بیوگرافی مکس امینی کمدین مشهور، حواشی و مصاحبه با علی کریمی + مکس امینی (Max Amini) کیست؟

بیوگرافی مکس امینی کمدین مشهور، حواشی و مصاحبه با علی کریمی

مکس امینی کمدین و بازیگر مشهور ایرانی که در خارج از ایران به فعالیت می پردازد می باشد حتما شما هم بارها استند آپ های کمدی این فرد را در فضای مجازی مشاهده اید وی بخاطر سبک جدید ونشان دادن فرهنگ ایرانی از طریق طنز به افراد خارجی به شهرت رسیده است وی بعد از مصاحبه ای که با علی کریمی در آبان 1401 انجام داد بسیار خبر ساز شد در این مقاله قصد داریم به شرح زندگینامه و ناگفته های زندگی شخصی این فرد بپردازیم .

نام و نام خانوادگی مکس امینی
تاریخ تولد 20 شهریور 1360
محل تولد آمریکا
حرفه کمدین، بازیگر
محل زندگی کالیفرنیا آمریکا

 

مکس امینی (Max Amini) کیست؟

مکس امینی در 20 شهریور 1360 در آمریکا به دنیا آمد پدر و مادر وی بعد از انقلاب اسلامی از ایران به آمریکا مهاجرت نمودند پدرش فریبرز اصالتی اصفهانی دارد و مادر اصالتی تبریزی . مکس تنها یک خواهر به نام نازی نیز دارد مکس و خانوده خود زمانی که مکس 8 سال بیشتر نداشت دوباره به ایران بازگشتند و مکس دوران دبستان و راهنمایی را در ایران گذرانده و برای دبیرستان دوباره به آمریکا بازگشته است و این مقطع را در واشنگتن دی سی گذرانده است .به گفته خود مکس علت علاقمند شدن او به کمدی پدرش می باشد زیرا وی فردی بسیار شوخ بوده وکلامی کمدی و طنز داشته علاوه بر این او با راهنمایی های پدرتوانسته فلسفه زندگی خود را مشخص کند و هدف گذاری کند وی در اینباره می گوید :پدرم به من توصیه کرد که رشته ای را انتخاب کنم که به آن عشق می ورزم و بخواهم در همان زمینه کار کنم .مکس بعد از متوجه شدن علاقه خود به کمدین شدن و بازیگر در رشته تئاتر و فیلم دانشگاه کالیفرنیا تحصیل نمود و با اتمام تحصیل به سمت تئاتر کمدی رفت و اکنون چه در ایران و چه در آمریکا کمدین مشهوری می باشد .

شروع فعالیت حرفه ای در طنز و تئاتر

مکس امینی زمانی که در کالیفرنیا مشغول تحصیل بود همزمان به کلاس های هنرپیشگی می رفت و کار استند آپ کمدی را از همین زمان شروع کرد وی شو های کوچکی برگزار می کرد و تمرینات را افزایش می داد وی بعد از اتمام درس در یک نمایشنمامه به نام ((عشق از ماهواره )) که یک نمایشنامه ایرانی بود با بازیگر مشهور قبل از انقلاب به نام بهروزوثوق همبازی شد وی در این نمایشنامه در پشت برده نیز فعال بود و کار نورپردازی و صدابرداری نیز انجام می داد .

 

بازیگری مکس امینی

مکس در فیلم های زیادی بازی کرده است و سابقه خوبی در اینباره دارد وی در فیلم های قهرمانان ، ذهن مونیکا ، رئال راب و کرش بازی نموده است وی دارای یک کمپانی تولید فیلم می باشد که بیشتر در زمینه شو های تلوزیونی فعال است .

سبک اجرای مکس امینی در شو ها و استند آپ کمدی

به گفته خود مکس از کودکی علاقه بسیار زیادی به اجرای شو های طنز و استند آپ داشته و از همان زمان برای دوستانش طنز اجرا می کرده و هر بارهم به دردسر می افتاده است سبک طنز و اجرای او بر اساس مشاهدات وی می باشد و به صورت بداهه عمل می کند و سعی می کند از طریق ارتباط گرفتن با تماشاچیان موضوعی را برای طنز و خنداندن آن ها پیدا کند همین موضوع باعث شده طنز او به صورت یونیک باشد و باعث بشود تماشاچی نیز در این روند سهیم باشد و فقط بیننده نباشد .

 

همسر مکس امینی

مکس تا الان ازدواج نکرده است ولی در یک مصاحبه اعلام کرد با دختری ایرانی تبار در ارتباطی عاشقانه است و حدود 8 سال است که با او ارتباط دارد و هم خانه است وی همچنین اضافه نمود من از زنان قوی خوشم می آید زیرا این زنان برای زندگی مناسب ترند و راحت تر می توان به آن ها تکیه کرد .

مکس امینی بسیجی

مکس با نظام حاکم بر ایران کاملا مخالف است و بار ها این خالفت خود رادر استند آپ های خود نیز نشان داده است یکی از این استند آپ ها که خیلی معروف شد زمانی بود مکس در آن به توضیح بسیجی برای حاضرین خارجی در این شو پرداخت و در نهایت یک فحش و ناسزا را به آن اضافه کرد و از جمعیت خواست تا با او این جمله را تکرار کنند .

 

مکس امینی پوپک

اسم پوپک در زبان فارسی هیچ معنی بدی ندارد اما در زبان انگلیسی به معنای بسته ی مدفوع می باشد همین موضوع باعث شد مکس امینی برای خنداندن حاضرین از تفاوت این دو معنی متفاوت استفاده نماید .

 

مصاحبه مکس امینی با علی کریمی

یکی از دلایلی که مکس امینی در همین اواخر ببر سر زبان ها افتاد مصاحبه وی با یکی از لیدر های اعتراضات سال 1401 یعنی علی کریمی بود این دو در دیداری در مورد مسائل و جنبش های ایران صحبت کرده اظهار نظر های بسیاری کردند این مصاحبه را می توانید هم اکنون در یوتیوب مشاهده نمایید .

مصاحبه مکس امینی با علی کریمی

مکس امینی در صدای آمریکا

مکس امینی در شبکه فارسی زبان خارج از ایران به نام صدای آمریکا برنامه ای به نام دقایقی با مکس را اجرا می کرد که ببیندگان بسیاری بخاطر سبک طنز آن داشت .

 

سوالات متداول

  • آیا مکس امینی جزو نایاک است ؟

شایعاتی مبنی بر حضور او در نایاک که یک سازمان ایرانی است منتشر شد که همگی توسط خود مکس تکذیب گردید .

  • آیا مکس امینی بیمار است ؟

خیر وی در سلامت کامل به سر می برد اما پدرش به بیماری ای ال اس مبتلا شده است .

  • مکس امینی اینستاگرام دارد ؟

بله با سرچ نام وی به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام می توانید پیج او را مشاهده کنید .

 

 

حتما بخوانید:

بیوگرافی هومن شاهی (گامنو) خواننده، زندگی شخصی و ازدواج

بیوگرافی هومن ایران منش کمدین محبوب، آهنگساز

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات