چرا لیونل مسی از لمس هر زنی جز همسرش امتناع می کند؟  + غیرت لیونل مسی روی همسر و فرزندانش

چرا لیونل مسی از لمس هر زنی جز همسرش امتناع می کند؟ 

چرا لیونل مسی از لمس هر زنی جز همسرش امتناع می کند؟ همه از غیرت لیونل مسی روی همسرش خبر دارند. همسر لیونل مسی و فرزندانش، خط قرمز زندگی او هستند. اما برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آمده که دلیل این همه حساسیت چیست؟ چرالیونل مسی هیچ زنی غیر از همسرش را لمس نکرده است؟ خب، ما در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

اگر بخواهیم مثالی بزنیم، می توانیم درباره رقیب او یعنی کریستیانو رونالدو صحبت کنیم. کسی که به دختر بازی های ناهنجارش معروف بود. بازیکنی که مورد اتهامات جنسی و سوء استفاده از زنان قرار گرفته و ممکن بود دادگاهی شود. نامزد او ایرنا شایک سالها بعد از اینکه او را ترک کرده و انواع توهین ها را تحمل کرد، گفت که از دختربازی های او خسته شده بود.

 

اما برخلاف بازیکنانی مثل رونالدو، مسی یک الگوی اخلاقی بین فوتبالیست ها است. کسی که همیشه کنار خانواده اش بوده و حاضر نیست بدون همسرش حتی عکس بگیرد. خانواده داری لیونل، مثال زدنی است. ما در ادامه می خواهیم درباره زندگی زناشویی لیونل مسی صحبت کرده و از میزان عشق بین زندگی این زوج صحبت کنیم.

 

بیشتر بخوانید: کارولینا استرامر مگان فاکس ایتالیایی کیست؟

 

غیرت لیونل مسی روی همسر و فرزندانش

مسی می گوید: با تمام درد روحش، همسرم همیشه از من حمایت و همراهی کرده است. داستان عشق آن‌ها در سال‌های نوجوانی شکوفا شد و از آن زمان، او دلایل عمیقی دارد که چرا هرگز به زنان دیگر نزدیک نمی‌شود. همه می دانند که این زوج از زمان کودکی همدیگر را دوست داشته اند. رابطه آنها یک رابطه عاشقانه قوی و مثال زدنی برای تمام افراد است.

چرا لیونل مسی از لمس هر زنی جز همسرش امتناع می کند

مسی و آنتونلا روکوزو از دوران کودکی عاشق یکدیگر بودند هستند. داستان عشق آنها، در قلب روزاریو، آغاز شد. پیوندی که از طریق رشته های سرنوشت و ارتباط متقابل آنها شکل گرفته است: دوست دوران کودکی مسی، لوکاس اسکاگلیا، که اتفاقا پسر عموی روکوزو بود. آنها حتی زمانی که مسی فوتبال خود را در بارسلونا دنبال کرد، در تماس بودند.

 

اما داستان آنها در سال 2005 تغییر کرد، زمانی که مسی پس از از دست دادن بهترین دوست خود به طرز غم انگیزی به آرژانتین بازگشت. پس از آن، آنها از سال 2009 یک زوج بوده اند و رابطه آنها در اواسط دهه 2000 برای عموم آشکار شد. در حالی که آنها معمولا زندگی عاشقانه خود را خصوصی نگه می دارند، اما این زوج با نگاه هایی اجمالی از پشت صحنه عاشقانه خود طرفداران را مجذوب خود می کنند.

 

بیشتر بخوانید: بازیگر هوادار اوساسونا بدون سوتین به استادیوم رفت! + عکس

 

تعهد و وفاداری مسی به همسرش

زیبایی خانم روکوزو انکارناپذیر است، اما تعهد مسی به او بسیار فراتر از ظاهر او است. عروسی آنها در روزاریو در سال 2017 واقعاً قابل توجه بود و اغلب به عنوان “عروسی قرن” ستایش می شود. 260 میهمان از جمله نام‌های معروفی مانند لوئیس سوارز، جرارد پیکه و شکیرا حضور داشتند. ارادت مسی به همسرش آنقدر عمیق است که از تماس فیزیکی با زنان دیگر اجتناب می کند.

لیونل مسی و همسرش

گزارش شده است که مسی به زمین آمده تا به بزرگترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شود تا زندگی زیبایی برای روکوزو بسازد. اما پس از اینکه آنها عقد کردند، موجی از طرفداران زن به دنبال آزمایش وفاداری آنها بودند. یکی از سوپر طرفداران برجسته، اینفلوئنسر سوزی کورتز، حتی آن را به حد افراط رساند. او روی بدن خود مسی را خالکوبی کرد و عکس هایی از خودش را با پیراهن او برای او فرستاد.

 

بیشتر بخوانید: خیانت فوتبالیست معروف به همسرش وقتی به مسافرت رفته بود!

 

مسی فقط همسرش را لمس می کند

پاسخ مسی به آن زن قاطعانه بود – او بلافاصله این زن را بلاک کرد. لیونل مسی از تماس فیزیکی با زنان دیگر خودداری می کند. زیرا از نظر او صمیمیت فقط مختص همسرش و اوست. هنگامی که مسی با زنانی که همسر او نیستند، عکس‌برداری می‌کند، چشم‌های ناظر اغلب در ژست‌های عجیب و غریبی به تصویر کشیده شده است.

لیونل مسی و فرزندانش

بازوهای او معمولاً در کنار بدنش جمع می‌شوند یا در جیب‌هایش پنهان می‌شوند و از پیچیدن دست هایش به دور زنان خودداری می‌کند. بر اساس گزارش ها، این رفتار از تمایل او برای محافظت از رسانه ها در برابر تفسیر نادرست عکس ها و دلالت بر موارد نادرست در جایی که وجود ندارد ناشی می شود. حتی در یک عکس فوری با شکیرا، او فاصله خود را حفظ کرد.

 

تعهد تزلزل ناپذیر مسی به حفظ فاصله با زنان دیگر می تواند نمونه قابل توجهی برای مردان متاهل باشد، به ویژه در مشاغلی که با زنان جذاب بسیاری روبرو می شوند. او همسر و فرزندانش را در اولویت قرار می دهد و به طور مداوم عشق عمیقی را به همسرش نشان می دهد. این سطح از وفاداری واقعا استثنایی و قابل تحسین است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات