گره زدن بینی یک زوج امریکایی به هم  + دوختن بینی به هم کار عجیب زوج عاشق انگلیسی

در زندگی عاشقانه اینروزها هزاران مشکل ممکن اسـت اتفاق بیوفتد کـه واقعا عجیب اسـت و آن هم یک زوج انگلیسی بینی هاي‌ هم دیگر را بـه هم گره زدند در ادامه با دوختن بینی بـه هم کار عجیب زوج عاشق انگلیسی «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

گره زدن بینی یک زوج امریکایی به هم 

این زوج عاشق پیشه با نخ‌هاي‌ هودی خودرا بـه یک دیگر دوختند. بـه گزارش نازوب، زوج طرفدار افراطی تغییرات بدنی، خودرا با نخ‌هاي‌ هودی از طریق بینی بـه‌هم بستند تا عشق خودرا نشان دهند.

 

دوختن بینی به هم کار عجیب زوج عاشق انگلیسی «+عکس»

 

عکس این زوج کـه در «ردیت» منتشر شده مورد علاقه دیگر طرفداران تغییرات بدنی قرار گرفته اسـت.این زن کـه بـه نام devotchka۶۶۶ شناخته می شود، همچنین ویدئویی را در تیک تاک منتشر کرده اسـت کـه در آن نشان می دهد طناب را چگونه از بینی خود رد می‌کند.

 

دوختن بینی به هم کار عجیب زوج عاشق انگلیسی

بسیار افرادی هستن کـه با عشق زیاد و بینهایتشون دست بـه کارهای عجیب میزنند. همانندختری کـه اسم همسرش را تماما روی صورتش حک کرد کـه میتوانید در ادامه مشاهده کنید.

گره زدن بینی یک زوج امریکایی به هم 

 

بیشتر بخوانید: اندازه مورد علاقه زنان به سایز آلت مردان چقدر باید باشد؟ «آمار دقیق و جزئیات»

روسلان تومانیتز روسی 24 ساعت بعد از ملاقات دوستش نام خودرا بر صورت او تاتو کرد و به زودی جشن ازدواج برگزار خواهد نمود.
دختر و پسری کـه از شدت عشق و علاقه دماغشان را بهم دوختند + عکس

لیسیا هم از این‌که نام شوهر آینده اش بیشتر صورت او را پوشانده ناراضی بـه نظر نمیرسد. دخترک گفت: این نماد یگانگی ما اسـت. دوست می دارم نامش بر تمام وجودم نوشته شود!همچنین چندی پیش دختری نام خواننده مورد علاقه اش را روی پیشانی اش حک کرد!

دوختن بینی به هم کار عجیب زوج عاشق انگلیسی «+عکس»

این زن اسرار آمیز با تراشیدن موها و ابروهایش و خالکوبی نام :”درک” روی پیشانیش خواسته اسـت نقش برجسته اي در بین هواداران داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: وجود یک سوسک در اندام این زن هندی «+عکس»

 

عکس هایی از عشق های عجیب

بـه نظر می رسد آن هوادار تحت تاثیر یکی از آهنگهای این خواننده کـه می گوید” نام مرا خالکوبی کن تا بدانم این عشق واقعی اسـت” آن کار را انجام داده اسـت.

عکس هایی از عشق های عجیب

عکس هاي این زن در اینترنت پخش شده اسـت و زمانی کـه “درک” عکس هاي او را توسط یک خبرنگار دید گفت ” این دیوانگی اسـت. می‌خواهم اورا ملاقات کنم تا علت کارش را بدانم.

 

بیشتر بخوانید: مردی کاملا لخت وارد حمام عمومی زنانه شد «+عکس»

 

دوختن بینی شیطان پرستی

دوختن بینی به هم کار عجیب زوج عاشق انگلیسی «+عکس»

دوختن بینی 

او کـه با دیدن این عکس ها منقلب شده بود گفته اسـت: باور نکردنی اسـت. من حتی نمی‌خواهم دوباره بـه این عکس ها نگاه کنم. او خودش هیچ خالکوبی در بدن ندارد.چگونه توانسته بخاطر علاقه ي بـه من روی پیشانی اش اسم مرا حک کند!

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات