کریس اورت کیست؟ + کسب جایگاه ویژه کریس اورت در تنیس

کریس اورت تنیس‌ باز بازنشسته اهل آمریکا می باشد که شماره یک اسبق تنیس جهان است، او هجده قهرمانی گرند اسلم انفرادی تنیس زنان را در کارنامه ای خود به ثبت رسانده است و در ورزش تنیس جایگاه ویژه ای دارد و از شهرت فراوانی هم برخوردار است.

  • در صورت تمایل برای شرط بندی تنیس می توانید از این لینک کمک بگیرید.
کریس اورت کیست؟

کریس اورت کیست؟

در رابطه با بیوگرافی کریس اورت بهتر است بدانید که کریس اورت به انگلیسی (Chris Evert) زاده 21 دسامبر 1954 در بوکا راتون، فلوریدا است. او یک تنیس‌ باز بازنشستهٔ آمریکایی و شماره یک سابق تنیس جهان است. بهتر است بدانید که او به عنوان یکی از برجسته‌ ترین ورزشکاران تاریخ تنیس شناخته می‌ شود.

کسب جایگاه ویژه کریس اورت در تنیس

این تنیسور در طول دوران حرفه‌ ای خود به عنوان بازیکن تنیس، توانسته بود جایگاه ویژه‌ ای را از آن خود کند و به محبوبیت زیادی رسیده بود و در سراسر جهان بسیار شناخته شده و معروف شده بود.

این تنیسور چه تعداد عنوان گرنداسلم کسب کرده است؟

بهتر است بدانید اوِرت در طول دوران حرفه‌ ای اش، توانسته چندین عنوان گرند اسلم را کسب کند. در این باره به طور کامل‌ تر می‌ توان این گونه بیان کرد که اورت به مجموع هجده عنوان گرنداسلم را در رشته تنیس فردی بانوان دست یافته است.

کریس اوِرت در چه سال‌هایی فعالیت داشته است؟

طبق گفته‌ های کریس اوِرت، او علاقه بسیار زیادی به ورزش تنیس داشته است. به همین دلیل از سنین کم فعالیت خود را در این حرفه شروع کرده است و از سال 1972 تا 1989 به صورت حرفه‌ ای در زمینه تنیس فعالیت داشته است.

کریس اوِرت با کدام بازیکنان تنیس رقابت داشته است؟

بهتر است بدانید که کریس در طول دوران حرفه ای خود با بازیکنانی همچون: مارتینا ناوراتیلووا، بیلی جین کینگ، اِوون گولاگونگ و برخی دیگر رقابت‌ هایی داشته است. این موضوع را هم باید افزود که کریس در اکثر مسابقاتی که با سایر بازیکنان تنیس (به ویژه افرادی که نام آن ها را بیان کردیم)، داشته است پیروز میدان بوده و توانسته رقبای خود را شکست بدهد.

کریس اوِرت چند بار در فینال گرنداسلم حضور یافته است؟

برای برخی از افراد سوالی که به وجود می‌ آید، این است که این تنیس باز مشهور در چند فینال گرنداسلم حضور یافته است؟ در این باره بهتر است بدانید که وی در مجموع 34 بار به فینال تورنومنت‌ های گرنداسلم راه یافته است.

این تنیسور چه تعداد مدال المپیک کسب کرده است؟

اوِرت یکی از پرافتخار ترین تنیسور های زمان خود بوده است که توانسته یک مدال طلای المپیک در دوره‌ های نمایشی تنیس المپیک کسب کند.

کریس اورت در کدام باشگاه‌ها و تورنومنت‌ها به فعالیت پرداخته است؟

لازم به ذکر است که کریس در تمام تورنومنت‌ های گرنداسلم و تعداد زیادی از دیگر مسابقات و تورنومنت‌ های بین‌المللی و هم چنین ملی آمریکا شرکت کرده است. ناگفته نماند که او در اکثر این تورنمنت‌ ها و مسابقات توانسته افتخارات و جوایز بسیار زیادی را کسب کند و به این گونه به میزان شهرت و محبوبیت خود افزوده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل