ژاپن از قهرمانی در این رقابت ها ناامید نیست + تیم کره جنوبی در انتظار عملکرد ستاره خودش سون

– آینده نگری جام ملت های آسیا ۲۰۲۳
– شرط های ارزشمند جام ملت های آسیا ۲۰۲۳
– پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳
– آمار جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

وبسایت فوتبالی اطلاعات دقیق و اخبار و تحلیل به روز از جام ملت های آسیا را در اختیار شما قرار خواهد داد تا شما بتوانید پیش بینی بهتری داشته باشید.

جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی کشور قطر به دلیل دمای بالای این کشور در فصل تابستان تا اوایل سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد و در تاریخ ۱۲ ژانویه آغاز خواهد شد.

قطر به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در حالی از مسابقات این دوره میزبانی می کند که تیم های برتر آسیایی از جمله ژاپن، کره جنوبی، ایران و چین با قدرت تمام در این مسابقات حاظر می شوند و به رقابت می پردازند.

ژاپن از قهرمانی در این رقابت ها ناامید نیست

تیم ژاپن چهار بار برنده جام ملت های آسیا شده است و از این حیث رکورد دار می باشد و در حال حاظر قهرمانی ژاپن با ضریب ۳.۵۰ در دسترس می باشد.

پس از نمایش چشمگیر در جام جهانی ۲۰۲۲، جایی که توانستند آلمان و اسپانیا را شکست دهند و از مرحله خود صعود کنند و با ضربات پنالتی در مقابل کرواسی شکست خوردند. تیم ژاپن تحت هدایت هاجیمه مورییاسو، که برای شش سال متوالی روی نیمکت این تیم قرار دارد در مسیر پیشرفت قرار دارد.

تیم ژاپن در سال ۲۰۲۳ نتایج شگفت انگیزی به دست آورده که شامل برد مقابل تیم های پرو، ترکیه و کانادا به همراه یک پیروزی شگقت انگیز ۴-۱ در مقابل تیم قدرتمند آلمان در ولفسبورگ بوده است.

بسیاری از بازیکنان فعلی ژاپن از جمله کو ایتاکورا، تاکهیرو تومیایسو، واتارو اندو و تاکومی مینامینو در ۵ لیگ معتبر اروپایی بازی می کنند و این می تواند نقطه قوتی برای تیم ژاپن باشد.

تیم کره جنوبی در انتظار عملکرد ستاره خودش سون

بسیاری از کارشنان پیش بینی کرده اند که در فینال دو رقیب دیرینه یعنی کره جنوبی و ژاپن روبروی هم قرار خواهند گرفت. قهرمانی کره جنوبی با ضریب ۵.۲۵ هم اکنون در سایت های شرط بندی در دسترس می باشد.

به توجه به سید بندی و شرایط گروه ها دو تیم با صعود از گروه های خودشان تا فینال روبروی هم قرار نخواهند گرفت.

کره جنوبی از سال ۱۹۶۰ موفق نشده جام را بالای سر ببرد اما از آن زمان در چهار فینال حضور داشته و همچنان یکی از قدرت های آسیایی به شمار می رود.

سرمربی این تیم یورگن کلینزمان شروع خوبی با این تیم نداشت اما رفته رفته تفکرات خود را به تیم تزریق کرد و توانست روحیه برنده بودن را در آنها به وجود بیاورد. تیم کره جنوبی مثل ژاپن اکثر بازیکنانش در لیگ های معتبر اروپایی توپ میزنند.

در این رقابت ها ما انتظار درخشیدن کیم مین جه، غول باشگاه بایرن مونیخ، سون هونگ‌مین، کاپیتان تاتنهام، هوانگ هی چان، گلزن ولورهامپتون، و لی کانگ-این، پروازهای استثنایی از پاری‌سن‌ژرمن را داریم.

استرالیای آرنولد با مشکل گرما مواجه است

استرالیای گراهام آرنولد، در جام جهانی ۲۰۲۲ حدود ۱۲ ماه پیش نمایش خوبی داشت و توانست از مرحله گروهی صعود کند و بسیار سخت است گه در این رقابت ها نادیده گرفته شود.

تیم فوتبال استرالیا یک تیم سرحال و خوب به نظر میرسد اما به گفته سرمربی خود یعنی آرنولد گرمای قطر تیمش را اذیت خواهد کرد.

قهرمانی استرالیا با ضریب ۷.۵ پیش بینی شده است. در حالی که دو تیم از مناطق خاورمیانه که آرنولد فکر می‌کند مزیت اقلیمی دارند، ایران (8.010*) و عربستان سعودی (8.010*) هستند.

تیم عربستان صعودی در جام جهانی پارسال نمایش خوبی داشت و توانست تیم قهرمان آرژانتین را شکست دهد و در این رقابت ها جدی تر هم به نظر می رسند چون سرمربی را به خدمت گرفته اند که در یورو ۲۰۲۰ قهرمانی را بدست آورده بود.

کشور ایران خاطره خوبی از جام جهانی ندارند هرچند توانست ولز را شکست دهد اما در کل عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشت. در سال ۲۰۲۳ تیم ملی ایران نتایج خوبی گرفته و اگر بازیکنان معروف خود از جمله مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله بدرخشند توانایی رقابت را خواهد داشت.

چین امیدوار به نمایش بازیکنان با تجربه تیم

تیم ملی چین دو نایب قهرمانی در کارنامه خود دارد و قهرمانی این تیم با ضریب ۵۱.۰۴ در دسترس می باشد و به نطر می رسد که در مقابل تیم های ژاپن و کره به چالش جدی روبه رو شود.

تیم الکساندار یانکوویچ، میانگین سنی بالایی دارد و سه بازیکن زیر ۲۵ سال در ترکیب دارد.

بازیکنان کلیدی مانند دروازه‌بان یان جون‌لینگ، مدافع ژانگ لین‌پنگ، مهاجم وو لی و کاپیتان وو شی همچنان نقش محوری در موفقیت این تیم دارند.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات