فرم پیش بینی بازی لیورپول و برنتفورد «لیگ انگلیس، 21 آبان 1402» ضرایب بالا

فرم پیش بینی بازی لیورپول و برنتفورد «لیگ انگلیس، 21 آبان 1402» ضرایب بالا

 

فرم پیش بینی بازی لیورپول و برنتفورد «لیگ انگلیس، 21 آبان 1402» ضرایب بالا لیورپول پس از نتایج ناامیدکننده مقابل لوتون تاون و تولوز، برای بازگشت بـه مسیرهای پیروزی تلاش کرد. با پیش‌بینی و پیش‌نمایش بازی لیورپول و برنتفورد، بـه بازی یکشنبه لیگ برتر در آنفیلد نگاه می کنیم.

 

لیورپول مقابل برنتفورد: ضربه های سریع

پیش‌بینی میشود کـه لیورپول برای فصلی کـه میزبان برنتفورد اسـت، رکورد خانگی عالی خودرا حفظ کند، و ابررایانه Opta بـه انها 55.4 درصد شانس پیروزی را میدهد.شاگردان یورگن کلوپ هر 5 بازی خانگی خود در لیگ برتر را دراین فصل پیروز شده اند.

 

انها تنها دو فصل قبلی دراین رقابت‌ها رابا شش پیروزی متوالی در آنفیلد درسال‌هاي‌ 20-2019 «نخستین 17 پیروزی» و 2020-21 «هفت اول» آغاز کرده‌اند.محمد صلاح در 14 بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر گل زده یا پاس گل داده اسـت. فقط آلن شیرر «دو بار» و تیری هانری تا بـه حال اینکار را در 15 بار متوالی انجام داده اند.

 

پیش نمایش مسابقه

لیورپول پادشاهان بازگشتی لیگ برتر در فصل 2023-24 بوده اسـت و قدرت ریکاوری انها دوباره در بازی 11 مورد نیاز بود، زیرا گل تساوی توسط لوئیس دیاز باعث شد تا قرمزها از شکست شوکه کننده در لوتون تاون اجتناب کنند. با این حال، تساوی 1-1 باعث شد کـه شاگردان یورگن کلوپ در دیدار با منچسترسیتی زمین خودرا از دست بدهند، بنابر این در دیدار برنتفورد در روز یکشنبه از آنفیلد، آن ها ناامید خواهند شد تا پاسخ دهند.

 

بازی تساوی دیاز در خیابان کنیلورث لحظه اي احساسی برای این وینگر بودو نخستین حضورش از زمان ربوده شدن والدینش در زادگاهش کلمبیا بودو پدرش روز پنجشنبه آزاد شد. با زمان 94 دقیقه و 40 ثانیه، ضربه سر حلقه اي او آخرین گل تساوی لیورپول در لیگ برتر از دسامبر 2015 بود، زمانی کـه دیووک اوریگی بـه طور بـه یاد ماندنی تساوی 2-2 مقابل وست برومویچ آلبیون را در هشتمین بازی کلوپ بـه ثمر رساند و بعد از ان گلزنی کرد. 

لیورپول علاوه بر کسب 11 امتیاز بالاترین سطح لیگ از موقعیت هاي‌ از دست رفته دراین فصل، تنها یکی از 10 بازی اخیر خود در لیگ برتر رابا شکست «چهار برد، پنج تساوی» باخته اسـت، شکست 2-1 انها مقابل تاتنهام در سپتامبر کـه کاهش یافت. بـه نه مرد قرمزها در روز پنجشنبه در لیگ اروپا شکست خوردند، با این حال، 3-2 در تولوز شکست خوردند، زیرا چک VAR باعث شد جارل کوانسا یک گل تساوی دراماتیک را از دست بدهد.

فرم پیش بینی بازی لیورپول و برنتفورد «لیگ انگلیس، 21 آبان 1402» ضرایب بالا

کلوپ از عملکرد لیورپول در فرانسه عصبانی شد و گفت کـه آن ها مستحق باخت پس از یک نمایش بی نظم بودند. سرمربی قرمزها روز یکشنبه وادار خواهد شد بار دیگر بسته خودرا تغییر دهد و الکسیس مک آلیستر پس از دریافت 5 کارت زرد، یک جلسه محرومیت داخلی را سپری کند.

 

رایان گراونبرچ و کرتیس جونز بازی پنجشنبه را بـه دلیل مصدومیت جزئی از دست دادند، بنابر این واتارو اندو یا هاروی الیوت می‌توانند در ترکیب لیورپول حضور داشته باشند. مدافع ویرجیل فن دایک نیز بـه دلیل بیماری در فرانسه غایب بود، اما کلوپ ابراز خاطرجمعی کرده اسـت کـه روز یکشنبه در معرض خواهد بود.

 

در ان سوی زمین، لیورپول در هفته‌هاي‌ اخیر هردو طرف داروین نونیز را دیده اسـت، با گلزنی اروگوئه‌اي در سه بازی متوالی قبل از گلزنی با 9 شوت کـه در مجموع 0.9 گل مورد انتظار «xG» بـه لوتون، از جمله یک گل از دست رفته در لوتون . نیمه دوم. میانگین xG نونیز در هر 90 از 0.85 بالاترین نسبت بـه هر بازیکنی در لیگ برتر دراین فصل اسـت.

 

شوت های داروین نونز در مقابل لوتون

درکنار نونیز، محمد صلاح می تواند راه دو اسطوره لیگ برتر را دنبال کند کـه در هر 14 بازی آخر خود در لیگ برتر در آنفیلد، 15 گل زده یا 3 پاس گل داده اسـت. فقط آلن شیرر و تیری هانری تا بـه حال اینکار را در بازی هاي‌ خانگی متوالی بیشتری در رقابت ها انجام داده اند.

 

هانری بین نوامبر 2002 و اکتبر 2003 در 17 بازی خانگی متوالی برای آرسنال گلزنی کرد، در حالی کـه شیرر از 18 بازی با بلکبرن روورز بین مارس 1995 تا فوریه 1996 و 17 بازی متوالی بین آوریل 1996 تا مه 1997 لذت برد. در دومین دوره خود بـه نیوکاسل یونایتد رفت.

 

لیورپول ممکن اسـت در برابر تیم برنتفورد کـه در حال احیا شده اسـت، شرایط خاص خودرا نداشته باشد، با این حال، شاگردان توماس فرانک با کسب سه برد متوالی پس از شروع ضعیف فصل 2023-2023؛ بـه نیمه بالای جدول لیگ برتر صعود کردند.

فرم پیش بینی بازی لیورپول و برنتفورد «لیگ انگلیس، 21 آبان 1402» ضرایب بالا

ضربات نیل ماوپی و ناتان کالینز، هردو طرف دروازه خودی کنستانتینوس ماوروپانوس، بـه زنبورها کمک کرد تا در دربی پرحاشیه شنبه گذشته لندن مقابل وستهم، 3-2 پیروز شوند. برنتفورد با شکست 2-0 چلسی در هفته قبل در استمفوردبریج، 14 پیروزی از 15 پیروزی اخیر خود در لیگ پایتخت را بـه دست آورده اسـت، استثناء پیروزی 2-0 در ساوتهمپتون در ماه مارس.

 

موپای پس از این کـه در 30 بازی قبلی خود موفق بـه ثبت یک گل نشد، اکنون در هر سه بازی اخیر خود در لیگ برتر یک گل «یک گل، دو پاس گل» بـه ثمر رسانده اسـت. نخستین بار از دسامبر 2021 این هفته.

تحلیل پیش بینی بازی لیورپول و برنتفورد «لیگ برتر انگلیس، 21 آبان »

بازگشت موپای بـه فرم برای برنتفورد خوشایند اسـت ودر غیاب ایوان تونی مهاجم تعلیق شده و کوین شاد مصدوم، اتکای آن ها بـه برایان امبومو و یوآن ویسا را ​​کاهش می دهد. مارک فلکن دروازه بان پس از آسیب دیدگی از پای مرده ممکن اسـت روز یکشنبه بازگردد، اما آرون هیکی بـه دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ تا سال 2024 غایب اسـت و بـه ریکو هنری دیگر مدافع کناری خود می پیوندد.

 

بازی رودرروی لیورپول و برنتفورد

لیورپول رکوردی عالی در بازی هاي‌ خانگی مقابل برنتفورد دارد و از زمان شکست 4-3 در نوامبر 1937 در آنفیلد، 7 پیروزی آخر خودرا در برابر زنبورها در آنفیلد بـه دست آورده اسـت، 16 گل بـه ثمر رسانده و تنها یک‌بار در ان بازی ها دریافت کرده اسـت.

 

در واقع، برنتفورد از زمان تساوی بدون گل در آنفیلد در آوریل 1936؛ در هیچ یک از 16 دیدار اخیر خود با لیورپول در تمامی رقابت ها نتوانسته دروازه خودرا بسته نگه دارد.یکی از ان تعطیلی‌هاي‌ لیورپول زمانی رخ داد کـه این تیم‌ها آخرینبار در ماه می باهم دیدار کردند و قرمزها با صدمین گل خانگی صلاح در آنفیلد بـه پیروزی 1-0 در آنفیلد دست یافتند.

 

با این حال، برنتفورد یک پیروزی بـه یاد ماندنی 3-1 مقابل قرمزها در دیدار ژانویه در غرب لندن بـه دست آورد، و ویسا و امبومو هردو در هدف قرار گرفتند، پس از این کـه ابراهیما کوناته دروازه خودرا برای نخستین بار از دروازه خود عبور داد.

 

ولوز 3-1 لیورپول ژانویه 2023

لیورپول دراین فصل از رکوردی استثنایی در آنفیلد می بالد و هر هشت بازی خانگی خودرا در تمام رقابت ها با اختلاف دو یا چند گل پیروز شده اسـت.آن ها فقط دریک موقعیت قبلی در تاریخ خود، بین مه و اکتبر 1980؛ در 9 بازی خانگی متوالی با دو یا چند گل پیروز شده اند.

 

میزبان همچنین میتواند با شش برد متوالی خانگی برای سومین بار، رقابت‌هاي‌ لیگ برتر را آغاز کند، کـه قبلاً درسال‌هاي‌ 20-2019 «زمانی کـه نخستین 17 بازی خودرا بردند» و 2020-21 «هفت اول» اینکار را انجام داده بودند.

 

با این حال، برنتفورد با روحیه بالا وارد مرسی ساید شد ودر سه بازی آخر خود در لیگ برتر پیروز شد ودر هر بازی حداقل دو گل بـه ثمر رساند. زنبورها از مارس 1939 تا کنون 4 بازی پیاپی در لیگ برتر را نبرده اند «یک 5 بازی» و هرگز اینکار را در حالی کـه چندین گل در هر مسابقه بـه ثمر رسانده اند انجام نداده اند.

 

LiveScoreBet – بنر درون مقاله

Opta Power Rankings یک سیستم رتبه بندی تیمی جهانی اسـت کـه بـه بیش از 13000 تیم فوتبال داخلی در مقیاسی بین صفر تا 100 امتیاز توانایی اختصاص می دهد، جایی کـه صفر بدترین تیم در جهان و 100 بهترین تیم در جهان اسـت.قبل از شروع این آخر هفته، در این جا رتبه بندی Opta Power برای هردو طرف ارائه شده اسـت.

 

پیش بینی لیورپول و برنتفورد

در میان 10000 شبیه سازی قبل از مسابقه کـه توسط ابررایانه Opta انجام شد، لیورپول با 55.4% پیروز شد. یک پیروزی باعث میشود کـه قرمزها با منچسترسیتی امتیاز کسب کنند.برنتفورد فقط 19.2 درصد شانس یک برد مشهور را دارد و 25.4 درصد از شبیه سازی هاي‌ ما امتیازات مشترک را مشاهده می‌کنند.

 

در پیش‌بینی‌هاي‌ فصلی ابرکامپیوترها ؛ شانس 7.7 درصدی لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی، آن ها را بـه محتمل‌ترین رقبای سیتی تبدیل می کند کـه در 87.6 درصد پیش‌بینی‌ها صدرنشین هستند. قرمزها حداقل آرزوی بازگشت بـه لیگ قهرمانان اروپا را دارند و 92 درصد شانس حضور در جمع چهار تیم برتر را دارند.

 

در همین حال، برنتفورد پس از ریکاوری از یک شروع دشوار، چشمان خودرا بـه یک پایان نیمه برتر دیگر معطوف خواهد کرد. نهم «15.7٪» رایجترین موقعیت آن ها در شبیه سازی فصل ما اسـت.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات