11 بازی با ورق تک نفره برای زمانی که از بازی یک نفره خسته شدید

11 بازی با ورق تک نفره برای زمانی که از بازی یک نفره خسته شدید

 

11 بازی با ورق تک نفره برای زمانی کـه از بازی یک نفره خسته شدید ما بـه طور مستقل این محصولات را انتخاب می‌کنیم—اگر از یکی از پیوندهای ما خرید کنید، ممکن اسـت کمیسیون دریافت کنیم. تمام قیمت ها در زمان انتشار دقیق بود.دست هاي‌ کسی کـه پشت میز ورق بازی میکند. کارت ها روشن و رنگارنگ هستند. تنقلات و بازی هاي‌ دیگر روی میز

 

اگر شـما هم شبیه من هستید، در سنین جوانی بازی یک نفره را یاد گرفتید «و سپس در حالی کـه برادرانتان با دوستان خود سرگرم بودند، همیشه ان را بازی می‌کردید ». اما انجام یک بازی با ورق یکسان می تواند کمی کسل کننده شود. با اضافه کردن چند بازی کارتی دیگر بـه چرخش خود کـه می توانید همه ی آن ها را بـه تنهایی بازی کنید، دوباره کارت ها را سرگرم کننده کنید . هر کدام از این بازی‌ها از یک دسته استاندارد از 52 کارت استفاده می کنند – اگر چه در برخی، ممکن اسـت وادار شوید عده اي از کارت‌هاي‌ انتخابی را حذف کنید. بازی شاد!

 

1. هرم

جدا از بازی یک نفره معمولی، این بازی مورد علاقه من بود. از یک عرشه کامل استفاده میکند. در Pyramid ؛ شـما با کارت‌ها یک هرم می‌سازید – منتظرش باشید . شـما با یک کارت رو بـه بالا شروع میکنید، سپس دو کارت رو بـه بالا را روی ان قرار می دهید، سپس سه، سپس چهار، و تا زمانی کـه هفت کارت رو بـه بالا داشته باشید ادامه دهید. هدف این اسـت کـه کل هرم رابا ساختن جفت هاي‌ کارتی کـه برابر با 13 اسـت، حذف کنید.

 

کارت‌هاي‌ چهره دارای مقادیر مشخصی هستند: جک‌ها 11؛ ملکه‌ها 12؛ و پادشاهان 13 هستند «بـه این معنی کـه انها تنها کارت‌هایي هستند کـه برای حذف نیازی بـه مسابقه ندارند». باقی مانده عرشه را درکنار، رو بـه پایین، بـه عنوان انبار خود قرار دهید. شـما می توانید سه کارت را دریک زمان از انبار افزایش دهید.

 

فقط با استفاده از کارت‌هایي کـه کارت دیگری در بالای ان ندارند، تا آنجا کـه ممکن اسـت تعداد کارت‌هایي را حذف کنید کـه مجموع ان‌ها بـه 13 میرسد. وقتی دیگر نتوانید حذف کنید، بازی تمام می شود. اگر هرم از بین برود، برنده میشوید. اگر نه، بازنده هستید.

2. رذل

برای Scoundrel ؛ جوکرها، کارت هاي‌ قرمز چهره و آس هاي‌ قرمز را از روی عرشه خود حذف کنید. احتمالاً یک تکه کاغذ یا چیزی برای حفظ امتیاز نیز می خواهید. دراین بازی شـما سعی میکنید بدون کشته شدن دریک سیاه چال حرکت کنید. کت و شلوار هر کارت بـه معنای چیزی اسـت.

 

بیل و چماق هیولا هستند، الماس سلاح و قلب سلامت اسـت. شـما کارت‌ها را در ردیف‌هاي‌ چهارتایی می گذارید تا اتاق‌هاي‌ سیاه‌چال را نشان دهند – و سپس بـه مبارزه میپردازید. برای برنده شدن، از کل سیاه چال عبور کنید.

 

3. قلعه محاصره شده

در قلعه Beleaguered ؛ هدف این اسـت کـه همه ی کارت‌هاي‌ خودرا بـه ترتیب عددی بر اساس کت و شلوار و رنگ، از آس تا شاه، قرار دهید. با قرار دادن چهار آس دریک ردیف در مرکز میز شروع کنید. تمام کارت هاي‌ دیگر را در ردیف ها قرار دهید، شش کارت در هر طرف هر آس. میتوانید در حین بازی، کارت‌ها را در کناره‌ها جابجا کنید، بـه شرطی کـه هنگام چیدن کارت‌ها بـه ترتیب عددی نزولی باشند. در نهایت، شـما می خواهید کـه تمام کارت ها بـه وسط منتقل شوند.

 

4. چهل دزد

برای بازی Forty Thieves بـه دو دسته 52 کارتی نیاز دارید . همه ی کارت ها رابا هم مخلوط کنید، سپس یک ردیف از 10 کارت رو بـه بالا بچینید. ان رابا یک ردیف همپوشانی در بالای ان 10 و سپس دو ردیف دیگر از 10 کارت رو بـه بالا دنبال نمایید.

 

بقیه کارت ها شمع قرعه کشی شـما هستند. اساساً؛ شـما میخواهید دو شمع از هر کت و شلوار ایجاد کنید کـه همگی از آس بـه شاه میروند. می توانید هر بار یک کارت را از طرح بـه ردیف دیگری در طرح بندی یا تا شمع هاي‌ نهایی منتقل کنید. عرشه قرعه کشی را میتوان دریک زمان روی یک کارت برگرداند. با تمام کردن تمام انبوه هاي‌ خود پیروز شوید.

 

5. امید به تعویق افتاد

Hope Deferred از یک بسته 32 کارتی بـه نام Piquet Deck استفاده میکند. با حذف همه ی دو تا شش می توانید خودتان را بسازید. از آنجا، هدف شـما از بین بردن باشگاه هاي‌ موجود در عرشه اسـت. سه کارت رو بـه بالا پخش کنید و هر باشگاه را حذف کنید. یکی یکی، چهار خط دیگر از سه کارت پخش کنید، هرچه پیش میروید، چماق‌ها را دور بریزید. در پایان پنج ردیف، مخلوط کرده و تکرار کنید. این روند را یک‌بار دیگر تکرار کنید، در مجموع سه مرتبه. اگر بعد از ان همه ی باشگاه ها بیرون بروند، شـما برنده میشوید!

 

6. کندوی عسل

چه چیزی می تواند سرگرم کننده تر از یک بازی یک نفره باشد کـه بـه طور کامل برای کمک بـه زنبورها در گرده افشانی گل ها اختصاص داده شده اسـت ؟ در Beehive ؛ هدف این اسـت کـه عرشه را بـه چهار مجموعه از یک نوع تقسیم کنید. ابتدا یک انبوه از 10 کارت، رو بـه بالا، درست کنید و فقط کارت بالایی نشان داده شود. این کندوی شماست سپس، دو ردیف از سه کارت رو بـه بالا قرار دهید. این ها گلهای شـما هستند با فرستادن زنبورها بـه باغ گل و ایجاد مجموعه اي از چهار کارت، بازی را طی کنید.

 

7. آکاردئون

در آکاردئون ؛ هدف ایده آل این اسـت کـه همه ی 52 کارت را دریک شمع جمع کنید. این یک بازی ساده اسـت – شـما کارت‌ها را دریک ردیف پیوسته قرار میدهید تا زمانی کـه یک مسابقه بـه دست بیاورید. می تواند بر اساس کت و شلوار یا ارزش مطابقت داشته باشد، اما شـما فقط میتوانید آخرین کارت رابا کارتی کـه در سمت چپ ان قرار دارد، یا کارت سوم در سمت چپ را مطابقت دهید. بـه ردیف خود ادامه دهید تا زمانی کـه کل عرشه را طی کنید. شـما می توانید با دیدن این کـه در هر بازی چقدر می توانید عرشه را وارد کنید با خودتان رقابت کنید.

8. بولینگ

اگر دوست دارید کاسه بازی کنید، بولینگ را دوست خواهید داشت . یک عرشه استاندارد بردارید و تمام کارت هاي‌ صورت را بردارید. شـما فقط آس «نماینده 1» تا 10 را می خواهید. 10 کارت را رو بـه بالا در پیکربندی پین بولینگ قرار دهید.

 

یک کارت در پایین تا چهار کارت در بالا. کارت هاي‌ باقی مانده را در سه شمع «یک شمع از پنج، یک شمع از سه و یک شمع از دو» قرار دهید. اکنون، باید پین ها رابا تطبیق مقادیر کارت از بین ببرید. با استفاده از برگه امتیاز بولینگ برای امتیاز دادن بـه بازی خود، عامل سرگرمی را تقویت کنید.

 

9. مونت کارلو

برای مونت کارلو ؛ بـه یک عرشه استاندارد 52 کارتی نیاز دارید. شبکه اي از 25 کارت – پنج ردیف و پنج ستون – همه ی رو بـه بالا بچینید. بقیه کارت ها ذخیره شـما هستند. اکنون، سعی کنید کارت هاي‌ رو بـه بالا را بـه صورت جفت بر اساس مقدار مطابقت دهید.

 

کارت ها باید بـه صورت افقی، عمودی یا مورب در مجاورت یک دیگر باشند تا بـه عنوان یک جفت شمارش شوند. هر جفت را از تابلو جدا کنید. وقتی هیچ مسابقه دیگری وجود نداشت، کارت ها را بـه بالا سمت چپ حرکت دهید و سپس فضاهای خالی انبار را پر کنید تا دوباره شبکه تکمیل شود. تطبیق و ذخیره سازی را تا زمانی کـه دیگر نتوانید انجام دهید ادامه دهید.

 

10. اسمز

Osmosis یک بازی یک نفره منحصر بـه فرد اسـت زیرا شـما فقط باید کت و شلوارها را مطابقت دهید – ترتیب کارت ها مهم نیست. با یک عرشه 52 کارتی شروع کنید و یک ردیف از چهار شمع رو بـه بالا کـه هر کدام از چهار کارت تشکیل شده اسـت، بگذارید.

 

یک کارت، رو بـه بالا، درکنار ردیف بالا پخش کنید. سعی کنید کت و شلوار ان کارت رابا هر یک از کارت هاي‌ موجود در چهار دسته خود مطابقت دهید. هر کارت از همان کت و شلوار را بـه ان پایه اضافه کنید. در نهایت شـما چهار پایه پایه خواهید داشت.

 

یکی برای هر کت و شلوار. اما ترفند این اسـت کـه شـما فقط می توانید همان مقدار عددی یکی از کارت هاي‌ موجود در پایه بالای ان را بازی کنید. بنابر این اگر پایه اول من قلب اسـت و دارای پنج، جک، آس و دو اسـت، من فقط میتوانم از یکی از ان کارت ها در لباس دیگری برای شروع ردیف دوم پایه خود استفاده کنم. اگر بیشتر یک یادگیرنده بصری هستید، این ویدیو را برای پیشرفت بهتر تماشا کنید.

 

11. دستگیره شیطان

برای بازی Devil’s Grip بـه دو عرشه 52 کارتی نیاز دارید کـه آس‌ها را حذف کنید. با قرار دادن سه ردیف هشت کارتی رو بـه بالا شروع کنید و بقیه کارت ها را بـه صورت پشته اي رو بـه پایین بـه عنوان عرشه قرعه کشی خود قرار دهید. هدف ایجاد انبوهی از همان کت و شلوار بـه ترتیب زیر اسـت:

  • 2؛ 5؛ 8؛ ج
  • 3؛ 6؛ 9؛ س
  • 4؛ 7؛ 10؛ K

شـما آزاد هستید کـه کارت ها را درصورت نیاز دوباره مرتب کنید تا سازماندهی انبوه را راحت تر کنید. کارت هاي‌ خودرا در نقاط مناسب قرار دهید ودر حین حرکت، سوراخ هاي‌ شبکه را از عرشه قرعه کشی خود پر کنید. هنگامی کـه دیگر نمی توانید پشته بسازید، کارت‌ها را در ست‌هاي‌ سه تایی از عرشه قرعه کشی بکشید تا سفارش را تمام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل