کچی بیتز کیست؟ + بیت های کچی بیتز

کچی بیتز یکی از خوانندگان سبک رپ است که با توجه به حاشیه‌ سازی و ترک‌ های جنجالی‌ اش این روزها توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است و به شهرت نسبتا خوبی نیز رسیده است.

کچی بیتز کیست

کچی بیتز کیست؟

سبک رپ در بین مردم ایران بسیار محبوب و پرطرفدار است. حال برخی از رپران با توجه به تکست آهنگ هایشان و صدای منحصر به فردی که دارند، توانسته اند جایگاه ویژه ای را در بین سایر رپران از آن خود کنند که این موضوع شامل کچی بیتز نیز می باشد. حال با توجه به این که این روز ها خیلی از آهنگ های کچی بیتز در پلتفرم های مختلف شنیده می شود، به همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد کچی بیتز اطلاعات بیشتری را بدست آورند و یا حتی بدانند که خشایار اس آر چند سالشه؟ از این رو در این قسمت قرار است به بیوگرافی خشایار اس آر و هم چنین سن خشایار اس آر بپردازیم و اطلاعات کاملی را در رابطه با این آرتیست معروف قرار دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

خشایار وطن سرباز متولد سال 1368 در تهران است، او نوجوانی و جوانی خود را در تهران گذرانده است و در یک خانواده مرفه و ثروتمند به دنیا آمده است. او از همان ابتدا در زندگی دغدغه مالی نداشته است. چرا که خانواده او از لحاظ مالی در سطح بالایی قرار دارند و مادرش مالک نمایندگی انحصاری محصولات دی سی بوده است. پس از آن کچی بیتز این مسئولیت را برعهده گرفته است و از این رو توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد.

حال این موضوع را هم باید افزود که خشایار وطن سرباز آهنگساز و خواننده ایرانی می باشد که با توجه به علاقه بسیار زیادی که به صنعت موسیقی داشته است؛ به همین دلیل فعالیت خود را از دوران کودکی با آموزش موسیقی شروع کرده است و پس از آن جرقه ورود به دنیای خوانندگی در ذهن او رقم خورد. خشایار در سن 18 سالگی با سینا ساعی و پس از آن با سینا مافی آشنا شد و تا سال 1388 با آن ها همکاری داشت و پس از آن گروه تیک تاک را تشکیل دادند و اولین آهنگ خود را به نام دامبولی منتشر کردند. کچی بیتز بعد از مدتی در کنار سایر اعضای گروه توانست به شهرت و معروفیت بسیار زیادی برسد.

در حال حاضر نیز او با توجه به سبک خاصی که دارد و هم چنین تکست قوی آهنگ هایش به یکی از رپران معروف تبدیل شده است که طرفداران و مخاطبان زیادی نیز دارد. بهتر است که بدانید خشایار وطن سرباز این روزها با نام های هنری از جمله کچی بیتز و خشایار اس ار شناخته می شود. باید بیان کرد او به صورت انحصاری به تبلیغات بازی انفجار نیز مشغول می باشد. این موضوع را هم باید افزود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به خشایار اس آر ویکی پدیای او مراجعه نمایید.

بیت های کچی بیتز

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خشایار اس ار از همان ابتدا با ساخت بیت های بی نظیر و فوق العاده اش توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند و به شهرت نسبتاً خوبی نیز رسید. هم چنین او با فعالیت در گروه تیک تاک توانست این شهرت را حفظ کند. خشایار اس ار در ساخت بیت مهارت فوق‌ العاده‌ ای دارد و تا به اکنون بیت های خوبی را ساخته و منتشر کرده است. او با توجه به بیت های فوق العاده اش این روز ها به یکی از بیت سازهای معروف نیز تبدیل شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که موزیک جوریکه با بیت سازی فوق‌ العاده خشایار و ورس های جذاب سایر اعضای گروه باعث شد تا گروه تیک تاک به شهرت بسیار خوبی برسد.

خواهر خشایار اس آر کیست؟

خشایار اس ار تنها یک خواهر دارد، حال مدتی قبل اخباری در رابطه با این که او با خواهرش رابطه خوبی ندارد، در رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر شد که این موضوع سر و صدای زیادی را به پا کرد. اما پس از انتشار این اخبار، خشایار اس ار یک ویدیو از خود منتشر کرد و در این ویدیو بیان کرد که رابطه بسیار خوبی با خواهرش دارد و تمام این اخبار توسط عده‌ ای بیکار برای او منتشر شده است. هم چنین او در ادامه صحبت‌ های خود بیان کرد که خواهرش همیشه پشتیبان و حمایتگر او بوده است و به صورت روتین با یکدیگر در ارتباط هستند.

دوست دختر خشایار اس آر کیست؟

با توجه به این که خشایار اس آر یکی از رپران معروف و سرشناس اهل ایران می باشد، به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد. حال گاهی اوقات برای طرفداران او سوالاتی در مورد روابط شخصی این رپر معروف به وجود می آید و خیلی از آن ها تمایل دارند تا در مورد دوست دختر خشایار اس ار اطلاعاتی را بدست آورند. در ابتدا بهتر است که بدانید خشایار تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد. حال این موضوع را هم باید افزود که او مدت ها قبل عکسی از خود در کنار یک دختر زیبا به نام کیمیا منتشر کرد و به این گونه از دوست دخترش رونمایی کرد.

خشایار اس ار در رابطه با کیمیا بیان کرده است که عشق زندگیش است و در حال حاضر با هم در تورنتو زندگی می‌ کنند. در رابطه با دوست دختر خشایار اس ار نیز بهتر است که بدانید کیمیا در حال حاضر یکی از مدل های معروف اینستاگرام است که با توجه به دوست پسر معروفش، این روزها به شهرت نسبتاً خوبی رسیده است و فالووران زیادی را نیز در اینستاگرام بدست آورده است.

کچی بیتز با چه کسی ازدواج کرده است؟

اخیرا خبرهایی در رابطه با ازدواج کچی بیتز منتشر شده است. با این حال اما باید بگوییم چنین خبرهایی شایعه می باشند و این چهره معروف مجرد است. البته وی تا به حال خانمی را به عنوان دوست دختر خود معرفی کرده ولی در خصوص این که قصد ازدواج داشته باشد صحبتی نکرده است. وی در کانادا به تنهایی زندگی می کند و معمولا وقت خود را برای رپ کردن و یا آهنگسازی می گذراند.

در نتیجه باید بگوییم که تمامی تصاویر مربوط به کچی بیتز که در کنار خانمی می باشد در رابطه با دوست دختر او است. وی همانند بسیاری از رپرها ازدواج نکرده و مدعی می باشد که تصمیمی در این خصوص ندارد چرا که اکنون زمان مناسبی برای چنین اقدامی نمی باشد. به هر حال تمامی افراد معروف همیشه مورد توجه مخاطبان قرار دارند و برخی از طرفداران همیشه در پی این هستند که اطلاعاتی در رابطه با آن ها داشته باشند.

آهنگ های برتر کچی بیتز

کچی از زمانی که فعالیت خود را به خواننده رپ شروع کرده است تا به اکنون آهنگ های متعددی را منتشر کرده است که هر کدام از آهنگ های او با توجه به صدای خوب خشایار و هم چنین تکست فوق العاده آهنگ هایش مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته است. اما با این حال برخی از آهنگ های او با توجه به تعداد دانلود و رای گیری مردم در لیست پرفروش ترین و معروف ترین آهنگ های خشایار قرار گرفته اند که در این قسمت قرار است به معرفی آن ها بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

کی چی داره

یکی از آهنگ های معروف خشایار اس آر کی چی داره می باشد که پس از انتشار با استقبال خوب طرفدارانش رو به‌ رو شد. خیلی از افراد بیان کرده اند که این آهنگ سکوی پرتاب کچی به شهرت و معروفیت بوده است.

دردسر

یکی از آهنگ های معروف و پرطرفدار خشایار اس آر دردسر نام دارد که پس از انتشار با استقبال بی‌ نظیر مردم رو به‌ رو شد.

با من بیا

آهنگ با من بیا خشایار اس آر از دیگر آهنگ های خوب و معروف این خواننده می باشد که پس از انتشار با طرفداران زیادی رو به‌ رو شد. خشایار در این آهنگ توانست قدرت صدای خود را به خوبی به رخ همگان بکشد. هم چنین خیلی از شنوندگان این آهنگ بیان کردند، آهنگ با من بیا یکی از بهترین آهنگ های خشایار است.

دانلود آهنگ های خفن کچی بیتز

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای خیلی از افراد به وجود می آید، این است که چگونه می توانند به دانلود تمام اهنگ های کچی بیتز و یا آهنگ های معروف او بپردازند؟ در این باره بهتر است که بدانید این روزها با توجه به پیشرفت در تکنولوژی روش های مختلفی برای جستجو و دانلود آهنگ های خشایار وجود دارد. حال اگر شما نام آهنگ مورد علاقه خود از خشایار اس ار را به عنوان مثال دانلود اهنگ هلو خشایار اس آر، دانلود آهنگ خشایار اس آر پوتک و … را در اینترنت جستجو نمایید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و سایت های موسیقی مختلفی برای شما نمایش خواهد یافت که با مراجعه به هر کدام از این سایت های موسیقی می توانید لینک دانلود آهنگ مورد علاقه خود از این خوانند را در فرمت دلخواه دانلود کنید.

این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر سایت های موسیقی که در اینترنت موجود هستند، اگر به کانال های موسیقی در تلگرام هم مراجعه کنید، می توانید با یک جستجوی ساده آهنگ مورد علاقه خود از این رپر را دانلود کنید و از گوش کردن به آن لذت ببرید.

عکس خشایار اس آر

خشایار یکی از رپران موفق به شمار می رود که این روز ها با توجه به فعالیت گسترده ای که در شبکه های مجازی انجام می دهد، توانسته به میزان شهرت خود بی افزاید. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا به مشاهده عکس های او بپردازند و به این بیشتر با این رپر معروف و سبک زندگی اش آشنا شوند. در این باره بهتر است که بدانید روش‌ های متعددی برای جستجو و مشاهده عکس های خشایار وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما عباراتی از جمله جدیدترین عکس خشایار اس آر را در اینترنت جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و عکس های مختلفی از او برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین در اینترنت می توانید به جستجو و مشاهده عکس تولد خشایار اس ار نیز بپردازید.

این موضوع را هم باید افزود که با مراجعه به شبکه های مجازی خشایار اس آر مانند اینستاگرام او نیز می توانید عکس های با کیفیتی از این رپر معروف را مشاهده کنید. چرا که این روزها خشایار اینستاگرام را به یک آلبوم تبدیل کرده است که هر از گاهی عکس های جذابی از خود را در پیج شخصی اش در اینستاگرام برای فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد.

اینستاگرام خشایار چند فالوور دارد؟

خشایار مدت‌ ها قبل یک صفحه کاربری در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد فعالیت گسترده ای در این شبکه انجام می دهد تا به این گونه بتواند با فالووران و مخاطبانش در ارتباط باشد و به معرفی آثار جدیدش بپردازد. به همین دلیل می توان این گونه بیان کرد که این روزها خشایار اس آر اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است. حال برای پیدا کردن آدرس صفحه اینستاگرام این رپر معروف کافی است تا عبارت (tiktaaksr) را در قسمت سرچ این شبکه جستجو کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. در حال حاضر این رپر معروف در اینستاگرام بیش از 1.1 میلیون فالوور دارد که این موضوع نشان دهنده میزان شهرت و محبوبیت این رپر است. این موضوع را هم باید افزود که برای پیدا کردن آدرس چنل یوتیوب خشایار اس آر می توانید همانند اینستاگرام به قسمت جستجو این شبکه مراجعه کنید و نام این رپر را به انگلیسی سرچ کنید تا چنل یوتیوب او برای شما نمایش یابد.

  • اینستاگرام خشایار sr

دعوای کچی بیتز و امیر خلوت بر سر چه بود؟

از کچی بیتز به عنوان یکی از جنجالی ترین رپران ایران یاد می‌ شود، چرا که هر از گاهی حاشیه‌ ای را به وجود می‌ آورد و یا در حاشیه ای قرار می‌ گیرد. هم چنین گاهی اوقات دعوا و درگیری هایی بین او و سایر خوانندگان نیز مشاهده می شود. حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل درگیری بین کچی بیتز و امیر خلوت یکی از رپران معروف ایرانی به وجود آمد و این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرد که به دنیای مجازی کشیده شد.

در ابتدا کچی بیتز در اینستاگرام خود یک کلیپ به صورت بتل رپ منتشر کرد و در این کلیپ امیر خلوت را دیس کرد که این موضوع با واکنش تند امیر خلوت رو به رو شد و او نیز یک کلیپ خطاب به کچی منتشر کرد و این موضوع شروع درگیری آن ها با یکدیگر بوده است.

کلاب هاوس خشایار

کلاب هاوس یکی از برنامه های مجازی است که مدتی قبل مورد استقبال خیلی از کاربران ایرانی و هم چنین سلبریتی ها قرار گرفت. حال بهتر است که بدانید خشایار برای این که بتواند با مخاطبانش به صورت مستقیم در ارتباط باشد و با آن ها به گفتگو بپردازد عضو برنامه کلاب هاوس شد و در این برنامه نیز توانست مخاطبان زیادی را بدست آورد. حال برای این که بتوانید آدرس کلاب هاوس خشایار را بدست آورید، پیشنهاد می کنیم تا به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید و نام او را به انگلیسی سرچ کنید.

آلبوم اتصالی از کچی بیتز

خشایار اس آر یکی از رپران پر کاری است که از زمانی که فعالیت خود را به عنوان خواننده رپ شروع کرده است تا به اکنون ترک های متعددی را منتشر کرده است که هر کدام از ترک های او مورد استقبال طرفدارانش نیز قرار گرفته است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او تا به اکنون آلبوم های بسیار جذاب و شنیدنی نیز منتشر کرده است که هر کدام از آلبوم های او نیز مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفته است. حال این موضوع را هم باید افزود که مدت ها قبل او آلبومی به نام آلبوم اتصالی را منتشر کرد که این آلبوم دارای 12 ترک می باشد.

با توجه به این که خشایار آلبوم اتصالی را با سبک جدید و خاصی خوانده است، به همین دلیل پس از انتشار، توجهات زیادی به سمت آلبوم اتصالی جلب شد و مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه طرفدارانش قرار گرفت. هم چنین برخی از افراد پس از شنیدن ترک های این آلبوم، طرفدار خشایار اس آر شدند.

تحصیلات خشایار

خشایار اس آر از معدود رپرانی است که از تحصیلات خوبی برخوردار است. با این که این روزها مشاهده می‌ شود برخی از رپران به دلیل علاقه به حرفه موسیقی و خوانندگی، تحصیلات خود را نیمه کاره رها کرده اند، اما خشایار در ابتدا تحصیلات خود را به پایان رساند و بعد از آن تمام تمرکزش را بر روی حرفه موسیقی قرار داد. در این باره بهتر است که بدانید خشایار دوران مدرسه را با معدل بسیار خوب به پایان رساند و بعد از آن تحصیلات خود را در رشته مهندسی انرژی هسته ای در یک دانشگاه خوب به پایان رساند. زمانی که خشایار از دانشگاه فارغ التحصیل شد به صورت جدی فعالیت خود را در حرفه موسیقی ادامه داد و این روزها با توجه به استعداد بسیار خوبی که در خوانندگی دارد، توانسته طرفداران زیادی را بدست آورد و جایگاه خوبی را نیز در بین سایر رپران از آن خود کرده است.

مصاحبه با این رپر

به طور معمول افراد معروف و سرشناس با مصاحبه های مختلفی که انجام می دهند به میزان شهرت و محبوبیت خود می‌ افزایند و هم چنین به این گونه طرفدارانشان می‌ توانند با فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهند و سبک زندگیشان بیشتر آشنا شوند. حال با توجه به این که کچی یکی از رپران معروف ایران به شمار می‌ رود که طرفداران زیادی دارد، به همین دلیل تا به امروز مصاحبه های متعددی توسط برنامه ها و شبکه های مختلف با او انجام شده است که معمولاً تمام مصاحبه های کچی تا به اکنون بسیار پر بیننده بوده اند، چرا که این رپر معروف مهارت خاصی در صحبت کردن دارد و معمولاً در مصاحبه های خود در مورد موضوعات جذابی از جمله فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد، اهدافش در آینده، همکاری‌ های او و … صحبت می کند.

حال برای این که بتوانید به مشاهده مصاحبه های این رپر معروف بپردازید، پیشنهاد می کنیم تا به اینترنت مراجعه نمایید و عبارت مورد از نظر خود را جستجو کنید تا به این گونه کلیپ مصاحبه‌ های کچی برای شما نمایش یابد. هم چنین ناگفته نماند که با مراجعه به چنل یوتیوب کچی هم می توانید به مشاهده مصاحبه های او با کیفیت بسیار بالا بپردازید.

حاشیه های کچی بیتز در رابطه با چه موضوعاتی است؟

از کچی بیتز به عنوان یکی از پرحاشیه‌ ترین رپران ایرانی یاد می شود، چرا که هر از گاهی منابع اطلاعاتی او در شبکه های مجازی منتشر می‌ شود و یا این که باتوجه به برخی از صحبت‌ های خشایار و یا فعالیت هایی مثل احداث سایت شرط بندی که انجام می دهد حاشیه‌ هایی را به وجود می‌ آورد. البته ناگفته نماند که معمولاً حواشی پیرامون خشایار توسط مخاطبان و علاقمندان به رپ دنبال می‌ شود.

با این حال از مهم ترین حواشی که تا به اکنون در پیرامون این رپر سرشناس مشاهده شده است، می‌ توان به موضوعاتی از جمله: دعوا و درگیری خشایار اس آر و تتلو، انتشار آهنگ خشایار اس آر دیس به تتلو، درگیری او با امیر خلوت، فعالیت های گسترده ای که در شبکه های مجازی انجام می‌ دهد، روابط شخصی خشایار، منبع درآمد او و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد. خیلی از کاربران بر این باورند که خشایار با حاشیه‌ سازی توانسته توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کند و به این گونه به شهرت و معروفیت خود افزوده است و مخاطبان بیشتری را نیز در شبکه های مجازی بدست آورده است.

چه کسانی کچی بیتز را دیس کرده اند؟

تا کنون رپرهای زیادی کچی بیتز را دیس کرده اند. برخی از این دیس ها به عنوان سرگرمی می باشند و چنین هنرمندانی سعی دارند استعداد خود را به همه نشان بدهند و برخی دیگر اما کاملا جدی هستند و به عنوان یک درگیری بین آن ها محسوب می شوند. به عنوان مثال تا کنون ما شاهد ترکی از تتلو بوده ایم که در آن سعی داشته این رپر را دیس کند. معمولا رپرها در دیس ترک های خود سعی دارند استایل کچی بیتز را مسخره کنند. با این حال اما کچی نیز جواب آن ها را می دهد. همچنین باید بگوییم رپرهایی چون پوریا پوتک و امیر خلوت نیز خشی را دیس کرده اند که البته این ترک ها بیشتر جنبه فان و سرگرمی دارند.

نگاهی به فعالیت های یوتیوب کچی بیتز

این روزها کچی بیتز سعی دارد که در یوتیوب فعالیت زیادی داشته باشد. وی معمولا خود ولاگ و ویدیوهایی را می سازد و یا این که در برخی ویدیوهای یوتیوبرها حضور پیدا می کند. در نتیجه باید بگوییم که کانال یوتیوب او شامل ویدیوهای سرگرم کننده ای به همراه دیگر رپرها است. این ولاگ ها بسیار پرطرفدار هستند و بازدید بالایی نیز دارند.

به عنوان مثال یکی از سبک های این ویدیوها با عنوان سعی کن نخندی شناخته شده می باشند. در این ولاگ ها کچی بیتز و دیگر رپرها باید طوری به رقابت بپردازند که بعد از دیدن یک ویدیوی خنده دار ری اکشنی نداشته باشند و نخندند. در نهایت هر فردی که نسبت به بقیه بیشتر بخندد بازنده بوده و باید جریمه ای نیز داشته باشد. اگر از طرفداران این رپر هستید و قصد دارید به چنل یوتیوب او مراجعه کنید کافی است نامش را در این اپلیکیشن به انگلیسی سرچ کرده و انواع ولاگ هایش را در اختیار داشته باشید.

نگاهی به دوستی کچی بیتز و پوریا پوتک

دوستی کچی بیتز و پوریا پوتک مربوط می شود به زمانی که پوتک در یوتیوب به شهرت زیادی دست پیدا کرد. در این دوران او سعی داشت که با رپرهای زیادی بتل کند که یکی از آن ها نیز کچی بیتز بود. این دو رپر در ابتدای آشنایی یکدیگر را در ویدیوهای یوتیوب پوتک دیس می کردند اما کم کم بعد از این که با شخصیت یکدیگر آشنا شدند با هم رفاقت کردند.

جالب است بدانید که پوریا پوتک در زمان جنگ اوکراین از این کشور خارج شد و به کانادا رفت. از طرفی کچی بیتز هم در کانادا زندگی می کند و این مهاجرت باعث شد که آن ها بتوانند ارتباط بیشتری با هم داشته باشند. به هر این روزها ما شاهد تصاویر و همچنن ویدیوهای زیادی از این دو رپر هستیم. معمولا ولاگ هایی که این دو در کنار هم منتشر می کند بسیار پرطرفدار می باشند و با بازدید بالایی نیز همراه هستند.

پوریا پوتک مدعی است که کچی بیتز بسیار با معرفت است و دوست خوبی نیز می باشد. از طرفی اما کچی بیتز در رابطه با پوریا اینگونه بیان می کند که او بسیار مهربان است و دلی بزرگ دارد. پوریا و کچی هر دو از رپرهای با استعداد ایرانی هستند که به واسطه دوستی که با هم دارند توانسته اند آهنگ های حرفه ای بیشتری از خود منتشر بکنند.

کچی بیتز با چه خواننده هایی همکاری داشته است؟

اگر انواع آهنگ کچی بیتز را بشنوید متوجه خواهید شد که این رپر تا کنون با خواننده های زیادی همکاری داشته است. برخی از این فیت ها آن طور که باید جنجالی نبوده اند و برخی دیگر اما در سطح گسترده ای شنیده شده اند. در ادامه به معرفی برخی از این آثار خواهیم پرداخت.

همکاری با بهزاد لیتو

کچی بیتز و بهزاد لیتو تا کنون با هم همکاری هایی داشته اند و حاصل آن موزیک هایی چون دردسر و تلو تلو می باشند. این دو رپر نه تنها با یکدیگر همکار هستند بلکه رفاقت نزدیکی نیز با هم دارند و گفته می شود که همیشه مورد حمایت هم قرار دارند.

همکاری با پوریا پوتک

از دیگر همکاری های کچی بیتز می توان به انتشار آهگ هایی چون بودم شدم و بوشیدو به همراه پوریا پوتک اشاره کرد. این دو موزیک در لیست بهترین آثار پوریا و کچی می باشند و بعد از انتشار در سطح گسترده ای شنیده شده اند.

همکاری با سپهر خلسه

کچی بیتز و سپهر خلسه تا کنون با هم همکاری های زیادی داشته اند. به عنوان مثال موزیک هایی چون ایزی و جیک پاول توسط این دو رپر منتشر شده اند و بسیار هم شنیدنی می باشند.

همکاری با کوروش وانتونز

یکی از جذاب ترین آهنگ های کچی بیتز ترک رسیدم به تش می باشد که به همراه کوروش وانتونز منتشر کرده است. این موزیک بسیار شنیدنی می باشد و باید بگوییم که رپرهای دیگری نیز در آن حضور دارند.

به هر حال انواع آلبوم کچی بیتز و ترک های او را می توانید از سایت های مختلف دانلود کنید و یا این که از طریق برخی اپلیکیشن های پخش موزیک آن ها را گوش بدهید.

سوالات متداول

  1. کچی بیتز کیست؟

    خشایار وطن سرباز معروف به کچی بیتز متولد سال 1368 در تهران، خواننده و آهنگساز است که فعالیت خود را از 18 سالگی شروع کرده است؛ او تا به امروز با توجه به آثار فوق العاده و صدای بی نظیرش توانسته مخاطبان بسیار زیادی را در سراسر کشور بدست آورد.

  2. چگونه می توان به مشاهده عکس های کچی بیتز پرداخت؟

    برای مشاهده عکس های کچی کافیست تا به صفحات مجازی او مانند اینستاگرام کچی مراجعه کنید و یا این که نام کچی بیتز را در اینترنت جستجو کنید تا به این گونه با نتایج خوبی رو به رو شوید.

  3. درگیری کچی بیتز با امیر خلوت بر سر چه بوده است؟

    مدتی قبل کچی در اینستاگرام خود یک کلیپ به صورت بتل رپ منتشر کرد و در این کلیپ امیر خلوت را دیس کرد که این موضوع با واکنش تند خلوت رو به رو شد؛ او هم یک کلیپ خطاب به کچی بیتز منتشر کرد و این موضوع شروع درگیری آن ها با یکدیگر بوده است.

  4. طرفداران کچی بیتز چگونه می توانند به دانلود آهنگ های این رپر بپردازند؟

    بهترین و آسان ترین روش برای دانلود آهنگ های این رپر معروف، این است که نام آهنگ مورد نظر خود از کچی را در اینترنت جستجو کنید تا سایت های موسیقی متعددی برای شما نمایش یابد. حال با مراجعه به هر کدام از این سایت ها می توانید به دانلود آهنگ کچی بپردازید و از گوش کردن به آن لذت ببرید.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل