کدام کشورها بزرگترین سایز آلت تناسلی را دارند؟  + آیا سایز آلت تناسلی مهم است؟

کدام کشورها بزرگترین سایز آلت تناسلی را دارند؟ 

 

کدام کشورها بزرگترین سایز آلت تناسلی را دارند؟ مطالعات جدید، کشورهایی با بزرگترین آلت تناسلی را مشخص می کند – و مردان انگلیسی در این پژوهش بالاتر از حد متوسط هستند. ما خبرهای خوبی برای بریتانیایی ها داریم، زیرا طبق یک مطالعه جدید، مردان بریتانیایی از نظر طول آلت تناسلی در سراسر جهان «بالاتر از میانگین جهانی» هستند. ما در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه داده ایم.

 

البته این داستان برای مردان کشورهایی مانند تایلند یکسان نیست. ضرب المثل قدیمی می گوید: مهم نیست چقدر بزرگ است، مهم این است که با آن چه می کنید. با این حال، همه ما می دانیم که بسیاری از مردان در مورد اندازه آلت تناسلی خود و اینکه آیا این اندازه آلت تناسلی شریک جنسی شان را راضی می کند یا خیز، نگران هستند.

 

بر اساس بررسی جمعیت جهانی، سایز متوسط آلت تناسلی مردان در حالت نعوظ به طور متوسط بین 5.1 اینچ (12.9 سانتی متر) تا 5.5 اینچ (13.92 سانتی متر) است. بنابراین شما خوشحال خواهید شد که بدانید ما چند خبر خوب برای تان داریم. طبق یک مطالعه جدید، مردان بریتانیایی در مورد طول آلت تناسلی در سراسر جهان «بالاتر از میانگین» هستند.

 

بیشتر بخوانید: بزرگترین آلت تناسلی جهان متعلق به کیست؟

 

آیا سایز آلت تناسلی مهم است؟

بسیاری از مردان به طور فزاینده ای در مورد اندازه آلت تناسلی نگران هستند. در واقع، اکثر مردان اندازه آلت تناسلی خود را نسبت به اندازه متوسط دست کم می گیرند. اندازه آلت تناسلی بزرگ با مردانگی و قدرت جنسی در جامعه معاصر برابر است. تصاویر با اندازه بزرگ در حد مطلوب در رسانه های معاصر، به ویژه در پورنوگرافی، تثبیت شده است.

کدام کشورها بزرگترین سایز آلت تناسلی را دارند

تمرکز بر اندازه آلت تناسلی بزرگ به عنوان مطلوب، تأثیر منفی بر عزت نفس در برخی از مردان دارد و باعث ایجاد اضطراب در اندازه و مشکلات صمیمیت و عملکرد جنسی می شود. میل به افزایش سایز آلت تناسلی، به طور چشمگیری تقاضا برای روش های بالقوه خطرناک افزایش طول آلت تناسلی، کرم های افزایش سایز، داروها و دستگاه ها را افزایش داده است.

 

توصیه های بالینی برای اندازه گیری طول آلت تناسلی 3 بدین شرح است: برای اندازه گیری طول آلت تناسلی از یک متر نواری انعطاف پذیر (غیر کششی) استفاده کنید. یک انتهای متر را به استخوان شرمگاهی در پایه آلت تناسلی فشار دهید. متر نوار را در امتداد بالاترین سطح آلت تناسلی قرار دهید. سپس طول آلت تناسلی را از پایه تا نوک اندازه بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: تکنیک های بزرگ کردن آلت تناسلی

 

کدام کشور بزرگترین آلت تناسلی را دارد؟

اگر بریتانیایی هستید، طبق داده‌ها، سایز شما احتمالاً بزرگ‌تر از چیزی است که فکر می کنید. زیرا مردان بریتانیایی متوسط طول آلت تناسلی 5.63 اینچ (14.3 سانتی‌متر) را دارند. هلندی‌ها ظاهراً با داشتن متوسط طول آلت تناسلی 6.14 اینچ (15.6 سانتی‌متر) با آلت بزرگترین ها در اروپا هستند. در همین حال، کسانی که بزرگترین اعضای جهان را دارند، ظاهراً از کشور آفریقایی سودان آمده اند.

کدام کشور بزرگترین آلت تناسلی را دارد

در کشور سودان، مردان به طور متوسط 7.07 اینچ (17.95 سانتی متر) داشتند. به همین دلیل هم آنها سلاطین آلت تناسلی نام گرفته و بالاتر از آنها آماری ثبت نشده است. پس از آن جمهوری دموکراتیک کنگو با میانگین 7.06 اینچ (17.93 سانتی متر) قرار گرفت. وقتی صحبت از کوچکترین آلت تناسلی به میان آمد، تایلند با تنها 3.71 اینچ (9.43 سانتی متر) در صدر جدول قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید: شکایت بازیگر زن فیلم های پورن از آلت بزرگ مردان + عکس

 

متوسط سایز آلت تناسلی در بریتانیا چقدر است؟

این داده ها پس از مطالعه دیگری در مورد اندازه کلی آلت تناسلی مردانه بریتانیایی را در رتبه 66 در لیست سال گذشته قرار داد. کارشناسان بهداشت FROM MARS نشان دادند که اندازه متوسط آلت تناسلی در بریتانیا 5.17 اینچ است و اکوادور با 6.93 اینچ در صدر فهرست قرار دارد. البته در هر کشوری استثناهای زیادی وجود دارد و سایز بین مردان بسیار متغیر است.

متوسط سایز آلت تناسلی

ممکن است بخواهید داده‌ها را در فاصله کوتاهی از آن‌ها در نظر بگیرید. زیرا نتایج خود گزارش شده‌اند، به این معنی که بسیاری از آنها می‌توانستند اغراق‌آمیز یا حتی اندازه‌شان را کمتر از حد تخمین بزنند. محققان اشاره کردند که ممکن است «سوگیری داوطلبانه» وجود داشته باشد، که در آن مردان با آلت تناسلی بزرگ‌تر احتمال بیشتری دارد که داوطلبانه اطلاعات را ارائه کنند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات