فرم پیش بینی بازی گرانادا و بارسلونا «لالیگا اسپانیا، 16 مهر»

فرم پیش بینی بازی گرانادا و بارسلونا «لالیگا اسپانیا، 16 مهر»

 

فرم پیش بینی بازی گرانادا و بارسلونا «لالیگا اسپانیا، 16 مهر» شانس هاي‌ این مقاله در زمان نگارش صحیح بود، اما ممکن اسـت تغییر کند.در حالی کـه یکشنبه شب گرانادا و بارسلونا بـه مصاف یک دیگر میروند، همه ی نگاه‌ها بـه ورزشگاه نووو لوس کارمنس خواهد بود. کدام یک از این تیم ها در پایان این بازی سرپا میمانند؟

 

نکات شرط بندی گرانادا و بارسلونا

این بازی برای یکشنبه 8 اکتبر 2023 برنامه ریزی شده اسـت. زمان شروع ساعت 20:00 BST اسـت. همچنین می توانید پیشبینی هاي‌ بیشتر لالیگا را در این جا بیابید.

 

بارسلونا در نیمه اول به برتری رسید

در حالی کـه بارسلونا 13 بازی بدون شکست را پشت سر می‌گذارد، گرانادا در 5 بازی اخیر خود هیچ بردی نداشته اسـت.در حالی کـه بارسلونا در 7 بازی از 9 بازی اخیر خود دروازه خودرا باز کرد، گرانادا در پنج بازی اخیر خود نخستین گل را دریافت کرد.گرانادا در سه بازی از پنج بازی اخیر خود در نیمه دوم عقب افتاده اسـت.

 

هر دو تیم گل بزنند

چهار بار آخر کـه این تیم ها مقابل یک دیگر قرار گرفتند، هردو تیم در جدول امتیازات قرار گرفتند.هردو تیم در 5 بازی از 6 بازی اخیر گرانادا بـه گل رسیدند.بارسلونا در 9 بازی اخیر خود گلزنی کرده اسـت، در حالی کـه گرانادا در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود گلزنی کرده اسـت.

مقایسه شانس گرانادا و بارسلونا، آمار و اعداد h2h

اکنون کـه پیش‌بینی‌هاي‌ گرانادا و بارسلونا را مشخص کرده‌ایم، میتوانید عده اي از بهترین آمارهای این مسابقه را بـه همراه ابزارهای مناسب برای کمک بـه انتخاب بهترین شانس‌ها در این جا بیابید.

  • شانس گرانادا : 6/1 «7.00» – 14.3٪
  • شانس تساوی : 19/5 «4.80» – 20.8٪
  • شانس بارسلونا : 2/5 «1.40» – 71.4٪

 

در زمان انتشار، بارسلونا با 2/5 «1.40» برنده مورد انتظار اسـت. تیم هایي کـه این شانس ها را دارند بـه طور کلی 71.4 درصد احتمال برنده شدن دارند. همچنین ارزش نگاه کردن بـه بازار اهداف بیش از حد یا کمتر را دارد. گزینه بیش از 2.5 در حال حاضر با 4/9 «1.44» با احتمال ضمنی 69.2 درصد ارزش گذاری شده اسـت، در حالی کـه گزینه زیر 2.5 با قیمت انبوه 31/20 «2.55» با احتمال 39.2 درصد اسـت.

این شانس‌ها از سوی شرکت‌هاي‌ شرط‌بندی مختلف می آیند، و بنابر این احتمالات همیشه بـه 100 درصد نمی رسد.

همچنین می توانید بهترین نکات فوتبال امروز ما را دراین مقاله بیابید.

 

ترکیب گرانادا مقابل بارسلونا

گرانادا

گرانادا باید از عقب می آمد تا یک امتیاز را در دیدار آخر هفته گذشته با آلمریا حفظ کند. علیرغم این کـه در نیمه دوم با سه گل عقب افتادند، انها بـه بازی برگشتند و سه گل بـه ثمر رساندند تا بازی مساوی شود.

 

علیرغم ان عملکرد چشمگیر، شاگردان پاکو لوپز در پنج بازی اخیر خود هیچ بردی نداشته اند. جالب اسـت کـه ببینیم آن ها چگونه مقابل یکی از بهترین تیم هاي‌ کشور قرار خواهند گرفت. رائول فرناندز و ویکتور دیاز هردو بـه دلیل مصدومیت از بازی خارج می‌شوند.

 

ترکیب پیشبینی شده: فریرا، سانچز، میکل، تورنته، نوا، گامبائو، آلونسو، کالیخون، ساراگوسا، بویه، پورتاس.

 

بارسلونا

از طرفی بارسلونا چند روز پیش باوجود 10 نفره تیم پورتو رابا تک گل شکست داد. آن ها در حال حاضر 13 بازی بدون شکست را پشت سر می گذارند و 11 برد و دو تساوی کسب کرده اند. شاگردان ژاوی روی هر سه امتیاز موجود تمرکز خواهند کرد و شانس خودرا مقابل گرانادا خواهند دید. متأسفانه، روبرت لواندوفسکی، بهترین گلزن، برای انتخاب در معرض نخواهد بود، زیرا در بازی میان هفته لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه مچ پا آسیب دید.

 

ترکیب پیشبینی شده: اشتگن، کانسلو، کونده، کریستنسن، بالده، گاوی، گوندوگان، رومئو، یامال، تورس، فلیکس.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات