بیوگرافی سهراب ام جی و همسرش + پارا همسر سهراب ام جی

سهراب ام جی یکی از موفق ترین رپرهای ایران و جهان می باشد که ما می خواهیم در این مقاله بیوگرافی دقیقی از او را برای شما در دسترس قرار دهیم. برای اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

بیوگرافی سهراب ام جی و همسرش

بیوگرافی سهراب ام جی و همسرش

 در بیوگرافی سهراب ام جی که یکی از رپر های استقلالی است، آمده است که او متاهل می باشد و نام همسر او پارا است. این زوج در سال هزار و سیصد و نود و دو با یک دیگر آشنا شده و ازدواج کرده اند. اکنون سهراب صاحب یک فرزند می باشد. سهراب متولد آبان ماه است و در شهر تهران به دنیا آمده است. او متولد سال هزار و سیصد و شصت و چهار است و اکنون سی و پنج سال دارد.

 تحصیلات او تا مقطع لیسانس است و در رشته تبلیغات و روابط عمومی در دانشگاه انگستان تحصیل کرده است. در بیوگرافی کامل سهراب ام جی نقل شده است که او در سنین نوجوانی به خوانندگی و موسیقی علاقه مند شده است. او ابتدا به نوشتن و سرودن شعر ها و ترانه هایی به سبک رپ کرده است و می گوید از همان ابتدا علاقه خود را در موسیقی رپ پیدا کرده است.

  • اینستاگرام mj

 در طی فعالیت هنری او موسیقی های رپ مختلفی از او به انتشار رسیده است که طرفداران زیادی را نیز دارا است. در زندگی نامه سهراب ام جی نقل ‌شده است که او در سنین نوجوانی برای ادامه تحصیل خود از ایران خارج شده است. اما اکنون سهراب ساکن ایران است و تنها گاهی اوقات برای ضبط آهنگ و انجام کنسرت های خود به کشور های مختلف سفر می کند.

 سهراب یکی از اعضا گروه زاخار بازی که به نام هنری زدبازی معروف است می باشد. اما اکنون فعالیت خود را جدا از گروه انجام می‌دهد.

پارا همسر سهراب ام جی

سهراب ام جی در سال ۱۳۹۲ زمانی که بیست و هشت سال داشت با پارا ازدواج کرد. پارا نیز متولد ۱۳۶۷ در تهران می باشد که در رشته مهندسی پزشکی تحصیلات خود را گذرانده است. سهراب ام جی آن طور که باید درمورد ازدواج خود صحبتی نداشته است.

اما طبق اطلاعات این زوج از نظر خانوادگی یکدیگر را می شناختند و عاشق هم نیز بوده اند. بعد از ازدواج پارا نیز به خارج از کشور مهاجرت می کند و اکنون نیز مدتی می باشد که صاحب دختری بسیار زیبا هستند. پارا همسر سهراب ام جی صفحه شخصی خود را در اینستاگرام دارد که عکس ها و ویدیو های زیادی را در قالب پست و استوری در آن منتشر می کند.

جالب است بدانید که هیچ کدام از اعضای گروه زدبازی معمولا از زندگی شخصی خود صحبتی نمی کنند و اگر بخواهید کمی اطلاعات از همسر یا فرزند آن ها به دست آورید باید از طریق همین پیج های اینستاگرامی اقدام کنید.

صحبت های سهراب ام جی در خصوص اعتراضات اخیر ایران

صحبت های سهراب ام جی در خصوص اعتراضات اخیر ایران

این اواخر در ایران ما شاهده اعتراضات زیادی از سمت مردم نسبت به شرایط کشور بودیم. در مقایسه با سال ها قبل این بار اعتراضات جدی تر و پر قدرت بود و مردم از همه افراد و به خصوص سلبریتی های معروف می خواستند که آن ها را حمایت کنند.

برخی از این سلبریتی ها حتی آن هایی که در ایران بودند تا جایی که می توانستند حمایت خود را نسبت به معترضین نشان دادند و در طرف مردم بودند. برخی دیگر بی طرف عمل کردند و برخی دیگر نیز نه تنها حمایت نکردند بلکه ناسزا هم به معترضین گفتند. سهراب ام جی نیز در دسته سوم قرار داشت و خشم مردم را نسبت به خود برانگیخت.

این رپر معروف ایرانی که سال های زیادی در زمینه رپ فعالیت می کند و هم چنین طرفداران زیادی دارد در طی اعتراضات اخیر بسیار رفتار زشت و ناپسند با مردم ایران داشت. به این صورت در یک لایو به شدت عصبانی بود و گفت که مردم ایران هر چه بر سرشان می آید حقشان است و من در خارج ایران زندگی راحتی دارم و اصلا شرایط آن ها برایم مهم نیست. همین موضوع باعث سیل عظیمی از انتقادات به سهراب ام جی شد.

سهراب ام جی و نوه خمینی

نه تنها سهراب ام جی بلکه اکثر رپر های گروه زدبازی آن چنان در داخل و خارج از ایران نفوذ دارند که از همان ابتدا همه طرفدارانشان فکر می کردند که آن ها آقا زاده هستند. حتی خود این افراد بار ها در موزیک های خود ادعا هایی این چنینی داشتند و همین موضوع باعث شد که شک مردم به یقین تبدیل شود.

اواخر نیز با وجود اعتراضات در ایران و عدم حمایت سهراب ام جی از مردم باعث شد که بیشتر از پیش خشونت مردم را به خود جلب کند بنابراین شایعات نیز زیاد تر هم شد تا حدی که چندی پیش عکس از سهراب ام جی را در کنار عکس نوه خمینی قرار دادند و مدعی شدند که این دو با هم برادر هستند.

امثال این نوع اخبار در مورد این رپر بسیار زیاد است. اما کسی نمی داند که آیا این موضوع واقعا صحت دارد یا نه و حتی خود او نیز در این مورد حرفی نزده است.

رابطه سهراب ام جی با رپر های نسل چهار

رابطه سهراب ام جی با رپر های نسل چهار

سهراب ام جی جزو رپر های نسل ۱ محسوب می شود. از زمان شروع فعالیت او و رپر های هم نسلش سال های زیادی می گذرد و اکنون ما شاهده چهار نسل از آن ها بودیم. اما نکته قابل توجه عدم علاقه رپر های نسل یک به نسل چهار می باشد. چرا که این رپر های نو پا با اعتماد به نفس زیاد وارد عرصه موسیقی شدند.

آن ها بیشتر در سبک دریل کار می کنند. رپر های زیادی چون سهراب ام جی تا کنون رفتار بسیار نا پسندی با این نسل داشته اند و بار ها در ترک های زیادی آن ها را دیس کرده اند و البته که رپر های نسل چهار نیز ساکت نماندند و جوابشان را دادند.

اما این درگیری ها تمامی ندارد و هر کدام از آن ها رپ فارس را متعلق به خود می دانند. چرا که سهراب ام جی و هم نسلی هایش می گویند ما بنیان گذار رپ فارس هستیم و نسل چهار نیز می گویند سبک شما قدیمی شده و اکنون زمان آن رسیده که ما فعالیت کنیم.

گروه زدبازی

سهراب در گروه رپ زد بازی

 گروه زدبازی تشکیل شده از خوانندگانی چون ویلسون و هیدن و سهراب ام جی و جی جی و سیجل و نسیم می باشد. زد بازی قدیمی ترین گروه در تاریخ و عرصه رپ فارسی به شمار می رود. بیوگرافی سهراب ام جی زدبازی به این گونه است که این گروه محبوب در سال هزار و سیصد و هشتاد و یک توسط سامان ویلسون عضو اصلی گروه و با همراهی مهراد هیدن و سهراب ام جی به صورت رسمی تاسیس شده است.

 نام گروه از حرف اول کلمه زاخار بازی برگرفته شده است . اصطلاحی که در بین اعضای این گروه به معنای دوست جا افتاده بوده است. حیطه کاری گروه زدبازی در ابتدای تشکیل آن بی پرده و گنگ و سرشار از اصطلاحات عامیانه و مفاهیم کوچه خیابانی بوده است. از زدبازی تنها یک مجموعه آهنگ که با نام زاخار نامه منتشر شده است.

  • شما می توانید از طریق این لینک وارد سایت شرط بندی تیم زد بازی شوید.
عمو سهراب

سهراب ام جی ویکی پدیا

 در بیوگرافی سهراب ام جی او را یکی از بهترین خوانندگان عرصه رپ فارسی می دانند که طرفداران زیادی که علاقه مند به عرصه رپ فارسی آن را دنبال می کنند. سهراب از سنین نوجوانی شروع به کار و تمرین در عرصه خوانندگی و نویسندگی موسیقی رپ کرده است. اولین کار سهراب ام جی آلبوم زاخار بوده است که این آلبوم موزیک مشترک گروه زدبازی می باشد.

همچنین آهنگ های دیگری نیز از سهراب به انتشار رسیده است. نمونه ای از این آهنگ ها، آهنگ معروف پابلو و نیز دوازده به بعد می باشند. سبک سهراب ام جی در عرصه موسیقی چیست : سهراب ام جی خواننده رپ ایرانی می باشد و طرفداران زیادی نیز دارد. او در مورد سبک موسیقی خود گفته است که در ابتدا از الفاظ رکیک و نا مناسبی در آلبوم های خود استفاده کرده است که اکنون این سبک را تغییر داده است .

سایت های لایو بت و سایت بت ۹۰ در دیگر مقالات سایت به صورت کامل بررسی شده است .

آهنگ های سهراب ام جی

سهراب در حدود ۱۰ سال است که فعالیت در حوزه موسیقی را به طور حرفه‌ ای ادامه می‌ دهد. او در سال های قبل از آن نیز در موسیقی فعالیت و تجربه داشته است اما به حدی نبوده است که بتواند به طور حرفه‌ای فعالیت خود را به نمایش بگذارد. بنابراین در این قسمت قصد داریم به معرفی پنج ترک از آهنگ های این خواننده بپردازیم تا شما با آثار جدیدی را که در دوران حرفه‌ ای خوانندگی خود منتشر نموده است آشنا شوید و در ادامه نیز با ما همراه باشید.

سهراب ام جی حلال اوسون

این آهنگ در اینستاگرام بسیار وایرال شده است و بر روی تمام کلیپ های اینستاگرام این آهنگ گذاشته شده است. حلال اوسون، نام آهنگی است که سهراب در تاریخ نهم مهر ماه سال ۱۳۹۹ منتشر نموده است و هم اکنون نیز همانند گذشته وایرال است و بسیار به گوش می رسد. شما می توانید این آهنگ را که در سبک رپ منتشر شده است را با جستجو در گوگل بشنوید و از آن لذت ببرید، ما اطمینان داریم که این آهنگ را دوست خواهید داشت.

گنگش بالاس

در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ آهنگی از سهراب ام جی منتشر شد که گنگش‌ بالا است نامیده شده بود. این آهنگ بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفت و توانست انتظارات آن ها را در آن زمان برطرف نماید. همچنین شما می توانید دیگر ترک های این آلبوم جذاب را که به تازگی منتشر شده است را بشنوید و از شنیدن آن لذت ببرید.

آهنگ نردبان سهراب ام جی و امیر تتلو

آهنگ نردبان جدید ترین آهنگ سهراب است که با همخوانی امیر تتلو آن را منتشر نموده است. این آهنگ به خاطر همخوانی با امیر تتلو مورد توجه قرار گرفت زیرا این اولین تجربه همخوانی این خواننده با یکدیگر بوده است. شما نیز می توانید این آهنگ را چه با جستجوی نام امیر تتلو و چه با جستجوی نام سهراب گوش بدهید.

همین کارا سهراب mj

این آهنگ از جمله آهنگ های قدیمی سهراب است و برخلاف دیگر آهنگ های نامبرده در زمان طولانی‌ تری منتشر شده است. در تاریخ هشتم اسفندماه سال ۱۳۹۳ منتشر شده است و بدون اشتراک با دیگر خواننده و بدون کمک گرفتن از کسی، آن را منتشر نموده است. این آهنگ در حدود ۵ دقیقه می باشد.

پشت دست سهراب ام جی

مهراد هیدن و سهراب و سامان ویلسون از جمله خوانندگان سبک رپ فارسی می باشند که هر سه با همخوانی یکدیگر آهنگی را در سال ۱۳۹۳ منتشر نمودند. ما اسفند ماه سال ۹۳ شاهد انتشار آهنگی به نام پشت دست بودیم که این سه خواننده در آن همخوانی و همکاری داشته اند. این آهنگ یکی از بهترین آهنگ های این خواننده می باشد که نتیجه بسیار مثبتی را به ارمغان آورده است.

آلبوم آرما و سهراب ام جی

سهراب ام جی و آرما در تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ با همخوانی یکدیگر آلبوم مشترکی را منتشر نمودند که در برخی از این آهنگ ها هر دو با هم همخوانی داشته اند و در برخی فقط یکی از آنها خوانده است. شما می توانید با جستجوی نام این دو خواننده، آلبوم آن ها را از اینترنت دانلود نمایید و به گوش دادن آن بپردازید. به علاوه آهنگسازی این آلبوم نیز حاصل زحمات آهنگسازان بسیار معروف و مشهور می‌ باشد که در تولید این آلبوم به آرما و سهراب کمک نمودند.

سهراب ام جی کجاست

سهراب ام جی کجاست؟

سهراب ام جی در زمان کودکی و نوجوانی متوجه علاقه اش به موسیقی شد و در پی این موضوع بر آمدند که در همین راستا فعالیت خود را ادامه بدهد. پدر و مادر او بعد از آنکه علاقه پسرشان را در زمینه موسیقی مشاهده نمودند به او کمک کردند تا از ایران خارج شود و برای سفر به خارج از کشور و مهاجرت به خارج از کشور آماده شود.

به همین خاطر او ایران را ترک نمود و در کشور انگلیس در شهر لندن ساکن شد. او تحصیلات خود را در شهر لندن در رشته تبلیغات و رشته روابط عمومی ادامه داد و به عنوان تخصص خود این رشته را به پایان رسانید و سپس در زمانی که فعالیت خود را در زمینه تحصیلی می داد، در راستای تحقق یافتن اهدافش در زمینه موسیقی نیز تلاش های بسیاری نمود.

اینستاگرام سهراب ام جی

سهراب ام جی اینستا فعالی دارد و روزانه استوری های زیادی را به اشتراک می گذارد. اما او تنها حدود ۱۴ پست را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که در حدود یک میلیون و نیم فالوور در اینستاگرام دارد. شما می توانید کلیپ آهنگ های این خواننده را به صورت خلاصه در اینستاگرام مشاهده نمایید.

کلاب هاوس سهراب mj

پس از آنکه کلاب هاوس در این فضای مجازی بسیار مشهور شد. سلبریتی ها در پی عضویت در این شبکه مجازی برآمدند. از حضور سهراب در کلاب هاوس اطلاعاتی در دست نداریم و نمی دانیم که این خواننده در کلاب هاوس فعالیت می کند یا خیر، اما می دانیم که در برنامه شبکه سه، پیرامون سهراب راهیان نور اطلاعاتی که گفته شد که سهراب را بسیار به شهرت رسانید. بنابراین مطمئن نیستیم که قصد داشته باشد شهرت خود را در دیگر شبکه های مجازی نیز ارتقا بخشد.

حاشیه های سهراب ام جی

حاشیه های سهراب ام جی

به خاطر محبوبیت این خواننده همواره شایعاتی پیرامون زندگی او وجود داشته است اما حاشیه های او با میلاد حاتمی و همینطور پیرامون سفر او به راهیان نور یکی از چند حاشیه های عمومی باشد که باعث شده تا او شهرت چندین برابری پیدا کند. به هر حال حال زندگی سلبریتی ها بی‌حاشیه نمی‌ باشد و سهراب تا حد ممکن سعی نموده تا یکی از کم حاشیه‌ ترین افراد حرفه‌ موسیقی باشد.

فیت های سهراب mj

در این قسمت لیستی از آهنگ هایی را که سهراب به همراه دیگر خوانندگان به صورت فیت و مشترک منتشر نموده و در آن با همخوانی دیگر خوانندگان نتیجه مثبت را به ارمغان آورده است، معرفی می کنیم. سهراب همراه با سامان ویلسون و مهراد هیدن آهنگی را به نام از تهران متنفرم منتشر نموده است.

از دیگر آهنگ هایی که به صورت فیت از این خواننده منتشر شده است را می‌ توانیم با همخوانی سپهر خلسه بدانیم که اسم آهنگشان وضع خراب است می باشد. آهنگ های دیگر او با همخوانی آیدا بوده است که اسم آهنگشان یه روزی است. دانلود اهنگ حلال اولسون سهراب ام جی و دانلود اهنگ سهراب ام جی گنگش بالاس و دانلود اهنگ نردبون سهراب ام جی را از طریق سایت های اینترنتی انجام دهید تا علاوه بر آنکه همخوانی خواننده را با امیر تتلو بشنوید، به آهنگ های وایرال شده از این خواننده در اینستاگرام نیز دسترسی پیدا کنید.

دیس سهراب ام جی به ویلسون چه بود؟

دیس سهراب ام جی به ویلسون چه بود؟

پس از آن که سهراب ام جی و سامان ویلسون هر دو در رابطه با ایران و مردم حرف های بسیار ناشایستی گفتند. منتقدان زیادی آن ها را مورد هدف قرار دادند و اعتراض های زیادی به آن ها شد. سهراب ام جی برای این که بتواند اشتباه خود را جبران کند در تلگرام متن های به ظاهر حمایتی از مردم نوشت.

اما این بار هیچ کس گول این حرف های او را نخورد و نقد هایش بیشتر از پیش شد تا جایی که برخی از رپر ها از جمله سامان ویلسون را دیس کرد. گرچه این دیس ها بی جواب نماند بنابراین سامان ویلسون و دیگر رپر ها نیز به او دیس بک دادند.

واکسن زدن سهراب ام جی در ایران چگونه بود؟

چند وقتی بود که گفته می‌ شد این خواننده معروف در ایران واکسن زده است. البته این خبر واقعیت داشت اما برخی از افراد می‌ گفتند که این حرف شایعه است و دروغی بیش نیست. اما وی خودش تاکید کرده بود که من واکسن ایرانی زده ام و امیدوارم که با زدن این واکسن دیگر به کرونا مبتلا نشوم. البته این کار وی جنجال بسیاری به پا کرده بود. برخی از افراد می گفتند که او احمق و نادان است که واکسن ایرانی زده است اما خودش می گفت من به خود می بالم و افتخار می کنم که این واکسن را زده ام.

واکسن زدن سهراب ام جی

سهراب ام جی و هانی کرده

سهراب ام جی و هانی کرده که یکی دیگر از خوانندگان معروف و مشهور ایرانی می‌ باشد آن ها آهنگ زیبایی منتشر کرده‌ اند و توانستند با انتشار این آهنگ به معروفیت و محبوبیت بیشتری برسند. وی گفته است هانی کرده یکی از بهترین دوستان من است ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم دوستی ما بیش از ۲۰ سال است. من او را قبل از اینکه به معروفیت برسم می‌ شناختم و از آن زمان تاکنون با هم دوست هستیم.

ماجرای امنیت ملی MJ 

وی با حضور در راهیان نور توجه افراد زیادی را جلب کرد. این برنامه از شبکه سه سیما در تلویزیون پخش شد خبرنگاری که با وی مصاحبه کرده بود از او پرسیده بود که بودن شما در چنین جایی تعجب برانگیز است چه اتفاقی افتاده که شما به اینجا آمده اید و او جواب داده بود که من ارادت خاصی به شهیدان کشورم دارم زیرا برای امنیت جان ما رفتند و جنگیدند و شهید شده‌ اند.

زن و بچه سهراب ام جی

این خواننده معروف در شهریور ماه سال ۱۳۹۲ با فردی به نام پارا ازدواج کرد آن ها زندگی خوبی با هم دارند که هم اکنون صاحب یک فرزند می باشند. او گفته است من عاشق همسرم هستم و دوست دارم که همیشه در کنار هم باشیم. البته حواشی زیادی برای این خواننده درست شده بود که گفته می‌ شد او می‌ خواهد از همسرش جدا شود ولی این خبر کاملا دروغ بود وی گفته بود که من هیچ وقت نمی خواهم از همسرم جدا شوم و عاشق او هستم و دوست دارم همیشه در کنار هم باشیم و به زندگی خوبمان ادامه دهیم.

سهراب ام جی و هانی کرده

دیس های سهراب ام جی

این خواننده رپر معروف به افراد زیادی دیس داده که می توانیم به رضا پیشرو و هیچکس و نیما نیموش و خیلی از خوانندگان معروف دیگر اشاره کنیم. آن ها با انجام دادن این کار جنجال های زیادی در فضای مجازی به پا می‌ کنند. گاهی این دیس و دیس بک بازی را آنقدر ادامه می‌ دهند تا طرفداران آنها شاکی می‌ شوند و بعضی از طرفداران این خوانندگان را آنفالو می کنند و دیگر طرفداران آنها نمی باشند. اما این کار در بین خوانندگان بسیار عادی است و گاهی آنقدر این کار را ادامه می‌ دهند و به هم توهین می‌ کنند تا دنبال کردن این خبرها دیگر هیچ جذابیتی برای مخاطبانشان نداشته باشد.

ری اکشن به آهنگ های sohrab mj

سهراب ام جی در سال های اولیه ای که به همراه دوستان خود گروه زدبازی را تشکیل داد بسیار خوش درخشید. این گروه در آن سال ها یکی از بی نظیر ترین و پر طرفدار ترین رپر های یرانی را داشت. موزیک هایی چون تابستان کوتاه، زمین صافه، سیگار صورتی و بسیاری دیگر که همه قدیمی هستند جزو آثاری می باشند که هنوز در ذهن مخاطب قرار دارند.

هم چنین آلبوم پیر شدیم اما بزرگ نه بعد از مدت ها با استقبال بی نظیری مواجه شد. متاسفانه بعد از این همه افتخار گروه زدبازی اخیرا آن طور که باید مورده علاقه طرفداران نیستند و با این سبک دیس و دیس بکی که سهراب ام جی و سامان ویلسون در پیش گرفته اند ری اکشن های خوبی دریافت نکرده اند.

به هر حال طرفداران زدبازی هنوز هم در انتظار آلبوم هایی مشابه با موزیک ها و ترک های قدیمی این رپر ها هستند اما انگار این گروه نمی تواند دوباره همانند قدیم فعالیت کند.

بررسی آخرین کنسرت عمو سهراب

بررسی آخرین کنسرت عمو سهراب

گروه زدبازی در ابتدای شروع فعالیت خود بسیار حرفه ای و پر طرفدار بود اما ناگهان اعضای آن تصمیم گرفتند که فعالیت نکنند و هیچ گونه کنسرتی هم برگزار نکردند تا این که در سال ۲۰۲۰ همه اعضای این گروه به جز نسیم پاریز اعلام کردند که کنسرتی در راه است.

به هر حال این گروه بعد از سال ها کنسرتی برگزار کردند و این اتفاق عجیبی در موسیقی رپ فارس بود. طبق گفته ها این گروه قصد دارد باز هم کنسرت هایی برگزار کند که البته با توجه به اتفاقات و اخباری که این اواخر در رابطه با آن ها منتشر شده است بعید می باشد آن طور که باید مورد استقبال قرار بگیرند.

آیا این رپر هنوز با عرفان مشکل دارد؟

می توان گفت که عرفان پایدار تقریبا جزو رپران نسل ۲ می باشد و همیشه رقابت و مشکل بین نسل یک با دیگر رپر ها بوده است و به همین جهت سهراب ام جی نیز از همان ابتدا مشکلاتی با عرفان داشت و بار ها او را دیس کرده است. این اواخر سهراب طعنه های زیادی به عرفان انداخت در رابطه با هم کاری که با دیگر رپر ها داشته است.

عرفان نیز ساکت نماند و هر بار جواب او را داد. چندین سال است که عرفان درگیر سبک خاصی از رپ فارس شده است و با بسیاری از رپران نسل جدید هم کاری داشته است و همین موضوع باعث عکس العمل تند دیگر رپر ها شده است. اما این رپر عقاید خود را دارد و به گفته خودش این نوع موسیقی باید با همه لحجه های ایرانی خوانده شود.

سوالات متداول

  1. سهراب ام جی کیست؟

    او یکی از رپر های فارسی می باشد که از فعالان گروه زد بازی بوده است.

  2. آهنگ مشترک سهراب و امیر تتلو چیست؟

    نردبون نام آهنگ مشترک این دو خواننده می باشد.

  3. سهراب ام جی تحصیلات دانشگاهی خود را در چه کشوری گذرانده است؟

    او تحصیلات دانشگاهی خود را در شهر لندن پشت سر گذاشته است.

  4. سهراب ام جی در چه کشوری زندگی می کند؟

    این خواننده در کشور انگلیس و در شهر لندن زندگی می کند و پس از تمام شدن تحصیلات دبیرستانش از ایران مهاجرت نموده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات