کارولینا استرامر مگان فاکس ایتالیایی  + کارولینا استرامر کیست؟

کارولینا استرامر مگان فاکس ایتالیایی 

کارولینا استرامر مگان فاکس ایتالیایی کیست؟ ما در این پست، درمورد این اینفلوئنسر و مدل ایتالیایی که نامزد مهاجم تیم یوونتوس است، صحبت خواهیم کرد. خانم کارولینا استرامر برنده مسابقه زیبایی Miss Italia در سال 2019 است. او به نمایندگی از ایتالیا در مسابقه Miss Universe رفت و در 6 سپتامبر 2019 تاجگذاری کرد. او همچنین یک ستاره محبوب اینستاگرام است.

 

از طریق اندام چشمگیرش و جذایش چندین هزار فالوور به دست آورده است. خودنمایی او در بیکینی های سکسی و لباس های زیبا باعث محبوبیت او در بین کاربران شده است. همچنین، این مدل زیبا به دلیل شباهتش به بازیگر هالیوودی مگان فاکس خبرساز شده بود. اگر می خواهید در مورد مدل زیبای ایتالیایی بیشتر بدانید، به خواندن این پست ادامه دهید.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ماریا گواردیولا دختر پپ گواردیولا + عکس خفن

 

کارولینا استرامر کیست؟

این دختر زیبای ایتالیایی در 27 ژانویه 1999 در جنوا ایتالیا متولد شد. او دختر یک طراح داخلی به نام رومئو استاماره است. متاسفانه مادرش در سال 2018 بر اثر سرطان درگذشت. او ملیت ایتالیایی دارد و همچنین شباهت زیادی به مگان فاکس بازیگر آمریکایی معروف دارد. وی در رشته زبان شناسی فارغ التحصیل شده است.

کارولینا استرامر مگان فاکس ایتالیایی 

همچنین، او پس از آن تحصیلات خود را در دوره های آموزشی طراحی گرافیک در آکادمی هنرهای زیبای Sanremo ادامه داد. این زن زیبای ایتالیایی پس از حضور در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام توجه بسیاری را به خود جلب کرد. با این حال، اوج شهرتش پس از شرکت در مسابقه زیبایی Miss Italia در سال 2019 صورت گرفت.

کارولینا استرامر

او سپس کشورش را در مسابقات Miss Universe 2019 نمایندگی کرد و در 6 سپتامبر 2019 تاج را از آن خود کرد. کارولینا حرفه مدلینگ خود را با گروه FCA در شانگهای آغاز کرد و برای برند آلفی رومئو مدلینگ شد. او با طراحانی مانند پل مارسیانو، فیلیپ پلین و کولمار کار کرده است. و در حال حاضر، او در حال حاضر به عنوان چهره کانال جدید Helbiz Live، شناخته می شود.

 

بیشتر بخوانید: جذاب ترین دختر هوادار منچسترسیتی کیست؟ + عکس

 

دوست پسرهای کارولینا استرامر

در مورد وضعیت رابطه اش، او به دور از رسانه ها بوده و زیاد درباره زندگی خصوصی اش صحبت نکرده است. او گفته که او با دوسان ولاوویچ مهاجم یوونتوس قرار می گذارد. اما اطلاعات زیادی در مورد جزئیات رابطه آنها وجود ندارد. او قبلا با یک تاجر جوان میلانی و صاحب رستوران به نام آلسیو فالسونه نامزد کرده بود.

دوست پسر کارولینا استرامر

داستان رابطه عاشقانه آنها در پاییز 2019 به پایان رسید و آنها هشت ماه قبل از رسیدن کارولینا به فینال دوشیزه ایتالیا با هم ملاقات کردند. به غیر از آن، شایعه شده بود که او با اروس رامازوتی و کریستین مالدینی قرار می گذارد. باید بگوییم که او در صنعت مدلینگ نام و شهرت خوبی به دست آورده است.

 

لیست دوست پسرهای کارولینا استرامر

 

روس رامازوتی

شایعه شده بود که کارولینا استرامر با اروس رامزوتی معاشقه می کند. سال 2019 بود که او به این خواننده تبریک گفت و چندین بار از او نام برد. با این حال، استرامار این شایعه را تکذیب کرد و گفت که این فقط یک تشکر بوده است.

 

ماتئو بوچلی

در تابستان 2020، کارولینا استرامره و متئو بوچلی با هم دیده شدند. با این حال آنها رابطه عاشقانه خود را تکذیب کردند و گفتند که فقط دوست هستند.

 

آلسیو فالسونه

کارولینا استرامر و تاجر آلسیو فالسونه در سال 2019 نامزد کردند. آنها قبل از شرکت استرامار در دوشیزه ایتالیا مدت زیادی با هم قرار داشتند. اما نامزدی قطع شد و هیچ اطلاعاتی در مورد دلیل جدایی آنها وجود ندارد.

 

دوسان ولاوویچ

سال 2022 بود که رابطه عاشقانه بین فوتبالیست دوسان ولاوویچ و کارولینا استرامره آغاز شد. طبق گزارش ها آنها در همان سال با هم قرار می گذاشتند و در جام جهانی 2022 قطر هم با هم دیده شدند.

 

بیشتر بخوانید: بازیگر هوادار اوساسونا بدون سوتین به استادیوم رفت! + عکس

 

درآمد کارولینا استرامر چقدر است؟

او از درآمد بالایی که دارد، برای خودش خودروهای لوکس و گران قیمت و املاک دیگر خریده است. اگر صحبت از میانگین دستمزد مدل ها در ایتالیا شود، باید بگوییم که درآمد آنها بین 30887 یورو در سال تا 15 یورو در ساعت متغیر است. بنابراین، میانگین حقوق کارولینا تقریباً بین 17832 تا 38992 یورو (تقریباً بین 18593 تا 40657 دلار) تخمین زده می شود.

دوست دختر دوسان ولاوویچ ،کارولینا استرامر مگان فاکس ایتالیایی کیست؟

علاوه بر این، دارایی خالص او حدود 4 میلیون دلار برآورد شده است. او دارای تیپ بدنی باریک و خوش اندام است که به ترتیب 34-26-39 اینچ سایزهای سینه-کمر-ران می باشند. قد او 5 فوت و 7 اینچ یا 1.70 متر و وزن او هم حدود 62 کیلوگرم است. او چشم های خاکستری روشن با موهای قهوه ای تیره دارد. همچنین، او یک خالکوبی روی دستان خود دارد.

 

بیشتر بخوانید: خیانت فوتبالیست معروف به همسرش وقتی به مسافرت رفته بود!

 

نکات جالب درمورد کارولینا استرامر

خانواده او در حوزه معماری کار می کردند و یک شرکت مبلمان داشتند. او مدلینگ را از 17 سالگی شروع کرد. در ابتدا این فقط یک سرگرمی بود زیرا او تحصیل و ورزش خود را اسب سواری در اولویت قرار داد. عنوان او به عنوان دوشیزه لومباردیا 2019 باعث شد تا در هشتادمین دوره مسابقه زیبایی Miss Italia شرکت کند، که بعداً او را به عنوان خانم ایتالیا 2019 انتخاب کرد.

عکس های کارولینا استرامر ،کارولینا استرامر مگان فاکس ایتالیایی

کارولینا استرامر مگان فاکس ایتالیایی کیست؟

 

او برد خود را به عنوان دوشیزه ایتالیا به مادرش تقدیم کرد که سال قبل بر اثر سرطان درگذشت. قبل از رسیدن به آخرین بازی Miss Italia، او از فینال 10 زن برتر توسط مردم رد شد. اما توسط هیئت داوران نجات یافت. کارولینا طولانی ترین رکورد تاج را در دست داشت. باید بگوییم که در سال 2020، این مسابقه به دلیل بیماری همه گیر کووید-19 متوقف شد.

 

جالب است بدانید که او 11 خالکوبی روی بدنش دارد. همچنین، به عنوان ادای احترام به مادرش که در سال 2018 درگذشت، یک خالکوبی با نام مادرش در ساعد راستش زده است. سوارکار خوبی است و در سطح رقابتی اسب سواری را تمرین کرده است. عاشق حیوانات به خصوص سگ است و پدربزرگ و مادربزرگش را مهمترین افراد زندگی خود توصیف کرد.

پیج اینستاگرام کارولینا استرامر ،کارولینا استرامر مگان فاکس ایتالیایی کیست؟

پیج اینستاگرام کارولینا استرامر

carolinastramare_@

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات