عکس های سکسی لیسا آن پورن استار پورن هاب  + پوزیشن مورد علاقه سکس پورن استار سابق چیست؟ «تصاویر هات»

لیسا ان یکی از خفن ترین و جزو قدیمی‌ترین پورن استار ها یا همان بازیگر فیلم هاي‌ بزرگسالان می‌باشد کـه همین حالا بازنشست شده اسـت و او در فستیوال جدید خود در مورد روز هاي‌ خوب فیلم هاي‌ سکسی خود گفته اسـت در ادامه با پوزیشن مورد علاقه سکس پورن استار سابق چیست؟ «تصاویر هات» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس های سکسی لیسا آن پورن استار پورن هاب 

این یکی از محبوب‌ترین دسته‌بندی‌ها در سایت‌هاي‌ پورنوگرافی اسـت – و یک ستاره سابق بزرگسال نشان داده اسـت کـه چرا عاشق بازی دریک “MILF” اسـت.

پوزیشن مورد علاقه سکس پورن استار سابق چیست؟ «تصاویر هات»

لیزا ان کورپورا، کـه در 18 سالگی بـه عنوان یک رقصنده وارد صنعت سرگرمی بزرگسالان شد، با بزرگ تر شدن بـه سمت بازی در نقش‌هاي‌ MILF «”مادر کـه می خواهم فک کنم”» پیشرفت کرد و کاملاً ان را دوست داشت.

 

کورپورا هفته گذشته در حالی کـه برای Sexpo در ملبورن بود بـه news.com.au گفت: “اصطلاح MILF تقریبا هم زمان با “خانه دارهای ناامید” مطرح شد، زمانی کـه دیدن همسر خانه نشین با باغبان بسیار داغ بود. .

 

«این عادی بود. سرگرم کننده بود. ناز بود اما این نیز راهی برای طولانی کردن حرفه ما بود. ما نمی دانستیم کـه آیا قرار اسـت برای ما کاری از سن خاصی پیش برود یا نه.»

 

بیشتر بخوانید: حیوان خانگی این پورن استار معروف برایش دردسرساز شد «+عکس»

 

پوزیشن مورد علاقه سکس پورن استار سابق چیست؟ «تصاویر هات»

او گفت کـه نکته “زیبا” در مورد بازی MILF این بود کـه صحنه ها نسبت بـه سرگرمی هاي‌ بزرگسالان بسیار کمتر گرافیکی و شدید بودند.لیزا ان کورپورا در مورد این کـه چرا صحنه هاي‌ MILF مورد علاقه او هستند صحبت می کند.

عکس های سکسی لیسا آن پورن استار پورن هاب 

MILF در نظارت اسـت. من فکر می‌کنم کـه برای بسیاری از زنان با افزایش سن در تجارت، این چیزی اسـت کـه ما می‌خواهیم.»Corpora کـه مرتباً در رویدادهایی مانند Sexpo سخنرانی می کند، از لباس‌هاي‌ زیر نیز لذت میبرد، زیرا شامل لباس‌هاي‌ زیر زنانه دقیقتر مانند جوراب‌هاي‌ ساق بلند و لباس‌هاي‌ بستبندی می ‌شد.

 

عکس های پورن استار های میلف

او گفت کـه صحنه‌هاي‌ MILF طبق معمولً نسبت بـه صحنه‌هاي‌ دیگر گرافیک کمتری دارند.طبق گزارش Pornhub در روز مادر، MILF یک دسته محبوب در تمام سال اسـت، اما دراین تاریخ خاص 7.8 درصد افزایش می‌یابد.

پوزیشن مورد علاقه سکس پورن استار سابق چیست؟ «تصاویر هات»

داده ها نشان داد افراد زیر 44 سال کمتر از افراد بالای 45 سال دراین دسته جست‌وجو میکنند.کورپورا همچنین بـه news.com.au فاش کرد کـه یکی از چیزهایی کـه می خواهد تغییر کند، کمبود محتوایی اسـت کـه استفاده از کاندوم و رابطه جنسی ایمن را نشان دهد، و گفت کـه هردو باید بخشی از گفتگو باشند.

 

پوزیشن مورد علاقه سکس پورن استار سابق چیست؟ «تصاویر هات»

در ایالات متحده، تنها 22 ایالت در زمینه آگاهی جنسی، رابطه جنسی ایمن و سلامتی آموزش دیده اند.افزایش قابل توجهی در سیفلیس وجوددارد ودر استرالیا، 30112 مورد تایید شده سوزاک درسال 2023 در مقایسه با 20699 مورد درسال 2021 وجود داشت.

 

لیزا ان مردم را تشویق می کند تا در مورد سلامت جنسی آموزش ببینند.Corpora مردم را تشویق می کند تا در مورد سلامت جنسی آموزش ببینند.

 

بیشتر بخوانید: 20 شهری که بیشترین آمار خیانت و همخوابی را دارد! «+جزئیات»

 

 

عکس های پورن استار های میلف

 

علاقه های لیزا آن به فیلم های بزرگسالان

“اي کاش هر صحنه با یک سلب مسئولیت بـه مردم اطلاع دهد کـه استعداد آزمایش شده اسـت. اي کاش از این فرصت استفاده میکردیم زیرا مهم اسـت، زیرا هیچ چیز بدتر از داستان هایي نیست کـه من از کسی می‌خوانم کـه فقط دو یا سه شریک داشته اسـت و اکنون 21 سال دارد و تبخال دارد و باید این را برای بقیه بـه همه ی شریک زندگی توضیح دهد. از زندگی آن ها،” او گفت.

 

“مکالمات رضایت قبل از این کـه واقعاً با کسی رابطه جنسی داشته باشید هیچ اشکالی ندارد. این تجربه را ضد عفونی نمی‌کند. این در واقع از صدای شـما استفاده می کند تا تجربه را آن طور کـه میخواهید تنظیم کنید.»

 

بیشتر بخوانید: سکس زنی با مرد غریبه و حضور ناگهانی همسرش «+عکس و جزئیات»

 

علاقه های لیزا آن به فیلم های بزرگسالان

پوزیشن مورد علاقه سکس پورن استار سابق چیست؟ «تصاویر هات»

کورپورا گفت کـه همه ی باید محافظ داشته باشند و حتی بـه شوخی گفت کـه هر بار کـه بـه سفر می‌رود، عکسی از کاندوم در چمدانش با هشتگ “امید” می فرستد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات