جرشا کیست؟ + معروف ترین آهنگ های جرشا کدامند؟

از رپرهای نسل دوم بسیار موفق می توانیم به جرشا اشاره کنیم که در این متن با بیوگرافی جرشا آشنا می شویم.

جرشا کیست؟

جرشا کیست؟

سعید گارا معروف به جرشا از خوانندگان رپ فارسی جوان می باشد که در مازندران ایران به دنیا آمده است، جرشا در همان کودکی علاقه خود را به موسیقی نشان داد و تا کنون در زمینه های زیادی و در سبک های هیپ هاپ و رپ فعالیت کرده، قسمت بیشتر فعالیت های جرشا در شهر خودش بوده و تنها در مواردی کم به تهران و یا شهرهای دیگر رفته است.

جرشا در تمامی بخش های موسقی مانند، نوشتن اشعار در زمینه رپ و هیپ هاپ، آهنگ سازی، بیت سازی و میکس فعالت دارد که باعث بیشتر شناخته شدن او در این صنعت می شود که البته تمامی این اطلاعات جرشا ویکی پدیا نیز موجود می باشد. مدتی است جرشا در جهت شناخته شدن بیشتر خوانندگان با استعدادی مانند خودش در حال طراحی و ساخت مصاحبه مجازی می باشد که این برنامه به صورت گفت و گو بین جرشا به عنوان میزبان و دیگر خوانندگان به صورت مهمان طراحی شدهاست.

امیدوار هستیم به زودی قسمت های آن بر روی صفحات مجازی منتشر شود، در این بین شاید برایتان جالب باشد که جرشا در خیلی از آهنگ های خود رپ را با لحجه زیبا مازندرانی خوانده است که باعث می شود در سراسر ایران مورد توجه قرار بگیرد و طرفداران زیادی در تمامی نقاط برای خود پیدا کند زیرا کم پیش می آید که خواننده از پس از شهرت اصالت و لحجه خود را حفظ کند.

معروف ترین آهنگ های جرشا کدامند؟

جرشا از رپرهای ایرانی موفق از زمان شروع فعالیت خود تا کنون آهنگ های زیادی منتشر کرده است که می توانیم بگوییم همگی آن ها مورد توجه عموم قرار گرفته است، در ادامه به چند مورد از معروف ترین آهنگ های جرشا می پردازیم.

آهنگ خانوادگی

جرشا خانوادگی را در سبک رپ خوانده است که به با همکاری اتحاد شمال نوشته و منتشر شده، این آهنگ از سری آهنگ های قدیمی جرشا می باشد و می توان گفت شروع شهرت جرشا از این آهنگ می باشد.

آهنگ خانوادگی ۲

همانطور که از نامش پیداست جرشا خانوادگی ۲ را در ادامه آهنگ خانوادگی منتشر کرده است، ظبط این آهنگ دو سال طول کشید و در تمامی نقاط ایران و با همکاری سی و نه رپر ساخته شد که ار بهترین کار های رپ فارسی در اینترنت معرفی شد و باعث درخشش خوانندگان زیادی در سر تا سر ایران شد زیرا خواننده با لحجه محل زندگی خود در این آهنگ هنرنمایی کرد.

آهنگ زرد

جرشا زرد را به متن و موسیقی خاصی در آورده است، این آهنگ به در دو قسمت جداگانه با متن های جدا طراحی شده است که باعث خاص شدن بیشتر این آهنگ می شود زیرا بسیاری از شنوندگان ترجیح می دهند متن و یا کورس تکراری در آهنگ نداشته باشند که دقیقا این آهنگ مناسب این افراد می باشد پس اگر شما هم از این جمله افراد هستید، این آهنگ را گوش دهید.

آهنگ سرآشپز

از خفن ترین و معروف ترین آهنگ های این خواننده جوان می توانیم به آهنگ سرآشپز اشاره کنیم که از نکات جذاب آن کاور آهنگ می باشد که جرشا روی کاور به صورت یک سرآشپز در آمده است، به صورت معدود پیش می آید خواننده ای این چنین به کاور آهنگ های خود دقت کند.

آهنگ لوس

آهنگی در سبک هیپ هاپ و خوانندگی جرشا که تمامی کار های آهنگ از جمله متن و تا موسیقی توسط خودش انجام شده، شما می توانید دانلود فول آلبوم جرشا را از اینترنت دانلود کنید که با توجه به گسترش تکنولوژی و فناوری این کار در کم ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

آهنگ شریک جرم

از جدید ترین موسیقی های منتشر شده آهنگ شریک جرم جرشا است که با همکاری و فیت تهم ظبط و منتشر شده است، این آهنگ در سبکی متفاوت تر از آهنگ های او طراحی شده و همین باعث شد در کم ترین زمان بسیار مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

آهنگ زن گربه ای

زن گربه ای آهنگی در سبک رپ و با متنی متفاوت می باشد که مورد تعجب طرفداران شد زیرا تا کنون جرشا آهنگی با متن تند طراحی نکرده بود به همین دلیل باعث تعجب طرفدارانش شد اما جرشا در ادامه این داستان بیان کرد تمامی کار های آهنگ توسط خودش انجام شده است.

آهنگ ذبح

آهنگ ذبح در سبک دیس بک منتشر شد اما جرشا هیچ وقت اعلام نکرد که این آهنگ را برای چه کسی گفته است و به همین دلیل این آهنگ دارای شبهات بالایی می باشد که طرفداران منتظر جواب برای این آهنگ می باشند که این آهنگ دیس به کدام خواننده و یا در مورد چه اتفاقی می باشد.

آهنگ صبکن

از دیگر معروف ترین آهنگ های جرشا آهنگی با اسم صبکن می باشد که برای راحتی شما دو نسخه از این آهنگ با دو کیفیت مختلف در دسترس قرار گرفته است و می توانید از اینترنت آهنگ جرشا صبکن دانلود کنید و از متن و آهنگ این موسیقی زیبا که توسط جرشا انجام شده لذت ببرید.

آهنگ دورهمی

آهنگی همکاری رپر های معروف و مختلف با هم که برای ایم آهنگ هشت رپر فارسی محبوب در کنار هم آمده تا بتوانند آهنگ دورهمی را به بهترین شکل برای شما ظبط کنند، این آهنگ در همان ابتدا انتشار توانست میزان دانلود بالایی را برای خود بدست آورد.

عکس های جرشا را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های جرشا را در کجا مشاهده کنیم؟

در ابتدا بهتر است بدانید که جرشا در کنار خوانندگی در عرصه فیلم برداری و عکاسی نیز دارای مهارت بالایی می باشد به صورتی که در کنار عرصه خوانندگی خود مشغول عکاسی و فیلم برداری حرفه ای نیز می باشد به همین دلیل شما می توانید به راحتی و با جست و جوی تنها اسم ایشان در اینترنت به عکس های او دسترسی پیدا کنید و از عکس های هنری و جذاب جرشا لذت ببرید.

البته شما می توانید عکس جرشا را در سایت های طرفداری و یا کاور آهنگ های او مشاهده کنید و بیشتر با او آشنا شوید، در این مورد دقت کنید جرشا بسیار به تیپ و استایل خود حساس می باشد به همین خاطر در عکس های موجود استایل و تیپ های خاص و تفاوتی دارد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما عکس و فیلم های او را مشاهده کنید زیرا با توجه به این که خودش در فیلم برداری حرفه ای هست، عکس و فیلم های منتشر شده از او نیز دارای ارزش و جذابیت خاصی می باشد که می تواند شما را مجذوب خود کند.

پیج اینستاگرام جرشا چیست؟

جرشا اینستاگرام خود را با آیدی jarshaa در دسترس هواداران و طرفدارانش قرار داده است، شما برای دسترسی به پیج اینستاگرام جرشا تنها کافیست اسم او و یا آیدی ذکر شده را در قسمت جست و جوی اینستاگرام وارد کنید و از پیچ جرشا دیدن کنید، همچنین شما می توانید با وارد کردن نام او به عنوان هشتگ و یا نام آهنگ هایش به ادیت های مختلفی که ازش ساخته شده دسترسی پیدا کنید که تمامی آن ها تحت نظارت جرشا بوده و دارای زیبایی خاصی می باشند.

در مورد ویدئو و عکس های ادیت شده که در قبل اشاره کردیم، طرفداران ایشان برای شناخته شدن بیشتر و یا ابراز علاقه خود به جرشا عکس و فیلم های موجود از او را به صورت ادیت و فتوشاپ طراحی کرده و یا آهنگ های جذاب او را بر روی کلیپ های متفاوتی گزاشته و منتشر می کنند. به این صورت شما می توانید فن پیچ های جرشا را نیز مشاهده کنید، پیدا کردن این صفحات بسیار آسان است و شما تنها با جست و جو هشتگ می توانید آن ها را پیدا کنید. خیلی از این صفحات طرفداری توسط خود جرشا لایک و یا دنبال شده است که نشان می دهد او چقدر به هوادارانش احترام می گذارد.

درآمد جرشا چقدر است؟

جرشا در خانواده ای با درآمد مناسب متولد شده است که نشان می دهد او از همان ابتدا در رفاه بزرگ شده است و به این دلیل بدون داشتن هیچ گونه مشکلی به سمت علاقه خود موسیقی رفته است. اما این دلیل نمی شود جرشا کاری انجام ندهد، جرشا در همان سنین کم به دنبال درآمد زایی بوده است و در صفحات خود بار ها اعلام کرده از موسیقی درآمد آنچنانی ندارد و تنها به دلیل علاقه خود این عرصه را ادامه داده است.

در مورد درآمد جرشا می توانیم به سراغ عکس و فیلم های منتشر شده از او برویم و با در نظر گرفتن طرز پوشش و استایل هایش و یا منتشر کردن آلبوم هایش بگوییم دارای درآمد خوب و مناسبی است. جرشا بار ها تصمیماتی برای آمدن به تهران گرفت. اما در کم ترین زمان کنسل کرد و گفت علاقه دارد حرفه خود را با لحجه شیرین مازندرانی و در شهر زیبای خودش ادامه دهد، با توجه به این حرفش مورد حمایت شدید افراد قرار گرفت و نشان داد حتی با این حال که از خوانندگان مطرح است ترجیح می دهد در زادگاهش حرفه مورد علاقه اش را ادامه دهد.

آیا جرشا تا کنون کنسرتی برگزار کرده است؟

آیا جرشا تا کنون کنسرتی برگزار کرده است؟

جرشا با توجه به تلاش های فراوانی که داشته است نتوانسته مجوز خود را دریافت کند و پس از بار ها تلاش در این مورد ترجیح داد کار خود را به صورت زیر زمینی و یا غیر قانونی ادامه دهد. با این حال تا کنون کاری خلاف قوانین انجام نداده است که باعث بازداشت و یا دستگیری او شود، به این صورت او تا کنون هیچ کنسرتی برگزار نکرده است و تنها عرصه خود را به پخش آلبوم و منتشر کردن موزیک ویدئو اختصاص داده است که با این حال جمعیت زیادی را مجذوب خود کرده است.

بارها به او پیشنهاد شده که مانند دیگر خوانندگان غیر قانونی به خارج از کشور برود و حرفه خود را در آن جا به صورت قانونی ادامه دهد. اما او کاملا با این مسئله مخالف بود و گفت ترجیح می دهد تا در ایران فعالیت خود را ادامه دهد، او تمامی صحنه و فیلم برداری های موزیک ویدئو هایش را در ایران و در نقاط مختلف سرزمین چهار فصل ظبط و منتشر می کند، این گونه باعث بیشتر دیده شدن ایران و چهره وطن دوست جرشا می شود.

جرشا چه حاشیه هایی داشته است؟

جرشا تمام مدت در تلاش بوده که خود را از جو حاشیه دور نگه دارد تا بتواند موفق تر عمل کند اما او هم دچار حاشیه های زیادی شد. در اولین حاشیه به دعوای آرتا و جرشا می پردازیم که از یک استوری شروع شد و دیس های زیادی به یک دیگر داند که تمامی آن ها داخل تلگرام آرتا موجود شد و باعث نگرانی طرفداران شد. زیرا به صورت وحشتناک یاین دو خواننده وارد میدان شده بودند ، پس از زمان کوتاه این دو خواننده اعلان کردند که رفع کدورت شده است و هیچ مشکلی در بین آن ها وجود ندارد، اکنون البته فعالیت زیادی با یک دیگر ندارند.

اما از حواشی بزرگ و مهم جرشا ماجرای اعتیاد او بود، خبری با عنوان اعتیاد او به ماری جوانا و گل منتشر شد، در پی این خبر حتی عکس و فیلم های مختلفی در این مورد منتشر شد که نشان می داد جرشا دارای تعادل عادی نمی باشد. پس از این خبر او با ابراز ناراحتی و تاسف اعلام کرد هیچ گونه اعتیادی ندارد و حتی می تواند آزمایش دهد، دوستانش نیز این خبر را تکذیب کردند و گفتند جرشا هیچ گونه اعتیاد به مواد مخدر ندارد و در صحت و سلامت به کار های خود ادامه می دهد.

جرشا با کدام رپر ها همکاری کرده است؟

جرشا با کدام رپرها همکاری کرده است؟

جرشا همیشه در تلاش بوده که در کنار خود دیگر خوانندگان رپ و هیپ هاپ را معرفی کند، حتی در برخی از موزیک های خود با رپر های زیادی فیت داده که در قبل نیز اشاره کردیم، برای مثال آهنگ خانوادگی ۲ به مدت دو سال طول کشید زیرا جرشا به تمام نقاط ایران رفت و با رپر های با استعدادی همکاری کرد که در این آهنگ شما هر رپر را با لحجه به خصوص خود می توانید ببینید، طوری که اطلاع رسانی شده است.

حدود سی و نه نفر در این آهنگ کنار هم جمع شده اند، آهنگ های دیگری مانند دورهمی نیز با همکاری جرشا و خوانندگان دیگر در سایت های معتبر برای شما آماده دانلود می باشد و می توانید به راحتی به آن ها گوش دهید. او در این مورد حتی در حال طراحی و تولید یک برنامه مجازی است که در آن به معرفی خوانندگان سراسر ایران پرداخته، جرشا در این برنامه به عنوان میزبان قرار دارد.

دیگر خوانندگان قرار است به عنوان مهمان در این برنامه شرکت کنند، امیدوار هستیم تا به زودی این برنامه را مشاهده کنیم و با دیگر خوانندگان مطرح نیز آشنا شویم، البته او برای این برنامه خود در تلاش است تا مجوز دریافت کند و به صورت رسمی کار خود را شروع کند.

اولین آهنگ جرشا چه نام داشت؟

اولین آهنگ جرشا به نام زن گربه ای منتشر شد، این آهنگ در سبک رپ می باشد و تا جرشا تمام تلاش خود را کرد تا با این آهنگ بدرخشد، آهنگ زن گربه ای در کم ترین زمان بسیار مورد توجه افراد و منتقدان قرار گرفت. بسیاری از این افراد او را فردی با استعداد در زمینه موسیقی معرفی کردند و برخی نیز او را فردی بدون هیچ گونه استعداد، اما در این بین و با تماشا به میزان رای گیری های آهنگ می توانیم او را فردی با استعداد در رپ و هیپ هاپ معرفی کنیم.

البته توجه کنید او قبل از زن گربه ای ترک ها و قطعه های کوتاه به زبان مازنی منتشر کرد اما زیاد دیده نشد ولی با منتشر کردن زن گربه ای برای اولین مرتبه او شناخته شد. جرشا به معنی فردی مالک و تاج دار معنی می شود و در ادامه نام خواننده ای رپ با لحجه مازندرانی معرفی شد، این مسئله رپ کردن او با این لحجه باعث بیشتر شدن توجه منتقدین شد زیرا کم ترین خواننده ای می تواند با لحجه مازندرانی رپ کند و یا برای هیپ هاپ موسیقی بسازد.

موزیک ویدیوهای جرشا را در کجا مشاهده کنیم؟

جرشا موزیک ویدئوهای خود را برای عموم منتشر کرده است، شما می توانید به راحتی موزیک ویدیوهای او را در تمامی سایت های معتبر و یا کانال های تلگرام مشاهده کنید. در این صورت حتی روش دانلود موزیک ویدئو نیز در کیفیت های مختلف برای شما موجود است که باعث راحتی بیشتر شما برای تماشا و یا دانلود خواهد شد. در این مورد شما حتی می توانید موزیک ویدیو های منتشر شده را در پیج اینستاگرام جرشا نیز مشاهده کنید که تمامی آن ها در صفحه او و دوستانش قرار گرفته است.

البته روش دیگری برای مشاهده این موزيک ویدئو نیز وجود دارد، اگر امکان دسترسی به یوتیوب دارید باید بدانید تمامی موزیک ویدئوهای این خواننده توسط خودش و آدمین او در کانال یوتیوب قرار گرفته که دارای کیفیت بهتر و مناسب تری برای شما خواهد بود، توصیه می کنیم تا حتما سری به کانال یوتیوب او بزنید و از دیگر کلیپ های فان او نیز لذت ببرید.

جرشا چه زمانی فعالیت خود را به عنوان رپر آغاز کرد؟

جرشا حتی ور زمان کودکی به موسیقی علاقه مند بوده و شروع تحقیقات و آشنایی خود با موسیقی را در سنین کم شروع کرده، او مدت ها در این زمینه فعالت کرد اما نه به طور جدی، به صورتی که تنها تک آهنگ ها و یا ترک های کوتاه رپ منتشر می کرد که بیشتر جنبه دلی داشت و نه به صورت حرفه ای، بعد از این و گذشت مدتی جرشا تصميم گرفت به صورت رسمی وارد این عرصه شود.

او با بسیاری از رپر های نسل دو هم سن می باشد اما با وجود این مسئله که کار خود را به صورت رسمی دیر شروع کرد خواننده نسل سوم رپ فارسی معرفی شد. اما توانست در مدت زمان کوتاهی خود را به معروفیت و محبوبیت دیگر خوانندگان رپ برساند که برای یک رپر نسل سوم بسیار پیشرفت چشم گیری محسوب می شود.

جرشا اکنون عضو چه گروهی است؟

جرشا از ابتدا ورود خود به عرصه موسیقی تا کنون به صورت ثابت عضو گروهی نبوده است و مدام برای آهنگ های خود گروه های متخلفی از خوانندگان را تشکیل داده و پس از اتمام پروژه از آن ها جدا شده است. او ترجیح داده به تنهایی کار خوانندگی را پیش ببرد اما به گفته دوستان قرار است در آینده اتفاقات جدیدی رخ بدهد.

اما مدتی است خبری با عنوان تشکیل گروه جدید او برای خودش توسط دوستان و همکارانش منتشر شده که نشان می دهد خبر های خوبی در زمینه گروه و موسیقی رپ در انتظار است، جرشا در قبل گفته بود قصد دارد گروهی یا لحجه های مختلف از تمام ایران را دور هم جمع کند.

اولین آلبوم این رپر چه نام داشت؟

اولین آلبوم این رپر چه نام داشت؟

تا کنون جرشا آلبومی را به صورت رسمی وارد بازار نکرده و تمامی کار های او به صورت تک و یا ترک های کوتاه و بلند بوده است، آشنایان او در این مورد می گویند او ترجیح می دهد تا کارهای خود را بدون ارتباط با یک دیگر منتشر کند. البته با توجه به خبر تشکلیل گروه جدید جرشا انتظار می رود تا در بین خبر های خوی که قرار است در آینده بشنویم آلبوم جدیدی نیز منتشر شود و یا در غیر این صورت با آهنگ های جدیدی رو به رو شویم.

سوالات متداول

  1. این خواننده رپ جوان ازدواج کرده است؟

    با وجود حواشی زیادی در این مورد که جرشا در رابطه است باید اعلام کنیم او ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

  2. محل زندگی جرشا کجاست؟

    جرشا بار ها توسط طرفدارانش تشویق رفتن به تهران شد ولی در نهایت به مازندران و زادگاهش برگشت.

  3. جرشا قصد مهاجرت به خارج از ایران را دارد؟

    با وجود مشکلاتی مانند عدم دریافت مجوز، جرشا اعلام کرده قصد رفتن از ایران را نداشته و می خواهد در وطن خود بماند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات