اموزش کامل بازی پاسور ربات ها + نحوه معرفی بازی کارتی ربات ها

ROBOTS ربات ها یکی از بازی هاي‌ کارتی پاسور خفن می‌باشد کـه سود بسیار خوبی بـه شـما میدهد برای دورهمی ها عالی میباشد در ادامه با راهنمایی بازی کارتی ربات ها + ترفند و قوانین لازم «سیگاری بت» هاتم بت را دنبال کنید .

 

اموزش کامل بازی پاسور ربات ها

هدف ربات ها!: نخستین بازیکنی کـه 250 امتیاز یا بیشتر کسب کند برنده اسـت.

تعداد بازیکنان: 2 تا 5 بازیکن

مواد: 74 عرشه کارت، 13 کارت ربات، 3 کارت مرجع، 1 برگه قانون

نوع بازی: مجموعه بازی با ورق مجموعه

مخاطب: سنین 12+

بررسی اجمالی ربات ها!

 

نحوه معرفی بازی کارتی ربات ها

ربات ها! مجموعه موضوعی مجموعه بازی کارت اسـت. مانند Rummy 500 بازی میکند و شامل کارت هاي‌ قدرت ویژه اسـت. در هر دور، بازیکنان در تلاش برای ایجاد اسپرد ست ها و دویدن ها برای کسب امتیاز هستند. انها همچنین سعی میکنند نخستین کسانی باشند کـه دست خودرا از کارت خالی می‌کنند. امتیاز برای اسپردها بـه دست می آید، اما برای کارت‌هایي کـه در پایان دور در دست باقی می مانند از دست میروند.

راهنمایی بازی کارتی ربات ها + ترفند و قوانین لازم «سیگاری بت»

این بازی جعبه کوچک شامل یک عرشه هفتاد و چهار کارتی اسـت. عرشه دارای پنج لباس «سبز، بنفش، سفید، قرمز و آبی» اسـت. هر لباس شامل کارت هایي با شماره 2 تا 14 و همچنین یک کارت ستاره اسـت کـه میتواند 1 یا 14 باشد. از چهار کارت وحشی می توان برای نشان دادن هر کارت مورد نیاز استفاده کرد. سه کارت مرجع در طول بازی بـه بازیکنان کمک می‌کند.

 

سیزده کارت ربات دو طرفه را از روی عرشه جدا کرده و کنار بگذارید. هفتاد و چهار کارت باقی مانده رابا هم مخلوط کنید و بـه هر بازیکن هفت عدد بدهید. بقیه عرشه را رو بـه پایین در مرکز میز قرار دهید تا کارخانه ربات شکل بگیرد. کارت بالایی را برگردانید تا توده ضایعات شروع شود.

 

 

بیشتر بخوانید: نحوه پاسور بی دل به همراه ترفند ۱۰۰ میلیونی و قوانین های مهم

 

ترفند برد و بررسی کارت ها بازی کارتی ربات ها

بازیکنی کـه در سمت چپ فروشنده نشسته اسـت ابتدا می رود. نوبت خودرا با نقاشی شروع کنید. شـما می توانید یک کارت را از بالای کارخانه ربات بکشید، یا ممکن اسـت از انبوه قراضه بکشید.

 

اگر انتخاب کنید کـه از انبوه قراضه بکشید، ممکن اسـت یک یا چند کارت بگیرید. کارت‌هاي‌ هپ ضایعاتی بـه صورت تکان‌خورده هستند تا رنگ و شماره ان‌ها دیده شود. اگر کارتی میخواهید کـه پایینتر از انبوه باشد، میتوانید ان را همراه با تمام کارت‌هاي‌ بالای ان بردارید.

 

پس از کشیدن، می توانید دو نوع اسپرد را از دست خود بـه روی میز پخش کنید: ست و اجرا. یک مجموعه سه یا چند کارت بـه همان تعداد و یک اجرا سه یا چند کارت همرنگ بـه ترتیب متوالی اسـت. اگر بازیکنی بیش از یک کارت از انبوه قراضه بکشد، باید فوراً کارتی را کـه پایین ترین کارت کشیده اسـت بازی کند. هیچ الزامی برای پخش اسپرد وجود ندارد مگر این کـه بیش از یک کارت از انبوه قراضه کشیده شده باشد.

 

امکان بازی بر روی اسپرد رقیب وجوددارد. اگر کارتی دارید کـه می توان ان را بـه ست رقیب اضافه کرد یا ان را اجرا کرد، بـه سادگی ان را رو بـه بالا در نزدیکی اسپردهای خود بازی کنید. تا زمانی کـه حداقل یکی از بازی هاي‌ خودرا نداشته باشید، نمی‌توانید با اسپرد رقیب بازی کنید.

 

بازی کارتی ربات ها قوانین لازم

مجموعه اي از هر پنج کارت را ربات مینامند. هنگامی کـه بازیکن یک ربات را تکمیل کرد، کارت ربات مربوطه را روی ان قرار می‌دهد. برای انجام اینکار یک امتیاز امتیازی وجوددارد. ربات هاي‌ تکمیل شده را نمیتوان با کارت هاي‌ قدرت از بین برد.

نحوه معرفی بازی کارتی ربات ها

پس از کشیدن و پخش اسپردها، نوبت خودرا با انداختن یک کارت روی انبوه قراضه پایان دهید. اگر بازیکنی چیزی را کـه قابل بازی اسـت دور بریزد، هر بازیکن دیگری ممکن اسـت ربات را فریاد بزند! انها باید کارت را بردارند و بازی کنند. بازی پس از پایان نوبت بـه سمت چپ میرود.کارت هاي‌ با قدرت هاي‌ ویژه بلافاصله پس از دور انداختن فعال می‌شوند. پنج قدرت ویژه دراین بازی وجوددارد.

 

بازیافت بـه بازیکن این امکان را میدهد کـه فوراً هر کارت دیگری را در انبوه قراضه بردارد و بـه دست خود اضافه کند. Extra Parts بـه بازیکن این امکان را می‌دهد کـه دو کارت از کارخانه ربات بکشد و سپس هردو کارت را در بالای انبوه قراضه دور بیندازد. هر قدرتی در حین دور انداختن فعال میشود. هنگام تکمیل قدرت قطعات اضافی، بازیکن ممکن اسـت تا نوبت بعدی خود کارت هاي‌ بیشتری را بـه اسپرد موجود خود اضافه نکند. Tractor Beam از بازیکن میـــخواهد کـه نیمه پایینی انباشته قراضه را زیر شمع کارخانه ربات قرار دهد.

 

راهنمایی بازی کارتی ربات ها + ترفند و قوانین لازم «سیگاری بت»

نیمی از توده رابا شمارش کارت ها و گرد کردن درصورت نیاز تعیین کنید. کارت پرتو تراکتور را حساب نکنید. پرتو لیزر Freakin بـه بازیکن این امکان را می‌دهد کـه یک کارت را از هر کارت رقیب تا انتهای انبوه قراضه دور بیندازد. اگر این اسپرد یک اسپرد را بشکند «بـه این معنی کـه اکنون کمتر از سه کارت دارد»؛ مالک اسپرد باید بقیه کارت‌ها را بـه دست خود اضافه کند.

 

بیشتر بخوانید: 27 بازی پاسور و ورق مخصوص ۲ نفر | آموزش محبوب ترین بازی کارتی دونفره

بازی کارتی ربات ها قوانین لازم

 

این دور زمانی بـه اتمام میرسد کـه بازیکن کارت نهایی خودرا بـه پشته ضایعاتی دور انداخت. اگر بازیکنی با پخش اسپرد دست خودرا خالی کند، دور پایانی ندارد. بازی تا زمانی ادامه مییابد کـه ان بازیکن کارت نهایی خودرا بکشد و دور بریزد. کارتی کـه میتواند بـه اسپرد اضافه شود را نمیتوان برای پایان دادن بـه دور دور انداخت.

 

پس از پایان دور، بازیکنان برای کارت هایي کـه در اسپرد بازی کرده اند امتیاز کسب میکنند. آن ها سپس برای هر کارتی کـه در دست دارند امتیاز کسر می‌کنند. ممکن اسـت یک بازیکن در پایان راند امتیاز منفی داشته باشد. این امتیازها از مجموع امتیاز بازیکن کسر میشود.

ورود به سایت معتبر

 

بیشتر بخوانید: قوانین بازی های کارتی که حتما باید بدانید! «کسب مهارت در بازی پاسور»

 

بازیکن کارت نهایی

ورود به سایت معتبر

هنگامی کـه امتیاز برای راند ارزیابی شد، بـه بازی راند ادامه دهید تا زمانی کـه یک بازیکن بـه امتیاز 250 یا بیشتر برسد. ان بازیکن برنده اسـت. اگر بیش از یک بازیکن بـه طور هم زمان از 250 عبور کند، بازیکنی کـه امتیاز بالاتری داشته باشد برنده می‌شود. درصورت تساوی، راندها را بازی کنید تا یک برنده مشخص وجود داشته باشد برای ورود بـه سایت معتبر کافیست کـه بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات