چرسی کیست؟ + معروف ترین آهنگ های چرسی کدامند؟

چرسی یکی از بهترین خواننده های رپ فارسی می باشد که توانسته است در میان جامعه موسیقی جایگاه خوبی کسب کند و طرفداران بسیاری برای خود کسب کند. او متولد جنوب ایران یعنی شهر زیبای بندر عباس می باشد اما چند سالی است که او به علت محدودیت های موجود در ایران به خارج از کشور مهاجرت کرده است و در آنجا به خواندن شعر ها و آهنگ های رپ فارسی سیاسی و اجتماعی می پردازد.

چرسی کیست؟

چرسی کیست؟

چرسی که به لاتین اینگونه Chvrsi نوشته می شود. او یک خواننده رپر می باشد که اهل ایران و شهر زیبای بندرعباس می باشد وی در گذشته ای نه چندان دور در ایران زندگی می کرد اما به دلایل گوناگون و سختی زندگی در ایران که با محدودیت های زیادی همراه است تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت و اکنون چند سال از مهاجرت او می گذرد، او آهنگ هایی رپ با مضمون سیاسی اجتماعی می خواند و اغلب مخاطبین او جوانان ایرانی می باشند. توجه داشته باشید که نقطه اوج او همکاری با عرفان پایدار بوده است.

چرسی در واقع اصالتی بوشهری دارد. اگر می خواهید اطلاعاتی دقیق در مورد محل زندگی رپر ها داشته باشید این لینک می تواند به شما کمک فوق العاده ای بکند.

معروف ترین آهنگ های چرسی کدامند؟

چرسی یک خواننده رپ بسیار مشهور و پر جنجال ایرانی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده است، او تاکنون آهنگ های زیادی خوانده است؛ از جمله آن ها می توانیم به آهنگ هایی همچون گولم نزن، کثافت، یک دو، پودر، غیر قانونی، ماشالا، رادیو اکتیو فری استایل، پوره، من و تو و میدل ایست اشاره کنیم‌ که جز بهترین آهنگ های این خواننده می باشد.

گولم نزن

آهنگ گولم نزن یکی از آهنگ های این رپر ایرانی می باشد که بازدید زیادی خورده است، این آهنگ جدید ترین آهنگ این خواننده جوان است. این آهنگ با گویش محلی خوانده شده است که لهجه بندری خود چرسی در آن صحبت می شود که بسیار شنیدنی و جالب است و بیس شادی دارد.

کثافت

آهنگ کثافت از بهترین آهنگ های چرسی می باشد که زمان پخشش سروصدای زیادی کرد، این آهنگ مضمون سیاسی اجتماعی دارد. حرف های بسیار تلخی در این آهنگ زده می شود و شنونده ترغیب می شود برای شنیدن این آهنگ، شما نیز اگر علاقه مند به شنیدن این آهنگ زیبا می باشید می توانید آن را از طریق گوگل دانلود کنید.

یک دو

آهنگ های چرسی معمولا همه پسند نیست و تنها عده خاصی این آهنگ ها را گوش می دهند، آهنگ یک دو یکی از آهنگ های خاص او می باشد که توانسته است در بین جوانان ایرانی بسیار طرفدار پیدا کند و محبوب شود، او اخیرا با این گونه آهنگ ها به شهرت قابل توجه ای رسیده است.

پودر

آهنگ پودر یکی از آهنگ های بسیار زیبا و خاص چرسی می باشد که برای شنیدن آن تنها کافی است از سایت های معتبر دنیا و یا کانال های آهنگ تلگرامی استفاده کنید و به آسانی آن را دانلود کنید.

غیرقانونی

یکی دیگر از آهنگ های چرسی خواننده رپ ایرانی که در خارج از ایران زندگی می کند آهنگ غیر قانونی می باشد، در این آهنگ به بحث های سیاسی می پردازند و همانطور که از اسمش پیداست غیر قانونی است.

ماشالا

آهنگ ماشالا چرسی آهنگی است با بیس تقریبا شاد که مورد توجه جوانان قرار گرفته است، او با این آهنگ سروصدای زیادی به پا کرد و توانست شهرت بیشتری افزون بر شهرت سابقش کسب کند.

رادیو اکتیو فری استایل

آهنگ رادیو اکتیو فری استایل یکی دیگر از بهترین آهنگ هایی است که چرسی رپر جوان ایرانی خوانده است. او با سن کمی که دارد توانسته است مخاطبین زیادی به دست بیاورد و در بین مردم ایران جایگاه خوبی کسب کند. او با زدن حرف هایی در شعرهایش که می توان گفت حرف مردم ایران است بسیار مردم ایران را خوشحال کرده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

پوره

پوره یکی دیگر از آهنگ های چرسی رپر ایرانی می باشد که تقریبا شاد می باشد این خواننده جوان در بین جوانان ایرانی جایگاه خوبی کسب کرده است. او توانسته است حرف دل مردم ایران را در شعر هایش بازگو کند.

من و تو

آهنگ من و تو یکی دیگر از آهنگ های زیبا و دلنشین این رپر جوان و ایرانی می باشد که در بین ایرانیان نیز طرفداران زیادی دارد. او با این آهنگ توانست خود را به جامعه رپ و جامعه خوانندگان نشان دهد و استعدادش در رپ خوانی را به رخ بکشاند.

میدل ایست

آهنگ میدل ایست یک آهنگ بسیار آرام و دلنشین است که حرف ها و جملات زیبایی در این آهنگ می شنوید، برای شنیدن این آهنگ بی نظیر می توانیم از مرورگر تلفن همراه مان استفاده کنیم.

بهترین آلبوم های چرسی کدامند؟

از بهترین آلبوم های چرسی رپر قدرتمند و جوان ایرانی که خارج از ایران زندگی می کند، می توانیم به آلبوم تناژ ۱ و ۲، آلبوم گولم نزن و آلبوم غیر قانونی اشاره کنیم که بسیار شنیدنی و جذاب می باشند و از طریق همین آهنگ ها طرفداران زیادی در بین جوانان ایرانی کسب کرده است.

چرسی چه حاشیه هایی داشته است؟

چرسی یکی از خوانندگان ایران به حساب می آید او توانسته است با خواندن آهنگ های رپ که هم پر از اندوه است و هم پر از عشق و خوشحالی و هم از مصیبت ها و بدبختی های ایران می گوید. او در کنارش هم از حال خوب می گوید که جایگاه بسیار خوبی برای خود در بین افراد جامعه مخصوصا ایرانیان و همچنین در بین ایرانیان طرفداران زیادی از جوانان و نوجوانان پیدا کرده است. او با چنین صحبت هایی که از هلاکت ها و مصیبت های ایرانیان در اشعارش بازگو می کند دچار حواشی و دردسر های زیادی شده است.

چرسی کجا زندگی می کند؟

چرسی مدتی قبل به علت اینکه در ایران محدودیت های زیادی وجود دارد به خارج از ایران مهاجرت کرد و به خوانندگی در قالب رپ پرداخت. امروزه او یکی از بهترین رپر های ایرانی محسوب می شود که جایگاه بسیار خوبی در قلب هموطنانش دارد.

درآمد چرسی چقدر است؟

چرسی یک خواننده و اینفلوئنسر می باشد که معمولا باید درآمد بسیار بالایی داشته باشد اما به طور قطعی نمی توان گفت که او چقدر درآمد دارد. زیرا تاکنون مبلغی به عنوان حقوق و درآمد از چرسی منتشر نشده است و در هیچگونه سایت و پلتفرمی بیان نکرده است.

یوتیوب چرسی

یوتیوب یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است کا بسیازی از افراد معروف در ان فعالیت دارند. اگر دوست دارید چرسی را در این اپلیکیشن دنبال کنید، می توانید نام او را جست و جو کنید تا به صفحه ای خواننده دسترسی پیدا کنید.

پیج اینستاگرام چرسی چیست؟

اینستاگرام یک برنامه بسیار جذاب و با کیفیت می باشد که عده زیادی در آن فعالیت می کنند، این برنامه امروزه بیشتر به یک منبع درآمد تبدیل شده است که افراد باهوش توانستند در یک وهله زمانی بار خود را ببندند و در اینستاگرام مشهور شوند. چرسی خواننده رپ کشورمان نیز در اینستاگرام فعالیت دارد که آیدی اینستاگرام چرسی او به آدرس Chvrsi می باشد، وی حدودا هفتاد و شش هزار نفر دنبال کننده دارد و تنها سیصدو یک نفر را دنبال کرده است و پنجاه و هشت پست به اشتراک گذاشته است.

نکته قابل توجه بیوگرافی این فرد در اینستاگرام می باشد که این خبر را می دهد او یکی از رپرهای استقلالی است!

عکس های چرسی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های چرسی می توانیم از مرورگر تلفن همراه مان استفاده کنیم که یکی از بهترین و آسان ترین راه های دستیابی به عکس های چرسی می باشد. یکی دیگر از راه های دستیابی به عکس های این رپر جوان استفاده از نرم افزار اینستاگرام می باشد، با استفاده از این برنامه می توان به آسانی عکس های این خواننده را که در پیجش بارگذاری می کند و استوری های روزانه ای که از خود آپلود می کند را ببینیم و لذت ببریم شما نیز اگر طرفدار این خواننده جوان می باشید می توانید پیج او را دنبال کنید.

همسر چرسی کیست؟

تا کنون خبری از ازدواج و دوستی چرسی با کسی پخش نشده است، اما شایعاتی مبنی بر دوستی این رپر با دختری در فضای مجازی پخش شده است.

معروف ترین دیس های چرسی کدامند؟

معمولا رپرها با یکدیگر کل کل می کنند و یکدیگر را دیس می کنند، دیس کردن یعنی کنایه زدن به یکدیگر که در بین رپرها مرسوم می باشد. چرسی با خلسه تا کنون دیس داشته است.

چرسی تا کنون چه کنسرت هایی برگزار کرده است؟

چرسی خواننده زیر زمینی رپ در ایران بود که محدودیت های زیادی داشت؛ اما اکنون به خارج از ایران مهاجرت کرده است و در آنجا به آسانی زندگی می کند و حتی کنسرت هایی نیز اجرا کرده است.

ماجرای خراب شدن کنسرت چرسی چه بود؟

اگر با چرسی آشنا باشید قطعا می دانید که او زمان زیادی نیست که فعالیتش را در زمینه خوانندگی شروع کرده است. اما با این حال چرسی توانسته است در این مدت کم به شهرت زیادی برسد و طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است. اگر شما هم به موسیقی در سبک رپ علاقه داشته باشید، به احتمال زیاد تا کنون برخی از آهنگ های معروف این رپر جوان و معروف را شنیده اید.

چرسی به دلیل اینکه طرفداران زیادی در ایران دارد، چندی پیش تصمیم گرفت کنسرتی در پایتخت کشور برگزار کند تا تمامی‌ طرفداران و مخاطبان او بتوانند اجرای این خواننده را از نزدیک ببینند. همان طور که می دانید خواندن سبک رپ در کشور ما کاملا غیر قانونی می باشد. با این وجود چرسی یک کنسرت زیرزمینی در تهران برگزار کرد که این کنسرت بدون مجوز و غیر قانونی بود.

به طور کلی باید بدانید که هر گونه برگزاری کنسرت برای تمامی رپرها در ایران ممنوع می باشد و تنها با گرفتن مجوز از وزرات فرهنگ و ارشاد، یک خواننده رپ اجازه برگزاری کنسرت در تهران را دارد. با این حال این خواننده به شکل غیرقانونی کنسرت خود را برای طرفدارانش برگزار کرد و تعداد زیادی از کارهای معروفش را در این کنسرت اجرا کرد. علاوه بر آن باید بدانید که در این کنسرت فیلم برداری توسط مردم ممنوع شده بود تا هیج گونه مشکلی برای چرسی و یا تیم او به وجود نیاید.

با این حال در نهایت ماموران نیروی انتظامی به داخل سالن وارد شدند و کنسرت زیرزمینی تعطیل شد. اما پس از همه این اتفاق ها طرفداران این خواننده محبوب و جوان بیرون سالن بعد از تعطیلی کنسرت آهنگ ماشالله را در خیابان با یک دیگر خواندند.

رابطه این رپر با رپرهای شمالی به چه صورت است؟

چرسی یکی از محبوب ترین رپرهای جنوبی می‌ باشد. مدت نسبنا کمی است که او فعالیت خودش را به عنوان رپر آغاز کرده است و به همین دلیل است که نام چرسی در لیست رپر های نسل ۴ قرار گرفته است. با این که این خواننده در میان رپرهای نسل جدید قرار گرفته است، اما با این حال این رپر تا کنون ترک‌ های بسیاری را به تنهایی و یا با همکاری خوانده های دیگر ساخته و منتشر کرده است که بسیاری از آن ها اهل شمال بوده اند.

هم چنین با توجه به این که او صدای فوق العاده و استعداد بسیار عالی در زمینه خوانندگی دارد، می توان گفت در حال حاضر چرسی طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را در میان نوجوانان و هم چینین بسیاری از جوانان به دست آورده است. در این بخش از مقاله باید بگوییم گرچه چرسی جزو رپرهای جنوبی است اما رابطه بسیار خوبی را رپرهای شمالی دارد.

چرسی تا کنون با کدام رپرها همکاری کرده است؟

چرسی رپر بسیار حرفه ای ایرانی است که در بین جوانان بسیار معروف شده است او با رپرهای دیگری همچون عرفان و کوشا تا کنون همکاری کرده است و آهنگ های زیادی خوانده است. این خواننده جوان که خارج از کشور زندگی می کند علاقه زیادی به خواندن شعر های سیاسی نیز دارد.

همکاری چرسی و دورچی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که مدت زیادی در طول روز را صرف گشت و گذار در اینترنت می کنید و در شبکه های مختلف مجازی فعالیت دارید، به احتمال زیاد چرسی را می شناسید. او یکی از معروف ‌ترین خواننده ‌های نسل چهارم می‌ باشد. دورچی نیز به تازگی فعالیت خودش را در زمینه خوانندگی شروع کرده است با این حال باید بگوییم که در ابتدا افراد زیادی او را نمی‌ شناختند اما او با انتشار یکی از آهنگ هایش به شهرت بسیار زیادی رسید‌.

به طوری که تقریبا تمامی علاقه مندان به شبکه های اجتماعی، خصوصا افراد جوان، این خواننده را با این آهنگ شناختند. پس از آن نیز دورچی طرفداران بیشتری پیدا کرد. سبک کاری دورچی همانند بسیاری از هم نسلی های خود سبک دریل می ‌باشد. او هم چنین با بسیاری از خواننده های معروف دیگر همکاری داشته است که از جمله آن ها می توان به همکاری با چرسی اشاره کرد.

در واقع چرسی و دورچی در اوایل سال ۱۴۰۲ آهنگی به نام اوکی را با همکاری یک دیگر ساختند و منتشر کردند. این آهنگ یکی از معروف ترین آهنگ های چرسی می باشد که پس از انتشار مورد توجه بسیاری از طرفداران او قرار گرفت و جزو محبوب ترین آهنگ های این خواننده می باشد.

اگر تمایل دارید آهنگ اوکی را دانلود کنید، می توانید از طریق گوگل این کار را انجام دهید. تنها کافیست نام این آهنگ را به همراه نام خواننده سرچ کنید و سپس از طریق سایت های مختلف آهنگ اوکی را دانلود کنید. هم چنین می‌ توانید با کمک برخی از اپلیکیشن های دانلود آهنگ، اوکی را گوش کنید و یا آن را ذخیره کنید.

فری استایل چرسی رپر

پیش از هر چیزی لازم است بگوییم فری استایل چیست. در واقع خوب است بدانید که فری‌ استایل یک نوع بداهه‌ خوانی است که در آن اشعار بدون هیچ گونه ساختار و هدف خاصی خوانده می‌ شوند. در این بخش از مقاله این موضوع را هم باید بدانید که این خواننده محبوب استعداد بسیار زیادی در فری استایل دارد‌.

چرسی از ابتدا شروع فعالیتش تا اکنون اجرا های جذاب و پر طرفدار زیادی داشته است. حال اگر شما هم جرو طرفداران این خواننده محبوب هستند و هم چنین دوست دارید تا کلیپ های فری استایل‌ این رپر جوان ایرانی را مشاهده کنید، به شما پیشنهاد می‌ کنم به گوگل و یا اپلیکیشن هایی نظیر اینستاگرام و یوتیوب مراجعه کنید.

ماجرای دوستی این رپر با یانگ صادن

اگر پیگیر فعالیت‌ های رپرهای نسل چهارم هستید، به احتمال زیاد تا اکنون نام یانگ صادن به گوش شما خورده است و یا برخی از معروف ترین آهنگ‌ های او را شنیده اید. این خواننده مدت زمان نسبتا کمی است که فعالیت خود را در زمینه خوانندگی در سبک رپ آغاز کرده است. یانگ صادن با توجه به سبک جالب و صدای منحصر به فرد و جذابش در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی را به دست آورده است.

مدتی است که چرسی با یانگ صادن دوست است و همکاری های زیاد با هم داشته اند. همچنین باید بدانید که یانگ صادن در کنسرت زیرزمینی چرسی نیز حضور داشته است.

سوالات متداول

  1. چرسی کیست؟

    چرسی یک رپر ایرانی است که در خارج از کشور زندگی می کند او توانسته است در بین جوانان ایرانی جایگاه خوبی به دست آورد او در این سال های اخیر از شهرت خوبی برخوردار شده است.

  2. آهنگ های برتر چرسی چیست؟

    از جمله آهنگ های برتر چرسی خواننده جوان ایران می توانیم به آهنگ هایی همچون گولم نزن، کثافت، یک دو، پودر، غیر قانونی، ماشالا، رادیو اکتیو فری استایل، پوره، من و تو و میدل ایست اشاره کنیم‌.

  3. آلبوم های برتر چرسی کدامند؟

    از برترین آلبوم های چرسی می توان به آلبوم تناژ ۱ و ۲، گولم نزن و آلبوم غیر قانونی اشاره کنیم.

  4. پیج اینستاگرام چرسی چه نام دارد؟

    چرسی خواننده رپ ایرانی از اینستاگرام استفاده می کند، آدرس پیج اینستاگرام او Chvrsi می باشد که حدودا ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل