شیلا خداداد کیست؟ + شیلا خداداد در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

شیلا خداداد بازیگر زیبا و با استعداد ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. او در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده و نقش های ماندگاری داشته است. شیلا از آن دسته بازیگری می باشد که علاقه ای به بازیگری نداشته و کاملا اتفاقی وارد این حرفه شده است. این بازیگر دوست داشتنی و پر حاشیه ایرانی، اکنون کمی کم کار شده و گاهی در فضای مجازی فعالیت دارد. در ادامه به توضیح بیشتر درباره کارنامه و بیوگرافی او می پردازیم.

شیلا خداداد کیست؟

شیلا خداداد کیست؟

یکی از بازیگران زیبای ایرانی که به طور اتفاقی وارد این حرفه شد، شیلا است که متولد ۱۴ آبان سال ۱۳۵۹ می باشد. شیلا خداداد در کودکی بسیار زیبا و باهوش بود و در مدرسه جزو شاگردان نمونه به شمار می رفت. در دوران دبیرستانش بسیار تلاش کرد و در دانشگاه تهران و در واحد شمال، در رشته شیمی محض قبول شد.

 او در این رشته موفق بود و نمرات عالی می گرفت و در نهایت لیسانس خود را از همین دانشگاه به دست آورد. یکی دیگر از فعالیت های هنری که او علاقه مند است، موسیقی می باشد که در بسیاری از کلاس های موسیقی ثبت نام کرده و به یادگیری مشغول می باشد.

شیلا خداداد در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

شیلا خداداد بازیگر محبوب و زیبای ایرانی در سال های فعالیتش بازی های درخشانی انجام داده است که در برخی دارای نقش اصلی و در برخی دیگر جزو نقش های فرعی می باشد. در ادامه به معرفی برخی از این فیلم ها می پردازیم.

مسافری از هند

این فیلم عاشقانه و پر مخاطب، اولین سریالی بود که شیلا خداداد با آن دیده شد و از آن پس افراد زیادی او را می شناختند. در سریال نام برده، به خوبی از پس نقش یک دختر هندی برآمد و به خوبی توانست با بازیگران بزرگی همچون سروش گودرزی، ایرج نوذری، حمید گودرزی و ‌‌‌… همکاری کند.

هیولا

یکی از سریال های نمایش خانگی هیولا به کارگردانی مهران مدیری است که شیلا خداداد در آن حضور دارد. او برای این فیلم نامزد بهترین بازیگر زن کمدی از جشنواره حافظ شد.  

اخراجی ها 2

اخراجی ها 2

مسعود ده نمکی از آن کارگردان هایی است که آثار طنز موفقی برای سینمای ایران ساخته است. او برای فیلم اخراجی های ۲ از شیلا برای نقش مهماندار هواپیما استفاده کرد. با وجود این که نقش او فرعی و کوتاه بود، اما در ذهن بینندگان باقی ماند.

گلشیفته

یکی دیگر از سریال های جذاب شبکه خانگی، سریال گلشیفته است که فروش فوق العاده ای داشت. شیلا خداداد در این فیلم نقش زنی ورزشکار را بازی می کند.

سوغات فرنگ

یکی از فیلم های چند سال پیش که شیلا خداداد با امین حیایی در آن هم بازی است، سوغات فرنگ که تجربه فوق العاده ای برای او می باشد.

ازدواج به سبک ایرانی

شیلا در این فیلم نیز بسیار درخشید و بعد از گرفتن فیلمنامه به سرعت پیشنهاد بازی در آن را پذیرفت.

پیامک از دیار باقی

پیامک از دیار باقی، سریالی طنز و جذاب با موضوع کلاهبرداری و ازدواج دوم می باشد که شیلا خداداد نقش همسر دوم محمدرضا شریفی نیا را بازی می کند.

اعتراض

اولین سریالی که این بازیگر با استعداد با آن وارد حرفه بازیگری شد، سریال اعتراض است که باعث شد او به بازیگری و این راه علاقه مند بشود و استعدادش را کشف کند.

همسر شیلا خداداد کیست؟

همسر شیلا خداداد کیست؟

ازدواج اتفاقی و عاشقانه شیلا برای طرفدارانش بسیار جالب و شنیدنی می باشد. شیلا بعد از معروف شدن تصمیم به عمل بینی گرفت و برای این کار به سراغ چند پزشک و متخصص رفت و با افراد زیادی مشورت کرد. در نهایت او به دکتر فرزین سرکارات اعتماد کرد و برای عمل بینی به او مراجعه نمود. در جریان این معاینه و عمل و جلسات بعدی، آن ها بیشتر با هم آشنا شدند و رابطه عاشقانه بینشان شکل گرفت.

بنابراین شیلا خداداد و فرزین سرکارات تصمیم گرفتند که برای ازدواج بهتر هم را بشناسند و دیدارهایشان بیشتر شد. در نهایت به دلیل این که با هم تفاهم بسیار داشتند و به هم علاقه مند شده بودند، با یک دیگر ازدواج کردند. آن ها اکنون صاحب یک فرزند دختر و یک فرزند پسر می باشند و زندگی آرام و عاشقانه ای دارند. عکس منزل شیلا خداداد و خانواده اش را می توانید در پیج او ببینید. مدتی شایعه شده بود او قرار است همسرش را رها کند و به پیش امیر تتلو مدیر سایت تتل بت در ترکیه برود؛ که البته در نهایت این مورد با اظهار نظر خود شیلا خداداد به پایان رسید.

شیلا خداداد با بازی در چه فیلمی به شهرت رسید؟

بسیاری از بازیگران با اولین فیلم خود به شهرت نمی رسند و تنها آن فیلم برایشان راهی برای ورود به دنیای هنر و بازیگری است. شیلا نیز با اولین فیلم خود، هدف و رویایی برای خود ساخت و مسیری جدیدی تجربه کرد. شیلا خداداد در فیلم اعتراض بازی کرد و باعث شد که کارگردانان زیادی او را در ذهن خود داشته باشند و نقشی مناسب به او پیشنهاد بدهند.

سریال مسافری از هند در سال ۱۳۸۱ از شبکه یک سیما پخش شد و مخاطبان زیادی را به پای تلویزیون کشاند‌. این فیلم عاشقانه و خانوادگی بوده و داستان دختر و پسری عاشق از دو کشور و فرهنگ مختلف را روایت می کرد. شیلا خداداد در فیلم مسافری از هند، نقش دختری به نام سیتا را بازی می کرد که برای پیدا کردن نامزدش به ایران سفر کرده بود. او به خوبی از پس این نقش برآمد و باعث معروفیتش شد.

اولین تجربه بازیگری شیلا خداداد در چه سالی بود؟

شیلا در رشته شیمی تحصیل کرده است و هیچگاه به فکر بازیگری و معروفیت نبود. تنها هنر مورد علاقه اش، موسیقی می باشد که در کلاس های آموزش موسیقی ثبتنام کرده است‌. او به طور کاملا اتفاقی وارد سینما شد و اکنون از این که سرنوشتش به این سمت رفته است، بسیار خوش حال می باشد. زمانی که برای کاری به داروخانه رفته بود، مسعود کیمیایی به طور اتفاقی با او برخورد کرد و به نظر او، شیلا دارای چهره مناسب برای بازیگری بود.

 به پیشنهاد مسعود کیمیایی برای تست در فیلمی به دفتر سینمای ایران رفت. در آن جا در تست قبول شد و به عنوان یکی از بازیگران فیلم اعتراض، با مسعود کیمیایی همکاری کرد. این فیلم در سال ۱۳۷۸ ساخته شد و اولین تجربه بازیگری شیلا به حساب می آید. پس از آن پدر شیلا خداداد و دیگر اعضای خانواده اش، او را برای ادامه این مسیر تشویق کرده و پیشنهاد کردند که در کلاس های بازیگری ثبتنام کند.

شیلا خداداد اکنون کجا زندگی می کند؟

اختلاف سنی شیلا خداداد و همسرش یکی از دلایل تفاهم آن ها در زندگی شان می باشد. آن ها سنی نزدیک به هم دارند و در بسیاری از مسائل با یک دیگر صحبت دوستانه و با احترامی دارند. شیلا و همسرش با مشورت هم تصمیم گرفتند که برای ادامه زندگی در تهران خانه بخرند و از این شهر مهاجرت نکردند.

آن ها در تهران شاغل بوده و فرزندانشان نیز در همین استان تحصیل می کنند. هر چند شیلا در زمان زایمان برای هر دو فرزندش به آمریکا سفر کرد و دلیل این کارش را مسافرت و رفت و آمد زیادش به آمریکا برای دیدن پدرش بیان کرد.

عکس های شیلا خداداد را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های شیلا خداداد را در کجا مشاهده کنیم؟

فیلم هایی همچون آکواریوم، پسر تهرانی، اخراجی های۲، مسافری از هند و … از جمله آثار موفق شیلا می باشد که با آن ها بسیار دیده شده و تصاویر و کلیپ هایش در همه جا منتشر شده است. برای دیدن عکس های او می توانید از گوگل و اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام، یوتیوب و … می توانید استفاده کنید. قد و وزن شیلا خداداد و تیپ و استایل زیبایش را می توانید در این عکس ها مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام شیلا خداداد چیست؟

برای پیدا کردن پیج اینستاگرام شیلا خداداد می توان به راحتی از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید. برای این کار فیلترشکن خود را ابتدا روشن کرده و بعد از وصل به سروری قوی، وارد اینستاگرام شوید. در قسمت جست و جو نام شیلا خداداد را وارد کرده و پیجی که تعداد فالور زیادی داشته و یا دارای تیک آبی باشد، پیج رسمی او است.

این بازیگر در حرفه خود جایزه ای هم کسب کرده است؟

با وجود این که این بازیگر دوست داشتنی، در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده، اما هنوز موفق به کسب جایزه ای نشده است. او در سال گذشته برای بازی در سریال هیولا به دلیل استعداد و توانایی هایش در نقش کمدی، نامزد جایزه بهترین بازیگر زن در نقش کمدی شد اما با این حال موفق به کسب این جایزه نشد.

اصالت شیلا خداداد

اصالت شیلا خداداد

مذهب شیلا خداداد و اصالت او، از مواردی است که طرفدارانش می خواهند درباره او بدانند. شیلا خداداد اصالت ترک دارد و از زیبارویان مهابادی می باشد. او بار ها به اصالت و شهر خود افتخار کرده و مسافرت در آن جا را دوست دارد. در واقع مادر شیلا خداداد مهابادی است و یکی از کرد های اصیل ایران می باشد‌. او بعد از ازدواج برای ادامه زندگی به تهران آمده و در آن جا صاحب دختری زیبا به نام شیلا شدند.

سوالات متداول

  1. ثمره ازدواج اول شیلا خداداد چند فرزند است؟

    او دارای دو فرزند، یک دختر و یک پسر می باشد.

  2. قد شیلا خداداد چقدر می باشد؟

    شیلا خداداد دارای قد ۱۷۰ بیشتر بوده و از بازیگران بلند قد به شمار می رود.

  3. شیلا خداداد تجربه بازی در تئاتر را دارد؟

    او تجربه موفقی در تئاتر نیز داشته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات