ژینا کلانتری کیست؟ + ژینا کلانتری الان کجاست؟

ژینا کلانتری یکی از بازیگران و سلبریتی های سال های گذشته می‌ باشد. او که به خاطر رابطه بسیار پر حاشیه ای که با شادمهر عقیلی داشت نام او همواره بر سر زبان قرار می گرفت، ولی هم اکنون هیچ فعالیتی در صدا و سیما ندارد و به خاطر رابطه سابقش با شادمهر هنوز که هنوز است بسیاری از افراد کنجکاو اند که بدانند زندگی او چگونه می گذرد. به همین خاطر است که تصمیم داریم این زن بسیار پر حاشیه را خدمتتان معرفی نمایم و شما را با او آشنا سازیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

ژینا کلانتری کیست؟

ژینا کلانتری کیست؟

بیوگرافی ژینا کلانتری هم اکنون در سایت های معتبر مانند ویکی پدیا در دسترس علاقمندان قرار گرفته است اما اگر که می‌ خواهید نسبت به او اطلاعات بیشتری به دست آورید و با او بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد ما این است که کلیپ هایی که از ژینا و شادمهر (مدیر سایت بت مجیک) در دست می باشد را مشاهده کنید. این کلیپ ها اغلب مربوط به زمانی است که شادمهر عقیلی در ایران حضور داشت و با این خانم در ارتباط بود.

به هر حال عمر زندگی عاشقانه آن ها کوتاه بود و زمانی که شادمهر تصمیم گرفت که از ایران مهاجرت کند و به نقطه‌ ای از جهان برود که بتواند در آنجا به فعالیت موسیقی بپردازد. به ژینا قول داد که بعد از آن که برگردد حتما او را نیز با خود ببرد. اما متاسفانه شش ماه بعد از آن که به ایران بازگشت دیگر ژینا مجرد نبود و با فرد دیگری ازدواج کرده بود و شادمهر عقیلی دل شکسته به کشور کانادا بازگشت.

ژینا کلانتری الان کجاست؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با این که ژینا کلانتری عشق سابق شادمهر عقیلی به خارج از کشور مهاجرت کرده است در فضای مجازی منتشر شد و این موضوع باعث شد تا خیلی از افراد کنجکاو شوند تا اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورند. بهتر است بدانید با این که ژینا در طول سال چندین بار بنا به دلایلی به خارج از کشور سفر می‌ کند، اما در حال حاضر ساکن تهران می‌ باشد و در این شهر به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

هم چنین ناگفته نماند که ژینا تا به اکنون بار ها از طریق صفحه شخصی خود بیان کرده است که فعلاً قصد مهاجرت به خارج از کشور را ندارد و می‌ خواهد تا در کشورش و در کنار خانواده‌ اش به فعالیت‌ های خود بپردازد.

عکس های جدید ژینا کلانتری را در کجا ببینیم؟

به هر حال بعد از آن که ژینا دل شادمهر را شکست و به او خیانت کرد، طرفداران شادمهر مایل بودند تا باز هم زندگی ژینا را دنبال کنند و بدانند که چگونه توانسته زندگی خود را ادامه دهد. به همین خاطر برای آن که از زندگی او سر در بیاورند، او را در اینستاگرام دنبال می کنند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که اگر شما نیز مایل هستید که عکس های او را مشاهده کنید، این بانو را در اینستاگرام فالو نمایید.

آدرس پیج اینستاگرام ژینا کلانتری چیست؟

ژینا کلانتری اینستا بسیار فعالی دارد و پیج او پرایویت است و او بعد از گذشت چند روز ریکوئست افراد را برای ورود به پیجش قبول می کند. به هر حال او هم اکنون در پیج اینستاگرامش بیش از ۱۶۰ هزار نفر دنبال کننده دارد و با آیدی zhina.kalantari در حال فعالیت در این شبکه مجازی می باشد.

  • اینستاگرام ژینا کلانتری

ژینا کلانتری در کنسرت شادمهر

با توجه به این که ژینا کلانتری به واسطه شادمهر عقیلی خواننده سرشناس ایرانی در میان مردم ایران به شهرت بسیار زیادی رسیده است و مخاطبان فراوانی را به دست آورده است، به همین دلیل هر از گاهی در پیرامون او نیز حاشیه‌ هایی همچون حضور ژینا کلانتری در ماه عسل، حضور ژینا کلانتری در کنسرت شادمهر و … مشاهده می‌ شود. البته ناگفته نماند حاشیه‌ ای که در رابطه با این که ژینا در کنسرت شادمهر عقیلی حضور داشته است، جنجال زیادی را به وجود آورد و باعث کنجکاوی خیلی از افراد گردید.

البته بهتر است بدانید ژینا تا به اکنون در هیچ کدام از کنسرت‌ های شادمهر نامزد سابقش حضور نداشته و تا به اکنون هیچگونه کلیپ و یا تصویری از حضور ژینا در کنسرت‌ های این خواننده در فضای مجازی و یا رسانه‌ ها منتشر نشده است. بهتر است بدانید که خیلی از کاربران اینستاگرام بر این باورند که عده‌ ای برای بالا بردن بازدید پیجشان و این که افراد بیشتری پیج آن ها را فالو کنند، این شایعات و حواشی را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

کلاب هاوس یا یوتیوب ژینا کلانتری در دسترس است؟

آدرس کلاب هاوس ژینا کلانتری و یوتیوب او چون در دسترس نمی باشد و هیچ گونه اطلاعاتی از این که او در یوتیوب حضور دارد یا در کلاب هاوس اکانت رسمی دارد، در دست نداریم. گمان می‌ کنیم که دنبال کردن ژینا کلانتری در یوتیوب و کلاب هاوس ایده چندان خوبی به نظر نمی رسد زیرا تمامی فعالیت های او محدود به حضورش در اینستاگرام شده است‌.

ژینا کلانتری در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

نقش های ژینا کلانتری در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی بسیار فرعی بود و هیچ نقش اصلی هم اکنون در کارنامه هنری او دیده نمی شود. اما بعد از آن که رابطه او با شادمهر عقیلی لو رفت، دیگر به او پیشنهاد نقش‌ آفرینی در فیلم و سریالی داده نشد و به همین خاطر دیگر نقش آفرینی او را در اثر تلویزیونی و سینمایی شاهد نبودیم.

چه حاشیه هایی برای این شخص به وجود آمد؟

بیشتر حواشی که هم اکنون از او بر سر زبان ها قرار دارد، مربوط به رابطه او در گذشته با شادمهر عقیلی می باشد. ولی به هر حال باید بدانید که هم اکنون نیز بسیاری از افراد گمان می‌ کنند که شادمهر عقیلی به یاد ژینا آهنگ های خود را منتشر می کند. اما مدت های طولانی است که زندگی آن ها مسیر جدایی پیدا کرده و راه آن ها از همدیگر جدا شده است‌ و به تازگی دیگر حواشی برای آن ها به وجود نیامده است.

ژینا هنوز هم با شادمهر در ارتباط است؟

ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی زمانی که این خواننده مشهور ساکن ایران بود مدت زمانی را در رابطه بودند و با توجه به علاقه‌ ای که بین آن ها شکل گرفته بود، این رابطه آشکار و علنی شد و پس از آن این زوج در کانون توجهات قرار گرفتند. البته ناگفته نماند که رابطه این زوج پس از مدتی به دلیل مهاجرت شادمهر به جدایی ختم شد و نامزدی آن ها بهم خورد. اما با این حال جالب است که بدانید با این که سال‌ ها از جدایی شادمهر و ژینا می‌ گذرد، اما هنوز هم طرفداران این زوج بر این باورند که آن ها عاشق هم هستند و حتی مدتی قبل اخباری در رابطه با این که این زوج در ارتباط هستند، در فضای مجازی منتشر شد که این اخبار بسیار حاشیه ساز شدند.

بهتر است بدانید که شادمهر پس از این که به خارج از کشور مهاجرت کرد با شخص دیگری ازدواج کرد و ژینا نیز مدت‌ ها قبل با شخصی وارد رابطه شد و با او ازدواج کرد که می‌ توانید تصاویر ژینا کلانتری و همسرش را در فضای مجازی همچون اینستاگرام جستجو و مشاهده نمایید. به همین دلیل می توان این گونه بیان کرد که در حال حاضر هیچگونه ارتباطی بین شادمهر و ژینا کلانتری وجود ندارد و هر کدام از آن ها در حال حاضر به زندگی خود می‌ پردازند و مشغول به فعالیت‌ هایشان می‌ باشند.

آیا تا به حال مصاحبه ای با ژینا کلانتری انجام شده است؟

بیشتر مصاحبه هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه شادمهر و ژینا انجام می‌ شد، با حضور شادمهر عقیلی صورت می گرفت زیرا شادمهر عقیلی به سوالات خبرنگاران به صورت کامل پاسخ می داد. البته این مربوط به زمانی بود که رابطه آن ها فاش شده بود و دیگر مشخص بود که آن ها تصمیم دارند با یکدیگر در آینده ازدواج کنند اما خبر بد اینجاست که ژینا کلانتر با خیانتی که به شادمهر کرد، مسیر زندگی خود و شادمهر را تغییر داد.

همسر این شخص کیست؟

بسیاری از افراد نمی‌ دانند که ژینا کلانتری بیش از آن که با شادمهر عقیلی ازدواج کند متاهل بوده و قبل از آشنایی با شادمهر تصمیم به جدایی از همسر سابقش گرفته بوده است. به همین خاطر آشنایی او با شادمهر برای او انگیزه ای می شود تا از همسرش جدا شود و پسر ۷ ساله اش را نزد خود نگه دارد. او هم اکنون خود پسرش را به تنهایی بزرگ می کند و البته حمایت‌ های همسر فعلی اش نیز بی‌ تأثیر نمی‌ باشد. او بعد از جدایی از شادمهر و رفتن شادمهر به کشور کانادا تصمیم گرفت که با فرد دیگری ازدواج کند. به هر حال تا کنون اطلاعات دقیقی از این که همسر او کیست به دست ما نرسیده است و نمی دانیم که مشخصات همسر کنونی او چه می باشد‌.

درآمد ژینا از کجاست؟

به نظر می‌ آید که همسر ژینا کلانتری فردی بسیار ثروتمند می باشد زیرا بعد از آن که ژینا به شادمهر خیانت نمود با این فرد ازدواج کرد و بعد از آن نیز فعالیت‌ های خود را در حرفه بازیگری ترک نمود و دیگر به فعالیت در شغل و حرفه خاصی نپرداخت. به همین خاطر گرداننده چرخ زندگی آن ها همسرش می باشد و ژینا هیچ درآمدی از خود ندارد.

رابطه ژینا و شادمهر عقیلی

حواشی مانند مرگ ژینا کلانتری و جدایی پسر ژینا کلانتری از همسر سابقش از جمله اخباری بود که از مدت ها زمان پیش تا کنون به گوش می‌ رسد. اما باید بدانید که هر دوی این اخبار نادرست است زیرا او هم اکنون زنده است و حاشیه مرگ خود را تکذیب نموده است‌ همچنین جدایی پسرش از همسرش نیز نادرست است زیرا پسرش با میل خود هم اکنون با ژینا زندگی می کند.

به هر حال طرفداران این سلبریتی قدیمی، از زمان پخش فیلم های ژینا کلانتری با او همراه اند و حواشی او را دنبال می کنند؛ آن ها هم اکنون ژینا را با وجود تمام اخبار بدی که راجبش وجود دارد دنبال می کنند و مایل اند بدانند که ژینا کلانتری چند سالشه و یا با چه کسی زندگی می کند.

شادمهر اما دیگر از رابطه خود با ژینا حرفی نمی زند و مایل است که زندگی خود را داشته باشد و طوری وانمود کرده است که گویی کاملا ژینا را فراموش کرده و هیچ کدام از حواشی او را دنبال نمی کند و برای او دیگر احترام قائل نمی باشد. به هر حال شادمهر دیگر زندگی خود را تشکیل داده و طبیعی است که نخواهد زندگی ژینا را زیر نظر داشته باشد.

خیانت ژینا کلانتری واقعیت دارد؟

علت جدایی شادمهر عقیلی و ژینا هنوز دقیقا مشخص نشده است اما ۵ ماه دوری برای ژینا کافی بود تا بتواند شادمهر را فراموش کند و با فرد دیگری ازدواج نماید. شاید بتوان گفت که اگر شادمهر از ایران نمی رفت این دو هم اکنون با همدیگر زندگی می کردند اما شادمهر بعد از آن که به ایران برگشت تا ژینا را با خود ببرد، متوجه شد که ژینا با فرد دیگری ازدواج کرده و او خود مجبور شد که به کانادا بازگردد و به تنهایی زندگی خود را ادامه دهد.

او مدتی بعد با دختری فیلیپینی آشنا شد و با او ازدواج کرد و هم اکنون حاصل ازدواج آن ها دختری زیبا که مشابه پدرش است، می باشد. شادمهر هم اکنون زندگی بسیار مرفه و شادی دارد و حتی یک بار هم در یکی از مصاحبه‌ هایش گفته است که عاشق همسرش ملیسا میسا نمی باشد و به خاطر آن که می‌ تواند با همسرش زندگی خوبی داشته باشد با او ازدواج کرده است و تنها دلیل ازدواجش با این دختر زندگی آرامی است که در کنار او دارد.

آیا مرگ ژینا کلانتری حقیقت دارد؟

یکی از اخباری که مدتی قبل در فضای مجازی در رابطه با ژینا منتشر شد و باعث نگرانی مخاطبان و طرفداران او گردید، در رابطه با مرگ وی بوده است. البته ناگفته نماند که این اخبار حقیقت ندارد و شایعه‌ ای بیش نمی‌ باشد که توسط عده ای بیکار برای او منتشر شده‌ است و ژیلا در حال حاضر به زندگی خود می پردازد و هیچ مشکلی برای او به وجود نیامده است.

هم چنین ناگفته نماند که مدتی قبل این چهره معروف از طریق صفحه شخصی خود یک لایو برگزار کرد و در این لایو بیان کرد که هیچ اتفاقی برای او نیفتاده است و اخباری که در رابطه با مرگ او در فضای مجازی منتشر شده دروغی بیش نمی‌ باشد که توسط دشمنانش برای به وجود آوردن هرج و مرج منتشر شده است. هم چنین ژینا در ادامه صحبت‌ های خود از مخاطبان و طرفدارانش درخواست کرد تا حواشی که در پیرامون او منتشر می‌ شود را باور نکنند، چرا که تمام این حواشی توسط عده ای بیکار و دشمنانش منتشر می‌ شوند و واقعیت ندارند.

پخش آهنگ ژینا در کنسرت جدید شادمهر

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مدتی قبل شادمهر عقیلی خواننده مشهور ایران کنسرتی برگزار کرد و در این کنسرت آهنگ معروفش به نام ژینا را خواند. البته ناگفته نماند که او در این آهنگ نام ژینا را حذف کرد و به جای آن از گل من استفاده کرد. پس از آن هشتگ‌ هایی در رابطه با آهنگ ژینا در فضای مجازی به وجود آمد و بعد از آن برخی از افرادی که در رابطه با ژینا اطلاعاتی نداشتند، سوالاتی همچون ژینا کلانتری کیست؟ ژینا کلانتری چند سالشه؟ و … برای آن ها به وجود آمد و حتی تمایل پیدا کردند تا به مشاهده بیوگرافی ژینا کلانتری بپردازند.

حال این موضوع را هم باید افزود که خیلی از طرفداران و مخاطبان شادمهر عقیلی بر این باورند که با توجه به این که دیگر هیچگونه ارتباط و علاقه ای بین شادمهر و ژینا وجود ندارد، به همین دلیل او نام ژینا را از آهنگش حذف کرده است. هم چنین در کنار آن عده ای دیگر از افراد بر این باورند که همسر فعلی شادمهر به او تذکر داده است تا نام ژینا را از آهنگش حذف کند تا به این گونه حواشی که در پیرامون او و ژینا در فضای مجازی منتشر شده است خاتمه یابد.

به هر حال ناگفته نماند که شادمهر عقیلی با حذف کردن نام ژینا پارتنر قبلی خود از آهنگش به گونه‌ ای به مخاطبان و طرفدارانش فهماند که دیگر هیچگونه ارتباط و علاقه‌ ای بین او و ژینا وجود ندارد و هر کدام از آن ها به زندگی خود می‌ پردازند.

سوالات متداول

  1. علت جدایی ژینا کلانتری و شادمهر چه بود؟

    علت جدایی این دو سلبریتی، خیانتی بود که ژینا قبل از بازگشت شادمهر عقیلی به او کرد.

  2. ژینا کلانتری چند فرزند دارد؟

    او صاحب یک فرزند پسر می باشد.

  3. ژینا کلانتری چند سال سن دارد؟

    او هم اکنون حدود ۳۵ تا ۴۰ سال سن دارد.

  4. ژینا کلانتری کیست؟

    او دوست دختر سابق شادمهر عقیلی می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل