گردش در شهوتی ترین شهر جهان  + اقامت در نیویورک شهوتی ترین شهر دنیا

گردش در شهوتی ترین شهر جهان 

زن جوان که یک هفته در شهوتی ترین شهر جهان گردش داشته از تجربه خاص خودش می گوید. او توضیح می دهد: من یک هفته را در شهوتی ترین شهر جهان گذراندم و بعد با یک مرد متاهل به رختخواب رفتم. کارشناس دوستیابی، جانا هاکینگ، سال جدید را با گذراندن آن در “شهوتی ترین شهر دنیا” آغاز کرد. سپس او اعتراف کرد که در طول اقامتش به چیزهای بسیار عجیبی برخورد کرده است.

 

جانا توضیح می دهد که در طول اقامت او در این شهر، اما همه چیز بسیار هولناک شد. این کارشناس دوستیابی، گفت که او برای شروع سال جدید به نیویورک، ایالات متحده آمریکا رفته است. زیرا می‌خواست کمی خوش بگذراند و موهایش را درست کند. او می خواست مشکلات خود (و برنامه های دوستیابی) را پشت سر بگذارد و همچنین در لحظه زندگی کند.

 

اقامت در نیویورک شهوتی ترین شهر دنیا

در نظر جانا همه چیز از همان ابتدا بسیار راحت بود. وقتی داشت از گمرک می رفت، گفت پاسپورتش را یک نگهبان “خوش تیپ” داده بود. سپس نگهبان به او گفت کجا اقامت دارد، و او پاسخ داد: اوه همین نزدیکی است. می خواهی من را برای شام بیرون ببری؟ سپس برای تفریح با دوستانش رفت و برای صرف صبحانه و مهمانی با دوستش بیرون رفت.

گردش در شهوتی ترین شهر جهان 

جانا یک دامن کوتاه مشکی، جوراب ساق بلند، چکمه های مخملی مشکی تا بالای زانو داشت و لاک پشت مشکی زده بود. وقتی به بار رسید، خوشحال بود که متوجه شد 50/50 مرد و زن است و بلوک‌ها در تماس چشمی بزرگ بودند. او گفت که «نگاه‌های شهوت آمیز همه جا دیده می‌شود»، بنابراین او جرأت کرد تا با دیگر مردان گپ بزند.

 

بیشتر بخوانید: جراحی کردم تا زیبا شوم اما مردان مرا به چشم دیگری می بینند!

 

چرا نیویورک سکسی ترین شهر جهان است؟

جانا سپس در اینستاگرام خود نوشت: من و دوستانم داشتیم با همه چت می‌کردیم. از جمله یکی از آقایانی که کلاه جذابی بر سر داشت و می‌گفت: “آن چیز لای پاهایت را به من نشان بده”. سپس، من با یک آقای ریشدار خوش تیپ صحبت کردم و متوجه شدم که دوباره روزهای دیسکوی دبیرستان را می گذرانم. ما مانند نوجوانان در گوشه ای رد می شدیم و باشکوه بود.

سکسی ترین شهر جهان

بعد از صرف نوشیدنی ها الکلی زیاد، خسته شدم و به سمت تاکسی رفتم. صبح روز بعد، با پیام های تشنه ای از آن مرد از خواب بیدار شدم، اما برای قرار ملاقات اینجا نبودم. بنابراین، بعد از یک روز که در اطرافم سپری کردم، یک بار دیگر خودم را آرایش کردم تا با یک دوست همجنس‌باز فوق‌العاده به نوار پیت دیویدسون ضربه بزنم.

 

برای این مناسبت، جانا یک لباس بافتنی قرمز جذاب، چکمه‌های مخملی مشکی و یک کت پرینت یوزپلنگ پررنگ به تن کرد. آنجا از غرفه‌های بزرگ چرمی مشکی گرفته تا صندلی‌های استراحت مخملی قرمز – حال و هوای فوق‌العاده‌ای به جانا می‌داد. او گفت اینجا بود که متوجه شد چرا شهر اینقدر شهوتی و سکسی است.

 

بیشتر بخوانید: زنی که 23 ارگاسم در روز دارد و از رابطه جنسی زیاد لذت می برد!

 

رابطه جنسی با مرد متاهل در هتل

جانا گفت، ما در نیویورک مارتینی‌های رایگان و بسیار سخاوتمندانه خوردیم. همانطور که دوست خوش‌تیپم اندرو و من مخلوط‌های الکلی مختلف را امتحان کردیم – من آماده بودم که به اولین بار بروم. او همچنین موفق شد با برخی از مردم محلی چت کند و کمی معاشقه کرد. اما این معاشقه های کلامی به همین جا ختم نشد.

رابطه جنسی با مرد متاهل در هتل

روز بعد او بیرون بود و در یک بار ایستاد تا کتابش را بخواند. دو مرد درست کنارش نشستند و برایش نوشیدنی خریدند. او گفت: من متحیر نگاه شان کردم و یکی از مردها به من گفت: وقتی شراب خود را سفارش دادید متوجه لهجه استرالیایی شما شدیم. به علاوه متوجه شدیم که احتمالاً به این سرما عادت ندارید، بنابراین فکر کردیم این نوشیدنی می تواند شما را گرم کند.

 

بیشتر بخوانید: شغل قدیمی بازیگران فیلم های پورن | از میا خلیفه تا کایران لی

 

از اینکه با مرد متاهل خوابیدم پشیمان شدم

سپس همه چیز کمی پیچیده تر شد، زیرا شب بعد جانا کمی شهوتی شد. تقصیر او نبود، اما خودش را در چاه اشتباهی فرو برد. در یک مشروب سرای دیگر، او با یک مرد فرانسوی صحبت کرد و آنها شروع به “شهوتی شدن” کردند. او در نهایت به هتل جانا بازگشت و هر دو یک “شب سرگرم کننده” داشتند. جانا روز بعد با چند متن «فرانسوی عاشقانه» از خواب بیدار شد، اما بعد متوجه یک چیز بد شد.

 

او گفت: آن مرد فرانسوی یک ساعت بعد تماس گرفت و فاش کرد که ازدواج کرده است. سپس جانا توضیح داد: من دنبال ماجراجویی در نیویورک بودم، اما نه چنین ماجراجویی. برای غلبه بر آن تصمیم گرفت آن مرد را بلاک کند و به راهش ادامه دهد. اما هم در این فکر است که چه طوفانی یک هفته ای را در نیویورک شهوتی ترین شهر دنیا پشت سر گذاشت.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات