گاز گرفتن آلت تناسلی پورن استار معروف توسط مار خونگی اش  + فیلم برداری با صحنه دلخراش فیلم پورن

یک پورن استار مشهور امریکایی یک مار پیتون نگه‌داری میکند کـه بسیار بزرگ اسـت او در هنگام بازی در فیلم هاي‌ پورن الت تناسلی همسرش را گاز گرفت در ادامه با حیوان خانگی این پورن استار مشهور برایش دردسرساز شد «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

گاز گرفتن آلت تناسلی پورن استار معروف توسط مار خونگی اش 

یک ستاره پورن استرالیایی بـه نام دنی دابلو پس از یک حادثه دردناک اخیر کـه در ان مار حیوان خانگی غول پیکر او بـه شریک مردی در صحنه خصوصی حمله کرد، با فالوورهای خود صحبت می کند.

حیوان خانگی این پورن استار معروف برایش دردسرساز شد «+عکس»

«میخواهم شـما رابا بتی آشنا کنم. او مار پیتون فرش مرکزی من اسـت… او تقریبا 8 فوت طول دارد. من تا بـه امروز هیچ مشکلی با گاز گرفتن او یا چیز دیگری نداشتم.» این زیباروی خوش فرم در ویدیویی در اینستاگرام کـه چهارشنبه منتشر شد، اعتراف کرد کـه نشان می دهد مار دور گردنش پیچیده شده اسـت.

 

دابلو و یکی از دوستانشان بـه تازگی از محتوای مبهم باهم فیلم گرفته بودند، کـه ظاهراً همه ی چیز از سکسی بـه وحشتناک تبدیل شد.

 

بیشتر بخوانید: دختری که بدون سکس حامله شد و بکارتی سالم دارد!! «+عکس»

 

فیلم برداری با صحنه دلخراش فیلم پورن

این بازیگر فاش کرد: «بنابر این قبلاً یک دوست داشتم و یک ویدیو فیلم برداری کردیم… وقتی کارمان تمام شد، او زیر دوش پرید، اما او اشاره کرد کـه می خواهد بعد از ان مار حیوان خانگی من را در آغوش بگیرد.

گاز گرفتن آلت تناسلی پورن استار معروف توسط مار خونگی اش 

پس از بیرون آمدن از حمام، دابلو مار را دور گردن دوست ناخواسته‌اش گذاشت و برای شستن بـه حمام رفت.دابلو ویدیویی رابا فالوورهای اینستاگرام خود بـه اشتراک گذاشت.

 

پیج اینستاگرامی دنی دابلو پورن استار استرالیا

دابلو ویدیویی رابا فالوورهای اینستاگرام خود بـه اشتراک گذاشت کـه جزئیات این وحشت را شرح می دهد.اینستاگرام/dani_dabelloاو شروع بـه دور شدن کرد تا اتاق را ترک کند، اما ناگهان از “فریاد بزرگ” او مبهوت شد.

 

او گفت: «من برگشتم و دیدم کـه بتی بـه [قسمت‌هاي‌ خصوصی] خود چسبیده اسـت و سعی کرده وی را از ان دور کند. ‘او افزود: “بعد از چند دقیقه وی را پیاده کردیم و من وی را بـه داخل محوطه اش برگرداندم و همه ی جا خون بود، بنابر این همه ی ان را تمیز کردیم.”

 

پس از بیرون کشیدن مار از آلت تناسلی او، او بررسی کرد تا مطمئن شود “دندان کوچکی در ان باقی نمانده اسـت” زیرا مارهای پیتون گاهی پس از گاز گرفتن دندان هاي‌ خودرا در اشیا رها می کنند.

 

نظرات او دربخش نظرات شوکه خودرا بیان کردند.

 

یکی گفت: “موارد کابوس 🤣🤣.”

 

دیگری گفت: “اوه، امیدوارم او خوب باشد و امیدوارم بتی هم خوب باشد.”

 

پست برای اظهار نظر با دابلو تماس گرفت.

فیلم برداری با صحنه دلخراش فیلم پورن

حیوان خانگی این پورن استار معروف 

این تنها باری نیست کـه مار در جایی کـه خورشید نمی تابد مردی را گزیده اسـت.درسال 2021؛ یک مرد هلندی 47 ساله وادار شد تحت عمل جراحی ترمیمی بر روی آلت تناسلی خود قرار گیرد، زیرا یک مار کبری مردانگی وی را دریک سفر سافاری در آفریقای جنوبی گاز گرفت و باعث پوسیدگی ان شد.

 

درسال 2020؛ یک نوجوان تایلندی پس از نیش زدن مار آلت تناسلی او در بیمارستان بستری شد، در حالی کـه این نوجوان در حال تماشای ویدیوهای تلفن هوشمند در توالت بود.

 

بیشتر بخوانید: 5 روش برای دیدن خواب سکسی «ارضا شدن در خواب»

 

مار پیتون چیست ؟

گروه مار پیتون با ۲۶ گونه و ۱۷ زیرگونه، در نقاط گرمسیر و مرطوب دنیا زندگی می کنند. البته از میان این تنوع، همه ی ي ان ها حیوان خانگی نیستند و تنها چند گونه‌ي محدود به عنوان حیوان خانگی خرید و فروش میشوند. از محبوب ترین و معروف ترین اینگونه ها می توان بـه مار پیتون مشبک- Reticulated python، مار پیتون توپی- Ball python، مار پیتون فرشی- Carpet python، مار پیتون درختی- Green tree python و مار پیتون برمه- Burmese python اشاره نمود.


حیوان خانگی این پورن استار معروف برایش دردسرساز شد «+عکس»

مار پیتونهریک از اینگونه‌ها جذابیت و زیبایی و ویژگی خاص خودرا دارند. مثلاً مار پیتون مشبک از لحاظ طول بزرگ ترین مار دنیاست، مار پیتون درختی با جثه‌اي کوچک دارای رنگ‌هاي‌ مسحورکننده‌اي اسـت. 

 

مار پیتون توپی دارای بیشترین تنوع طرح و رنگ در تمام دنیاست کـه با حداکثر ۲ متر طول، بـه محبوب‌ترین مار خانگی دنیا بدل شده و البته مار پیتون برمه کـه بـه نظر نگارنده تمام ویژگی‌ها و جذابیت‌هاي‌ یک مار خانگی را یکجا دارد در اینگونه جمع شده اسـت.

 

در بین گونه‌هایي کـه ذکر شد، مار پیتون برمه از محبوبیت بیشتری برخوردار اسـت ودر سطح وسیع‌تری در جهان و البته ایران در منزل علاقه‌مندان نگه داری می شود کـه دراین مبحث بـه معرفی و تشریح زندگی اینگونه پرداخته میشود.

 

مار پیتون برمه با نام علمی Python molurus bivittatus بزرگ ترین زیرگونه‌ي مار پیتون هندی و یکی از ۶ گونه مارهای بزرگ جهان اسـت کـه در جنگل‌هاي‌ بارانی جنوب شرقی آسیا زندگی میکند.

مار پیتون چیست ؟

 

بیشتر بخوانید: سکس زن کره ای با 250 مرد در چند ماه «+عکس داغ»

 

پورن استار استرالیایی

حیوان خانگی این پورن استار 

آن ها اغلب اوقات درکنار آب یافت می شوند و گاهی بـه صورت نیمه آبزی زندگی می کنند؛ در عین حال بر روی درختان نیز قابل مشاهده‌اند. مار پیتون برمه یکی از بزرگ ترین مارهای جهان بـه حساب می آید کـه بـه طول متوسط ۵٫۵ متر و وزن ۷۰ کیلو گرم می رسد. اینگونه در تمام طول زندگی بـه رشد خود ادامه می دهد کـه این رشد فوق العاده بـه خاطر وجود تعداد زیاد مهره‌هاي‌ بزرگ در بدن جانور اسـت. قابل ذکر اسـت کـه ماده‌ها طبق معمول از نرها بزرگترند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات