شیر خوردن از سینه همسر  + شیر دادن زن جوان به شوهرش

شیر خوردن از سینه همسر 

شیر خوردن از سینه همسر یکی از بحث های رایج در بین برخی از مردان متاهل می باشد. یکی از این موارد که در شبکه های اجتماعی پر رنگ شده، واکنش کاربران را برانگیخته است. یک زن و شوهر آمریکایی زاویه ای از زندگی زناشویی خود را نشان داده اند که قبلا فقط یک شوخی بین مردان بود. این زن همانطور که به بچه های خودش شیر می دهد، به شوهر خودش هم شیر می دهد.

 

این زن می گوید: من به شوهرم شیر می دهم – این ما را به هم نزدیکتر کرده است و او سالم تر از همیشه است… افرادی که از ما متنفر هستند، فکر می کنند رابطه ما عجیب است اما ما اهمیتی نمی دهیم. و این زن عاشق شیر دادن به شوهرش است زیرا به گفته خودش این کار آنها را مجبور می کند که زمان با کیفیتی را با هم بگذرانند.

 

بیشتر بخوانید: بزرگ شدن سینه دختر زیبا و جوان با نوشیدن آبجو پدرش + عکس

 

شیر دادن زن جوان به شوهرش

راشل بیلی، مادر سه فرزندش، 30 ساله، برای اولین بار در سال 2017 به همسرش الکساندر 30 ساله شیر داد و این زوج از آن زمان اینکار را انجام می دهند. این به عنوان راهی برای کمک الکساندر به همسرش در هنگام شیردهی بیش از حد از فرزندانشان شروع شد. سپس، این زوج دریافتند که این یک تجربه پیوند شگفت انگیز است که به عقیده آنها ازدواج آنها را قوی تر از همیشه کرده است.

شیر خوردن از سینه همسر 

با این حال، راشل همیشه اطمینان حاصل کرده است که قبل از اینکه الکساندر شیر باقیمانده اش را تمام کند، ابتدا نوزادانش تغذیه شوند. او گفت: زمانی که فرزند وسطی من، آریا، که اکنون شش ساله است، شیر می خورد، من با الکساندر برای سفر دریایی رفتم. با این حال، من پمپ سینه ام را فراموش کردم و دو روز فشار شیر در سینه هایم را حس می کردم.

 

راشل به یاد می آورد که احساس درد زیادی می کرد و از ابتلا به عفونت می ترسید. بنابراین این زوج تصمیم گرفتند که الکساندر برای تسکین او شیرش را بنوشد.او گفت: از فکر شیر دادن به همسرم عصبی بودم، اما به محض اینکه این کار را انجام دادیم، متوجه شدیم که کاملا خوب است. الکساندر گفت که شیر زنش واقعاً با طعمی که او انتظار داشت متفاوت بود.

 

بیشتر بخوانید: زن جوان که از داشتن سینه های بزرگ خسته شده است + عکس

 

فواید شیر خوردن از سینه همسر

همسر الکساندر ادامه داد: ما متوجه شدیم که هیچ اشکالی ندارد که به او شیر بدهم، و در واقع برای او خوب است زیرا شیر من بسیار مغذی است. او گفت: او دو سال بعد از اینکه شروع به نوشیدن شیر من کرد، سرما نخورد و بسیاری از مردم گفتند که پوست او نیز خیلی بهتر شده است. او در نهایت طعم شیر مادر من را دوست داشت و حتی اکنون آن را به شیر گاو ترجیح می دهد.

شیر دادن زن جوان به شوهرش

این مادر اضافه کرد: اینکار برای ما مشکلی ندارد. از آنجایی شروع شد که الکساندر فقط به من کمک می کرد وقتی درد داشتم، اما بیشتر به یک رابطه عاطفی تبدیل شد. من عاشق شیر دادن به او هستم، زیرا به ما اجازه می دهد زمان با کیفیتی را با هم بگذرانیم. این قطعا ما را به عنوان یک زوج به هم نزدیکتر کرده است.

 

وقتی این زن دوباره برای باردار شد، دوباره شیردهی بیش از حد را شروع کرد و الکساندر خان هم، با خوشحالی به او کمک کرد. او در وعده های صبحانه، ناهار و شام به شوهرش شیر می‌داد، اما چون اکنون شیر کمتری تولید می‌کند، فقط شب‌ها به او شیر می‌دهد. راشل افزود: این خنده دار است، زیرا اگر من یک چیز تند بخورم، الکساندر نیز متوجه آن می شود.

 

بیشتر بخوانید: مشت خوردن مدل پلی بوی از ممه های خودش (مشكلات داشتن سينه بزرگ)

 

آیا شیر دادن به شوهر کار بدی است؟

در مدت کوتاهی پس از زایمان، زمانی که من بیشترین شیر را تولید می کردم، الکساندر سه تا چهار بار در روز شیر من را می خورد. بدیهی است که نوزادان همیشه قبل از اینکه نوبت او برسد، غذا می‌خورند. این یک موضوع تابو است، اما می‌خواستیم آن را به اشتراک بگذاریم. زیرا فکر نمی‌کنیم بد است و خجالت نمی‌کشیم. وقتی الکساندر شیر خورد، مثل تسکین فوری بود، و من را از درد باز داشت.

فواید شیر خوردن از سینه همسر

علاوه بر این، پیوند خاصی بین ما ایجاد کرده است که اگر این کار را شروع نمی‌کردیم هرگز نداشتیم. اصلاً هیچ چیز بدی از آن حاصل نشده است، پس چرا باید چیزی پنهانی باشد؟ من به تازگی از شیر دادن به کوچکترین فرزندمان فاصله گرفته ام، زیرا شیر کمتری تولید می کنم، بنابراین او فقط عصرها از شیر من تغذیه می کند.

 

البته من ناراحتم که زمان شیردهی ما اکنون کاهش یافته است. زیرا احساس می‌کنم این مدت زمان با کیفیتی را که با هم داشتیم، از بین برده است. این تجربه بسیار خوبی است و من بسیار خوشحالم که این کار را شروع کردیم. ما اصلاً از این بابت خجالت نمی‌کشیم. الکساندر وقتی شیر من را می‌نوشید احساس انرژی بسیار بیشتری می‌کرد و میگفت مثل داروی تقویتی است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات