عکس های سکسی بازیگران هالیوودی با لباس زیر بدون سانسور + تبلیغ لباس زیر توسط سلبریتی های معروف «+عکس داغ»

لباس زیر شورت و سوتین یا همان بیکینی لب ساحلی توسط بازیگران مشهور هالیوودی وایرال شد کـه اندام انها هم دیده میشود در ادامه با تبلیغ لباس زیر توسط سلبریتی هاي‌ مشهور «+عکس داغ» هاتم بت را دنبال کنید. 

 

عکس های سکسی بازیگران هالیوودی با لباس زیر بدون سانسور

انها ان را بـه کار می‌اندازند.هایدی و دختر مدلش، لنی کلوم، 19 ساله، دریک کمپین جدید لباس زیر زنانه برای برند مد ایتالیایی Intimissimi، در آغوش گرفته و “زیبایی دو چندان” را ارائه میدهند.

تبلیغ لباس زیر توسط سلبریتی های معروف «+عکس داغ»

این شرکت تولید لباس زیر زنانه عکس هاي‌ داغ را در اینستاگرام بـه اشتراک گذاشت و لحظه مادر/دختر و همچنین عکس هاي‌ انفرادی از هر زیبایی را جشن گرفت.این برند در کپشن بـه دنبال کنندگان خود قول داده اسـت: “زیبایی را دو برابر کنید، استایل ها را دو چندان کنید.”

 

در عکس‌هاي‌ فوری، هایدی، 50 ساله، یک کتانی سفید توری با لباس‌هاي‌ زیر مشکی بـه تن داشت، در حالی کـه لنی یک ست توری فوشیا را بـه نمایش گذاشت.در عکس‌هاي‌ مجزا، زنان هر کدام اندکی لباس‌هاي‌ ابریشمی را پوشانده بودند.اکثر نظر دهندگان این عکسها را دوست داشتند و زنان را «بامزه ترین ملکه ها» نامیدند. با این حال، همه ی این همکاری را تایید نکردند.

 

 

تبلیغ لباس زیر توسط سلبریتی های معروف «+عکس داغ»

لنی بدون مادرش مدل نمی شد…. او حتی قد یک مدل را هم ندارد،” یکی از نظرات اظهار داشت.یکیدیگر از برند برای ویرایش عکس صدا کرد و نوشت: «بازوها و شانه ها؟ حتی من میتوانم بهتر فتوشاپ کنم «هیچ چیزی در برابر زنان، کـه دوست‌داشتنی هستند» وجود ندارد.»

عکس خفن

بیشتر بخوانید: مت دیمون و همسرش با لباس شنای لختی کنار ساحل «+عکس داغ»

 

و دیگری نوشت: «شـما برند مورد علاقه من هستید. با این حال، اگر صادق باشیم، عکس بسیار فتوشاپی بـه نظر می‌رسد و مدل زیر سن قانونی بـه نظر می‌رسد. عالی نیست.»

 

عکس سکسی هایدی و لنی کلوم

هایدی و لنی کلوم کمپین را در حالی کـه در ظاهر توری با یک دیگر هماهنگ می کردند، بـه اشتراک گذاشتند، با هایدی ویدیوی شیرینی از خانواده‌شان را در اینستاگرام در روز جمعه درکنار مادر هایدی، ارنا کلوم بـه اشتراک گذاشت.

تبلیغ لباس زیر توسط سلبریتی های معروف «+عکس داغ»

شاید زاج فرشته ویکتوریا سیکرت بتواند چیزی بـه همان اندازه جذاب برای جشن هالووین خود برنامه ریزی کند زیرا تعطیلات ترسناک بـه سرعت در حال نزدیک شدن اسـت.

 

یقیناً انتخاب لباس‌هاي‌ زیر زنانه کـه مستقیماً با بدن در تماس هستند، در تأثیرگذاری بر سلامت و اسانی افراد نقش مهمی دارد. در زیر، برخی نکات مهم را کـه قبل از خرید لباس زیر زنانه ؛ خرید سوتین و خرید شورت باید درنظر داشته باشید، خواهید خواند. با ما همراه باشید.

 

 

راهنمای خرید لباس زیر زنانه

خرید لباس زیر زنانه با جنس پارچه نخی بـه عنوان یک گزینه بهداشتی و مناسب محسوب می شود. لباس زیر با جنس نخی دارای مزایای زیر اسـت کـه میتواند بـه سلامت و اسانی شـما کمک کند.

 

 

1. تهویه مناسب- پارچه نخی بـه خوبی تنفس‌پذیر بوده و اجازه می دهد تا هوا بـه پوست شـما نفوذ کند. این ویژگی باعث جلوگیری از تجمع رطوبت و تعریق زیاد در مناطق حساس شده و بـه تهویه صحیح پوست کمک می کند.

 

2. حس نرمی و اسانی- پارچه نخی نرم و لطیف اسـت و بـه پوست نرمی می‌بخشد. این جنس پارچه بر روی پوست خارش و تحریک کمتری ایجاد می کند و بـه شـما احساس اسانی و آسایش می دهد.

 

3. جذب رطوبت و تنش پوستی- پارچه نخی قابلیت جذب رطوبت را دارد و از پوست شـما رطوبت را جذب کرده و بـه سرعت ان را تبخیر میکند. این ویژگی می تواند در نظارت تعریق و جلوگیری از تشکیل تنش و حساسیت پوستی موثر باشد.

عکس سکسی هایدی و لنی کلوم

4. دوام و مقاومت- پارچه نخی بـه طور کلی دارای دوام و مقاومت بیشتری نسبت بـه برخی از جنس‌هاي‌ مصنوعی اسـت. این بـه معنای طولانی‌تر استفاده و کاهش نیاز بـه تعویض مکرر لباس زیر اسـت.
بـه همین دلیل، خرید لباس زیر زنانه با جنس پارچه نخی بـه عنوان یک گزینه مناسب و بهداشتی توصیه می شود. با این حال، همیشه بهتر اسـت قبل از خرید، برچسب‌ها و توصیه‌هاي‌ تولیدکننده را مطالعه کرده و از جنس و کیفیت مطلوب لباس زیر خاطرجمعی حاصل کنید.

 

بیشتر بخوانید: لباس توری براق و لختی بازیگر معروف در مراسم ویکتوریا سیکرت «+عکس»

 

روش انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه

انتخاب سایز مناسب در هنگام خرید لباس زیر زنانه بسیار مهم اسـت تا اسانی، بهداشت و ظاهر زیبا را فراهم کند. در ادامه، چند نکته برای انتخاب سایز مناسب را بررسی میکنیم؛

روش انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه

1. اندازه بدن- برای انتخاب سایز مناسب، اندازه بدن خودرا اندازه‌گیری کنید. این شامل اندازه هایي مانند دور کمر، دور باسن، و اندازه سینه می شود. با دانستن این اندازه ها، می توانید راهنمایی سایزبندی موجود در تولید کنندگان مربوطه را دنبال کرده تا سایز مناسب برای خود انتخاب کنید.

 

2. توصیه‌هاي‌ تولیدکننده- هر تولیدکننده لباس زیر ممکن اسـت سیستم سایزبندی متفاوتی داشته باشد. بنابر این، بهتر اسـت در هنگام خرید لباس زیر زنانه راهنمای سایزبندی و توصیه‌هاي‌ تولیدکننده را مطالعه کرده و براساس ان سایز مناسب را انتخاب کنید.

 

3. تناسب و انطباق- لباس زیر انتخابی باید بـه طور مناسب بر روی بدن قرار بگیرد و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. بهترین سایز برای شـما ان اسـت کـه بـه طور صحیح بـه شکل بدن تان می‌پیچد و بـه شـما اسانی حرکت و حس آسایش میدهد.

 

4. انعطاف‌پذیری- بـه دنبال لباس زیری باشید کـه انعطاف‌پذیری مناسبی داشته باشد و بـه شکل بدن تان سازگاری داشته باشد. برخی از لباس‌هاي‌ زیر، مانند مدل‌هاي‌ استرچی، انعطاف پذیری بیشتری دارند و میتوانند بـه شکل بدن تطبیق پیدا کنند.

 

5. توجه بـه نوع لباس زیر- نوع لباس زیری کـه قصد خرید ان را دارید نیز می تواند تاثیری در انتخاب سایز داشته باشد. برخی از لباس‌هاي‌ زیر، مانند سرویس زیرپوش وسیع‌تری دارند در حالی کـه شورت‌ها طبق معمولً کوچک‌تر هستند. بنابر این، توجه بـه نوع لباس زیر و سبک طراحی ان نیز مهم اسـت.

 

تبلیغ لباس زیر توسط سلبریتی های معروف «+عکس داغ»

با توجه بـه این نکات، پیشنهاد میشود قبل از خرید لباس زیر زنانه ؛ توصیه‌ها و راهنمایی‌هاي‌ تولیدکننده را مطالعه کنید. بهتر اسـت با استفاده از جدول سایزبندی موجود در وب‌سایت یا فروشگاه مورد نظر، اندازه بدن خودرا اندازه‌گیری کرده و با مشخصات سایزبندی مربوطه مقایسه کنید. هر تولیدکننده ممکن اسـت سیستم سایزبندی متفاوتی داشته باشد، بنابر این مهم اسـت راهنمای سایزبندی خاص تولیدکننده را مشاهده کنید.

تبلیغ لباس زیر توسط سلبریتی های معروف «+عکس داغ»

علاوه بر این، برخی از فروشگاه‌ها و برندهای لباس زیر، اندازه‌هاي‌ استانداردی مانند S، M، L و … را استفاده میکنند. این اندازه‌ها اغلب بـه تفاوت‌هاي‌ طراحان بستگی دارند، بنابر این ممکن اسـت یک برند دریک سایز M با برند دیگر در سایز M تفاوت داشته باشد. دراین صورت، بهتر اسـت براساس اندازه‌بندی ارائه شده برای هر برند و فروشگاه، سایز مناسب را انتخاب کنید.

 

همچنین، در هنگام خرید لباس زیر زنانه توجه کنید کـه لباس زیر برای شـما بـه طور منظم و راحت قابل استفاده باشد. بنابر این انتخاب سایزی کـه بـه شکل بدن‌تان مناسب باشد و بـه شـما احساس اسانی و آسایش بدهد، بسیار مهم اسـت.

 

حساسیت پوستی میتواند مشکلی جدی باشد و انتخاب لباس زیر مناسب برای جلوگیری از بروز ان اهمیت دارد. در صورتی کـه در گذشته علائم حساسیت پوستی را تجربه کرده اید، بـه موارد زیر توجه کنید؛

 

 

1. مواد استفاده شده- قبل از خرید لباس زیر فانتزی، بررسی کنید کـه از چه موادی ساخته شده اسـت. از لباس‌هایي کـه از مواد آلرژنی مثل لاتکس یا نیکل استفاده میکنند، بهتر اسـت اجتناب کنید. بـه جای ان؛ لباس‌هایي را کـه از مواد نرم و غیرحساسیت‌زا ساخته شده‌اند ترجیح دهید.

 

2. لایه داخلی- برخی از لباس‌هاي‌ زیر فانتزی دارای لایه داخلی اسـت کـه بـه مستقیم بر پوست قرار میگیرد. خاطرجمعی حاصل کنید کـه این لایه از مواد نرم و غیرحساسیت‌زا تشکیل شده اسـت.

 

بازیگران معروف با لباس شنا

3. جزئیات تزئینی- مراقب باشید کـه لباس زیر شـما دارای جزئیات تزئینی مانند نگین‌ها و گیره‌ها نباشد کـه ممکن اسـت مستقیماً با پوست تماس داشته باشند. این نوع جزئیات می توانند عوارض آلرژیک را در افراد حساس ایجاد کنند. درصورت انتخاب لباسی با جزئیات تزئینی، مطمئن شوید کـه این جزئیات بـه طور کامل از پوست جدا شده‌اند و تماس مستقیم با ان رخ نمی دهد.

بازیگران معروف با لباس شنا

4. تست پوست- اگر همان‌ گونه نگران حساسیت پوستی هستید، می توانید قبل از خرید لباس زیر ؛ تست پوستی را روی قسمت کوچکی از بدن تان انجام دهید. برای این منظور، قطره‌اي از محلول ملایم آلرژی تست را روی پوست‌تان قرار داده و نشانه‌هاي‌ حساسیت را مشاهده کنید. اگر هیچ علائمی بروز نکند، احتمالاً مشکلی وجود ندارد.

 

5. توصیه دکتر- در صورتی کـه در گذشته با حساسیت‌هاي‌ جدی روبه‌رو شده‌اید، بهتر اسـت با دکتر خود مشورت کنید و نظر و توصیه وی را درباره انتخاب لباس زیر فانتزی بپرسید.

 

بیشتر بخوانید: پرده بکارت این دختر 19 ساله باکره 2.8 میلیون دلار می ارزد «+عکس»

بازیگران معروف با لباس شنا

تبلیغ لباس زیر توسط سلبریتی های معروف «+عکس داغ»

با توجه بـه این موارد، قبل از خرید لباس زیر زنانه مواد ساخت ان را بررسی کنید. همچنین، از لباس‌هایي کـه لایه داخلی نرم و غیرحساسیت‌زا دارند استفاده کنید؛ بـه طوری کـه جزئیات تزئینی مستقیماً با پوست تماس نداشته باشند. اگر همان‌ گونه نگرانید، تست پوستی را انجام داده و با دکتر خود مشورت کنید. این اقدامات بـه شـما کمک خواهند کرد تا لباس زیر مناسبی را برای خود انتخاب کرده و از ان لذت ببرید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات