بیوگرافی مونا بانکی پور مادر دارا حیایی، ازدواج و طلاق و حواشی + زندگینامه مونا بانکی پور

بیوگرافی مونا بانکی پور مادر دارا حیایی، ازدواج و طلاق و حواشی

مونا بانکی پور بازیگر و کارگردان ایرانی و همسر سابق امین حیایی و مادر فرزند او دارا حیایی می باشد که بعد از طلاق از امین حیایی مدتی را در خارج کشور به همراه مادر وپسرش زندگی کرد و به تازگی به ایران بازگشته است به تازگی تصاویر این خانم بازیگر در کنار پسرش منتشر شده که این تصاویر از اکران فیلم شعله ور می باشد منتشر شدن این تصاویر شایعه ها و خبر های زیادی را به وجود آورد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم .

زندگینامه مونا بانکی پور

مونا بانکی پور بازیگر ایرانی و همسر سابق امین حیایی در خرداد سال 1359 در شهر تهران کشور ایران به دنیا آمد مادر او فردی بسیار مشهور به نام فرزانه داوری و از بازیگران قبل ازانقلاب می باشد که بعد از انقلاب به آمریکا مهاجرت نمود و بعد از مدتی به ایران بازگشته است. مونا از همان دوران نوجوانی به بازیگری علاقمند و به دنیا آمدن در یک خانواده هنری در به وجود آمدن این علاقه بی تاثیر نبود.

سریال خواب و بیدار و بازیگری مونا بانکی پور

مونا بانکی پور بعد از شرکت در کلاس های بازیگری به صورت حرفه ای اولین بار در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده و در نقش مقابل دانیال حکیمی بازی کرد این سریال در سال 1381 منتشر شد و بسیار هم مورد توجه قرار گرفت وی بعد از این موفقیت در فیلم خانه ای در شن نیز بازی کرد اما به علت ماجراهی طلاق از امین حیایی از بازیگری فاصله گرفت و مهاجرت نمود .

ازدواج و طلاق از امین حیایی

مونابانکی پور و امین حیایی زمانی که سن چندانی نداشتند (امین حیایی در آن زمان 25 سال داشت ) و زمانی که هنوز در اول راه مشهور شدن بودند با یکدیگر ازدواج کردند بنا بر اطلاعاتی این دو توسط یکی ازدوستان مشترکشان با یکدیگر آشنا شدند و بعد از مدتی این آشنایی به ازدواج ختم شد این زوج در سال 1374 عروسی کردند و تنها یکسال بعد بعد از به دنیا آمدن فرزندشان زمانی که همه تصور می کردند یک زوج خوشبخت هستند از یکدیگر جدا شدند این جدایی سروصدای زیادی به پا نمود و مدت ها تیتر اخبار هنرمندان آن زمان بود .

ازدواج و طلاق از امین حیایی

حضانت دارا حیایی

مونا بانکی پورو امین حیایی بعد از جدایی مدتی رادر دادگاه ها بخاطر گرفتن حضانت پسرشان گذراندند اما در نهایت امین حیایی به خاطر نوزاد بودن دارا قبول کرد که دارا با مادرش زندگی کند بعد از این موضوع روابط بین این زوج سابق حسنه شد و به گفته خود مونا بانکی پور هر دوی آن ها تلاش کردند تا بهترین پدر و مادر برای پسر خود باشند تا او هیچ کمبودی از این بابت حس نکند .

دارا حیایی و نیلوفر خوش خلق

امین حیایی بعد از مدتی دوباره ازدواج نمود او اینبار با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد که یکی از بازیگران ایرانی مطرح می باشد چندی پیش در اکران فیلم شعله ور عکسی از دارا حیایی و نیلوفر خوش خلق منتشر شد که باعث شد شایعه هایی مبنی بر اینکه نیلوفر مادر دارا است منتشر شود این اخبار کذب فقط برای جذب مخاطب واز پایه دروغ است .

کارگردانی مونا بانکی پور

همانطور که گفته شد مونا بانکی پور به بازیگری علاقمند بود اما بعد از جدایی از امین حیایی و مهاجرت تحصیلات خود را در کارگردانی ادامه داد و بعد از بازگشت به ایران در این زمینه فعالیت خود را ادامه داد وی توانست در سال 1397 از وزارت ارشاد ایراد مجوز بگیرد و اولین فیلم کوتاه خود را به نام قمر در عقرب بسازد .

 

 

مونا بانکی پور در اکران فیلم شعله ور

دارا حیایی که پسر امین حیایی و مونا بانکی پور است راه پدر و مادرش را پیش گرفته و در فیلم شعله ور به همراه پدرش بازی کرده است در اکران این فیلم مونا بانکی پور نیز حضور یافت و به همراه پسرش جلوی دوربین ها رفت و تصاویر زیادی از این مادر و پسر منتشر شد .

استایل و تیپ پسرانه مونا بانکی پور

مونا بانکی پوردر تمامی تصاویر و فیلم هایی که از وی منتشر شده است استایلی کاملا پسرانه دارد او در اکثر مواقع موهایی کوتاه دارد و کلاه به سر دارد او هودی های گشاد می پوشد و استایلی تامبوی دارد که به همین علت در فضای مجازی بسیار مورد قضاوت قرار گرفته است .

شایعه ترنس بودن مونا بانکی پور

چندی پیش شایعه هایی در مورد مونا بانکی پور به خاطر استایل های پسرانه اش منتشر شد و عده ای گفتند او ترنس است بعد از این شایعه ها او به شدت واکنش نشان داد و گفت متاسفم برای کسانی که دایره اجتماعی که دارند تا سر کوچه بیشتر نیست و در مورد همه چیز نظر می دهند من ترنس نیستم و فقط استایل های پسرانه را دوست دارم .

مونا  بانکی پور در عصر جدید

برنامه عصر جدید که یک برنامه استعداد یابی ایرانی است از برنامه های محبوب ایرانیان به شمار می رود امین حیایی همسر سابق مونا بانکی پور نیز در این برنامه داور است چندی پیش شایعه ای مبنی بر اینکه خانم بانکی پور در این برنامه شرکت کرده منتشر شد که همگی تکذیب شد .

 

سوالات متداول

  • آیا مونا بانکی پور در عصر جدید شرکت کرده است ؟

خیر این فقط یک شایعه می باشد

  • مونا بانکی متولد چه سالی است ؟

او متولد سال 1359 است

  • همسر جدید مونا بانکی پور کیست؟

اطلاعاتی از ازدواج مجدد این خانم دردسترس نیست و به نظر می رسد مجرد می باشد .

 

 

مطالب مرتبط خواندنی:

آیسان آقاخانی همسر گلزار کیست؟ حواشی و عکس و کلیپ های عروسی

ازدواج تتلو و سحر قریشی ،فیلم و عکسهای دیده نشده

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات