راهنمایی بارداری هیپنوتیزم  + حامله شدن زنی جوان با روش هیپونیتزم در تهران «+عکس جراحی»

زایمان زنی جوان با روش هیپوتیزم : بارداری و حاملگی یک زن جوان در پایتخت ایران بـه روش هیپونیتزم بسیار جالب بوده اسـت در ادامه با حامله شدن زنی جوان با روش هیپونیتزم در تهران «+عکس جراحی» هاتم بت را دنبال کنید .

 

راهنمایی بارداری هیپنوتیزم 

بـه گزارش هاتم بت ٬ شاخه‌اي از علم روان‌شناسی اسـت کـه در ان بـه وسیلهٔ تلقین، شخص در حالت خاصی از هوشیاری قرار می گیرد. هیپنوتیزم یا بـه‌طور دقیق‌تر موجب تسلط دیگری بر فرد نمی شود بلکه دیگری با ضمیر ناخودآگاه آدمی بـه مکالمه و القای تلقینات می پردازد.

حامله شدن زنی جوان با روش هیپوتیزم در تهران «+عکس جراحی»

همه یٔ هیپنوزها بـه نحوی خودهیپنوتیزم اسـت و هیپنوتیزور خارجی فقط مامای هیپنوز از درون انسان اسـت و ان را می‌زایاند. همه ی مکاتب و عرفا بـه نحوی با هیپنوز درگیر بوده‌اند.

 

ضمیر ناخودآگاه تنها یک تئوریست کـه توضیح حقایق روی ان سوار میشود. هیپنوتیزور نمی تواند هرآنچه دوست داشت بـه سوژه تلقین کند. هیپنوتیزم یک امر خارق‌العاده نیست؛ و کارایی عجیب‌وغریب ندارد.

 

اگرهم آثار غریبی داشته باشد در عدهٔ کمی دارد و خیلی قابل تکرار و تأیید نیست بنابر این از منظر علم رسمی پاره‌اي غرایب مشاهده شده در هیپنوز قابل اعتبار و برداشت کلی نیستند. «مبحث شست و شوی مغزی البته دراین وادی مطرح اسـت ولی میزان پایداری این کارها باید بیشتر محاسبه شود» هیپنوز خواب نیست.

هیپونیتزم حامله شدن

 

بیشتر بخوانید: آشنایی با مادر 22 ساله و پدر 56 ساله با 11 فرزند !!! «+عکس»

 

حامله شدن زنی جوان با روش هیپونیتزم در تهران «+عکس جراحی»

امواج مغزی دراین حالت با امواج مغزی حالت خواب در بسیاری موارد فرق می کند. از یک منظر هیپنوز با تلقین معمولی هم فرق دارد چرا کـه مناطقی کـه بر اثر تلقین تحریک می شود با مناطق تحریک شده هنگام هیپنوز متفاوت اسـت.

 

در طی این فرایند، شخص هیپنوتیزور قادر اسـت هر انچه درنظر دارد بـه شخص هیپنوتیزم شده تلقین کند زیرا دراین حالت تلقینات هیپنوتیزور بـه جای حواس بدن عمل میکند و ضمیر ناخودآگاه انسان را تحت بازرسی خویش قرار میدهد.البته هرآنچه هیپنوتیزور میـــخواهد بـه هیپنوتیزم شونده تحمیل و تلقین نمیشود، هیپنوز جبر ایجاد نمی کند.

 

 

یک متخصص بیهوشی و مراقبت‌هاي‌ ویژه با تاکید بر این‌که 10 تا 20 درصد زنان میتوانند از روش هیپنوتیزم برای زایمان استفاده کنند، گفت: افرادی کـه بیماری‌هاي‌ روانی و ضریب هوشی پایینی دارند، نمی توانند از این روش برای زایمان استفاده کنند.

 

همچنین این متخصص عنوان کرد: با بیان این‌که زایمان بی‌درد بـه دو روش دارویی و غیردارویی انجام می شود، افزود: روش غیردارویی این نوع زایمان بـه صورت هیپنوتیزم انجام می گیرد کـه این افراد باید پیش از زایمان تحت نظر باشند.

 

وی تصریح کرد: افرادی کـه میخواهند زایمان بی‌درد همراه با هیپنوتیزم داشته باشند باید چندین نوبت بـه صلاحدید درمانگر خود هیپنوتیزم شوند تا بـه این روش شرطی شوند. با استفاده از همین شرطی سازی افراد در دوره زایمان، خود هیپنوتیزم را انجام می‌دهند.

 

هیپونتیزم چیست ؟

افرادی کـه هیپنوتیزم پذیری بالایی دارند، می توانند فقط با این روش زایمان کنند اما دو دسته دیگر از روش هیپنوتیزم درکنار سایر روش‌ها مانند رایحه درمانی و زایمان در آب استفاده می کنند.

هیپونتیزم چیست ؟

وی با اشاره بـه این‌که افرادی کـه از روش هیپنوتیزم برای زایمان استفاده می کنند چندان چشمگیر نیستند، گفت: این نوع زایمان در صورتی کـه توسط یک هیپنوتیزم‌گر با تجربه انجام شود، هیچگونه عوارضی ندارد.

 

بیشتر بخوانید: دختری که بدون سکس حامله شد و بکارتی سالم دارد!! «+عکس»

 

این متخصص بیهوشی و مراقبت‌هاي‌ ویژه بیان کرد: با توجه بـه بی ‌خطری و بی‌ضرری این روش می‌توان از تکنیک هاي‌ بی دردی کـه برای زایمان بـه افراد داده می شود نیز در آینده برای رفع تنش‌ها، اضطراب، کمر درد، سردرد و هرگونه دردی استفاده کرد.ارشادی با توصیه بـه این‌که افراد بیشتر از روش هیپنوتیزم برای زایمان استفاده کنند، در پایان خاطر نشان کرد:

 

افرادی کـه بیماری روانی، اسکیزوفرنی، پارانوئید، وسواس شدید و ضریب هوشی پایینی دارند نمی توانند از این روش استفاده کنند؛ چرا کـه ضریب هوشی و هیپنوتیزم‌پذیری با یک دیگر رابطه مستقیم دارند.

 

زایمان زنی جوان با روش هیپونیتزم در تهران

استفاده از نظریه هیپنوتیزم در حین انجام زایمان طبیعی موفق عمل کرده و مادر با پاسخ دادن بـه حالت “مبارزه یا پرواز” تحریک میشود.هنگامی کـه زن باردار در حال انجام عمل زایمان طبیعی اسـت، ترس از مواجه شدن با زایمان سخت و عوارض ان در آینده، هورمون استرس را در بدن او آزاد می کند. ترشح هورمون استرس نیز باعث انقباض عضلات بدن فرد شده و مانع تولد راحت نوزاد می شوند.

استفاده از نظریه هیپنوتیزم

وقتی زنان باردار در چنین شرایطی تحت عمل هیپنوتیزم قرار می گیرد، میتواند با متقاعد کردن بدن خود، تجربه زایمان بدون درد و اسانی را داشته باشد، زیرا بدن او تحت انقباضات دردناك عضلانی قرار نخواهد گرفت.

 

مزایای هیپنوتراپی در عمل زایمان طبیعی

مشاهده شده اسـت کـه زنان باردار در اکثر موارد، از روش هیپنوتیزم برای مقابله با درد زایمان استفاده میکنند. این افراد از داروهای کاهش‌دهنده درد کمتر استفاده نموده و کمتر از مادران دیگر درد را تجربه خواهند کرد. مزایای دیگر استفاده از روش هیپنوتیزم در هنگام انجام عمل زایمان طبیعی زنان عبارتند از:

 

1- روش هیپنوتیزم برای تولد نوزاد یک گزینه محبوب در بین زنانی تلقی می شود، بـه‌ویژه زنانی کـه قصد دارند فرزند خودرا با روش زایمان طبیعی، بدون استفاده از هرگونه دارو و با درد کمتر بـه دنیا بیاورند.

 

2- همچنین، روش هیپنوتیزم هیچ عارضه‌اي شبیه عوارض داروهای مسکن برای مادر در آینده ندارد.

 

3-علاوه بر این موارد، روش هیپنوتیزم زن باردار را متقاعد میکند تا ذهن خودرا آرام نموده و از تمرکز نمودن بر درد زایمان طبیعی منحرف شود. در چنین حالتی فرد قادر خواهد بود تا زایمان بدون درد و مشکلات را تجربه کند.

 

بدی هایی در مورد هیپوتیزم

اگر برای نخستین بار اسـت کـه از روش هیپنوتیزم برای کاهش درد زایمان طبیعی خود استفاده میکنید، بدانید کـه یادگیری خود هیپنوتیزم کار ساده‌اي نیست. در ادامه این مقاله، برخی از معایب استفاده از روش هیپنوتیزم در زایمان طبیعی زنان بیان شده اسـت، کـه عبارتند از:

مزایای هیپنوتراپی در عمل زایمان طبیعی

1- عیب مهم روش هیپنوتیزم در حین انجام زایمان طبیعی برای کاهش درد زنان، وجود جلسات متعدد درمان، هزینه و زمان زیاد ان اسـت کـه فرد باید خودش ان‌ها را تامین کند. جالب اسـت بدانید کـه برنامه‌هاي‌ هیپنوتیزم شامل یکسری کلاس‌هاي‌ خاط برای دو تا سه ماه میباشد.

 

2- همچنین، پس از گذراندن این کلاس‌ها، صرف هزینه زیاد و از دست دادن زمان، بعضی از زنان نمی توانند استفاده درست این روش را بـه طور کامل یاد گرفته و ان را در هنگام تولد فرزند خود بـه کار بگیرند. این بدان معنی اسـت کـه علی‌رغم تلاش‌هاي‌ مادران برای ایجاد روند طبیعی زایمان کـه با تجربه بدون درد و یا درد کمتر اسـت، امکان‌پذیر نمی شود و ان‌ها با همان درد زایمان طبیعی مواجه می شوند.

 

بیشتر بخوانید: با این کاندوم ها بکن!!! «10 راز طلایی بهترین کاندوم»

 

زایمانی عجیب

باردار شدن با روشی عجیب

سکس هیپونتیزم

زایمان زنی جوان با روش هیپوتیزم

بدی هایی در مورد هیپوتیزم

حامله شدن زنی جوان با روش هیپونیتزم در تهران

3- جدا از این، برخی از زنان کـه از روش هیپنوتیزم استفاده می کنند، ادعا دارند با این‌که کاملا تحت حالت هیپنوتیزم قرار گرفته بودند، اما درد ان‌ها بـه ندرت کاهش یافته ودر نهایت برای تسکین درد خود نیاز بـه مصرف دارو پیدا کردند.الان در شهر های بزرگ مثل تهران، مشهد و اصفهان دریک یا دو مرکز فوق تخصصی زایمان با روش هیپنوتیزم انجام می شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات