بازیگر پورن شدن به درخواست شوگر ددی 80 ساله  + مدل تراجنس که پورن استار شده است

بازیگر پورن شدن به درخواست شوگر ددی 80 ساله 

پورن استار جوان می گوید: بازیگر پورن شدن به درخواست شوگر ددی 80 ساله ام، هدف زندگی من است. شوگر ددی سابق 80 ساله اش به عنوان آخرین خواسته قبل از مرگ از او درخواست کرد که ستاره بزرگسال شود. مدل ترنس به نام لکسی لوکس در مورد اینکه چگونه مدرک لیسانس خود را رها کرد تا به دنبال وصیت شوگر ددی سابق خود برود، صحبت کرده است.

 

این دختر 27 ساله اهل آلاسکا که در لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا است، بیش از 200000 پوند برای جراحی های پلاستیک و عمل های زیبایی برای تغییر ظاهر خود هزینه کرده است. با این حال، او مطمئناً آن را به دست آورده است زیرا اکنون سالانه 60000 پوند از محتوای جنسی خود به جیب می زند و همچنین شرکت بورلسک خود را اداره می کند.

 

مدل تراجنس که پورن استار شده است

این تراجنس بلوند، اکنون در مورد ترک تحصیل اش برای ورود به به دنیای بزرگسالان – و چگونگی رسیدن به آنجا صحبت کرده است. خانم لکسی که نام اصلی او الکساندریا برتز است، به اشتراک گذاشت: من در یک خانواده مذهبی و سختگیر کاتولیک بزرگ شدم و در دوران کودکی‌ام با احساس گناه در مورد هویت جنسی خودم رنج کشیدم.

بازیگر پورن شدن به درخواست شوگر ددی 80 ساله 

با وجود اینکه مرد به دنیا آمده بودم، می دانستم که قرار است از سن شش سالگی یک دختر باشم. من عاشق پوشیدن لباس های زیبا، پوشیدن کفش های پاشنه بلند و آرایش بودم و اغلب دوستانم را مجبور به انجام همین کار می کردم. لکسی در اواخر نوجوانی و اوایل 20 سالگی وارد دنیای مدلینگ مرد شد.

 

لکسی توضیح داد: در طول حرفه‌ی بازیگری و مدل‌سازی موفق‌ام، من به عنوان «شاهزاده خوش‌تیپ» در جاهای مختلفی انتخاب شدم. با این حال، من شروع به این احساس کردم که تصویری از مردانگی سنتی که ارائه می‌دادم واقعی نیست. و فشار برای راضی کردن دیگران باعث ناراحتی عاطفی می‌شود. انگار داشتم طوری زندگی می کردم که فراتر از هنرنمایی و حرفه مدلینگم بود.

 

بیشتر بخوانید: بدن نمایی زن جذاب 55 ساله و سرازیر شدن هواداران به سمت او

 

عمل تغییر جنسیت لکسی لوکس

لکسی می گوید: اکنون که هویت واقعی خود را به عنوان یک زن در آغوش می‌کشم و اعتباری را در آن پیدا می‌کنم، برای کاوش در جهت‌های جدید در اجراهای هنری‌ام بازتر هستم. این زن در سال 2015 شروع به تغییر جنسیت کرده و 9 عمل دردناک را تحمل کرد. از جمله دو عمل سینه، جراحی بینی، فیلر، بوتاکس، عمل چانه و تراشیدن چانه و فک.

عمل تغییر جنسیت لکسی لوکس

همچنین، لکسی پس از انجام عمل گلوتوپلاستی، یک عمل جراحی با هدف دستیابی به صدای زنانه تر، با یک سری عوارض روبرو شد که به شدت بر توانایی صحبت کردن او تأثیر گذاشت. در نتیجه، او چاره‌ای جز کناره‌گیری از مسابقه دوشیزه کالیفرنیا در ایالات متحده نداشت. مسابقه‌ای که سال‌ها وقت برای آماده‌سازی آن اختصاص داده بود، که دلش را شکست.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن بیلی آیلیش برای نشان دادن تاتو جدیدش!

 

بدهی بالا برای عمل های زیبایی

با وجود این شکست، او موفق شد در مسابقه 2022 شرکت کند و نقطه عطف مهمی را به عنوان تنها زن ترنس برای ورود و رقابت در کل ایالات متحده رقم زد. او می‌گوید: من یکسری وام گرفتم و صدها هزار دلار بدهی بالا آوردم، تا هزینه جراحی‌های پلاستیکم را بپردازم. اوضاع در طول همه‌گیری جهانی کووید-19 بدتر شد و من مجبور شدم اعلام برای ورشکستگی اقدام کنم.

 

از زمان آخرین عمل جراحی پلاستیک، لکسی بیشتر، اگر نگوییم همه، بدهی های پزشکی خود را پرداخت کرده است و از نظر مالی با ثبات است. تنها چیزی که او هنوز ندارد جراحی تغییر آلت تناسلی است. وی در مورد «آن پایین» صحبت کرد، لکسی می گوید: خیلی جمع و جور است. اگر واژن داشتم قطعا ازدواج می کردم. اما من جنبه پرورش دهنده و شفابخشی دارم که نمی توانم آن را انکار کنم.

 

خوشحال می شوم که بتوانم به طور بالقوه فرزند عشقم را به دنیا بیاورم. خودشیفتگی بچه دار شدن قطعاً در من وجود دارد، اما عشق واقعی باعث می شود که این کار به عنوان فرزندخواندگی یا رحم جایگزین عمل کند. از قضا، دوست پسر سابقم کسی بود که به من کمک کرد تا بدهی ام را پس از وصیت هایی که داشت، بپردازم.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج زن و شوهر با دوست دختر مشترک شان + عکس

 

شوگر ددی لکسی هزینه های او را پرداخت می کرد

شوگر ددی سابق لکسی، که در دهه 80 زندگی خود بود، به او توصیه کرد که عکس های نود از خودش را در فضای مجازی پست کند تا کمی پول بیشتر به دست آورد. او گفت: او به یک مرکز توانبخشی در مالیبو رفت و باعث شد که من نتوانم زندگی‌ام را تامین کنم. حتی نمی‌توانستم کرایه خانه را بپردازم. آخرین کلمات او به من «OnlyFans» بود. و اینطور شروع شد.

کسب درآمد از فیلم های پورن

در زمانی که لکسی در مقطع لیسانس تحصیل می کرد، اضافه کرد: من پنج بار رشته ام را از روزنامه نگاری به معماری به بازاریابی تجاری، به رقص به مطالعات چند رشته ای با تخصص در رقص و تجارت تغییر دادم. البته قبل از اینکه تصمیم به ایجاد گروه موسیقی پاپ آپ خودم را بگیرم. پس از فارغ التحصیلی، اشتیاقی که داشت، او را به ایجاد شرکتی سوق داد که حامی ترنس ها باشد.

 

شرکت لکسی، یک مکان پاپ آپ بورلسک است که هنرمندان ترنس را در آن حضور دارند. هر عضور، داستان شخصی خودش را برای گفتن دارد. این پلتفرم به این گروه اجازه می دهد تا بدرخشند و نشان دهند که با استعداد خود چه کاری می توانند انجام دهند. هدف ایجاد یک منطقه امن برای موفقیت زنان ترنسجندر در صنعت سرگرمی است.

 

بیشتر بخوانید: درگیری 2 زن با مرد متاهل خیانتکار در کازینو لاس وگاس! + عکس

 

درآمد بالا پس از بازیگر پورن شدن

او تضمین می کند که تیم هدف خود را حفظ می کند، زیرا آنها همچنان به گسترش و اجرای خود در سراسر کالیفرنیا ادامه می دهند. این مدل که در حال حاضر مجرد است، با نمایش بدن خود در سایت، سالانه 60 هزار پوند درآمد دارد. لکسی به‌عنوان یک تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی، محتوایی با شخصیت‌های بازی‌های کازپلی/ویدیویی مورد علاقه‌اش ایجاد می‌کند.

 

خانم لکسی توضیح داد: من در درجه اول بر تبلیغات برای مشترکین OnlyFans که به دنبال همراهی هستند تمرکز می کنم. اما هویت خود را به عنوان یک فرد تراجنسیتی عمدتاً به قلمرو فانتزی محدود می کنم تا اینکه آن را ملموس کنم. این به دلیل نگرانی در مورد خطرات احتمالی است. انگ اجتماعی پیرامون زنان ترنس‌جندر، باید از بین برود و ما در حال نابودی این تصور بد هستیم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات