کتک زدن زنی وسط خیابون کاملا لخت  + انتقام گیری دردناک در چین

یک زنی در وسط خیابان توسط یک مردی لخت شد و بـه طرز ترسناکی مورد کتک ضرب و شتم قرار گرفت در ادامه با لخت کردن زنی در خیابان و کتک کاری در ملاعام «+عکس داغ» هاتم بت را دنبال کنید .

 

کتک زدن زنی وسط خیابون کاملا لخت 

زن کاملا عریان 38 ساله چینی بـه نام لین یائولی کـه در پیاده رو توسط چند زن مورد ضرب و شتم قرار گرفت بازتاب گسترده اي داشت.بـه گزارش هاتم بت ماجرا از این قرار اسـت کـه: بـه گفته تماشاچیان این زن با شوهر یک زن دیگر رابطه داشته اسـت.

لخت کردن زنی در خیابان و کتک کاری در ملاعام «+عکس داغ»

 

انتقام گیری دردناک در چین

کـه برای انتقام گیری از کار او در خیابانی در استان هاي‌ شرق چین توسط چهار زن مورد ضرب و شتم شدید در ناحیه سینه، ران ها و کشیدن مو قرار گرفت و این چهار زن علاوه بر کتک زدن فجیع این زن تمام لباس هاي‌ بدن او پاره کردند و با بدنی عریان در مقابل چشم همه ی بـه او حمله کردند.

 

بیشتر بخوانید: عکس از دختران سکسی و لختی لهستانی «+داغ»

 

این حمله مشمئز کننده بازتاب شدیدی در پی داشت کـه او مستحق چنین رفتاری نبوده. از سوی دیگر استدلال تماشاچیان از این ماجرا این بود کـه او سزاوار کمک نبود. زیرا خیانت کرده

 

لخت شدن و خشونت توسط دعوای زنان در خیابان

خشونت بـه صورت ذاتی باعث کاهش عزت نفس در فرد مورد خشونت قرار گرفته می‌شود و از نظر روانی هم وی را آزار میدهد. چه بسا خشونت فیزیکی و ضرب و جرح بعد از مدتی التیام پیدا کرده و فراموش میشود ولی تحقیر و آسیب هاي‌ روانی ناشی از توهین و فحاشی توسط همسر تا سال‌ها با زن باقی می‌ماند.

 

فحاشی و توهین هم مثل دیگر اعمال خشونت آمیز در قوانین ایران جرم محسوب می‌شود و دارای مجازات اسـت. درخصوص فحاشی و توهین شوهر نسبت بـه زن هم این حق برای او وجوددارد.

 

کـه درصورت قرار گرفتن در دسترس فحاشی و توهین نسبت بـه درخواست شکایت بر علیه همسر اقدام کند. در صورتی کـه از نظر دادگاه محرز شود کـه این توهین هاي‌ لفظی و فحاشی ها برای زن غیرقابل تحمل اسـت درصورت درخواست طلاق از طرف زن، دادگاه با درخواست او موافقت می‌کند و حکم بـه طلاق میکند.

 

لخت کردن زنی در خیابان و کتک کاری در ملاعام

در بیشتر مواقع زمانی کـه زوجه شکایت مطرح میکند زوج در جلسه دادگاه منکر کتک زدن همسر و ایجاد خسارات بدنی بر او میشود در این جا نیاز اسـت بدانید برای اثبات ادعای خویش راه هاي‌ متعددی بوده کـه میتوانید از ان ها استفاده کنید:

 

مراجعه بـه دکتری قانونی در سریع ترین زمان ممکن و معاینه شدن ودر نتیجه صدور گواهی توسط دکتری قانونی میتواند کمک بسیار زیادی در جهت اثبات ادعای شـما بکند و بتوانید درخواست طلاق و دریافت دیه را بـه اسانی بـه سرانجام برسانید.

 

در صورتی کـه شـما مورد خشونت همسرتان قرار گرفته اید بهتر اسـت با پلیس تماس حاصل فرمایید و یا بـه کلانتری محل مراجعه کنید و شکایت خودرا مطرح کنید و با دریافت صورتجلسه تنظیم شده در دادسرا یا کلانتری یک مدرک برای اثبات ادعای خود بـه دست آورید.

 

درصورت عدم وجود دلایل کافی قاضی از زوجین میـــخواهد کـه سوگند یاد کنند کـه ادعایشان حقیقت بوده و هر انچه میگویند عین واقعیت بوده کـه در این جا بـه خاطر وجود مجازات برای سوگند دروغین و ترس و عذاب وجدان طرفین از دروغ گفتن و عواقب ان امکان دارد اعتراف کنند و قاضی بـه یقین برسد.

 

بیشتر بخوانید: عروسی زن و شوهر لخت وسط شهر جنجالی شد «+عکس»

 

ضرب و شتم زنی لخت در ملاعام

اگر در زمان دعوا شاهدی حضور داشته و ضرب و شتم زوجه را رویت کرده باشد مثل فرزندان و یا صدای درگیری و نزاع بـه حدی بلند بوده کـه همسایگان متوجه وجود دعوی شده باشند زوجه میتواند از شهادت این شاهدان برای اثبات ادعای خویش استفاده کند.

 

گاهی اوقات زوج خود اقرار میکند کـه بـه خاطر مصرف مواد روان گردان، مواد مخدر یا مصرف مواد الکلی تعادل روانی خودرا از دست داده و مرتکب این جنایت علیه زوجه شده و همسر خودرا کتک زده کـه میتواند از محکمه پسندترین دلایل برای اثبات ادعای زوجه باشد و اقرار بـه تنهایی برای دریافت دیه و خسارات و حکم کتک زدن زن کفایت میکند و نیازی بـه دلایل دیگر نیست.

 

مورد دیگری کـه جهت اثبات ادعای زوجه می‌تواند موثر باشد وجود مستنداتی اسـت از جمله ضبط صدا، فیلم یا پیام ها و… کـه برای قاضی امارات و قرائن کافی حاصل شود کـه علم و یقین لازم را برای صدور حکم بـه دست آورد. دراین خصوص نظریه کارشناسی، تحقیقات محلی، استشهاد همسایگان، معاینه محل و اقداماتی از این قبیل می‌تواند موثر باشد.

 

بیشتر بخوانید: تصاویر لخت شدن مجری ها و شرکت کنندها در برنامه های تلویزیونی «18+»

 

کتک کاری ین زن وسط خیابان بسیار دردناک بودو این زن گویا با چند زن دیگه دعوا کردن وبسیار بد بود این خبر در چین بسیار پیچید و خیلی ها نظرات زیادی دادند .لخت کردن زنی در خیابان و کتک کاری در ملاعام «+عکس داغ»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات