معرفی بازی اسلات بیگ باس  + ویژگی ها و امکانات بازی بیگ باس Big Bass

Big Bass بیگ باس جزو بازی هاي‌ خفن اسلاتی میباشد کـه بسیار سود خوبی بـه شـما میدهد در ادامه با آموزش بازی بیگ باس Big Bass | بونوس ویژه سیگاری بت سایت هاتم بت را دنبال نماید.

 

معرفی بازی اسلات بیگ باس 

Big Bass Christmas Bash یک اسلات کازینوی جدید از Reel Kingdom و بازی شماره 4 میلیون دراین مجموعه اسـت.آیا این حتی یک اغراق اسـت؟ دراین مرحله عجیب‌وغریب می‌شود. Reel Kingdom اکنون در حماسه Big Bass از دو رقم گذشته اسـت و بـه نظر می‌رسد هیچ مانعی برای انها وجود ندارد. اما مطمئناً برای Reel Kingdom انحصاری نیست.

آموزش بازی بیگ باس Big Bass | بونوس ویژه سیگاری بت

تقریبا همه ی ارائه دهندگان در ان نوسان داشته اند و اغلب بیش از یکبار. تنها نتیجه اي کـه می‌توانیم از ان بگیریم این اسـت کـه مردم مکانیک اصلی این بازی ها را دوست دارند.

 

بنابر این حتی اگر در مورد یکیدیگر از ماه نگذشته‌ایم، مطمئناً تلاش خودرا انجام می دهیم و میبینیم کـه ماهیگیر مورد علاقه ما دراین زمان چه کار میکند. بیایید حفاری کنیم!

 

ویژگی ها و امکانات بازی بیگ باس Big Bass

Big Bass Christmas Bash یک اسلات ویدیویی از Reel Kingdom با مجموعه اي کلاسیک از 5 حلقه، 3 ردیف و 10 خط پرداخت اسـت. بازیکنان می توانند بین Min.bet 0.1 و Max.bet 100 انتخاب کنند.

 

بازی دارای RTP پیش ‌فرض 96.71 درصد اسـت، اما نسخه‌هایي با کمتر از ان وجوددارد، پس مراقب باشید. شانس شـما برای ایجاد یک برد 1000X و بالاتر بـه طور متوسط 1 در 48638 چرخش اسـت.

 

و حداکثر برد Big Bass Christmas Bash 5000X 1 در 1748252 چرخش اسـت. این بازی با نوسانات بالا انجام می‌شود و میتواند حداکثر برد 5000 برابر شرط را برای شـما بـه همراه داشته باشد.ماهیگیر تمام مکانیک هاي‌ استاندارد خودرا آورده اسـت، مخصوصاً از Big Bass Splash. ویژگی ها عبارتند از Scatter Symbol، Free Spin، Extra Bet و Bonus Buy.

 


بیشتر بخوانید: با این کاندوم ها بکن!!! «10 راز طلایی بهترین کاندوم»


 

تم بازی بیگ باس Big Bass

این بازی دارای تم کریسمس اسـت کـه ان را بـه سومین بازی کریسمس دراین سری تبدیل می کند. Bigger Bass Blizzard Christmas Catch و Christmas Big Bass Bonanza قبل از ان عرضه شده بودند، اما ما اعتبار را در جایی کـه باید مورد توجه قرار دهیم، قدردانی می‌کنیم و می‌گوییم کـه این بهترین ظاهر این دسته اسـت. اگر چه حماسه از نظر مکانیکی کمی راکد بـه نظر میرسد، گرافیک در حال التیام اسـت.

معرفی بازی اسلات بیگ باس 

Big Bass Christmas Bash را می‌توان در همه ی دستگاه هاي‌ تلفن همراه و دسکتاپ رایج پخش کرد. یک ترکیب برنده با فرود 3 یا بیشتر نمادهای منطبق بر روی قرقره هاي‌ متوالی در خطوط بازی ایجاد میشود کـه از سمت چپ ترین حلقه شروع می‌شود.

 

نماد های بازی بیگ باس Big Bass

نمادهای با پرداخت کمتر از 10؛ J، Q، K و A تشکیل شده اسـت. یک خط کامل از 5 با یکی از این نمادها 5x-10 برابر شرط می پردازد. نمادهای پردرآمد شامل ماهی، جعبه ابزار، سنجاقک، میله ماهیگیری و بابانوئل اسـت. پنج تا از یک نوع با این‌ها 20×200 برابر شرط می پردازد. یک باس بـه عنوان نماد Scatter عمل می کند کـه برای فعال کردن ویژگی Free Spins استفاده میشود.

 

حداکثر برد در اسلات Big Bass Christmas Bash چقدر اسـت؟

شـما میتوانید تا 5000 برابر شرط برنده شوید.

 

چه ویژگی هایي در اسلات Big Bass Christmas Bash موجود اسـت؟

ویژگی ها عبارتند از Scatter Symbol، Free Spin، Extra Bet و Bonus Buy.فرود 3 یا بیشتر نمادهای Scatter ویژگی چرخش رایگان را فعال می کند.

 

اسپین رایگان بازی بیگ باس Big Bass

فرود 3؛ 4 یا 5 نماد Scatter بـه ترتیب 10؛ 15 یا 20 چرخش رایگان را بـه همراه دارد. اگر 2 نماد Scatter را بدون علامت سوم قرار دهید، این شانس وجوددارد کـه یکیدیگر بـه صورت تصادفی روی صفحه نمایش داده شود.قبل از شروع جایزه، 0 تا 5 اصلاح کننده کـه برای چرخش هاي‌ رایگان اعمال می‌شوند بـه طور تصادفی انتخاب میشوند:

تم بازی بیگ باس Big Bass

ماهی بیشتر = اینکار نمادهای پول اضافی را روی نوارهای حلقه اضافه می کند.

بیشتر ماهیگیر = اینکار نمادهای ماهیگیر وحشی اضافی را روی نوارهای حلقه اضافه می کند.

 

دینامیت ها، قلاب ها و بازوکاهای بیشتر = شانس شـما برای فعال کردن موفقیت آمیز یکی از ویژگی هاي‌ دینامیت، قلاب یا بازوکا افزایش می‌یابد. دینامیت هنگام فعال شدن نمادهای پول را نشان میدهد، در حالی کـه قلاب یک نماد ماهیگیر وحشی را صید می کند و بازوکا نمادهای روی قرقره ها را بـه نمادهای جدید تبدیل می کند.

 

شروع از سطح 2 = شـما از سطح 2 در ویژگی مترقی شروع خواهید کرد.

 

+2 چرخش = شـما با 2 چرخش رایگان اضافی شروع خواهید کرد و هر بار کـه چرخش هاي‌ رایگان اضافی را مجدداً راه اندازی می کنید، 2 چرخش رایگان اضافی نیز بالاتر از مقدار معمولی دریافت خواهید کرد.

 

در طول چرخش ها، ماهیگیران کـه زمین میگیرند، نمادهای پولی را کـه هم زمان فرود می‌آیند گرد آوری میکنند. وقتی یک ماهیگیر را فرود می آورید، بـه متر بالای قرقره ها جمع میشود. بار اول کـه 4 نماد وحشی گرد آوری می کنید، 10 چرخش رایگان اضافی و یک ضریب برد 2 برابری دریافت خواهید کرد، بار دوم 10 چرخش رایگان اضافی و یک ضرب برنده 3 برابر و بار چهارم 10 چرخش رایگان اضافی و یک ضریب برد 10X

 

هنگامی کـه سطح 4 را باز کردید، نمیتوانید چرخش هاي‌ رایگان اضافی را مجدداً راه اندازی کنید. ویژگی هاي‌ Hooks، Bazookas و Dynamite را میتوان بـه طور تصادفی در طول این چرخش ها فعال کرد.

 


بیشتر بخوانید: سکس یک مرد مست با دستگاه ATM بانکی «+عکس عجیب»


 

بونوس های ویژه بازی بیگ باس Big Bass

شرط اضافی را می‌توان با هزینه اضافی 50٪ شرط فعال کرد و شانس شـما را برای شروع چرخش هاي‌ رایگان افزایش داد.ویژگی چرخش رایگان را می‌توان با هزینه 100 برابر شرط خریداری کرد.

اسپین رایگان بازی بیگ باس Big Bass

 

چه چیزی برای گفتن وجوددارد؟ این بازی بـه معنای واقعی کلمه Big Bass Splash اسـت اما با یک لباس جدید. اگر منصف باشیم، بـه نظر میرسد کـه Big Bass Splash محبوب ترین بازی این سری باشد. پاداش دادن نسبتاً آسان اسـت و مینی‌گیمی قبل از جایزه کـه در ان انتخاب‌هاي‌ خودرا دریافت میکنید سرگرم‌کننده اسـت.

 

طبق گفته Pragmatic، این یکی دارای فرکانس چرخش رایگان 1 در 63 اسـت، بـه این معنی کـه بـه طور متوسط، هر 63 چرخش یکبار پاداش دریافت می کنید. این با شرط اضافی فعال اسـت، اما صرف نظر از این، اعداد عالی اسـت. دریافت ضربات دیوانه کننده دریک بازی بیگ باس چندان رایج نیست، اما اگر بـه طور مکرر جوایز را دریافت می کنید، هنوز هم میتواند بسیار سرگرم کننده باشد.

 


بیشتر بخوانید: خوردن آلت تناسلی مردانه به عنوان یک غذا در چین «+عکس»


 

بونوس های ویژه بازی بیگ باس Big Bass

ورود به سایت معتبر بازی اسلات

ما انتظار داریم کـه این نسخه مانند همه ی بازی‌هاي‌ Bass یک نسخه محبوب باشد، اما این واقعیت باقی میماند کـه این یک نسخه جدید اسـت، بنابر این وقتی بـه ان امتیاز میدهیم، در مقیاس نوآوری بالا نخواهد بود برای ورود بـه سایت معتبر انواع بازی اسلات کافیست کـه بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات