یوتیوب این چهره مشهور + شغل کیارش فتحی چیست؟

این روز ها کیارش فتحی اینستا را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و فالوورانش تبدیل کرده است و توانسته از طریق این شبکه به شهرت زیادی برسد. حال اگر تمایل دارید تا پیج اینستاگرام این فرد از بلاگر های ترکیه را پیدا کنید، می توانید به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و نام این مدل معروف را به انگلیسی جستجو کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که کیارش در اینستاگرام فالووران زیادی دارد، به همین دلیل پیج او نسبت به پیج های دیگر مانند فن پیج هایش به راحتی قابل تشخیص می باشد.

حال این موضوع را هم باید افزود که اگر پیج اینستاگرام کیارش را دنبال کنید، می‌ توانید عکس‌ ها و فیلم‌ های متعددی از او را مشاهده نمایید. هم چنین علاوه بر عکس می‌ توانید در رابطه با فیتنس مطالب جالبی را مشاهده کنید. حال این موضوع را هم باید افزود برای پیدا کردن سایر شبکه های مجازی او مانند کلاب هاوس کیارش فتحی کافیست تا مانند اینستاگرام به قسمت جستجوی این برنامه مراجعه کنید.

یوتیوب این چهره مشهور

یوتیوب این چهره مشهور

این روزها کیارش در یوتیوب هم فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهد و با توجه به این که مخاطبان زیادی در یوتیوب دارد، به همین دلیل اکثر ویدیو هایی که در چنل خود منتشر می‌ کند از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. به این گونه او توانسته از طریق این شبکه محبوب نیز برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد و درآمدزایی کند. حال برای پیدا کردن آدرس چنل یوتیوب کیارش فتحی کافی است تا به اینستاگرام او مراجعه نمایید؛ چرا که این چهره معروف در صفحه اینستاگرامش لینک چنل یوتیوب خود را برای طرفداران و فالوورانش قرار داده است.

  • یوتیوب کیارش فتحی

شغل کیارش فتحی چیست؟

خیلی از طرفداران این چهره معروف تمایل دارند تا در رابطه با شغل او بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که کیارش مربی بدنسازی و رئیس کمیته تی آر ایکس فدراسیون کارگری کشور است و مدل نیز می باشد و تا به اکنون با کمپانی ها و شرکت های متعددی همکاری کرده است.

کیارش فتحی

درآمد این شخص از کجاست؟

امروزه این چهره معروف توانسته از طریق چندین شاخه که در آن ها فعالیت می‌ کند، یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. در ابتدا باید بگوییم که او مربی بدنسازی است و شاگردان بسیار زیادی نیز دارد و از این طریق توانسته برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورد.

هم چنین او با توجه به فعالیت در یوتیوب و بازدید بالای ویدیوهایش نیز توانسته یک منبع درآمد خوب از طریق یوتیوب نیز برای خود به وجود آورد. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که او با توجه به اسپانسرینگ و هم چنین تبلیغات در اینستاگرام نیز برای خود یک منبع درآمد عالی به وجود آورده است. او مدل نیز می‌ باشد و از این طریق هم درآمدزایی می کند.

کیارش فتحی مربی چه سلبریتی هایی می باشد؟

کیارش فتحی مربی چه سلبریتی هایی می باشد؟

ابن مربی فیتنس و بدنسازی چند سالی است که در ترکیه زندگی می کند و مربی بیشتر ورزشکاران و سلبریتی هایی است که ساکن این کشور هستند. او مدتی پیش ویدئویی از تمرین با فوتبالیست تیم ملی ایران سعید عزت اللهی را هم در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده بود. او در برخی از پست های اینستاگرامش فیلم و عکس تمرین با این افراد را به اشتراک می گذارد.

این ورزشکار و مربی حرفه ای رابطه دوستی صمیمی با اعضای گروه وانتونز دارد و مربی بدنسازی و ورزش این افراد است. او به صورت آنلاین هم برنامه تغذیه و ورزشی در اختیار بسیاری از سلبریتی ها قرار می دهد که نام بسیاری از آن ها برای ما مشخص نیست.

دوست دختر کیارش فتحی کیست؟

خیلی از طرفداران کیارش تمایل دارند تا در رابطه با دوست دختر این چهره معروف بیشتر بدانند. در این باره باید بگوییم که پارمیدا ممقانی دوست‌ دختر این چهره معروف می باشد. او متولد ۷ اسفند سال ۷۲ است و اصالتاً ایرانی می باشد که هم اکنون در کنار کیارش در ترکیه زندگی می کند. او نیز همانند دوست پسر خود در حرفه مدلینگ فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهد و با توجه به این که در اینستاگرام فالووران زیادی دارد؛ امروزه به یکی از چهره های معروف و سرشناس اینستاگرام تبدیل شده است و توانسته از طریق این شبکه علاوه بر شهرت به ثروت بسیار زیادی نیز برسد. حال برای پیدا کردن آدرس اینستاگرام پارمیدا ممقانی کافی است تا به قسمت سرچ این برنامه مراجعه نمایید.

این مربی ورزشی ازدواج کرده است؟

کیارش متاهل است و حدود ۴ سال پیش در ترکیه با همسرش آشنا شد. او و همسرش پارمیدا پس از دوره کوتاهی دوستی، تصمیم گرفتند که با هم ازدواج کنند. البته این دو نفر در زمان دوستی با هم زندگی می کردند و به همین دلیل رابطه ای متفاوت با دیگر دوست پسر و دوست دخترها داشتند و به خوبی یکدیگر را در این دوره دوستی شناختند. این زوج علاوه بر اینکه همراه هم بودند، کمک زیادی هم به پیشرفت یکدیگر داشتند.

این زوج سال ۱۳۹۸ در ترکیه با هم ازدواج کردند و یک مراسم ازدواج لاکچری هم برگزار کردند. عکس هایی و فیلم هایی از این جشن ازدواج در پیج های اینستاگرام هر دو طرف وجود دارد. این زوج به تازگی خبر مادر و پدر شدن خود را هم منتشر کرده اند و چند ماه دیگر پسر آن ها به دنیا خواهد آمد.

ویدئوی جشن تعیین جنسیت فرزند این زوج در فضای اینترنت موجود است که با یک سرچ ساده می توانید آن را مشاهده کنید. کیارش و پارمیدا برای این منظور جشنی شیک ترتیب دادند و بیشتر دوستان آن ها هم در این جشن حضور داشتند. اما حضور نداشتن برخی دوستان کیارش فتحی مثل آرتا و کوروش وانتونز در این جشن هم یکی از حاشیه های آن بود که در ادامه به آن هم خواهیم پرداخت.

اما نام همسر کیارش فتحی پارمیدا ممقانی، یکی از اینفلوئنسرهای شناخته شده ایرانی است. پارمیدا متولد اسفند ۱۳۷۲ است و با انتشار عکس هایش در اینستاگرام و همچنین بازی کردن در کلیپ های طنز به همراه مبین ام دی معروف شد. دوست پسر سابق او مبین ام دی نام داشت و پارمیدا زمانی که در ایران بود، مدتی با این بلاگر دوست بود.

اما رابطه این دو به ازدواج ختم نشد و از هم جدا شدند. این جدایی برای پارمیدا خیلی سخت بود و دوران سختی را پشت سر گذاشت. اما او مدت کوتاهی پس از این جدایی با کیارش مدرس فتحی آشنا شد و در حال حاضر این دو یکی از زوج های دوست داشتنی در فضای مجازی هستند.

دوست دختر کیارش فتحی کیست؟

سایت کیارش فتحی

مدتی قبل بیان شد که این چهره معروف و سرشناس اینستاگرام نیز یک سایت شرط بندی راه اندازی کرده است و از این طریق توانسته برای خود یک منبع درآمد عالی به جود آورد و درآمدزایی کند.

چه حاشیه هایی برای کیارش فتحی به وجود آمد؟

امروزه برای خیلی از افراد مشهور و سرشناس حاشیه ها و جنجال های زیادی به وجود می‌ آید. گاهی اوقات با انتشار منابع اطلاعاتی برخی از افراد مشهور و دست به دست شدن این منابع اطلاعاتی توسط کاربران در شبکه های مجازی برای آن ها حاشیه های متعددی به وجود می‌ آید. حال این موضوع را هم باید افزود که امروزه برای خیلی از چهره‌ های اینستاگرام که به شهرت زیادی رسیده اند نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود که این موضوع شامل کیارش نیز می‌ باشد.

حال از حاشیه هایی که تا به اکنون برای این چهره معروف اینستاگرام به وجود آمده است، می‌ توان به مواردی مانند: خرید‌ فالووران فیک، خیانت به دوست دخترش، دعوا و درگیری هایی که با برخی از چهره‌ های معروف دیگر داشته است و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

این شخص چه اقتخاراتی کسب کرده است؟

این چهره سرشناس و مشهور توانسته در فیتنس افتخارات و جوایز متعددی را از آن خود کند که این موضوع باعث شده است تا او در بین سایر بدنسازان جایگاه ویژه ای را از آن خود کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به ویکی پدیای این بدنساز معروف مراجعه نمایید.

کیارش فتحی

مدارک ورزشی این بدنساز مشهور

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این بدنساز معروف تا به اکنون مدارک ورزشی متعددی را کسب کرده است؛ که از برخی از آن ها می‌ توان به مواردی مانند: مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه C) زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان تهران، مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه B) زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان تهران، مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه B) از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه A) زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان تهران، مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه A) از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، مدرک کارگاه کار با دستگاه های بدنسازی (درجه C) از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

آیا کیارش فتحی در زمینه مدلینگ هم فعالیت می کند؟

کیارش به واسطه داشتن بدن ورزیده و زیبا، همچنین چشمان روشنش مدتی است که وارد عرصه مدلینگ شده است. البته فعالیت همسرش پارمیدا در این حرفه هم بی تاثیر نبوده است و در مدل شدن کیارش نقش مهمی داشته است. فعالیت مدلینگ می تواند هم موجب شهرت بیشتر این ورزشکار و بلاگر ورزشی شود و هم درآمد بالایی برای او به همراه داشته باشد. کیارش و پارمیدا گاهی در پروژه های مدلینگ به عنوان یک زوج نیز شرکت می کنند و عکس هایی هم در صفحات اینستاگرام خود منتشر می کنند.

مصاحبه دنی اسدی با کیارش فتحی

مصاحبه دنی سعادتی با کیارش فتحی

دانیال سعادتی که در یوتیوب با نام دنی سعادتی فعالیت می کند، در کانال یوتیوب خود مصاحبه هایی با برخی افراد معروف انجام داده است. یکی از این افراد کیارش فتحی است که حدود چهار ماه پیش مهمان پادکست دنی سعادتی بود. جالب است که یکی از این پادکست ها هم مصاحبه ای با همسر این ورزشکار حرفه ای و مربی موفق یعنی پارمیدا ممقانی است. پارمیدا هم به عنوان یک اینفلوئنسر و مدل موفق در این پادکست رازهای موفقیت خود را بیان می کند.

دنی سعادتی با ساختن این پادکست ها که در آن ها با افراد موفق مصاحبه می کند، به دنبال ایجاد انگیزه در جوانان ایرانی است. او علاقه زیادی به فیلم ساختن دارد و در حال حاضر هم به قول خودش یک فیلمساز در یوتیوب است. کیارش در مصاحبه با دنی سعادتی در مورد اهداف و رسیدن به هدف ها و بسیاری از مسائل شخصی خودش صحبت کرده است.

دنی سعادتی یکی از دوستان صمیمی این ورزشکار است و علاوه بر این دوستی تحت نظر او ورزش می کند. در صورت تمایل می توانید این مصاحبه را با جستجو در یوتیوب و در کانال Danisaadati مشاهده کنید و بیشتر با چالش هایی که او در مسیر موفقیتش با آن روبرو بوده، آشنا شوید.

این مربی هم اکنون در کدام کشور زندگی می کند؟

این مربی هم اکنون در کدام کشور زندگی می کند؟

کیارش فتحی چند سال پیش برای زندگی به کشور ترکیه مهاجرت کرد و اکنون هم در شهر استانبول زندگی می کند. او قبل از ازدواج با پارمیدا ساکن ایران بود و در ایران مربی بدنسازی و ورزشکار حرفه ای بود. او در ایران در کنار تحصیل در رشته عمران، ورزش بدنسازی را حرفه ای دنبال می کرده است. او قبل از اینکه به طور جدی به ورزش بدنسازی بپردازد، یک بازیکن بسکتبال حرفه ای بود و به دلیل آسیب دیدگی این ورزش را کنار گذاشته است.

این ورزشکار حرفه ای و بلاگر ورزشی در ترکیه با پارمیدا ازدواج می کند و مدتی با پارمیدا در ترکیه می ماند. سپس با او به ایران برمی گردد و این زوج مدتی هم در ایران زندگی کردند. اما در حال حاضر این زوج به همراه خانواده هایشان ساکن ترکیه هستند و این کشور را به عنوان محل زندگی خود انتخاب کردند.

کیارش تنها فرزند پدر و مادرش است و قبل از این به دلیل تنهایی آن ها در مورد ماندن در ترکیه و زندگی در این کشور تردید داشت. حالا که پدر و مادر هر دوی آن ها هم ساکن ترکیه هستند، آن ها دیگر راحت تر و بدون دلتنگی در این کشور زندگی می کنند. 

رابطه کیارش فتحی با گروه وانتونز به چه صورت است؟

کیارش از دوستان نزدیک اعضای گروه وانتونز است که در مراسمی که به تازگی برای تعیین جنسیت فرزندش برگزار کرد، برخی از آن ها حضور داشتند. کوروش وانتونز و سایر اعضای این گروه رابطه بسیار خوبی با این ورزشکار حرفه ای دارد و تحت مربیگری این فرد ورزش می کنند.

اما کوروش، آرتا وانتونز و هلیا (دوست دختر کوروش وانتونز ) در مراسم تعیین جنسیت پسر این زوج، به دلیل حضور پارتنر سابق آرتا وانتونز یعنی ربکا قادری، شرکت نکردند. اما رها وانتونز و همسرش سامی لو در ویدئویی که از این مراسم موجود است، دیده می شوند. گویا بر هم خوردن رابطه آرتا و ربکا قادری و حواشی که بعد از آن به وجود آمده است، مانع حضور این زوج در مراسم دوست صمیمی شان کیارش نشده است.

اما آنچه در فیلم ها هم کاملا مشخص بود، نزدیک نشدن رها و ربکا در این مهمانی به هم و فاصله گرفتن این دو دوست قدیمی از یکدیگر بود. دوستانی که قبلا هر جا با هم حضور داشتند عکس ها و فیلم های زیادی از خود در فضای مجازی منتشر می کردند. 

سوالات متداول

  1. کیارش فتحی کیست؟

    کیارش متولد ۱۹ مهر سال ۱۳۶۸ در ایران می باشد، او مربی بدنسازی و هم چنین رئیس کمیته تی آر ایکس فدراسیون کارگری کشور است و مدل و چهره اینستاگرامی نیز می باشد.

  2. دوست دختر این بدنساز معروف کیست؟

    پارمیدا ممقانی دوست‌ دختر این چهره معروف می باشد، او متولد ۷ اسفند سال ۷۲ است و اصالتاً ایرانی است. او نیز مانند دوست پسر خود در حرفه مدلینگ فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهد.

  3. منبع درآمد کیارش فتحی چیست؟

    کیارش مربی بدنسازی و مدل است که از این طریق درآمدزایی می‌ کند، هم چنین او با فعالیت در شبکه های مجازی نیز برای خود یک منبع درآمد خوب به وجود آورده است.

  4. چگونه می توان عکس های این چهره مشهور را مشاهده کرد؟

    اگر تمایل دارید تا عکس های این بدنساز و مدل مشهور را مشاهده کنید، می توانید به شبکه های مجازی او مانند اینستاگرام و یا حتی گوگل مراجعه نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات