کیودی پای کیست؟ + عکس های کیودی پای را در کجا مشاهده کنیم؟

با یوتیوبرها آشنا هستید؟ کیودی پای نام کانالی در یوتیوب است که صاحب آن فردی به نام کیان از یوتیوبرهای ایرانی می باشد، این کانال محتواهای فان و گیمی داشته و در حال حاظر حدود 93 میلیون سابسکرایب دارد.

کیودی پای کیست؟

کیودی پای کیست؟

کانال یوتیوبی کیودی پای به دست شخصی به نام کیان راه اندازی و اداره شده که در حال حاظر در آمریکا زندگی می کند، وی فوق دیپلم رشته دامپزشکی داشته و در حال حاظر یکی از بهترین یوتیوبرها می باشد؛ او علاقه به توضیح درباره زندگی خود ندارد. حتی گفته شده است نام اصلی او محمد مهدی بوده و در فروردین سال 1376 متولد شده است. کیودی پای یکی از بلاگرهای موفق ایرانی است که توانسته با تولید محتوا های فان و گیمینگ مخاطب های زیادی را به سمت خود جذب کند.

او فعالیت خود را حدود 6 سال قبل شروع کرد و از شخص پیو دی پای الهام گرفته و این حرفه را آغاز کرد. باید گفت یوتیوب امروزه به یک شغل تبدیل شده و خیلی از افراد آن را راهی برای کسب درآمد می دانند؛ اما با گذشت زمان یوتیوب در ایران با محدودیت های زیادی رو به رو شد و این موضوع گریبان گیر یوتیوبرهای ایرانی شده و هنوز هم ادامه دارد. ویدئو هایی که افرادی مانند کیودی پای در یوتیوب قرار می دهند بازدید میلیونی داشته و از همین راه کسب درآمد می کنند. او در یوتیوب خود عمدتا در هفته 7 ویدئو گیم یا فان قرار می دهد و ویدئوهای کیان به طور میانگین در هفته 130 هزار بازدید می گیرد که در حوضه کاری او این میزان دنبال کنند خود به تنهایی به عنوان رکورد سابسکرایب برای او در نظر گرفته می شود. با توجه به اینکه برای هر 1000 بازدید 2 دلار افراد دریافت می کنند درآمد او چیزی حدود 260 دلار است.

کیان در زمان شروع فعالیت خود هیچوقت فکرش را نمی کرد تا به این درجه از موفقیت و مشهور شدن برسد؛ اما در حال حاظر کانال یوتیوب او حدود 93 میلیون سابسکرایبر دارد. او علاقه ای به بیان زندگی شخصی خود نداشته اما باید گفت که مجرد بوده و ازدواج نکرده است و به گفته خودش دخترها وقتش را می گیرند و به همین علت دوست دختر نیز ندارد. همان طور که گفتیم محتواهای او طنز و گیم بوده و فعالیت زیادی در حوزه استریم دارد و هواداران زیادی در توییچ به خود اختصاص داده است. این بلاگر یوتیوب به دلیل محدودیت های وجود داشته در ایران مجبور به تغییر کانال خود شده و ریزش سابسکرایب را تجربه کرد.

وی به دلیل سن کمی که داشته و با ابزارهای بسیار کم توانسته به این نقطه دست یابد یکی از الگوهای هواداران خود بوده و با گیمرهای بسیاری همچون آریا کئوکسر، تاکسیک گرل و میا پلیز همکاری داشته و محتوا های خود را تدوین و طراحی کرده است و باید گفت محتوا های این یوتیوبر نسبت به سال قبل پیشرفت چشمگیری داشته است. به گفته خودش طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس است و به رئال مادرید از تیم های خارجی علاقه دارد، از نظر او بهترین گیمر مارکو پلیر است. کیان علاوه بر یوتیوب و اینستاگرام در تیک تاک نیز فعالیت داشته و این رسانه امروزه بستر فعالیت بسسیاری از بلاگرها است و بعضی از استریم های این یوتیوبر در این رسانه نیز وجود دارد.

عکس های کیودی پای را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های کیودی پای را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده عکس های این یوتیوبر محبوب ایرانی می توانید به سایت های معتبر و صفحات شخصی وی مراجعه کنید. در هنگام سرچ کردن نام او در اینترنت می بینید تمامی عکس های وی خندان می باشد کیان به طور عمدتا در بک گراند عکس های خود از سوژه های فان و خنده دار استفاده می کند. او بر خلاف بلاگرهایی که تبلیغ سایت شرط بندی می کنند به این کار علاقه ای نداشته و کاملا بی حاشیه فعالیت می کند و همچنین از انتشار کردن عکس، فیلم و لایو های فیک بسیار خود داری می کند. وی آدم کاملا بی حاشیه ای بوده و تا به امروز خبر کلیشه ای راجع به او منتشر نشده است یکی از موضوعات جالب درباره او این است که او در اینترنت و یا حتی صفحات اجتماعی اش با کمبود عکس از خود مواجه است و عکس هایی هم که وجود دارد؛ اسکرین شات از ویدئو های او می باشد و این موضوع سبب شده که یکی از خوبی های این بلاگر شناخته شود و ساده بودنش مورد توجه قرار گیرد.

آدرس چنل یوتیوب کیودی پای چیست؟

کانال یوتیوب کیان به آدرس kewDiePie P در دسترس عموم قرار دارد و شما با دنبال کردن او می توانید از ویدئوهای او مطلع شوید.

تجربه کیودی پای از یوتیوب

تجربه کیودی پای از یوتیوب

کیودی پای، با اشتراک تجربیات و دانش شخصی خود، راهنمایی‌ های مهمی را برای کسانی که به تفکر در مورد شروع فعالیت در یوتیوب هستند، ارائه می‌ دهد. وی به دقت به نکاتی اشاره می‌ کند که برای کسب درآمد از این پلتفرم ضروری هستند و به دلیل تجربه‌ های سخت خود، تاکید بیشتری به آن ها می‌ کند.

در ابتدا، توجه به اصول و زیرساخت‌ های لازم برای شروع یک بلاگ در یوتیوب ضروری است. برای کسب درآمد از یوتیوب، باید شرایطی از جمله داشتن حداقل 1000 سابسکرایبر و 4000 ساعت واتچ تایم را فراهم کنید. پس از این مرحله، می‌ توانید درخواست پرداخت نقدی کنید و در صورت تایید، ادسنس گوگل تبلیغات را در ویدئوهای شما اعمال می‌ کند.

اما یکی از چالش‌ های اساسی برای بلاگرهای ایرانی، ایجاد حساب گوگل ادسنس است. به دلیل تحریم‌ های اقتصادی، دسترسی به این آپشن بسیار پیچیده می‌ شود. با این حال، این بلاگر تاکنون مسائل و مشکلات مرتبط با این موضوع را بررسی کرده و راهکارهای خود را پیدا کرده تا به افراد ایرانی کمک کند که از این امکان استفاده کنند.

از این جهت، ایجاد محیطی برای به اشتراک گذاری دانش و تجربیات و همچنین ارائه راهکارهای مفید برای مسائل مشترک در دنیای یوتیوب، به این بلاگر ارزشمند ایرانی کمک می‌ کند تا جامعه‌ گسترده‌ تری از بلاگرها و توسعه‌ دهندگان محتوا را به شکلی مثبت تحریک کند.

پیج اینستاگرام این یوتیوبر چیست؟

پیج اینستاگرام این یوتیوبر چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام کیودی پای qdpayy می باشد. شما به راحتی می توانید به پیج او دسترسی داشته باشید.

درآمد این یوتیوبر چقدر است؟

کیودی پای با حضور فعال در اینستاگرام، توانسته تعداد قابل توجهی از دنبال‌ کنندگان را جذب کند و به یکی از پرطرفدارترین گیم بلاگرهای ایران تبدیل شود. دارای 232000 دنبال‌ کننده در اینستاگرام، او توسط این پلتفرم نیز درآمد خوبی کسب کرده است. از طریق تبلیغات و جذب اسپانسرها، او در اینستاگرام به درآمدزایی پرداخته و توانسته در زمینه‌ بازی‌ ها و محتوای مرتبط با آن ها به موفقیت دست یابد.

این یوتیوبر علاوه بر فعالیت در اینستاگرام، در یوتیوب نیز محتواهای مختلفی را ارائه می‌ دهد. هر هفته، حدود هفت ویدئو منتشر می‌ کند که به عمده آن ها به بازی‌ ها و ویدئوهای خنده‌ دار اختصاص دارد. این ویدئوها به میانگین 150000 بازدید در هفته دست یافته و از طریق تعرفه‌ های یوتیوب درآمدزایی می‌ کنند. برای هر هزار بازدید، تخمینی در حدود 260 دلار از یوتیوب درآمد دارد.

لازم به ذکر است که کیودی پای از منابع مختلف برای درآمدزایی خود استفاده می‌ کند. از جمله این منابع می‌ توان به تبلیغات در اینستاگرام و یوتیوب، همکاری با اسپانسرها و تبلیغات در پیج‌ های خود اشاره کرد. با توجه به تعداد بالای دنبال‌ کنندگان در اینستاگرام و تعامل فعال با آن ها، او توانسته به درآمد چشم‌ گیری دست یابد و این نشان می‌ دهد که درآمدزایی از طریق تنوع ویدئو ها می‌ تواند به یک گیم بلاگر موفق کمک کند.

کلیپ های کیودی پای را در کجا مشاهده کنیم؟

کلیپ های کیودی پای را در کجا مشاهده کنیم؟

شما می توانید کلیپ های او را در کیودی پای اپارات یا سایت های معتبر و یوتیوب او مشاهده کنید.

این یوتیوبر چه حاشیه هایی داشته است؟

امروزه شایعات زیادی درباره کیودی پای به وجود آمده است شایعاتی درباره خانواده، سن، دستگیر شدن او و… و شما برای اطلاع از آن ها به صفحه شخصی او و سایت های معتبر می توانید مراجعه کنید.

تعداد سابسکرایب های کیودی پای چقدر است؟

کیودی پای سومین یوتیوبر برتر ایران بوده که در حال حاظر کانال یوتیوبی او حدود 93 میلیون سابسکرایب دارد.

کیودی پای کجا زندگی می کند؟

کیودی پای کجا زندگی می کند؟

وی در ایران متولد شده اما در حال حاظر در کشور آمریکا زندگی می کند. به نظر می رسد قصد بازگشت به ایرانی را نیز ندارد.

این یوتیوبر فعالیت خود را از چه زمانی آغاز کرد؟

در بالا گفتیم که این یوتیوبر فعالیت خود را حدود 6 سال است که آغاز کرده است و در حال حاظر 26 سال سن دارد.

رکورد بازدید کیودی پای چقدر است؟

هر ویدئویی که کیان در کانال یوتیوب خود منتشر می کند در هفته حدود 130 هزار بازدید دارد. او نیز در اینستاگرام توانسته مخاطب های بسیاری را به خود جذب کند و حدود 233000 تا فالور دارد. وی یکی از پر طرفدار ترین بلاگرهای ایرانی است و هر روزه ویدئو با محتوا طنز و گیم منتشر می کند و به طور میانگین او ماهانه از اینستاگرام چیزی حدود 30 میلیون درآمد دارد.

جی تی ای آنلاین با کیودی پای

جی تی ای آنلاین با کیودی پای

کیودی پای که سال‌ ها در عرصه‌ گیمینگ فعالیت دارد و با عشق خود به بازی‌ ها و کنسول‌ های مختلف، محتواهای متعددی در مورد این دنیای جذاب تولید کرده است. وی به خصوص در زمینه بازی Grand Theft Auto (جی تی ای) به بررسی و معرفی این بازی پرداخته و محتواهای آموزشی و تفریحی زیادی در این راستا ارائه داده است.

یکی از ویژگی‌ های جالب کیودی پای، برگزاری استریم‌ های متعدد در مناسبات مختلف سالیانه مانند چهارشنبه سوری است. این استریم‌ ها به هواداران اجازه می‌ دهند تا به شرکت در میتینگ‌ های اختصاصی و نمایشگاه‌ های اتومبیل دعوت شوند و در محیطی طنزآمیز و نمادین شرکت کنند. این تجربه‌ ها باعث تعامل و نزدیکی بیشتر این بلاگر با جامعه‌ هواداران او شده و به ایجاد یک ارتباط عمیق تر و جذاب تر با آن ها کمک کرده‌ اند.

برای دسترسی به این محتواهای جذاب و برنامه‌ های چهارشنبه سوری، هواداران می‌ توانند به کانال یوتیوب این بلاگر مراجعه کرده و عبارت چهارشنبه سوری کیودی پای را در بخش جستجو وارد کنند. این تجربه‌ ها نشان می‌ دهد که این بلاگر علاوه بر تولید محتوای بازی، توانایی برگزاری رویدادهای آنلاین جذاب را نیز دارد که باعث ارتقای تعامل با هواداران و جذب مخاطبان جدید می‌ شود.

استریم کیو دی پای

استریم کیو دی پای

کیودی پای، که به عنوان یک گیم بلاگر معروف و همچنین یک کمدین فعال شناخته می‌ شود، در عرصه استریم دارای فعالیت‌ های زیادی بوده و جمعیت هواداران بسیاری را در پلتفرم توییچ به خود جلب کرده است. او در طول سال‌ های فعالیت خود به دلیل محدودیت‌ هایی که در یوتیوب ایجاد شده بود، مجبور به تغییر کانال شده و با ریزش تعداد سابسکرایبرهای خود نیز مواجه شده بود. با این حال، به علت تجربه‌ های گذشته و مدت طولانی فعالیت در این زمینه که به حدود 6 سال می‌ رسد، او همچنان توانسته است تعداد قابل توجهی از هواداران و طرفداران خود را جذب کند.

کیودی پای در رتبه‌ بندی محبوبیت و تعداد هواداران در میان گیم بلاگرهای ایرانی مانند آریا کئوکسر، میا پلیز و تاکسیک گرل، در رتبه چهارم قرار بگیرد. این دستاورد نشان از تاثیرگذاری و موفقیت او در عرصه‌ استریمینگ دارد و او احتمالا یکی از برترین و پرطرفدارترین گیم بلاگرهای ایرانی می‌ باشد. با توجه به تعهد و استعداد او در این زمینه، احتمالا در میان گیم بلاگرهای فعال در ایران نیز جایگاه اول را به اشتراک بگذارد.

Kewdiepe در توییچ

یکی از راه‌ های مهم کسب درآمد برای بلاگرها، به ویژه گیم بلاگرها، فعالیت به صورت زنده و استریمینگ است. این فرصت به استریمرها امکان می‌ دهد تا با پخش زنده محتوای خود در پلتفرم‌ های مختلف، از جمله توییچ، از طریق دونیت‌ ها و هدایا از طرف هواداران خود درآمد کسب کنند. توییچ یکی از پلتفرم‌ های معتبر و محبوب برای استریمینگ بازی‌ ها و محتوای گیم می‌ باشد.

یکی از گیمرهای معروف و محبوب در پلتفرم توییچ، کیودی پای است. او به خصوص در بازی‌ هایی مثل جی تی ای، پابجی و ماینکرفت، به عنوان یکی از گیمرهای قدرتمند و حرفه‌ ای ایران شناخته می‌ شود. دارای بیش از 3000 دنبال‌ کننده در پلتفرم توییچ می‌ باشد و این نشان می‌ دهد که افراد زیادی علاقه دارند تا استریم‌ های او را مشاهده کنند و از توانایی و تجربیات او در بازی‌ های مورد علاقه‌ شان بهره‌ برند.

اگر شما نیز علاقمند به استریمینگ و کسب درآمد از پلتفرم‌ های مانند توییچ هستید، می‌ توانید اطلاعات بیشتری را درباره چگونگی شروع و موفقیت در این زمینه را مورد مطالعه قرار دهید.

سوالات متداول

  1. ماجرای کیودی پای و بازی جی تی آی چیست؟

    این یوتیوبر سال ها است که در زمینه گیم فعالیت دارد و بازی های مختلف را در کنسول های متفاوت را معرفی می کند. وی در زمان شروع فعالیت خود به دلیل علاقه ای که به بازی جی تی آی داشت برنامه های بسیاری مرتبط با این گیم را منتشر کرد.

  2. از نظر او فعالیت در یوتیوب به چه چیز هایی نیاز دارد؟

    از نظر وی آغاز در این حرفه نیاز به ابزار حرفه ای نداشته و فقط با داشتن یک گوشی هوشمند و یک دوربین ساده می توانید کار خود را شروع کنید؛ اما برای شروع بهتر است ابزاری مانند میکروفون، دوربین، وبکم، کیبورد، کارت صدا، موس، نورپردازی و همچنین چگونگی کار با این ابزار ها می تواند در این حرفه موفقیت آمیز باشد.

  3. نام اصلی کیودی چیست؟

    نام اصلی وی محمد مهدی ملقب به کیان سولقانی بوده که یک بلاگر یوتیوب می باشد. او حدود 6 سال قبل کار خود را در این حرفه آغاز کرد. در ابتدا شروع فعالیت خود ویدئو هایش موضوع گیم و بازی داشت و کم کم نیز به محتوا های طنز رو آورد.

  4. کیودی پای با کدام یک از گیمر ها همکاری داشته است؟

    او تا کنون با گیم های بسیاری همچون تاکسیک گرل و میا پلیز همکاری داشته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات