آندره آغاسی کیست؟ + عکس های آندره آغاسی را در کجا ببینیم؟

آندره آغاسی در تاریخ 29 آوریل سال 1970 در شهر لاس وگاس آمریکا متولد شده است. وی در ایالت نوادا در کشور آمریکا متولد شده است. آغاسی یکی از بازیکن های تنیس آمریکایی است و اگر به نامش دقت کنید متوجه می شوید وی ارمنی است.

آندره آغاسی کیست؟

آندره آغاسی کیست؟

در زندگینامه آندره آمده است که وی از 16 سالگی به ورزش تنیس روی آورده است و تا سن 20 سالگی توانسته خود را به یکی از حرفه ای ترین و معروف ترین بازیکن های تنیس کشور آمریکا تبدیل کند. وضعیت مالی آندره بسیار عالی است به طوری که جزو ثروتمند ترین افراد کشور آمریکا به حساب می آید. او علاوع بر تنیس بازی کردن، به شرط بندی تنیس نیز بسیار علاقه مند است.

عکس های آندره آغاسی را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده تصاویر این بازیکن تنیس بهترین راه این است که نام آندره آغاسی را در اینترنت جستجو کرده و به عکس های وی دست پیدا کنید. عکس های شخصی و همین طور ویدیوهای مسابقات وی در گوگل وجود دارد. یک نکته بسیار جالب در عکس های شخصی این تنیس باز معروف این است که وزن وی افزایش پیدا کرده است.

آدرس پیج اینستاگرام آندره آغاسی چیست؟

وی بر خلاف افراد اکثر بازیکنان تنیس و معروف اینستاگرام فعالی ندارد و پیج قبلی وی توسط یک ادمین مدیریت می شود؛ این بازیکن به شدت از فضای مجازی دوری می کند و ترجیح می دهد در دنیای حقیقی زندگی کند.

  • اینستاگرام آندره آغاسی
یوتیوب آندره آغاسی

یوتیوب آندره آغاسی

با توجه به این که آغاسی یکی از تنیسور های معروف و سرشناس به شمار می‌ رود که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. به همین دلیل برای این که بتواند با طرفدارانش در ارتباط باشد و فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد را به آن ها به اشتراک بگذارد در اکثر شبکه‌ های اجتماعی فعالیت می‌ کند.

حال مدتی قبل او در یوتیوب نیز یک چنل برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد یوتیوب را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است. او تمام ویدیوهایش به ویژه ویدیوهای آموزشی خود در رابطه با تنیس در چنل یوتیوب خود با کیفیت بسیار بالا آپلود می‌ کند. حال شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب این تنیسور معروف و فعال کردن زنگوله می‌ توانید هر زمانی که او ویدیویی را در چنل خود آپلود کرد آن را با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمایید.

همسر آندره آغاسی کیست؟

آندره دو بار ازدواج کرده است و همسر اول وی باز بروک شیلدز بود که وی در عرصه مدلینگ فعالیت می کرد. ازدواج این دو تنها دو سال دوام داشت و در سال 2002 ازدواج مجدد داشت در این زمان با فرد ورزشکار به نام اشتفی گراف ازدواج کرد. گراف نیز در رشته تنیس فعالیت دارد و در حال حاضر این زوج جوان دو فرزند دختر و پسر دارند.

رقیب این تنیسور کیست؟

این بازیکن نیز رقیب های زیادی دارد و یکی از رقبا جدی او راجر فدرر می باشد. بازی های این دو بسیار تماشایی است و هوادارن آن ها بسیار به این بازی علاقه دارند.

آندره آغاسی و جوکوویچ

بهتر است بدانید نواک جوکوویچ بعد از پذیرش شکست در فینال رقابت‌ های مسترز رم، بیان کرد که آندره آغاسی در طول گرند اسلم رولند گروس به عنوان مربی همراه او خواهد بود. هم چنین این تنیسور معروف اهل صربستان اظهار داشت که طی چند هفته‌ گذشته هم قبل از هر مسابقه به صورت تلفنی با آغاسی صحبت می‌ کرده و از او کمک می‌ گرفته است. آندره آغاسی، تنیسور بازنشسته آمریکایی است که قهرمانی در هشت گرند اسلم را در کارنامه حرفه ای اش دارد.

این تنیسور در رابطه با آغاسی بیان کرد: آغاسی کسی است که من احترام زیادی برای او قائل هستم. او می‌ تواند در داخل و خارج از زمین به من کمک کند. بهتر است بدانید که همکاری او نفر فعلا به صورت بلند مدت نخواهد بود.

همسر آندره آغاسی کیست؟

علت محبوبیت این ورزشکار

آندره آغاسی همانند اندی ماری در زمینه کمک به خیریه در آمریکا بسیار فعال است. به دلیل حضور پر رنگ وی در زمینه خیرخواهی بر هواداران او روز به روز افزوده می شود.

ملیت این تنیسور

وی در کشور آمریکا متولد شده است و ساکن همین کشور است. آندره به همراه پدر و همسرش ساکن آمریکا است. بیان می شود او ارمنی می باشد.

این بازیکن چه افتخاراتی کسب کرده است؟

آندره آغاسی بسیار عنوان های قهرمان و نایب قهرمانی کسب کرده است. وی در ایران نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است و کتاب هایی با عنوان آموزش ورزش تنیس به چاپ رسانده است و این کتاب در کتاب فروشی های ایران نیز پیدا می شود. کتاب آشکار آغاسی در بسیاری از سایت ها وجود دارد که به راحتی می توانید به آن دست پیدا کنید.

بدترین شکست آندره آغاسی مقابل که بود؟

بدترین شکست آندره آغاسی مقابل که بود؟

آندره آغاسی برای اولین بار 20 سال قبل پا به مسابقات حرفه‌ ای‌ تنیس گذاشت و پس از مدتی به عنوان یکی از بهترین تنیسورهای جهان معرفی شد که در اکثر مسابقات خود پیروز می شده است. البته ناگفته نماند که این تنیسور معروف در طول دوران حرفه‌ ای خود شکست‌ هایی هم داشته است که برخی از این شکست ها برای او بسیار گران تمام شده است.

به عنوان مثال آغاسی با شکست مقابل (بنجامین بکر) آلمانی از دور مسابقات کنار رفت. او از قبل اعلام کرده بود این آخرین مسابقات حرفه‌ ای است که در آن شرکت می‌ کند که به گفته برخی از افراد به بدترین شکست آغاسی تبدیل شد.

آندره آغاسی چقدر ثروت دارد؟

خیلی از افراد کنجکاو هستند تا در رابطه با ارزش خالص آغاسی اطلاعاتی را بدست آورند. در این باره بهتر است بدانید که این تنیسور معروف بازنشسته اهل آمریکا، دارایی خالص 145 میلیون دلاری دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید آندره آغاسی در طول دوران فعالیت خود در رنکینگ شماره یک جهان قرار داشت و یکی از تنها دو تنیسور مردی است که موفق به کسب جایزه گلدن اسلم شده است.

سوالات متداول

  1. آغاسی در چه تاریخی متولد شده است؟

    وی در تاریخ 29 آوریل سال 1970 در شهر لاس وگاس آمریکا متولد شده است.

  2. آندره ساکن کدام کشور است؟

    آندره به همراه پدرش و همسرش در کشور آمریکا ساکن است.

  3. وضعیت مالی آندره چگونه است؟

    وی وضعیت مالی بسیار عالی داشته به طوریکه جزو افراد ثروتمند به حساب می آید.

  4. دین آندره آغاسی چیست؟

    او در آمریکا متولد شده است و با دقت به نامش می توانید بفهمید که وی ارمنی است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات