کسب درآمد بالا با پوشیدن کاستوم های تحریک آمیز  + کسب درآمد با پوشیدن لباس های سکسی

کسب درآمد بالا با پوشیدن کاستوم های تحریک آمیز 

مدل جوان در اینستاگرام از کسب درآمد بالا با پوشیدن کاستوم های تحریک آمیز خبر داده است. او می گوید: من 55 هزار پوند در ماه با پوشیدن لباس‌های سکسی درآمد دارم. لین سو، روزهای خود را صرف تبدیل کردن خود به همه چیز از جنگجویان گرفته تا موجودات افسانه‌ای در فضای مجازی می‌کند. موجودی حساب بانکی هم رو به رشد است – اما این همه چیز نیست.

 

این مدل که از سرگرمی‌ سازی های جنسی خود پول زیادی می‌گیرد، می‌گوید موجودی بانکی‌اش در حال رونق است – با این حال، متأسفانه، داستان زندگی عاشقانه‌اش آنطور نیست. او با پوشیدن کاستوم های تحریک آمیز، حدود 55000 پوند در ماه درآمد کسب می کند – حتی بیشتر از آن را زمانی که در کنوانسیون های انیمیشن شرکت می کند، بدست می آورد.

 

این دختر 26 ساله می گوید که حرفه منحصر به فرد او زندگی عاشقانه اش را “تخریب” می کند. زیرا مردان دوست ندارند با زنی باشند که اینگونه درآمد کسب می کند. این دختر آلمانی برای اولین بار از زمانی که دانشجو بود شروع به ایجاد ظاهری جذاب و از نظر جنسی تحریک آمیز کرد تا مقداری پول اضافی به دست آورد.

 

کسب درآمد با پوشیدن لباس های سکسی

سرمایه گذاری لین سو جواب داده و این اینفلوئنسر اکنون 135000 دنبال کننده در اینستاگرام (liiensue@) دارد. همچنین، این مدل فاش کرد: در کودکی، بازی‌های ویدیویی مانند Pokémon، Zelda: Twilight Princess بازی می‌کردم و انیمه‌های زیادی تماشا می‌کردم. در زادگاه من، کلن، ما هر فوریه «کارنوال» را جشن می‌گیریم، جایی که همه لباس‌های ارزان می‌پوشند.

 

بیشتر بخوانید: استخدام بادیگارد به خاطر جذابیت جنسی زیاد + عکس

 

کسب درآمد بالا با پوشیدن کاستوم های تحریک آمیز 

یک سال من لباس میدنا، شاهزاده خانم سایه را پوشیدم و آن را دوست داشتم. خیلی دلم میخواست شبیه به او باشم. به عنوان یک بزرگسال، من مدام می خواستم عشق خود را به شخصیت ها – و شخصیتم – از طریق بازی cosplay ابراز کنم. سپس مدل دیگری به نام جسیکا نیگری را دیدم که این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهد و حس اروتیک را روی آن می گذارد.

 

او بزرگ‌ترین الهام‌بخش من بود و زمانی که شروع به ساختن بازی‌های آشکارتر کردم و آنها را به‌صورت آنلاین به اشتراک گذاشتم. اما آنها گران هستند و زمانی که من دانشجو بودم، پولی برای بازی‌های بازی نداشتم. بنابراین یک سرویس اشتراک [Patreon] را به صورت آنلاین باز کردم تا هزینه علاقه های خودم را تامین کنم.

 

فروش عکس های سکسی در اینترنت

لین سو توضیح می دهد: من هرگز قصد نداشتم که بازی Cosplay به چیزی تبدیل شود که زندگی من را تحت تاثیر قرار دهد. رویای آن را می دیدم اما هرگز به خودم اجازه نمی دادم فکر کنم که واقعاً برای من امکان پذیر است – اما اینجا هستیم. ولی در حالی که او از موفقیت خود خوشحال است، ادعا می کند که مردان از موفقیت او “ناراحت” شده اند.

کسب درآمد با پوشیدن لباس های سکسی

وی اضافه می کند: همیشه مردانی هستند که قبل از اینکه با من آشنا شوند، من را قضاوت می کنند. فکر نمی کنم آنقدرها به بخشی از کار من مربوط باشد. من یک مدل وابسته به عشق شهوانی هستم اما اینکار آنلاین است نه آفلاین و در زندگی واقعی. برخی از مردان از زنان سکسی خوششان نمی‌آید، زیرا نمی توانند روی آنها احساس مالکیت داشته باشند.

 

مردان از نمایش سکسی و با اعتماد به نفس در جمع لذت می‌برند، اما فقط برای یک شب. آنها احتمالاً از اینکار و مقدار پولی که من به دست می‌آورم می‌ترسند. بنابراین دست عشق و دوستی را به سمت من دراز نمی کنند. زیرا بسیاری از مردان در ذهن خود فکر می‌کنند که باید آن‌ها باشند که خرجی زن را می دهند و همه چیز در مالکیت آنها باشد.

 

بیشتر بخوانید: خاطرات جالب پورن استار سابق که حالا خانه دار است! + عکس

 

به دنبال عشق زندگی ام هستم!

لین سو می گوید: به هر حال نمی خواهم با مردان قرار ملاقات بگذارم. من به دنبال کسی هستم که از خودش مطمئن و خوشحال باشد. و با وجود اینکه زندگی خوبی دارم، باز هم دوست دارم با اعمال، کلمات محبت آمیز و هدایای عاشقانه لوس شوم و با کسی که با او هستم وقت بگذرانم. من اول یک دوستی صمیمی می خواهم، وگرنه احساس راحتی نمی کنم.

فروش عکس های سکسی در اینترنت

لین که در حال حاضر مجرد است، با توصیف خود به‌عنوان یک «نارد»، می‌گوید مردانی که با او قرار می گذارند اغلب افرادی هستند که او در اینترنت با آنها آشنا می‌شود. اما اگر شریک آینده زندگی او از شغل لین خوشش نیاید، او هم آن زندگی را نخواهد پذیرفت. او گفت: وقتی در دانشگاه بودم اپلیکیشن‌های دوستیابی را امتحان کردم و برای من مناسب نبود.

 

من با گیمرهای دیگر نیز آشنا شده ام و داشتن چنین اشتیاق مشترک چیز جالبی است. اما دوست دارم مردم نظرات دیگری در مورد موضوعات به من بدهند و زندگی و اشتیاق خاص خود را داشته باشند. یک ویژگی کلیدی که درمورد لین وجود دارد شوخ طبعی اوست. همچنین، او گفت: این محبوب ترین ویژگی شخصیت من است. من اول عاشق شخصیت هستم بعد ظاهر.

 

بیشتر بخوانید: اظهارات جنجالی کارگر جنسی انگلیسی درمورد تن فروشی + عکس

 

برای مرد زندگی ام لباس سکسی می پوشم!

من مردانی را دوست دارم که دارای روحی مهربان و دلسوز هستند، کاری را که دوست دارند انجام می دهند و به نظر دیگران اهمیت نمی دهند. البته رعایت بهداشت و رفتار خوب و سالم هم ضروری است. بنابراین من افراد غیر سیگاری را ترجیح می دهم. لین می‌گوید که وقتی با کسی قرار ملاقات می‌گذارد، برخی از مردان از او می‌خواهند که برای آنها لباس بپوشد.

 

این مدل شهوانی می‌گوید: اگر از توصیه‌های آنها خوشم بیاید، گاهی اوقات برای آنها بازی می‌کنم. از انجام این کار احساس گستاخی می‌کنم، می‌دانم که دارم رویای خیس را برای آنها محقق می‌کنم. در رختخواب، فکر می‌کنم این هیجان‌انگیز است که هر از گاهی «بازی نقش‌های ویژه» در جریان باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات