بهترین فیلترشکن های حال حاضر کدامند؟ + فیلترشکن شیر بت

امروزه کشور ما با فیلترینگ شدیدی مواجه شده است؛ این موضوع مهم است که بدانیم بهترین فیلترشکن ها از نظر کاربران فضای مجازی کدام اند. هچنین فیلترشکن های متفاوت و بسیاری وجود دارد که بعضی از آن ها رایگان و برخی دیگر برای ما هزینه در بر دارد. پس انتخاب یک فیلترشکن vpn مهم است. ما در اینجا انواع بهترین فیلترشکن را برای شما عزیزان ارائه دادیم، که می توانید از آن ها بر روی ویندوز یا دستگاه اندروید خود استفاده نمایید.

  • اگر برای دسترسی به سایت شرط بندی به دنبال فیلترشکن هستید؛ می توانید آخرین آدرس معتبر ترین سایت ایرانی را بدون فیلتر در دسترس شما قرار داده ایم.
بهترین فیلترشکن های حال حاضر کدامند؟

بهترین فیلترشکن های حال حاضر کدامند؟

در حال حاضر گزیده ای از بهترین فیلترشکن ها را از نظر عموم کاربران فضای مجازی برای شما ارائه داده ایم، که شما عزیزان می توانید از آن ها استفاده کنید. پس برای شناخت بیشتر این وی پی ان ها با ما همراه باشید.

فیلترشکن شیر بت

فیلترشکن شیر بت یکی از بهترین وی پی ان ها می باشد که دارای سرور هایی مختلف با آی پی های ثابت است. از این رو می توان گفت این وی پی ان یکی از پر سرعت ترین و بهترین وی پی ان هایی است که شما می توانید از آن استفاده کنید تا در ایده آل ترین شرایط با امنیتی کاملا بالا به فعالیت های خود بپردازید.

اکسپرس وی پی ان

اکسپرس وی پی ان

اکسپرس وی پی ان (Express vpn) از سرعت بسیار بالایی برخوردار است؛ ویژگی این فیلترشکن امنیت بالای آن است. زیرا شما با امنیت واقعی وارد فضای مجازی می شوید. اکپرس وی پی ان در حدود ۱۵۴ ناحیه و ۹۵ کشور را برای شما کاربران فعال کرده است.

هات اسپات شیلد

هات اسپات شیلد

فیلترشکن هات اسپات شیلد (Hot spot shield)، این فیلترشکن از سرعت نسبتا بالایی برخوردار است، همچنین شما تنها از کشور آمریکا می توانید به عنوان موقعیت مجازی استفاده کنید. این فیلترشکن رایگان و از لحاظ امنیتی دارای موقعیت ۷۰ درصدی می باشد؛ هات اسپات شیلد برخی اوقات با کندی و ضعف همراه است.

سایفون

سایفون

وی پی ان سایفون (Psiphon) یکی از پرطرفدار ترین و بهترین فیلترشکن ها از نظر کاربران فضای مجازی می باشد. سرعت فوق العاده این فیلترشکن به ویژه در کشور ما مورد توجه زیادی قرار گرفته است. از فیلترشکن سایفون می توان بر روی ویندوز و گوشی اندروید استفاده کرد.

فیلترشکن v2ray

فیلترشکن v2ray

فیلترشکن وی ۲ ری (V2ray) قابلیت دسترسی آزاد و آسان را به سایت ها و شبکه ها و همچنین نرم افزار های فیلتر شده به شما می دهد. این فیلترشکن پروکسی های امن را در اختیار شما قرار می دهد. این فیلترشکن برای کاربران رایگان می باشد. این برنامه در ویندوز و سیستم عامل اندروید قابل استفاده است.

آرگو وی پی ان

آرگو وی پی ان

آرگو وی پی ان (Argo vpn) فیلترشکنی برای دور زدن هرچه راحت تر فیلترینگ می باشد. سرور های متعددی برای دسترسی آسان به سایت ها و شبکه های مختلف در اختیار شما قرار داده است. پیشنهاد ما این است که دسترسی به سرور را روی حالت پیش فرض بگذارید. این فیلترشکن فقط در گوشی اندروید قابلیت اجرا را دارد؛ و در حال حاضر برای سیستم ویندوز قابلیت دسترسی را ندارد.

لنترن

لنترن

لنترن (Lantern) بین فیلترشکن هایی قرار دارد که درصد بیشترین دانلود را در سایت مختلف داشته است. ویژگی لنترن دسترسی فوق آسان آن به سرور پروکسی است؛ برای همین موضوع از محبوبیت بالایی برخوردار است. این فیلترشکن در سیستم ویندوز و همچنین اندروید قابلیت استفاده را برای کاربران دارد؛ و همچنین رایگان است.

نورد وی پی ان

نورد وی پی ان

نورد وی پی ان (Nord vpn) فیلترشکن با امنیت بسیار بالایی است؛ همچنین در آن می توانید به سرور های مختلف کشور های جهان متصل شوید؛ و نیز آدرس IP شما ثابت و موقعیت مکانی شما پنهان خواهد بود. نورد وی پی ان قابلیت دسترسی برروی سیستم ویندوز و اندروید را دارد.

سیسکو

سیسکو

سیسکو وی پی ان ( VPN Cisco) تونل های هوشمندی برای دسترسی بهتر و آسان تر کاربران ایجاد کرده است؛ این فیلترشکن ساخت سال ۲۰۲۲ میلادی می باشد. فیلترشکن سیسکو همچنین از سرعت نسبتا بالایی برخوردار است. سیسکو در بین پیشرفته ترین و بهترین فیلترشکن ها قرار دارد.

تندر وی پی ان

تندر وی پی ان

تندر وی پی ان ( Thunder vpn) دارای سرور های بسیار برای دسترسی وجود دارد. این فیلترشکن سرعت بسیار بالایی برای اتصال به شبکه های مختلف را دارد. همچنین رایگان بوده و نیازی به ثبت نام در این وی پی ان نیست. شما می توانید از این فیلترشکن بدون محدودیت زمانی استفاده کنید؛ این فیلترشکن بر روی سیستم ویندوز و گوشی اندروید شما نصب می شود.

بیوبیو

بیوبیو

بیو بیو وی پی ان (bio bio vpn) از فیلترشکن هایی است که برای استفاده از آن باید هزینه بپردازیم و اشتراکی با مدت مشخص برای خود خریداری کنیم. از نظر کاربران فضای مجازی سرعت این فیلترشکن بسیار بالاست و از محبوبیت خاصی برخوردار است. این وی پی ان از IP اختصاصی و ثابت برخوردار است.

اسپید وی پی ان

اسپید وی پی ان

اسپید وی پی ان (Speed vpn) برای استفاده در سیستم عامل اندروید به کار می رود. این فیلترشکن رایگان و همچنین دارای امنیت بسیار بالایی است. در این برنامه شما نیاز به ثبت نام ندارید. همچنین از نظر کاربران SPEED VPN، مدیران این برنامه پشتیبانی بسیار قوی ارائه می دهند.

پروتون وی پی ان

پروتون وی پی ان

پروتون وی پی ان (Proton) در بین ۵ فیلترشکن محبوب و قدرتمند جهان قرار دارد و بر روی سیستم ویندوز و سیستم عامل اندروید قابلیت دسترسی آسان را دارد. امنیت فوق بالای این وی پی ان توجه کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است؛ همچنین هدف این فیلترشکن محافظت از کاربران خود در برابر حملات ترافیکی است. مدیران این نرم افزار سرور های مختلف را برای دسترسی راحت کاربران به سایت ها و شبکه هایی که فیلتر شده اند را ارائه دادند. پروتون یک فیلترشکن آمریکایی قوی برای گوشی سامسونگ است.

تور

تور وی پی ان (Tor VPN) از دسته فیلترشکن هایی است که امنیت فوق بالایی دارد و هیچ هزینه ای برای شما ندارد. در سیستم ویندوز و سیستم اندروید شما می توانید آن را اجرا کنید. برای ورود به این نرم افزار نیاز به ثبت نام ندارید.

گپ

گپ وی پی ان (Gap vpn) نیز رایگان است و با امنیت نسبتا بالایی توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این وی پی ان شما را به صورت خودکار به سرور در ۵ کشور معتبر وصل می کند و همچنین شما برای ورود به این نرم افزار نیاز به ثبت نام ندارید.

آلفا

آلفا

آلفا وی پی ان (Alpha vpn) از دسته فیلترشکن های بی نام و نشان است، البته دسترسی کامل را به شما می دهد. از نقطه ضعف های این فیلترشکن می توان به عدم دسترسی به سرور های مختلف اشاره کرد. این نرم افزار فقط بر روی سیستم عامل اندروید قابلیت اجرا را دارد.

فیلترشکن Vpn Super

فیلترشکن Vpn Super

فیلترشکن Vpn Super بارز ترین ویژگی که دارد رایگان بودن و امنیت بالای آن است. شما به صورت ناشناس و آزادانه می توانید به سرور های مختلف دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از این برنامه شما نیاز به ثبت نام ندارید. این فیلترشکن فقط بر روی سیستم عامل اندروید قابلیت دسترسی دارد.

اینجکتور

اینجکتور

اینجکتور (injector) یک نرم افزار سیستم عامل اندروید است که به شما طریقه استفاده از تنظیمات HTTP را روی این برنامه توضیح می دهد. برای دسترسی به این برنامه به سایت ها و شبکه های مختلف مراجعه فرمایید. او از بهترین فیلترشکن ها می باشد.

سوپر وی پی ان

سوپر وی پی ان

سوپر وی پی ان (Super vpn) فیلترشکنی با قابلیت دسترسی راحت به سرور ۱۰ کشور معتبر را دارد. شما می توانید بدون ثبت نام از این فیلترشکن استفاده کنید. مدیران این نرم افزار، آن را به صورت رایگان و با امنیت بالا در اختیار شما کاربران گذاشته اند. همچنین فقط بر روی سیستم عامل اندروید قابل استفاده است.

فیلترشکن vpn secure

فیلترشکن vpn secure

فیلترشکن vpn secure از دسته فیلترشکن های قدرتمند است که می توانیم از آن نام ببریم. همچنین سرور های مختلفی همچون کشور آمریکا، ژاپن، آلمان و… در اختیار کاربران قرار داده است. این فیلترشکن رایگان است. vppn secure از امنیت بالایی برخوردار است.

بهترین فیلترشکن ها برای ویندوز کدامند؟

از آن جایی که ویندوز یکی از سیستم عامل هایی است که بسیار مورد استفاده عموم کاربر ها قرار می گیرد. در این قسمت قصد داریم تا در ارتباط با بهترین وی پی ان هایی که برای این فیلترشکن در دسترس می باشند، توضیحاتی را بیان کنیم.

  • Windscribe دارای سرعت خوب و همچنین برای ورود به این برنامه نیاز به ساخت اکانت دارید. از نظر کاربران این فیلترشکن دارای سرعت و امنیت خوبی برخوردار است.
  • iTop vpn دارای سرور های نسبتا خوب با پینگ پایین می باشد. همچنین مزیت آن این است که کاربران نیازی برای ساخت اکانت یا ثبت نام ندارند.
  • green tunnel قابلیت دور زدن فیلترینگ سایت ها و برنامه های مختلف را دارد. همچنین IP شما ثابت است. این فیلترشکن اکثرا برای بازی هایی که فیلتر شده اند به کار می رود.

آیا بهترین فیلترشکن ها لاگ ذخیره می کنند؟

فیلترشکن‌ ها برای حفظ حریم شخصی، دسترسی به محتوای مسدود شده و امنیت اطلاعاتی افراد زیادی استفاده می‌ شوند اما یکی از مسائل مهمی که در انتخاب فیلترشکن مطرح است، ذخیره‌ سازی لاگ یا رویدادهای کاربر است.

لاگ‌ ها شامل اطلاعاتی هستند که فیلترشکن در مورد فعالیت‌ های کاربر جمع‌ آوری می‌ کند. این اطلاعات می‌ توانند شامل جزئیاتی از جمله آدرس IP، سایت‌ های بازدید شده، زمان و مدت اتصال و … باشند. در صورتی که یک فیلترشکن لاگ جمع‌ آوری کند و این اطلاعات به دست شخص سومی بیافتد، حریم شخصی کاربر به خطر افتاده است.

بهترین و معتبرترین فیلترشکن‌ ها معمولا یک سیاست صریح بدون لاگ دارند. به این معنی که هیچ اطلاعاتی در مورد فعالیت‌ های کاربر جمع‌ آوری یا ذخیره نمی‌ کنند. این ویژگی به کاربران اطمینان می‌ دهد که فعالیت‌ های آن‌ ها به هیچ وجه ثبت و ذخیره نمی‌ شود. البته برخی فیلترشکن‌ ها ادعا می‌ کنند که لاگ‌ های غیرحساس یا آنونیم را معمولا به منظور بهبود خدمات یا رفع مشکلات فنی جمع‌ آوری می‌ کنند. این نوع از لاگ‌ ها نباید حاوی اطلاعاتی باشد که می‌ تواند هویت واقعی یک کاربر را فاش کند.

در بهترین فیلترشکن ها از چه نوع رمزنگاری استفاده می شود؟

در بهترین فیلترشکن ها از چه نوع رمزنگاری استفاده می شود؟

هنگامی که از یک فیلترشکن استفاده می‌ کنید، یکی از اصلی‌ ترین دلایل آن محافظت از اطلاعات شخصی و داده‌ های خود در اینترنت است. در این میان، نقش رمزنگاری به عنوان مهم‌ ترین ابزار فیلترشکن‌ ها برای حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران به شمار می‌ رود.

  1. رمزنگاری AES (Advanced Encryption Standard): این روش از معروف‌ ترین و امن‌ ترین روش‌ های رمزنگاری است. بسیاری از فیلترشکن‌ ها از رمزنگاری AES-256، که به ۲۵۶ بیت اشاره دارد، استفاده می‌ کنند. به خاطر پیچیدگی و تعداد زیاد بیت‌ ها، این نوع رمزنگاری به سختی قابل شکستن است.
  2. رمزنگاری RSA: این نوع رمزنگاری بیشتر برای مدیریت کلیدها استفاده می‌ شود. فیلترشکن‌ ها معمولا از RSA-2048 یا RSA-4096 برای تولید و مدیریت کلیدهای خصوصی و عمومی استفاده می‌ کنند.
  3. رمزنگاری Perfect Forward Secrecy (PFS): این تکنیک اطمینان حاصل می‌ کند که در صورت فاش شدن کلید رمزنگاری در یک زمان خاص، ترافیک قبلی کاربر آسیب نبیند که این به وضوح امنیت را افزایش می‌دهد.

چرا نوع رمزنگاری در زمان استفاده از بهترین فیلترشکن ها مهم است؟

هنگام انتخاب فیلترشکن، می‌ بایست به نوع و پیچیدگی رمزنگاری توجه داشته باشید. فیلترشکن‌ های با رمزنگاری قوی اطمینان بیشتری به کاربر می‌ دهند که داده‌ های وی در برابر هکر ها و نظارت‌ گران آنلاین امن است.

بهترین فیلترشکن ها برای اندروید را چگونه می توانیم دانلود کنیم؟

شما می توانید از سایت های وابسته کشور های خارجه می توانید وی پی ان مورد نظر خود را تهیه و دانلود کنید. همچنین برخی کانال های فعال در در تلگرام وجود دارد که برنامه ها و نرم افزار های مورد نیاز کاربران را به اشتراک می گذارند. شما می توانید بهترین فیلترشکن های مورد نظر و پیشنهادی آنان را دانلود و بر روی سیستم یا دستگاه خود نصب کنید.

دانلود بهترین فیلترشکن برای آیفون چگونه ممکن می شود؟

pure vpnhc از معتمد ترین فیلترشکن های ios می باشد. این وی پی ان نسخه رایگان ۷ را در اختیار شما قرار می دهد و در صورت رضایت، شما می توانید اشتراک خود را خریداری کرده و از آن استفاده کنید و همچنین pure vpnhc دسترسی به سرور های بسیاری در ۱۴۰ کشور جهان را به شما می دهد.

atlas vpn تقریبا بهترین فیلترشکن رایگان برای آیفون می باشد و هچنین رایگان می باشد. مدیران این وی پی ان سرورهای بساری برای شما ارائه داده اند. شما می توانید اتصالی نامحدود داشته باشید و نیز به سرورهای بسیاری در ۳۰ کشور وصل شوید. در ادامه نام تعدادی از بهترین فیلترشکن های آیفون را برای تان آورده ایم.

  • super unlimited proxy نیازی به ثبت نام یا ساخت اکانت ندارد واز نظر کاربران فضای مجازی امنیت و سرعت نسبتا بالایی دارد.
  • proxy master راه اندازی بسیار ساده ای دارد و همچنین محافظ امنیت شما خواهد بود. این فیلترشکن ۶۷۰۰ در حدود ۱۰۰ کشور را دارد.
  • surfshark در بین بهترین و ارزان ترین فیلترشکن ها قرار دارد و شما می توانید به صورت نامحدود به آن متصل شوید. این وی پی ان ۳۲۰۰ سرور در حدود ۱۰۰ کشور را دارد که شما می توانید به آسانی به آن متصل شوید.
  • private internet توسط کاربران فضای مجازی نمره بالایی کسب کرده است و دربین مخاطبان از لحاظ امنیت محبوب است. برای ورود به این برنامه شما نیاز به ثبت نام دارید و نیاز به خرید اشتراک دارید و همچنین هزینه آن بسیار مقرون به صرفه است.
بهترین فیلترشکن ها از پروتکل WireGuard پشتیبانی می کنند؟

بهترین فیلترشکن ها از پروتکل WireGuard پشتیبانی می کنند؟

فیلترشکن‌ ها به ویژه زمانی که حریم شخصی و امنیت داده‌ ها مورد بحث باشد، اهمیت زیادی دارند. با توجه به این نیاز مبرم به حفظ امنیت، پروتکل‌ های مختلفی برای فیلترشکن‌ ها طراحی شده‌ اند. یکی از جدیدترین و معروف‌ ترین پروتکل‌ ها، WireGuard است که ادعا می‌ کند سریع تر و امن‌ تر از سایر پروتکل‌ ها مانند OpenVPN و IPSec است.

با توجه به مزایایی که WireGuard دارد، بسیاری از فیلترشکن‌ های معتبر و پرطرفدار در حال حاضر از این پروتکل پشتیبانی می‌ کنند. البته هم چنان برخی فیلترشکن‌ ها هستند که این ویژگی را ارائه نمی‌ دهند یا فقط به عنوان یک گزینه اختیاری در کنار سایر پروتکل‌ ها قرار داده‌ اند.

WireGuard به سرعت به یکی از محبوب‌ ترین پروتکل‌ ها در میان فیلترشکن‌ ها تبدیل شده است. اگر به دنبال یک اتصال سریع و امن هستید، انتخاب یک فیلترشکن با پشتیبانی از WireGuard می‌ تواند گزینه مناسبی باشد اما همواره توصیه می‌ شود قبل از خرید یک فیلترشکن، تحقیقات کافی را انجام دهید.

چگونه برای فیلترشکن سرور پیدا کنیم؟

برای چگونگی دسترسی به سرور لازم است به بخش server options و یا همان تنظیمات سرور رفته و مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که مکان نزدیک تر به خود را انتخاب کنید چون معمولا نزدیک ترین سرور بیشترین سرعت را در یک وی پی ان دارد. اما این راه گاهی اوقات با کندی مواجه می شود پس در صورت بروز این مشکل مکان را کمی از نظر موقعیتی نسبت به خود دور تر کنید تا به سروری قدرتمند تر وصل شوید و سرعت کار خود را بالا ببرید.

مهم ترن معیار در انتخاب بهترین فیلتر شکن چیست؟

مهم ترن معیار در انتخاب بهترین فیلترشکن چیست؟

توجه داشته باشید که سرعت مهم ترین فاکتور در انتخاب سرور یک وی پی ان است. همان طور که می دانید ما در قاره آسیا زندگی می کنیم پس در نتیجه بهترین مکان کشور های همسایه ما هستند. مثلا شما برای بازی کردن، بازی انفجار نیاز به فیلترشکن با سرعت بالا نیاز دارید.

قیمت اشتراک بهترین فیلترشکن ها چقدر است؟

همانطور که شما عزیزان می دانید در سال ۱۴۰۲ قیمت وی پی ان بسیار گران و بالا رفته است. زیرا با فیلترینگ بسیار شدیدی مواجه هستیم و همینطور هر فروشنده می تواند قیمت دل بخواه خودش را به شما بگوید و ما در بازار وی پی ان قیمت ثابت نداریم. برای مثال یک فروشنده می تواند به شما قیمت ۵۰ هزار تومان و فروشنده ای دیگر ۱۵۰ هزار تومان را پیشنهاد دهد.

قیمت آی پی بهترین فیلترشکن چقدر است؟

بر اساس تحقیقاتی که ما انجام داده ایم قیمت یک وی پی ان که ip ثابت و همچنین حجم نامحدود داشته باشد حداقل ۹۰ هزارتومان می باشد. اما برای یک وی پی ان که سرعت بالا و همچنین ip ثابت داشته باشد و برای دو دستگاه کار کند باید حداقل ۱۹۰ هزار تومان بپردازید. در بازار فیلترشکن هایی با قیمت ۱ میلیون تومان نیز به فروش می رسد. پس از شما عزیزان می خواهیم که تحقیقات لازم را از قبل انجام داده سپس وی پی ان مورد نظر خود را خریداری کنید.

آیا بهترین فیلترشکن ها از Kill Switch پشتیبانی می کنند؟

آیا بهترین فیلترشکن ها از Kill Switch پشتیبانی می کنند؟

اگر هنوز با عبارت Kill Switch آشنا نشده‌ اید نگران نباشید. این ویژگی، که گاهی به نام کلید قتل یا کلید ایمنی نیز شناخته می‌ شود، یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ ها در فیلترشکن‌ های مدرن است و نقش بسیار حیاتی در حفظ حریم خصوصی شما دارد. Kill Switch یک ویژگی امنیتی است وهنگامی فعال می‌ شود که اتصال شما به فیلترشکن به هر دلیلی قطع شود. اگر این اتفاق بیافتد، Kill Switch به طور خودکار تمام اتصال اینترنتی شما را قطع می‌ کند تا اطلاعات شما در معرض دید ISP ها یا دیگر ناظران قرار نگیرد.

حتی بهترین فیلترشکن‌ ها هم ممکن است گاهی اوقات قطع شوند. در چنین شرایطی، بدون وجود یک کلید ایمنی، آدرس IP واقعی شما و داده‌ های شما می‌ توانند بدون رمزنگاری به شبکه اینترنت منتقل شوند و Kill Switch از این اتفاق جلوگیری می کند.

اکثر فیلترشکن‌ های حرفه‌ ای و با کیفیت از این ویژگی پشتیبانی می‌ کنند. البته همچنان فیلترشکن‌ هایی وجود دارند که این ویژگی را ارائه نمی‌ دهند، لذا همیشه پیشنهاد می‌ شود قبل از انتخاب یک فیلترشکن، مشخصات و ویژگی‌ های آن را با دقت بررسی کنید.

بهترین فیلترشکن های رایگان کدامند؟

با توجه به قیمت های فیلترشکن در این روز ها کاربران فضای مجازی اکثرا از فیلترشکن رایگان استفاده می کنند. حال ما در این جا تعدادی از وی پی ان های رایگان و سطح بالا را برای شما لیست کرده ایم. دانلود بهترین vpn رایگان برای اندروید از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. لنترن_ ایکس وی پی ان_ فیری وی پی ان_ متا وی پی ان_ فری بروسر_ کلش وی پی ان_ پوتاتو وی پی ان_ هولا وی پی ان و… ازدسته فیلترشکن را یگان هستند.

بهترین فیلترشکن برای اینستاگرام کدام است؟

در شهریور سال ۱۴۰۱ نرم افزار اینستاگرام مسدود شد اما با توجه به تحقیقاتی که ما انجام داده ایم و همچنین از نظر مخاطبان فضای مجازی می خواهیم به شما بگوییم که کدام فیلترشکن ها برای اینستاگرام بهتر و پر سرعت تر هستند. وی پی ان آیفی_ سوپر وی پی ان_ ایزی وی پی ان_ اسنپ وی پی ان_ لنترن_ هولا وی پی ان_ سایفون_ اکپرس وی پی ان و… از دسته بهترین فیلترشکن هایی هستند که شما می توانید با خیال راحت برای رفع فیلترینگ اینستاگرام به آنها متصل شوید.

نام تعدادی از بهترین فیلترشکن های نامحدود چیست؟

ما برای شما تعدادی فیلترشکن نامحدود لیست کرده ایم که می توانید از آنها بهره لازم را ببرید. سایفون_لنترن _ توربو وی پی ان_ وی پی ان هاب_ هات اسپات شیلد_ وی پی ان آیفی_ یلا وی پی ان و… از دسته فیلترشکن های نامحدود هستند.

آیا بهترین فیلترشکن ها قابلیت ادبلاکر دارند؟

با رشد استفاده از وی پی ان‌ ها و توجه کاربران به امنیت و حریم خصوصی خود، بسیاری از سرویس‌ دهندگان وی پی ان شروع به اضافه کردن قابلیت‌ های اضافی به محصولات خود کرده‌ اند که یکی از این قابلیت‌ ها، ادبلاکر است.

ویژگی ادبلاکر در وی پی ان‌ ها به کاربران اجازه می‌ دهد که همزمان با استفاده از وی پی ان و محافظت از حریم خصوصی خود، از تبلیغات مزاحم و پاپ اپ های ناخواسته جلوگیری کنند. این ویژگی به ویژه در سایت‌ ها و سرویس‌ هایی که تعداد زیادی تبلیغ دارند، می‌ تواند بسیار مفید باشد.

 چگونه وی پی ان های خود را آپدیت کنیم؟

چگونه وی پی ان های خود را آپدیت کنیم؟

یکی از مهم ترین بخش ها برای نگهداری فیلترشکن خوب این است که آن را همیشه بروز نگه دارید و از استفاده نسخه قدیمی یک فیلترشکن پرهیز کنید. زیرا با دانلود هر نسخه جدید یک وی پی ان آپشن ها و سرور ها و مکان های جدیدی نیز اضافه تر خواهد شد، برای همین دسترسی شما نیز به سرور ها راحت تر خواهد بود. همچنین به خاطر قدیمی بودن نسخه یک فیلرشکن روی سیستم شما ممکن است دیگر آن برنامه به خوبی عمل نکند.

سایت های به روزرسانی بهترین فیلترشکن ها چیست؟

اگر برای بروز رسانی فیلترشکن خود نیاز به آموزش دارید، کافیست به مرورگر خود سر بزنید و تصاویر آموزشی را در آنجا ببینید. شما برای بروزرسانی فیلترشکن خود می توانید به گوگل پلی مراجعه کنید، همچنین شما می توانید به سایت هایی که فیلترینگ نیستند هم سری بزنید. کانال های تلگرامی که نرم افزار فیلترشکن نیز در صفحه خود منتشر می کنند به شما عزیزان کمک می کند زیرا آنان آخرین نسخه یک فیلترشکن را برای شما کاربران بارگذاری می کنند.

آیا سرعت اینترنت در زمان استفاده از بهترین فیلترشکن ها هم کاهش می یابد؟

وقتی صحبت از فیلترشکن‌ ها مطرح می‌ شود، یکی از مسائلی که بسیاری از کاربران نگران آن هستند، تاثیر این ابزار ها بر سرعت اتصال اینترنتی آن هاست. در این جا به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

فیلترشکن‌ ها اطلاعات را رمزنگاری کرده و از طریق سرورهای خود ارسال می‌ کنند. این رمزنگاری، در حالی که حریم شخصی را تضمین می‌ کند، می‌ تواند باعث تاخیرات جزئی شود. هنگام استفاده از فیلترشکن، داده‌ های شما از طریق یک یا چند سرور واسط منتقل می‌ شوند که این مسیر دور می‌ تواند باعث کاهش سرعت اینترنت شود. البته همه فیلترشکن‌ ها یکسان نیستند و فیلترشکن‌ های با کیفیت از سرور های پرقدرت و اتصالات سریع‌ تری برخوردار بوده و بهینه‌ سازی شده‌ اند تا تاثیرات منفی بر سرعت را کاهش دهند.

همچنین سرعت اتصال می‌ تواند به وضوح تحت تاثیر موقعیت جغرافیایی سرور فیلترشکن قرار گیرد. معمولا سرورهای نزدیک‌ تر، اتصال سریع‌ تری ارائه می‌ دهند. اگر سرور فیلترشکن توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده شود، می‌ تواند به کاهش سرعت نت شما منجر شود.

فیلترشکن‌ های پیشرفته و با کیفیت سعی می‌ کنند تا تاثیر خود بر سرعت اینترنت را به حداقل رسانده و از تکنولوژی‌ های مدرن و سرورهای قوی استفاده کنند تا به کاربران تجربه‌ بهتری ارائه دهند. در حالی که ممکن است هنگام استفاده از فیلترشکن‌ ها کاهش جزئی در سرعت مشاهده شود، اما در بسیاری از موارد، این کاهش به قدری ناچیز است که کاربران متوجه اش نمی‌ شود.

چطور می‌ توانیم از وجود Kill Switch در فیلترشکن مطمئن شویم؟

همان طور که در بالا تر توضیح داده ایم، ویژگی Kill Switch در فیلترشکن‌ ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین فیلترشکن‌ ها معمولا از این ویژگی پشتیبانی می‌ کنند و این موضوع به شما کمک می‌ کند تا حریم خصوصی خود را حتی در شرایط ناگهانی و غیرمنتظره نیز حفظ کنید.

  • بررسی وب‌ سایت فیلترشکن: معمولا فیلترشکن‌ ها در بخش ویژگی‌ های خود اطلاعاتی در مورد پشتیبانی از Kill Switch ارائه می‌ دهند.
  • تماس با پشتیبانی: اگر اطلاعات وب‌ سایت کافی نبود، همیشه می‌ توانید با تیم پشتیبانی فیلترشکن موردنظر تماس بگیرید و از آن ها سوال کنید.
  • تجربه کاربران: نظرات و بررسی‌ های کاربران نیز می‌ تواند منبع خوبی برای دریافت اطلاعات در مورد ویژگی‌ های یک فیلترشکن باشد.

سوالات متداول

  1. پرسرعت ترین و بهترین فیلترشکن از نظر کاربران چیست؟

    V2ray ng از دیدگاه کاربران سرعت فوق بالایی دارد.

  2. بهترین فیلترشکن برای ویندوز کدام است؟

    Windscribe سرعت نسبتا بالا و امنیت فوق العاده ای دارد.

  3. کدام فیلترشکن را کاربران بیشتر دانلود کرده اند؟

    در حال حاضر دو فیلترشکن سایفون و لنترن با بیشترین درصد دانلود در صدر هستند.

۵/۵ – (۱ امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات