطه جنسی در آینده

 

در این پست، به بررسی ماجرای پیش بینی هوش مصنوعی از پوزیشن های رابطه جنسی در آینده می پردازیم. هوش مصنوعی پوزیشن‌ های جنسی را پیش‌بینی می‌کند که در آینده انجام خواهیم داد – و شما بهتر است در اینکار خشن باشید. تکرار باعث خستگی و تکراری شدن همه چیز می شود. حتی در رابطه جنسی هم تکرار یک پوزیشن باعث خستگی و تکراری شده و در نتیجه بی معنی شدن آن می شود.

 

افراد حاضر در لاوهانی که به انبوه پوزیشن‌های جنسی در کارما سوتارا راضی نبودند، پوزیشن‌های محبوب جنسی را به هوش مصنوعی چت جی پی تی ارسال کردند و از آن خواستند تا چهار پوزیشن جدید ایجاد کند. مردم این روزها از هوش مصنوعی برای همه چیز استفاده می کنند. (از برنامه ریزی رژیم غذایی و برنامه های تمرینی گرفته تا کمک به آنها در زندگینامه دوستیابی).

 

پیش بینی هوش مصنوعی از پوزیشن های رابطه جنسی آینده

و به نظر می رسد که در حال حاضر هوش مصنوعی نیز درگیر زندگی جنسی مردم جهان است. افراد حاضر در Lovehoney که به انبوه پوزیشن های جنسی در Karma Sutra راضی نبودند، Chat GPT 50 را با پوزیشن های جنسی محبوب شان تغذیه کردند و از آن خواستند تا چند پوزیشن جدید و خشن را برای آنها ایجاد کند.

پیش بینی هوش مصنوعی از پوزیشن های رابطه جنسی در آینده 

و تنها چیزی که ما می گوییم این است که شما بهتر است خیلی پیچ و تاب خورده باشید! برای دور زدن فیلتر محتوای جنسی، لاوهانی از ربات هوش مصنوعی «موقعیت تمرین» درخواست کرد. و مطمئناً این هوش مصنوعی برخی از آن پوزیشن هایی که چشم را باز می کنند ارائه کرد!

 

بیشتر بخوانید: 6 آسان ترین پوزیشن های رابطه جنسی

 

پوزیشن های رابطه جنسی

ربات هوش مصنوعی در مورد اینکه چرا به پوزیشن‌های جنسی جدید نیاز داریم، خودش گفت: در دنیای صمیمیت، تنوع فقط چاشنی زندگی نیست، بلکه کل قفسه ادویه‌ای لعنتی است. اگر شما و شریک زندگیتان تا زمانی که به یاد دارید تانگوی افقی را به همان شیوه انجام داده اید، ممکن است وقت آن رسیده که همه چیز را تغییر دهید.

پوزیشن های رابطه جنسی

مدل هوش مصنوعی اضافه کرد: توسل به موقعیت‌های جنسی یکسان مانند لذت بردن از دسر دلخواه روزانه است. اما تغییر دادن همه چیز مانند افزودن غذاهای جدید به smorgasbord احساسی است. بنابراین ما را هیجان‌انگیز نگه می‌دارد، و کام شما را مجذوب می‌کند. و تضمین می کند که هرگز از مهمانی صمیمی خود خسته نخواهید شد.

 

1. پوزیشن The Feather Float

برای این پوزیشن، باید به پشت دراز بکشید و پاهای خود را در هوا بلند کنید. به جای قرار دادن پاهای همسر خود روی شانه ها، شریک زندگی شما در انتهای تخت می ایستد و پاهای شما را نگه می دارد و حمایت می کند. انتظار می رود این پوزیشن احساس بی وزنی را ایجاد کند.

پوزیشن های رابطه جنسی در آینده 

باید بگوییم که Lovehoney همچنین می‌افزاید که اگر می‌خواهید بیشتر شهوتی شوید، یک ویبراتور بین پاهای زن قرار دهید، زیرا که به خوبی عمل می‌کند. جالب ایت بدانید که این موقعیت به طور طبیعی اسباب‌بازی را در تمام طول مسیر ثابت نگه می‌دارد.

 

بیشتر بخوانید: 3 بهترین پوزیشن رابطه جنسی برای زنان با سینه بزرگ

 

2. پوزیشن های جدید رابطه جنسی : The Harmony Hug

یک در آغوش گرفتن – اما بسیار مسابقه ای تر از یک آغوش معمولی. برای این پوزیشن دنج، شما و همسرتان باید رو به روی هم بنشینید و پاهایتان را روی هم قرار دهید. سپس بازوهای خود را دور یکدیگر بپیچید و پاهای خود را در هم قفل کنید. از آنجا، می توانید جلو و عقب کرده و “اصطکاک شدید” ایجاد کنید. این پوزیشن، برای زوج هایی مناسب است که به دنبال احساس صمیمیت هستند.

 

3. پوزیشن The Velvet Vise

این پوزیشن برای نسل هزاره سوم بسیار مناسب است. یک نظرسنجی اخیر نشان داده شده است که 57 درصد از آنها می‌گویند سبک سگی پوزیشن مورد علاقه‌شان است. این پوزیشن یک نفوذ عمیق تر و احساس “پری” است. برای The Velvet Vise، شریک دریافت کننده باید روی شکم خود دراز بکشد و پاهای خود را صاف و کمی از هم باز کند. سپس شریک دیگر از پشت وارد می شود.

 

بیشتر بخوانید: شکایت بازیگر زن فیلم های پورن از آلت بزرگ مردان + عکس

 

4. پوزیشن The Lotus Blossom

دوستداران یوگا ممکن است با این پوزیشن آشنا باشند. درست مانند پوزیشن نیلوفر آبی در یوگا، رو به روی همسرتان بنشینید و پاهایتان را روی هم قرار دهید. سپس باید به جلو خم شوید و بازوهای خود را در هم بپیچید که ارتباط قوی ایجاد می کند. از این موقعیت، می‌توانید تکان دادن ملایم یا فقط حفظ سکون را امتحان کنید و در عوض روی تماس چشمی عمیق و صمیمیت عاطفی تمرکز کنید.

 

بعداً می‌توانید از ربات هوش مصنوعی به خاطر پیشنهادهای عالی اش تشکر کنید! اگر تمایل دارید تا پوزیشن های رابطه جنسی بیشتری را یاد بگیرید، می توانید به مطالب پیشنهادی ما مراجعه کنید. همچنین اگر علاقه دارید تا در بهترین سایت سرگرمی های بزرگسال ایران ثبت نام کنید، کافی است تا بر روی لینک های ورود به سایت پایین صفحه کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات