کمال حسن کیست؟ + بهترین فیلم های کمال حسن کدامند؟

اگر تمایل دارید تا در رابطه با کمال حسن از بهترین بازیگران هندی اطلاعات جالب و مفیدی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

درباره کاترینا کایف بازیگر بریتانیایی هندی چه می دانید؟ با ما برای شناخت بیشتر او همراه باشید.

کمال حسن کیست؟

کمال حسن کیست؟

در رابطه با بیوگرافی کمال حسن بهتر است که بدانید او متولد 7 نوامبر 1954 است او خواننده، تهیه‌ کننده، کارگردان، فیلم‌ نامه‌ نویس، شاعر و ترانه سرا و از بازیگران هندی مرد می باشد. کمال یکی از بازیگران صاحب سبک سینمای هند است که به‌ طور پیاپی تحسین شده‌ است. وی موفق به کسب چندین جایزهٔ شده است و این موضوع بر شهرت و محبوبیت او افزوده است. کمال علاوه بر بازیگری در فیلم‌ نامه‌ نویسی و کارگردانی نیز فعالیت می کند وی هم چنین به عنوان خواننده، ترانه سرا و حتی طراح رقص نیز به فعالیت می‌ پردازد. این بازیگر معروف در سال 2005 توسط دانشگاه (Sathyabama University) دکترای افتخاری دریافت نمود.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کمال در سن 4 سالگی به عنوان یک کودک هنرمند فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. وی برای اولین فیلمش (Kalathur Kannamma) مدال رییس جمهوری را دریافت کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به کمال حسن ویکی پدیای او مراجعه نمایید.

بهترین فیلم های کمال حسن کدامند؟

بهتر است که بدانید کمال از سال 1959 و در چهار سالگی فعالیت خود را در بازیگری آغاز کرده است و تا به اکنون در فیلم های متعدد نقش آفرینی کرده است که هر کدام از فیلم‌ های او با استقبال خوب مردم نیز رو به رو شده اند. حال در این قسمت قرار است به معرفی برخی از فیلم‌ های این بازیگر معروف اهل هند بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

هی رام

هی رام فیلمی هندی به کارگردانی کمال حسن است که در سال 2000 میلادی منتشر شد. شاهرخ خان و رانی موکرجی در کنار کمال در این فیلم بازی کرده‌ اند.

آسیب

آسیب و یا صدمه فیلمی محصول سال 1983 و به کارگردانی بالو ماهندرا است. در این فیلم بازیگرانی مانند سری دوی، کمال، گلشن گروور، سیلک سمیتا، لیلا میشارا ایفای نقش کرده‌ اند.

گرفتار

گرفتار فیلمی محصول سال 1985 و به کارگردانی پریانگ راج است. در این فیلم بازیگرانی مانند: آمیتاب باچان، کمال، راجینیکانت، مادهوی، پونام دیلون ایفای نقش کرده‌ اند.

علاءالدین و چراغ جادو

علاءالدین و چراغ جادو فیلمی محصول سال 1979 و به کارگردانی آی.وی. ساسی است. در این فیلم بازیگرانی مانند: کمال، راجینیکانت، جایا بهاراتی، جمینی گانسان، ساویتری، سریپریا و سوکوماری ایفای نقش کرده‌ اند.

تاج‌ گذاری

تاج‌ گذاری فیلمی محصول سال 1984 و به کارگردانی راجکومار کوهلی است. در این فیلم بازیگرانی مانند: راج کومار، کمال، سونیل دات، درمندرا، یوگتا بالی، ساریکا، پران، آجیت خان، راضا مراد، رانجیت، هما مالینی، رینا روی، اوم پراکاش ایفای نقش کرده‌ اند.

عکس های کمال حسن را در کجا مشاهده کنیم؟

کمال حسن یکی از سلبریتی های معروف و سرشناس اهل هند است، بهتر است که بدانید این روز ها او علاوه بر هندوستان توانسته در سراسر جهان طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی به دست آورد. حال اگر شما هم طرفدار این بازیگر هندی هستید و تمایل دارید تا به مشاهده عکس‌ های او بپردازیم، پیشنهاد می‌ کنیم تا به شبکه‌ های مجازی مانند اینستاگرام وی مراجعه کنید. هم چنین اگر به اینترنت مراجعه کنید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید نیز به نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و می توانید در اینترنت عکس های متعددی از کمال را مشاهده نمایید. هم چنین می توانید به جستجو و مشاهده فیلم های کمال حسن آپارات نیز بپردازید.

پیج اینستاگرام کمال حسن چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه های کاربردی و پرطرفدار است که این روز ها اکثر مردم در این شبکه فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهند که این موضوع شامل بازیگران نیز می باشد. حال اگر شما طرفدار کمال هستید و تمایل دارید تا پیج اینستاگرام او را دنبال کنید، پیشنهاد می کنیم تا به قسمت جستجو اینستاگرام مراجعه کنید و نام این بازیگر هندی را به طور کامل سرچ کنید تا پیج او برای شما نمایش باید. از آن جایی که وی در اینستاگرام فالووران زیادی دارد، به همین دلیل پیج او به راحتی قابل تشخیص می باشد. حال شما با دنبال کردن پیج این بازیگر هندی می توانید از جدید ترین اخبار او مطلع شوید و به مشاهده کلیپ ها و عکس های کمال بپردازید.

کمال حسن چه حاشیه هایی داشته است؟

این روز ها در پیرامون اکثر بازیگران و سلبریتی های معروف هندی حواشی و جنجال های متعددی مشاهده می شود که این موضوع شامل کمال حسن نیز می باشد. حال بهتر است که بدانید از آن جایی که تمام رفتار و فعالیت‌ های او زیره ذربین خیلی از مردم و رسانه ها قرار گرفته است، به همین دلیل گاهی اوقات برای او نیز همانند سایر افراد معروف حاشیه‌ هایی به وجود می‌ آید که به طور معمول حواشی پیرامون او در رابطه با فعالیت‌ هایی که در حرفه خود انجام می‌ دهد و هم چنین روابط شخصی اش می باشد.

همسر کمال حسن کیست؟

این روز ها خیلی از طرفداران و مخاطبان کمال تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی او بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که وی با وانی گاناپاتی در سال 1987 ازدواج کرد، اما پس از یکسال این ازدواج به جدایی ختم شد. بعد از آن در سال 1988 با ساریکا بازیگر هندی ازدواج کرد، البته این ازدواج نیز بعد از چندین سال به جدایی ختم شد. سپس در سال 2004 با گائوتامی ازدواج کرد و در سال 2016 این ازدواج نیز به جدایی ختم شد.

کمال حسن تا کنون چه جوایزی کسب کرده است؟

جوایز کمال حسن باعث شده است تا او بتواند به شهرت و محبوبیت خود بیفزاید. بهتر است که بدانید او تنها بازیگر هندی است که 19 بار برنده جایزه فیلم فیر شده است و 3 جایزه ملی بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده است. کمال تنها بازیگریست که 7 فیلمش به اسکار راه یافتند. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که کمال حسن اولین بازیگر هندی که بخشی از متاورس بود.

کمال حسن چه فیلم هایی را کارگردانی کرده است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم کمال علاوه بر این که بازیگر است، کارگردان نیز می‌ باشد و تا به اکنون فیلم‌ های متعددی را کارگردانی کرده است که از معروف ترین آن می توان به هی رام که در سال 2000 منتشر شده است اشاره کرد. برای اطلاع از سایر فیلم هایی که او کارگردانی کرده است، می توانید به ویکی پدیای وی مراجعه کنید.

ثروت کمال حسن چقدر است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که در رابطه با ثروت این بازیگر معروف اهل هند بدانید. در این باره باید بگوییم که تخمین زده شده است که دارایی خالص او 100 میلیون دلار است و ماهانه حدود 30 کرور درآمد دارد. وی با توجه به فعالیت هایی که در حرفه خود انجام می دهد، توانسته به یکی از ثروتمند ترین سلبریتی های هند تبدیل شود.

اولین فیلم کمال حسن کدام بود؟

بهتر است که بدانید اولین فیلم کمال مربوط به سال 1959 و در سن 4 سالگی او می باشد. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او برای اولین فیلمش Kalathur Kannamma مدال رییس جمهوری را گرفت.

کمال حسن از چه سنی وارد دنیای بالیوود شد؟

کمال از دوران کودکی و زمانی که تنها چهار سال داشت یعنی در سال 1959 فعالیت خود در عرصه بازیگری آغاز کرده است و مدت هاست که به یکی از بازیگران با استعداد و مشهور هندی تبدیل شده است که طرفداران زیادی نیز دارد.

فیلم های کمال حسن را از کجا دانلود کنیم؟

اگر تمایل دارید تا به دانلود فیلم‌ های این بازیگر هندی بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به اینترنت مراجعه نمایید، چرا که در اینترنت سایت های فیلم متعددی وجود دارند که اکثر این سایت‌ ها لینک دانلود فیلم های کمال را برای کاربران و علاقه مندان در صفحات خود قرار داده اند. هم چنین با مراجعه به کانال های فیلم در تلگرام نیز می توانید به راحتی فیلم مورد نظر خود از این بازیگر را جستجو و دانلود نمایید.

سوالات متداول

  1. کمال حسن کیست؟

    وی متولد 7 نوامبر 1954 است و بازیگر، تهیه‌ کننده، خواننده، کارگردان، فیلم‌ نامه‌ نویس، شاعر و ترانه سرای اهل هند می باشد. او یکی از بازیگران صاحب سبک سینمای هند است که به‌ طور متوالی تحسین شده‌ است و یکی از بازیگران مشهور به شمار می رود.

  2. طرفداران این بازیگر چگونه می توانند به مشاهده عکس های او بپردازند؟

    اگر تمایل دارید تا به مشاهده عکس های این بازیگر مشهور اهل هند بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم که به شبکه های مجازی او مانند اینستاگرام و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید.

  3. همسر کمال حسن کیست؟

    در سال 1987 کمال با وانی گاناپاتی ازدواج کرد، اما پس از یکسال این ازدواج به جدایی ختم شد. بعد از آن با ساریکا بازیگر هندی ازدواج کرد، سپس در سال 2004 با گائوتامی ازدواج کرد و در سال 2016 این ازدواج هم به جدایی ختم شد.

  4. ثروت این بازیگر معروف اهل هند چقدر است؟

    تخمین زده شده است که دارایی خالص وی 100 میلیون دلار است و ماهانه حدود 30 کرور درآمد دارد.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل