بیوگرافی کیم مین جون + زندگی شخصی جون کی

کیم مین جون که با نام هنری جون کی شناخته می شود، خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور کره جنوبی است و طرفدار های زیادی دارد. همان طور که ممکن است بدانید جون کی این روز ها در گروه موسیقی تو پی ام فعالیت می کند و شهرت زیادی دارد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار مین جون بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی کیم مین جون

مین جون که با نام هنری جون کی شناخته می شود، در تاریخ 15 ژانویه سال هزار و نه صد و هشتاد و هشت در شهر دائگو کره ی جنوبی متولد شد. همان طور که می دانید مین جون دارای شهرت زیادی در میان مردم کشور کره جنوبی است. او به دلیل علاقه زیادی که به موسیقی داشت، از دوران کودکی و نوجوانی به سراغ موسیقی و هنر رفت و توانست خیلی زود وارد عرصه هنر شود.

نام و نام خانوادگی کیم مین جون
تاریخ تولد 15 ژانویه 1988
محل تولد دائگو، کره جنوبی
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام 𝐉𝐔𝐍. 𝐊 (1M)
بیوگرافی کیم مین جون

زندگی شخصی جون کی

همان طور که می دانید جون کی دارای طرفدارهای زیادی است و همین طرفداران درباره ی زندگی شخصی او کنجکاو هستند. او از سال 2010 با بازیگر کره ای گو آرا وارد رابطه ی عاشقانه شد و هنوز نیز با او رابطه دارد. این زوج دارای رابطه ی عاشقانه ای در کنار هم هستند و شهرت و محبوبیت فوق العاده زیادی دارند.

کیم مین جون
کیم مین جون

آثار جون کی

همان طور که می دانید جون کی یکی از خواننده های اصلی گروه موسیقی تو پی ام است و به همراه این گروه، آهنگ های زیادی منتشر نموده است. جون کی به همراه گروه تو پی ام و سایر اعضای این گروه، آهنگ های مشهور زیادی منتشر کرد. از جمله ی مشهور ترین آهنگ های جون کی می توان به آهنگ هایی مانند دستا بالا، بالغ، بازی جنتلمن ها، شماره 5 و غیره اشاره کرد.

فعالیت جون کی در اینستاگرام

جون کی در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و توانسته به حدود 1 میلیون فالوئر دست یابد. او از این پلتفرم برای برقراری ارتباط با طرفداران خود استفاده می کند و توانسته از این طریق بر تعداد دنبال کننده های خود بیفزاید. مردم زیادی این روز ها پیج شخصی جون کی را در اینستاگرام دنبال می کنند و می توانند از این طریق بدانند که جون کی قرار است چه فعالیت هایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آن دانیل؛ خواننده کره ای

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات