کیارش فتحی کیست؟ + سایت کیارش فتحی در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

کیارش فتحی بدنساز و یکی از سلبریتی های ساکن ترکیه است که این روزها مخاطبان بسیار زیادی نیز به دست آورده است.

کیارش فتحی کیست؟

کیارش فتحی کیست؟

این روز ها خیلی از افراد تمایل دارند تا در رابطه با بیوگرافی کیارش فتحی بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که کیارش متولد 19 مهر سال 1368 است و اصالتا ایرانی می باشد. البته او بنا به دلایلی مدت ها قبل به ترکیه مهاجرت کرده است و امروزه ساکن استانبول می باشد. بهتر است که بدانید کیارش مربی بدنسازی و رئیس کمیته تی ار ایکس فدراسیون کارگری کشور است که علاوه بر ورزش در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می‌ کند و امروزه به یکی از مدل های اینستاگرام معروف تبدیل شده است. هم چنین او به دلیل این که فعالیت گسترده‌ ای در اینستاگرام انجام می‌ دهد، امروزه به یکی از چهره های معروف اینستاگرام نیز تبدیل شده است.

حال اگر تمایل دارید تا در رابطه با کیارش فتحی بیوگرافی او اطلاعات بیشتری به دست آورید و یا این که قد کیارش فتحی چند سانتی متر است، می توانید کیارش فتحی نی نی سایت را مشاهده نمایید. چرا که در این سایت اطلاعات جالبی در بین کاربران در رابطه با این چهره معروف رد و بدل شده است.

سایت کیارش فتحی در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

اگر از مخاطبان کیارش فتحی هستید و یا این که فعالیت‌ های او را دنبال می‌ کنید. بهتر است بدانید که او مدت‌ ها قبل تصمیم گرفت تا علاوه بر فعالیتش در یوتیوب و اینستاگرام، سایت رسمی خود را داشته باشد تا به این گونه بتواند با مخاطبان و طرفدارانش بیشتر در ارتباط باشد و ویدیو های خود را در سایت رسمی‌ اش آپلود کند.

حال این موضوع باعث شد تا مدتی قبل او سایتی به نام خود فتحی تاسیس کند و در این سایت آموزش‌ های متنوعی از ورزش بدنسازی را منتشر می‌ کند. طبق گفته‌ های کیارش، او می‌ خواهد تا آموخته‌ های سال‌ های زندگی اش در زمینه پرورش اندام را از طریق سایت خود برای طرفداران این شاخه ورزشی آموزش دهد. هم چنین علاوه بر آن، او می خواهد تا از طریق فروش پکیج های این آموزش های کاربردی یک منبع درآمد خوب نیز برای خود به وجود آورد و از این طریق درآمدزایی کند.

عکس های کیارش فتحی را در کجا ببینیم؟

با توجه به این که کیارش یکی از بدنسازان و مدل های معروف و سرشناس ایرانی است، به همین دلیل توانسته مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد. حال خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا عکس‌ های این چهره معروف را مشاهده کنند. در این باره باید بگوییم که اگر به شبکه‌ های مجازی کیارش مانند اینستاگرام او مراجعه نمایید.

شما می‌ توانید عکس‌ های متعددی از این چهره معروف را در لوکیشن‌ های مختلف به راحتی جستجو و مشاهده نمایید. هم چنین علاوه بر اینستاگرام اگر به اینترنت مراجعه نمایید و نام این مدل معروف را جستجو کنید، نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و عکس های متنوعی از او در لوکیشن‌ های مختلف برای شما نمایش خواهد یافت.

آدرس پیج اینستاگرام کیارش فتحی چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌ های مجازی محبوبی است که این روزها طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد و خیلی از مردم در این شبکه فعالیت گسترده ای انجام می دهند. حال باید افزود که کیارش نیز مدت‌ ها قبل در اینستاگرام برای خود یک صفحه کاربری راه‌ اندازی کرده است و امروزه کیارش فتحی اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است. او در این شبکه عکس ها و کلیپ های متعددی از خود را برای فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد که تمام پست های او با طرفداران زیادی نیز رو به‌ رو شده اند. حال برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام این مدل و بدنساز معروف کافیست تا به قسمت جستجوی اینستاگرام مراجعه نمایید؛ نام او را به انگلیسی تایپ کنید تا پیج او برای نمایش یابد. از آن جایی که او در اینستاگرام فالووران زیادی دارد، به همین پیج او نسبت به سایر پیج ها به راحتی قابل تشخیص می باشد.

اگر اینستاگرام این مدل معروف را دنبال کنید می‌ توانید علاوه بر عکس ها و کلیپ های او مطالب جالبی در رابطه با فیتنس نیز جستجو و مشاهده کنید. حال این موضوع را هم باید افزود برای پیدا کردن آدرس سایر شبکه‌ های مجازی این مدل معروف مانند کلاب هاوس کیارش فتحی کافیست تا مانند اینستاگرام به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه نمایید.

  • اینستاگرام کیارش فتحی

یوتیوب این مدل معروف

یکی دیگر از شبکه‌ های مجازی که این مدل معروف در آن فعالیت می‌ کند، یوتیوب است. کیارش بعد از این که توانست در اینستاگرام مخاطبان زیادی را به دست آورد. او فعالیت خود را در یوتیوب نیز آغاز کرده است و امروزه با توجه به این که کلیپ ها و ویدیوهای جالبی را در چنل خود منتشر می‌ کند، توانسته در یوتیوب نیز مخاطبان خاص خود را به دست آورد. حال این موضوع را هم باید افزود که شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب کیارش فتحی و فعال کردن زنگوله می‌ توانید هر زمانی که او پستی را در چنل خود منتشر کرد آن را به راحتی مشاهده کنید.

شغل کیارش فتحی چیست؟

شغل اصلی کیارش در رابطه با حرفه اش یعنی بدنسازی است، می‌ توان این گونه بیان کرد که او مربی بدنسازی است و شاگردان متعددی نیز دارد. البته علاوه بر بدنسازی، او مدتی است که در صنعت مدلینگ نیز فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهد و از این طریق توانسته علاوه بر شهرت به یک منبع درآمد خوب برسد و درآمدزایی کند.

آیا کیارش فتحی در زمینه مدلینگ هم فعالیت می کند؟

کیارش در رشته‌ های مختلف بدنسازی مهارت دارد و در حال حاضر به عنوان بهترین مربی بدنسازی شناخته می‌ شود. او علاوه بر مربیگری رئیس کمیته تی‌ آر‌ ایکس در فدراسیون کارگری کشور ایران نیز می‌ باشد. حال بهتر است بدانید که پس از این که کیارش فعالیت خود را به عنوان چهره مجازی در اینستاگرام شروع کرد و توانست فالووران بسیار زیادی را به دست آورد و با توجه به این که از چهره و استایل بسیار خوبی برخوردار است، این روز ها به سمت بازار پردرآمد مدلینگ نیز رفته است.

کیارش با حمایت و تشویق‌ های همسرش پارمیدا ممقانی و با توجه به این که در اینستاگرام دنبال کنندگان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل پس از مدت کوتاهی که فعالیتش را در زمینه مدلینگ شروع کرد توانست به یکی از مدل‌ های موفق در ایران و حتی ترکیه تبدیل شود.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از مهم‌ ترین دلایل مهاجرت فتحی از ایران به ترکیه علاقه‌ اش به بازار مدلینگ و ادامه فعالیتش در حرفه مدلینگ بوده است. کیارش از چهره بسیار خاصی برخوردار است که این یک پوئن مثبت برای او در مدلینگ به شمار می‌ رود. هم چنین او بیان کرده است که قصد دارد تا در آینده در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشد.

با توجه به این که در حال حاضر کیارش در ترکیه به فعالیت خود به عنوان مدل می‌ پردازد، به همین دلیل با خیلی از برند های اروپایی و کمپانی‌ های معروف و سرشناس همکاری‌ های بسیار جذاب و خوبی داشته است. حال این موضوع باعث شده است تا او در میان سایر مدل های مرد جایگاه خوبی را از آن خود کند و در حال حاضر به یکی از مدل‌ های محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است.

کیارش تا به اکنون با کمپانی‌ ها و برندهای مختلفی همکاری داشته است و کمپانی‌ ها تصاویر متعددی از او را منتشر کرده اند. به همین دلیل می‌ توانید تصاویر متعددی از کیارش را در اینترنت و یا صفحه شخصی او جستجو و مشاهده نمایید.

درآمد این شخص از کجاست؟

کیارش فتحی در چند زمینه فعالیت می‌ کند و توانسته به این گونه درآمدزایی کند. در این باره باید بگوییم که منبع درآمد اصلی او از طریق حرفه اش یعنی بدنسازی است. او مربی بدنسازی می باشد و با توجه به شاگردانی که دارد، درآمدزایی می‌ کند. هم چنین از آن جایی که او در صنعت مدلینگ هم فعالیت می‌ کند، توانسته از این طریق نیز برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد و درآمدزایی کند.

این موضوع را هم باید افزود یکی دیگر از منابع درآمد این شخص معروف شبکه‌ های مجازی او می باشند. امروزه با توجه به این که این چهره معروف فعالیت گسترده ای در اینستاگرام انجام می‌ دهد؛ به همین دلیل با توجه به تبلیغات و اسپانسرینگ نیز درآمدزایی می‌ کند. هم چنین او از طریق بازدید ویدیوهایش در یوتیوب نیز یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورده است.

دوست دختر کیارش فتحی چه کسی است؟

با توجه به این که در حال حاضر کیارش فتحی به یکی از چهره‌ های معروف و سرشناس تبدیل شده است که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. به همین دلیل این روز ها خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا در مورد زندگی شخصی این چهره معروف و روابط خصوصی اش اطلاعات بیشتری را به دست آورند.

با توجه به این که کیارش فتحی از چهره و استایل بسیار خوبی برخوردار است و هم چنین موقعیت اجتماعی خوبی هم دارد. به همین دلیل فرض این که او مجرد و تنها باشد محال است. حال در مورد روابط شخصی این چهره معروف بهتر است بدانید که پارمیدا ممقانی همسر این بدنساز معروف است.

کیارش و پارمیدان ممقانی که دوست دختر سابق (مبین ام دی) بوده است، پس از مدتی که از دوستی شان گذشت در نهایت با توجه به عشق و علاقه‌ ای که بین آن ها شکل گرفت تصمیم گرفتند تا با یکدیگر ازدواج کنند. این زوج معروف در سال 1398 در یک مراسم خصوصی و لاکچری در کنار اعضای خانواده و آشنایان و دوستانشان با یکدیگر ازدواج کردند.

پارمیدا ممقانی یکی از اینفلوسر های معروف اینستاگرام به شمار می‌ رود که در حال حاضر فالووران بسیار زیادی دارد. حال جالب است که بدانید آشنایی این زوج مربوط به زمانی است که پارمیدا بعد از افسردگی شدیدش به کشور ترکیه رفت و در استانبول با کیارش آشنا می‌ شود و این آشنای تا جایی ادامه پیدا می کنند که آن ها با یکدیگر ازدواج می کنند.

حال می‌ توانید تصاویر پارمیدا همسر کیاش فتحی را با مراجعه به صفحه اینستاگرام او و یا حتی صفحه اینستاگرام کیارش مشاهده نمایید و به این گونه بیشتر با پارمیدا آشنا شوید.

این مربی ورزشی ازدواج کرده است؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با ازدواج این مربی در فضای مجازی منتشر شد. اما با این حال خیلی از افراد تصور می‌ کردند که این اخبار حاشیه ای بیش نمی‌ باشد که توسط عده‌ ای برای کیارش به وجود آمده است. اما با این حال پس از مدتی کیارش به یکباره تصاویر دو نفره‌ ای از خود در کنار پارمیدا ممقانی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و اخباری که در رابطه با ازدواج او در فضای مجازی منتشر شده بود را تایید کرد.

چه حاشیه هایی برای کیارش فتحی به وجود آمد؟

متاسفانه این روز ها برخی از منابع اطلاعاتی افراد مشهور و سرشناس در شبکه های مجازی توسط کاربران دست به دست می‌ شوند؛ که گاهی اوقات این منابع اطلاعاتی باعث به وجود آمدن حاشیه های متعدد برای این اشخاص می‌ شود. حال باید افزود که مدتی است که برای برخی از چهره های اینستاگرام که به شهرت زیادی نیز رسیده اند؛ هم حاشیه هایی به وجود می‌ آید که این موضوع کیارش فتحی هم می باشد. حال از حاشیه هایی که تا به اکنون برای این شخص مشهور به وجود آمده است می‌ توان به روابط شخصی اش، جدایی از همسرش، خرید فالووران فیک و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

این شخص چه اقتخاراتی کسب کرده است؟

کیارش یکی از بدنسازان معروف و خوب کشورمان است که تا به اکنون توانسته افتخارات متعددی را در این حرفه به دست آورد. حال برای اطلاع از این جوایز و افتخارات می‌ توانید ویکی پدیای او را مشاهده نمایید.

مدارک ورزشی این فیتنس کار

بهتر است که بدانید این بدنساز معروف و محبوب تا به اکنون مدارک ورزشی متعددی را کسب کرده است؛ که از برخی از آن ها می‌ توان به مواردی مانند: مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه C) زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان تهران، مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه B) از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه B) زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان تهران، مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه A) از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه A) زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان تهران، مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه C) از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

کیارش فتحی مربی چه سلبریتی هایی می باشد؟

بهتر است بدانید در حال حاضر فضای مجازی همچون اینستاگرام به یک موقعیت عالی برای خیلی از افراد برای توسعه حرفه‌ شان تبدیل شده است؛ چرا که آن ها با فعالیت در رابطه با حرفه‌ شان در فضای مجازی توانسته اند پیشرفت بسیار خوبی داشته باشند که این موضوع شامل کیارش فتحی نیز می‌ باشد.

پس از این که کیارش فعالیت خود در فضای مجازی آغاز کرد و در مورد رشته ای که در آن به فعالیت می پردازد تولید محتوا کرد، توانست به شهرت بسیار خوبی رسید تا جایی که این روزها او مربی خیلی از سلبریتی‌ های معروف و هم چنین چهره‌ های اینستاگرامی می باشد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کیارش تا به اکنون مربی برخی از چهره‌ های معروف همچون سعید عزت اللهی، سامی لو و برخی از خوانندگان دیگر بوده است.

مصاحبه دنی اسدی با کیارش فتحی

با توجه به این که در حال حاضر کیارش فتحی به یکی از مربیان سرشناس و معروف تبدیل شده است که علاوه بر مربیگری به عنوان مدل و چهره اینستاگرامی هم شناخته می‌ شود؛ به همین دلیل توانسته در میان مردم به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی برسد و مخاطبان و طرفداران زیادی را هم به دست آورده است.

حال این موضوع باعث شده است تا به اکنون مصاحبه‌ های متعددی با کیارش توسط برنامه‌ ها، شبکه‌ ها و مجلات مختلف انجام شود. ناگفته نماند که این چهره معروف به طور معمول در اکثر مصاحبه‌ های خود در مورد فعالیت‌ هایش، اهدافش برای آینده، فراز و نشیب‌ هایی که در حرفه اش داشته است و … صحبت کرده است.

حال این موضوع را هم باید افزود در میان مصاحبه‌ های متعددی که تا به اکنون با کیارش انجام شده است، مدتی قبل دنی اسدی یک مصاحبه جنجالی و جذاب با کیارش انجام داد که این مصاحبه بسیار پربیننده شد و خیلی از طرفداران کیارش به مشاهده این مصاحبه جنجالی پرداختند.

حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده این مصاحبه جنجالی و جذاب بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به چنل یوتیوب کیارش مراجعه نمایید. به این گونه می توانید ویدیوی این مصاحبه را با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمایید. البته ناگفته نماند که در اینترنت و آپارات هم می‌ توانید به جستجو و مشاهده این مصاحبه بپردازید و به این گونه بیشتر با کیارش و فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد آشنا شوید.

این مربی هم اکنون در کدام کشور زندگی می کند؟

کیارش در سال 1368 در تهران به دنیا آمده است. او سال‌ ها در تهران زندگی کرده و به فعالیت‌ های خود می‌ پرداخته است. اما مدتی قبل کیارش بنا به دلایلی همچون پیشرفت در حرفه‌ اش و هم چنین فعالیت در حرفه مدلینگ تصمیم گرفت تا به خارج از کشور مهاجرت کند. در حال حاضر او ساکن ترکیه است و در شهر استانبول زندگی می کند و به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

رابطه کیارش فتحی با گروه وانتونز به چه صورت است؟

کیارش فتحی از آن دسته از افرادی است که علاقه زیادی به برقراری ارتباط با افراد معروف همچون فوتبالیست‌ ها و رپران دارد. حال جالب است که بدانید او در حال حاضر رابطه بسیار خوبی با اعضای گروه وانتونز دارد تا جایی که مربی سامی لو یکی از اعضای گروه وانتونز نیز می باشد.

می‌ توانید کلیپ‌ ها و تصاویر متعددی از کیارش را در کنار سامی لو و یا در کنار سایر اعضای گروه وانتونز در صفحه اینستاگرام او جستجو و مشاهده نمایید. این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر او صفحه شخصی تمام اعضای گروه وانتونز را در اینستاگرام دنبال می‌ کند.

سوالات متداول

  1. کیارش فتحی کیست؟

    کیارش متولد مهر سال 1368 در ایران می باشد، او مربی بدنسازی و رئیس کمیته تی آر ایکس فدراسیون کارگری کشور است و مدل و چهره اینستاگرامی نیز می باشد.

  2. همسر این بدنساز معروف کیست؟

    گفته شده است که مدتی است او با دوست دختر خود به نام پارمیدا ممقانی ازدواج کرده است. پارمیدا متولد 7 اسفند سال 72 است و اصالتاً ایرانی است.

  3. منبع درآمد کیارش فتحی چیست؟

    او مربی بدنسازی و مدل است که از این طریق درآمدزایی می‌ کند، هم چنین کیارش با فعالیت در شبکه های مجازی نیز برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورده است.

  4. چگونه می توان آدرس اینستاگرام این چهره مشهور را پیدا کرد؟

    برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام او کافیست تا به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل