زن بدنساز برزیلی که در قبرستان تمرین می کند + تمرین ورزشی در قبرستان

زن بدنساز برزیلی که در قبرستان تمرین می کند

در این پست، با زن بدنساز برزیلی که در قبرستان تمرین می کند، آشنا می شویم. او می گوید: من در گورستان و اطراف افراد مرده تمرین می کنم – زیرا که حالم از آزار و اذیت در ورزشگاه به هم می خورد. این مدل و بدنساز برزیلی با انتشار ویدیوهای تمرین خود در قبرستان های مختلف واکنش کاربران در فضای مجازی را برانگیخته است. ما در ادامه اطلاعات بیشتری درمورد این زن عجیب را به اشتراک گذاشته ایم.

 

آندریا سان شاین اشتیاق به تمرینات ورزشی خودش را به مکان مورد انتظارش – یعنی گورستان – برد. این مدل برزیلی عاشق تمرین با ارواح در قبرستان است زیرا می گوید افراد مرده او را آزار نمی دهند. او گفته که از آزار و اذیت مردان در باشگاه های بدنسازی خسته شده است. بنابراین به قبرستان می رود و با مرده ها تمرین می کند، زیرا آنها آزاری به او نمی رسانند.

 

بیشتر بخوانید: زن 52 ساله که با 800 نفر رابطه جنسی داشته است! + عکس

 

تمرین ورزشی در قبرستان

آندریا سان شاین، بدنساز مشهور برزیلی، آخرین تمرین خود را در قبرستان به نمایش گذاشته است. این مدل برزیلی عاشق وزنه زدن است و در عکس های اخیرش ثابت کرده که مهم نیست کجا این کار را انجام می دهد. در واقع، اخیراً او در یک قبرستان ورزش کرده است. انتشار این ویدیو در پیج های او باعث شد تا کاربران واکنش های گسترده ای داشته باشند.

زن بدنساز برزیلی که در قبرستان تمرین می کند 

ورزش در قبرستان، به عنوان یک تمرین جسورانه برای آندریا شروع شد. خانم آندریا اکنون امیدوار است که دیگران را الهام بخشد تا دور هم جمع شوند و سیگماهای مرتبط با تمرین در یک محیط غیرمعمول را بشکنند. او پس از خسته شدن از آزار و اذیت در ورزشگاه شروع به تمرین در گورستان کرد. آندریا که دارای 511000 طرفدار در اینستاگرام است، گفت: “مرده ها من را آزار نمی دهند.”

 

بیشتر بخوانید: آلیشا اسمیت مربی بدنسازی دورتموند (بیوگرافی و عکس های 18+)

 

تمرین در قبرستان بهتر از باشگاه بدنسازی است

این بدنساز جنجالی برزیلی گفت: از اینکه در ورزشگاه فقط به خاطر زیبا بودن و داشتن بدنی عضلانی مورد آزار و اذیت قرار می گرفتم خسته شده بودم. اکنون فقط زمانی به باشگاه می روم که کاملا خالی باشد. وگرنه به قبرستان می روم و با ارواح ورزش می کنم. من را به خاطر لباسم نیز، از ورزشگاه بیرون کردند. آن کارشان همانند یک تیر خلاص برای من بود.

تمرین ورزشی در قبرستان

آندریا اخیراً عکس‌هایی از جلسات آموزشی قبرستان خود را با دوستانش که در این سفر بی‌نظیر به او پیوسته‌اند به اشتراک گذاشته است. او همچنین در تلاش برای شکستن تابوها است. این بدنساز جسور، معتقد است این گورستان مکانی برای صلح و آرامش است که می تواند برای فعالیت بدنی عالی باشد. البته از نظر بسیاری از افراد اینجا یک مکان بسیار ترسناک و غیرمعقول است.

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت دختران بدنساز ایرانی خوش اندام جذاب

 

واکنش کاربران به تمرینات آندریا در قبرستان

آندریا با گروهی که اکنون مرتباً برای تمرین در گورستان گرد هم می آیند، تمرین می کند. این تجربه برای بسیاری از دوستان او روشنفکرانه بوده است. او اعتراف کرد: “تمرین در گورستان به من احساس آرامش می دهد که در هیچ جای دیگری نمی توانم آن را پیدا کنم. اینجا مکانی است که می توانیم دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنیم، کسانی را که درگذشته اند ارج نهیم و همچنین مراقب سلامتی خود باشیم.”

تمرینات آندریا سان شاین در گورستان

خانم آندریا ادامه می دهد: “من از دیدن اینکه دیگران به من در این سفر ملحق می شوند و بر تعصبات شان غلبه می کنند هیجان زده هستم. گورستان بسیار بیشتر از یک مکان برای استراحت نهایی انسان ها است.” این بدنساز می خواهد تابوها را بشکند و فضای قبرستان ها را تغییر دهد. البته باید دید که مردم چه واکنش هایی در طولانی مدت این این حرکات دارند.

 

خوشبختانه او بازخوردهای خوبی از طرفدارانش دریافت کرده است. او در پایان گفت: “این فضایی است که می تواند الهام بخش تغییر، ارتباط و رفاه باشد. من از پاسخ مثبتی که دریافت کردم هیجان زده هستم و امیدوارم ابتکار عمل ما همچنان به رشد خود ادامه دهد.” در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر، می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات