فرم پیش بینی بازی اروگوئه و برزیل «انتخابی جام جهانی – آمریکای جنوبی، 26 مهر»

فرم پیش بینی بازی اروگوئه و برزیل «انتخابی جام جهانی – آمریکای جنوبی، 26 مهر»

 

فرم پیش بینی بازی اروگوئه و برزیل «انتخابی جام جهانی – آمریکای جنوبی، 26 مهر» برزیل زمانی کـه بـه مصاف اروگوئه برود، برای بازگشت بـه مسیرهای پیروزی دربخش مقدماتی جام جهانی 2026 تلاش خواهد کرد. سه شنبه شب در مونته ویدئو میهمان پس از تساوی 1-1 با ونزوئلا وارد مسابقه خواهند شد، در حالی کـه اروگوئه نیز در آخرین بازی امتیازات را بـه اشتراک گذاشت و با تساوی 2-2 مقابل کلمبیا در بارانکیلا بازی کرد.

 

پیش نمایش مسابقه

اروگوئه در هر یک از چهار فینال جام جهانی گذشته حضور داشته اسـت ودر سال 2010 در رده چهارم قرار گرفت ودر سال هاي‌ 2014 و 2018 بـه ترتیب بـه مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی صعود کرد.آبی هاي‌ آسمانی در رقابت هاي‌ 2022 قطر ناامید کننده بودند، اما نتوانستند از مرحله گروهی عبور کنند، کـه نخستین بار از سال 2002 اسـت.

 

مارسلو بیلسا تا بـه امروز از سه بازی خود در مقدماتی جام جهانی 2026 یک برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده اند کـه در مجموع چهار امتیاز آن ها را در رده چهارم جدول قرار داده اسـت، پنج امتیاز کمتر از آرژانتین صدرنشین و سه امتیاز کمتر از برزیل. دوم جلوتر از مجموعه بعدی مسابقات.

 

اروگوئه در نخستین بازی خود در 9 سپتامبر 3-1 بر شیلی پیروز شد، اما سپس در خارج از خانه مقابل اکوادور شکست خورد ودر آخرین بازی با کلمبیا تساوی 2-2 انجام داد.تیم بیلسا در واقع دقایقی با شکست مقابل کلمبیا فاصله داشت، اما داروین نونز ؛ بازیکن لیورپول ؛ یک ضربه پنالتی را بـه ثمر رساند تا امتیازی ارزشمند برای میهمان بـه دست آورد.

فرم پیش بینی بازی اروگوئه و برزیل «انتخابی جام جهانی - آمریکای جنوبی، 26 مهر»

در همین حال، برزیل مبارزات مقدماتی خودرا با پیروزی 5-1 مقابل بولیوی در 9 سپتامبر آغاز کرد و 4 روزبعد پرو را 1-0 شکست داد و بـه 6 امتیاز اینبخش رسید.تیم منتخب نتوانست از سه بازی سه برد را کسب کند، زیرا روز پنجشنبه مقابل ونزوئلا با تساوی 1-1 متوقف شد. گابریل ماگالهس در دقیقه 50 برزیل را پیش انداخت و ادوارد بلو در آخرین تعویض ها گل تساوی را برای میهمان بـه ارمغان آورد.

 

زرد سبزها موفق ترین تیم تاریخ جام جهانی هستند کـه پنج بار جام را بالای سر برده اند، اما از آخرین پیروزی دراین رقابت ها درسال 2002؛ تا حد زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن تلاش کرده اند.برزیل درسال هاي‌ 2006 و 2010 در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد ودر سال 2014 بـه مقام چهارم دست یافت، اما درسال هاي‌ 2018 و 2022 نتوانست از مرحله یک چهارم نهایی عبور کند.

 

فرناندو دینیز بـه صورت موقت هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و گفته می‌شود کارلو آنچلوتی هدف اصلی آن ها درسال آینده خواهد بود، اما باید دید کـه آیا سرمربی ایتالیایی بـه عنوان سرمربی رئال مادرید خواهد رفت یا خیر.

 

اخبار تیم

اروگوئه از تساوی خود با کلمبیا نگرانی جدیدی برای مصدومیت گزارش نکرده اسـت، اما این احتمال وجوددارد کـه بیلسا تغییراتی را برای مسابقه با تیمی کـه در حال حاضر دربخش مقدماتی دوم اسـت ایجاد کند.کریستین اولیورا و ماتیاس اولیورا هردو مقابل کلمبیا از روی نیمکت معرفی شدند و بازی‌هایشان اکنون میتواند نقش‌هاي‌ اصلی را بـه دست آورد.

 

فاکوندو پلیستری از منچستریونایتد احتمالاً نیمکت نشین خواهد شد، اما دوباره برای رونالد آرائوخو از بارسلونا، فدریکو والورده از رئال مادرید و نونز از لیورپول شروع خواهد شد.در مورد برزیل، کازمیرو با یک ضربه مقابل ونزوئلا وادار شد از زمین خارج شود، بـه این معنی کـه هافبک منچستریونایتد یک شک بزرگ برای رقابت با اروگوئه اسـت.

 

دنیز، سرمربی برزیل گفت کـه این بازیکن 31 ساله در طول مسابقه “ضربه اي بـه مچ پاش” خورد و بنابر این دیدن او در این جا جای تعجب خواهد داشت.گرسون کـه فوتبال باشگاهی خودرا برای فلامنگو بازی می‌کند، احتمالاً بازیکنی خواهد بود کـه از غیبت کازمیرو سود میبرد، اگر چه آندره نیز گزینه اي برای شروع درکنار برونو گیمارش اسـت .دانیلو نیز در نیمه اول جدال با ونزوئلا پس از رفع مشکل عضلانی از زمین خارج شد و بـه احتمال زیاد یان کوتو با خروج دانیلو از اردو، اکنون برای این مسابقه وارد ترکیب اصلی خواهد شد.

فرم پیش بینی بازی اروگوئه و برزیل «انتخابی جام جهانی - آمریکای جنوبی، 26 مهر»

ترکیب اصلی احتمالی اروگوئه:

Mele; ناندز، آر آرائوخو، کاسرس، ام اولیورا؛ اوگارته، والورده؛ سی اولیورا، د لا کروز، رودریگز; نونز

 

ترکیب اصلی احتمالی برزیل:

ادرسون; کوتو، مارکینیوس، گابریل، آرانا؛ گیمارش، گرسون; رودریگو، نیمار، وینیسیوس؛ ریچارلیسون

 

می گوییم: اروگوئه 1-2 برزیل

این همه ی ویژگی هاي‌ یک مسابقه جذاب را دارد، بـه خصوص کـه هردو طرف بـه دنبال بازگشت بـه مسیرهای پیروزی هستند. اروگوئه یقیناً میتواند در روز سه‌شنبه یک نتیجه مثبت کسب کند، اما ما فقط این احساس را داریم کـه برزیل می تواند راه خودرا بـه سه امتیاز مهم در این جا طی کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات