بیوگرافی لی شی وو + شروع بازیگری

لی شی وو (انگلیسی Lee Si woo) از بازیگران خوب کره جنوبی می باشد که با نقش آفرینی های خود در افسانه سیزیف در سال 2021 و دوست پسر من باش به شهرت رسید. شی وو از هنرپیشگان جوان است که فعالیت هنری خود را از سال 2018 شروع کرد و در همین مدت توانست به خوبی در دل مخاطبان جا باز کند. خانم لی در حرفه مدلینگ نیز به فعالیت می پردازد. خانم وو فعالیت در مدلینگ را از سال 2010 شروع کرد و هشت سال بعد عکس او در روی مجله کره ای به چاپ رسید. شی وو تحت نمایندگی شرکت استعدادیابی بیگ پیکچر انترتینمنت در کشور کره جنوبی فعالیت می کند. با مجله شانس همراه باشید تا با زندگی شخصی، حواشی و ناگفته های Lee Si woo آشنا شوید.

بیوگرافی لی شی وو

لی شی وو (انگلیسی Lee Si woo و کره ای 이시우) در تاریخ ۵ ماه سپتامبر سال ۱۹۹۷ در کره جنوبی به دنیا آمد. Lee Si woo مدل و هنرپیشه که با نقش آفرینی های خوب خود در سریال های تلویزیونی بسیار در دل مخاطبان جا باز کرد. اولین نقش خانم لی در سریال دوست پسر من باش بود که خاطره خوبی را برای لی رقم زد. شی وو در سال 2020 در موزیک ویدئو برای btob ظاهر شد. عکس خانم لی در مجله Graphy به عنوان مدلینگ به چاپ رسید که همین عکس باعث بیشتر معروفیت وی در دنیای بازیگری و مدلینگ شد.

نام و نام خانوادگی لی شی وو (Lee Si woo)
ملیت کره جنوبی
تولد ۵ سپتامبر ۱۹۹۷
شغل مدل، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون
تاهل مجرد
اینستاگرام s2xwo (545k)
بیوگرافی لی شی وو

شروع بازیگری

لی شی در تلویزیون بسیار فعالیت چشمگیری دارد و با بازی خوب خود در نقش های خود بسیار به شهرت رسید. شی وو در سریال افسانه سیزیف بسیار جذاب و دیدنی به ایفای نقش پرداخت. ستاره های دنباله دار که در سال 2022 پخش شد از دیگر کارهای تلویزیونی خانم لی شی می باشد. یکی دیگر از کارهای خوب خانم لی در تلویزیون سریال دروغگوی دوست داشتنی من می باشد که در سال 2023 که در نقش اصلی بود به بازی نشست و خوب درخشید. لی شی در مجموعه های اینترنتی نیز بازی خوبی را از خود ارائه داد که می توان به دوست پسر من باش و خانه کاغذی اشاره کرد.

شهرت لی شی وو

لی با بازی در سریال دوست پسر من که یک بازی جذاب و زیبا بود توانست به شهرت برسد و همین مجموعه اینترنتی پل ترقی او در بازیگری بود. تلاش های لی شی همچنان در بازیگری ادامه دارد و دوست دارد که تجربه های خوبی را در بازی ها به دست آورد.

همسر لی شی وو کیست؟

Lee Si woo تا به امروز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

فهرستی از آثار

Lee Si woo از سال ۲۰۱۸ تا به امروز در آثار معروفی به ایفای نقش پرداخته است که در ادامه این مطلب به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

  • افسانه: سیزیف
  • ستاره های دنباله دار
  • فهرستی از آثار
  • دراما استیج – سندرم بابل
  • دروغگوی دوست داشتنی من
  • دوست پسر من باش
  • گاهی گریه می کنم و…

اینستاگرام لی شی وو

لی شی وو در فضای مجازی اینستاگرام نیز فعالیت های را دارد. لی شی پست ها و عکس هایی را از زندگی شخصی خود را در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد. پیج اینستاگرام لی شی وو در حال حاضر بیش از 545 هزار فالوئر دارد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات