بیوگرافی عرفان پروانه برادر ترلان پروانه، حواشی و شغل و همسر + عرفان پروانه کیست ؟

بیوگرافی عرفان پروانه برادر ترلان پروانه، حواشی و شغل و همسر

عرفان پروانه برادر ترلان پروانه یکی از بازیگران مطرح ایرانی به نام ترلان پروانه است که از کودکی کار خود را در سینما آغاز کرده است وبخاطر زیبایی چهره و بازی خوب طرفداران زیادی دارد ،خیلی از افراد دوست دارند در مورد خانواده این بازیگر مشهور بیشتر بدانند در این مقاله ما به شرح یکی از اعضای خانواده ترلان پروانه یعنی عرفان پروانه برادر وی که در خیلی از مکان ها در کنار خواهر خود دیده شده است می پردازیم .

عرفان پروانه کیست ؟

عرفان پروانه (Erfan Parvaneh) برادر ترلان پروانه بازیگر زیبای ایرانی است که بخاطر خواهر خود محبوبیت به دست آورده است این خواهر برادر بایکدیگر بسیار صمیمی بوده و شباهت زیادی به هم دارند به طوریکه مدتی تصور می شد دو قلو هستند. عرفان دوسال از ترلان بزرگتر است و همواره یکی از حامیان همیشگیه خواهر خود بوده است و روابط خوبی را با او برقرار کرده است .عرفان متولد سال 1375 می باشد و مدتی را به عنوان مدل کار کرده است .عرفان مهندس گرافیک است و در رشته معماری نیز تحصیل می کند .و اکنون در کنار پدر و مادر خود در تهران ساکن می باشد.

 

شغل عرفان پروانه چیست ؟

همانطور که گفته شد او مهندس گرافیک است و از این طیق درآمد دارد و مدتی نیز مدلینگ کار کرده است او در اینستاگرام به خاطر شهرت خواهرش توانسته فالوور های زیادی به دست بیاورد واز این طریق هم درآمد دارد .

درآمد عرفان پروانه چقدر است ؟

اکثر افرادی که در شبکه های مجازی دنبال کننده های زیادی دارند درآمد خوبی از این طریق به دست میاورند عرفان نیز فرد معروفی در فضای مجازی است و دنبال کننده های زیادی دارد او همچنین مهندس است و درآمد دیگری هم از این طریق دارد بااینکه درآمد اصلی او به صورت دقیق مشخص نیست می توان گفت او پر درآمد است .

رابطه عرفان پروانه با خواهرش ترلان

عرفان و ترلان رابطه بسیار صمیمی دارند او همیشه حمایتگر خواهر خود بوده است و یکی از کسانی است که بیشترین انگیزه را به خواهرش می دهد ترلان در اکثر جشنواره ها با برادر خود حضور پیدا می کند همین موضوع نشان دهنده روابط صمیمی این خواهر و برادر است .

رابطه عرفان پروانه با خواهرش ترلان

عرفان پروانه در سریال مدرسه ما

سریال مدرسه ما که از تلوزیون پخش می شد یک سریال آموزنده برای نوجوانان بود که نقش های اصلی این سریال را هم چند پسر نوجوان برر عهده داشتند این سریال به کارگردانی داریوش یاری در سال 1388 منتشر شد و عرفان پروانه نیز در نقش یکی از نوجوانان این سریال ظاهر شد تا همانند خواهر خودبازیگری را تجربه کند .داستان این سریال در مورد یک مدرسه است که با عوض شدن معلم این مدرسه دانش آموزان دچار یکسری مشکلات می شوند .

 

 

عرفان پروانه در سریال پیله های پرواز

عرفان و خواهرش ترلان در زمانی کودکی در یک سریال تلوزیونی به نام پیله های پرواز که  در سال 1384 از شبکه دو سیما پخش شد با یکدیگر هم بازی شد این سریال 15 قسمتی در مورد تحصیلات جوانان و اشتغال آن ها می باشد و به کارگردانی حسین سهیلی زاده ساخته شده است بازیگران مشهوری چون جمشید مشایخی و بهنوش طباطبایی در این سریال نقش داشته اند .

همسر عرفان پروانه کیست ؟

عرفان پروانه هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد و به نظر می رسد حالا حالا ها قصد ازدواج ندارد از روابط دیگر او اطلاعاتی در دسترس نمی باشد .

عکس های عرفان پروانه و ترلان پروانه را در کجا ببینیم ؟

عرفان و ترلان عکس های دو نفره زیادی با یکدیگر دارند و این عکس ها را به راحتی می توانید در گوگل ببینید علاوه بر این می توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام این دو  نفر عکس های روز و همچنین خبر های دیگر این خواهر و برادر جذاب را دنبال کنید .

عکس های عرفان پروانه و ترلان پروانه

حاشیه های عرفان پروانه چیست ؟

افراد معروف همیشه دچار حاشیه می شوند زیرا خیلی از افراد سودجو برای به دست آوردن مخاطب و دنبال کننده خبر های دروغین زیادی را در رابطه با این افراد منتشر می کنند عرفان پروانه حاشیه زیادی همانند خواهر خود نداشته است و فقط حاشیه هایی در مورد حضوردوباره او در سینما منتشر گردید که تکذیب شد .

 

سوالات متداول

  • آیا عرفان پروانه در جشنواره های هنری فیلم حضور داشته است ؟

بله او معمولا در کنار خواهرش در این جشنواره ها حضور پیدا می کند .

  • عرفان پروانه چند سال دارد ؟

او متولد سال 1375 است و اکنون 27 ساله می باشد .

  • عرفان پروانه و ترلان پروانه چه نسبتی دارند ؟

عرفان پروانه برادر بزرگتر ترلان پروانه است .

 

 

بیوگرافی های مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی عرفان پایدار ،رابطه با ترلان پروانه و سوگند؟

بیوگرافی یکتا ناصر بازیگر، زندگی شخصی و ازدواج و طلاق و فیلم ها

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات