درآمد چند صد میلیونی دختر جوان از شوگر ددی های متعدد + درآمد میلیونی از تولید محتوای جنسی با پیرمردها

درآمد چند صد میلیونی دختر جوان از شوگر ددی های متعدد

 

درآمد چند صد میلیونی دختر جوان از شوگر ددی های متعدد باعث تعجب برخی از کاربران شده است. او می گوید: من ماهانه 65000 پوند از پیرمردهای غم انگیز جلوی دوربین درآمد دارم – حتی وقتی بازنشسته شوم این کار را خواهم کرد. مام ویسکانسین تیف، 35 ساله، می‌گوید که همیشه چیزهایی برای مردان مسن‌ داشته است، و حالا با استفاده از همان هنرها، از شوگر ددی هایش پول به جیب می زند.

 

یک ستاره در حال رشد فیلم های بزرگسالان می گوید که ماهانه 80000 دلار برای ساختن ویدیوهای جنسی با پیرمردها درآمد دارد و تا زمانی که میلف شود به کارش ادامه خواهد داد. خانم ویسکانسین تیف می‌گوید که همیشه چیزهایی برای مردان مسن‌تر داشته است و حالا با انجام این کار با آنها پول نقد می‌گیرد. بنابراین جای تعجب نیست که این زن 35 ساله هیچ برنامه ای برای بازنشستگی ندارد.

 

بیشتر بخوانید: بازیگر پورن شدن به درخواست شوگر ددی 80 ساله + عکس

 

درآمد میلیونی از تولید محتوای جنسی با پیرمردها

باید بگوییم که خانم تیف می گوید: تا زمانی که سلامتش خوب باشد به این راه خود ادامه خواهد داد. این زن بومی اهل ویسکانسین در سه سال گذشته نامی برای خود دست و پا کرده است و به آقایان مسن‌تر این فرصت را می‌دهد تا با یک زن بلوند بخوابند. او تیف بازاری ویژه ایجاد کرده است که محتوای بزرگسالان را با کسانی که به‌عنوان «مردم فراموش‌شده» در نظر می‌گیرند، ایجاد کرده است.

درآمد چند صد میلیونی دختر جوان از شوگر ددی های متعدد 

خانم تیف گفت: این بازاری است که در آن هیچ رقابتی برای من وجود ندارد. احساس می کنم تنها کسی هستم که واقعاً به طور مداوم این کار را انجام می دهم. او گفت: من داشتم تعدادی محتوای تیک تاکی را درباره مردان مسن‌تر می‌ساختم و جالب بود. و بعد یک روز فهمیدم که اینکار می تواند پولساز باشد. این زن جوان اضافه می کند: من این کار را انجام می دهم زیرا از آن لذت می برم و کار با آنها آسان است.

 

بیشتر بخوانید: نکات جالب درباره پورن استارها و صنعت پورنوگرافی

 

مشتریان ویسکانسین تیف چه کسانی هستند؟

این مدل می‌گوید که همیشه علاقه‌ای به مردان مسن داشته است و حتی عاشق آستین پاورز بوده و او را «خیلی گرم» توصیف می‌کند. و به عنوان یک زن مجرد که وارد این صنعت می‌شود، تصمیم گرفت که از اینکار خودش راضی باشد. تیف ادعا می‌کند که با یک پیرمرد 80 ساله و همچنین یک کهنه سرباز جنگ ویتنام بوده است.

درآمد میلیونی از تولید محتوای جنسی با پیرمردها

او گفت: من از ساختن فیلم های بزرگسال با مردان مسن تر لذت می برم و همه این کار را نمی کنند. بنابراین در اوایل کارم، من به خودم اینطور گفتم: خوب، چرا این کار را نکنم؟ این خیلی توجه من را به خود جلب کرده است. البته خانم تیف با داشتن میلیون‌ها فالوور در رسانه‌های اجتماعی، طرفداران زیادی ندارد که از محتوایی که او تولید می‌کند لذت ببرند.

 

بیشتر بخوانید: بازی گزارشگر مشهور در فیلم های مستهجن + عکس

 

20000 دلار در هفته با ارائه محتوای جنسی

اما این فقط سالمندان نیستند که شانس آورده اند و فرصتی برای داشتن اوقاتی سکسی با تیف پیدا کرده اند، او می گوید که برای دیگرانی که معمولاً در فیلم های بزرگسالان بازی نمی کنند وقت دارد. او می‌گوید: من به آدم‌های فراموش‌شده هم رضایت می‌دهم. منظورم این است که من با بچه‌هایی فیلم می‌گیرم که با این توصیف مطابقت ندارند، اما اکثر آنها کسانی هستند که فراموش می‌شوند.

20000 دلار در هفته با ارائه محتوای جنسی

و گاهی فکر می‌کنم که آیا این به این دلیل است که وقتی بچه بودم، فراموش شده بودم. بنابراین می‌گویم برای آنها یک فرصت است. این مدل خیره کننده می گوید که از زمان ورود به این صنعت، از جمله پیوستن به OnlyFans، درآمد او ماه به ماه افزایش یافته است و اکنون زندگی بسیار راحتی دارد. او تخمین می زند که می تواند حدود 20000 دلار یا 16000 پوند در هفته پول دربیاورد.

 

علیرغم بدست آوردن بیش از اندازه کافی پول نقد، اما او قصد ندارد به این زودی ها و یا در آینده برای کنار گذاشتن این کار، اقدام کند. او گفت: من نمی خواهم به این زودی ها بازنشسته شوم. تیف می گوید: من واقعاً دوست دارم جلوی دوربین باشم. بنابراین کاری است که از انجام آن لذت می برم. فکر می کنم اگر الان بازنشسته می شدم، از زندگی عادی ام خسته می شدم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات