انکار نقش گل محمدی در قهرمانی های اخیر توسط هواداران پرسپولیس

این روزها فضای هواداری و پیشکسوتان پرسپولیس به دو قطبی عجیبی تبدیل شده است. عده ای معتقدند یحیی گل محمدی در مقابل الدحیل بد عمل کرده و برخی دیگر معتقدند این مدیریت بوده که مسبب ناکامی فصل اخیر بوده و یحیی ابزار لازم برای موفقیت را نداشته است!

انکار نقش گل محمدی در قهرمانی های اخیر توسط هواداران پرسپولیس

فارغ از نگاه رنگی به مسئله این پرسش مطرح می شود که یحیی کدام ابزار لازم برای موفقیت را در اختیار نداشته است؟ در تیم کهکشانی پرسپولیس 9 بازیکن ملی پوش یا با سابقه بازی در تیم ملی حضور دارند و 4 پاسور برتر 10 سال اخیر فوتبال ایران به صورت همزمان در تیم فعلی بازی می کنند.

گل محمدی ندای نداشتن بازیکن سر می دهد اما کیست که نداند خود او عیسی آل کثیر، رضا اسدی، مهدی عبدی، رامین رضائیان و … را مازاد کرد و در را به روی بازیکنان بی کیفیتی همچون هنانوف، تمیروف، پریرا، باهویی و … باز کرد.

هواداران پرسپولیس به خوبی می دانند که اگر پرسپولیس به موفقیت رسیده، نه به خاطر هنر مربیگری یحیی بوده بلکه به واسطه اراده نامرئی در فوتبال ایران بوده که با همان اراده استقلال از آسیا حذف شد تا پرسپولیس جایگزین شود.

هوادار پرسپولیس به خوبی می داند که تیم های ملوان، صنعت نفت (10 نفره) و … هیچ فوق ستاره ای در ترکیب خود نداشته و ندارند اما موفق به متوقف کردن تیم پر مهره پرسپولیس شدند. آنها به خوبی تفاوت کیفیت مربیگری برانکو و یحیی را درک می کنند که برای شکست تیم در فینال ایستاده کادر فنی و بازیکنان را تشویق کردند اما برای نمایش ضعیف مقابل الدحیل که با تیم دوم خود مقابل پرسپولیس حاضر شده بود، فحاشی و شعار علیه کادر فنی و بازیکنان را انتخاب کردند.

هوادار پرسپولیس به خوبی می داند که ریشه مصدومیت های سریالی بازیکنان این تیم، تحریم تمرینات پیش فصل توسط بازیکنان و قهرهای نامنظم سرمربی تیم و تعطیلی تمرینات بوده و امروز بازیکنان و کادر فنی حق ندارند بابت این موضوع گله کنند.

در نهایت اینکه سپر رسانه ای سرمربی پرسپولیس قصد دارد با مقصر نشان دادن مدیریت باشگاه که الحق هیچ چیز برای این تیم کم نذاشته، بار دیگر یحیی را از زیر فشار روانی هواداران نجات دهند اما غافل از اینکه عیار یحیی مدتهاست که نزد هواداران این تیم مشخص شده و آنها فرق طلا و مس را به خوبی می شناسند وگرنه به این سادگی به مربی که این تعداد جام برایشان آورده اهانت نمی کردند.

آنها می دانند که مسابقات آسیایی بدون داوران ایرانی عیار مربی تیم را نشان می دهد و از عملکرد یحیی بدون اشتباهات داوری به سود این تیم رضایت ندارند. اینکه پرسپولیس در آسیا مقابل تیم هایی همچون استقلال تاجیکستان و گوای هند و … به هدایت یحیی گل محمدی به زحمت می افتد، گویای واقعیات بسیاری است.

در قدرت مافیایی یحیی همین بس که او با یک مصاحبه خود و اولتیماتوم به شخص اول ورزش کشور توانست مدیر عامل تیم را عوض کند! تمام نفرات حاضر در تصویر زیر به عنوان مدیر عامل در پرسپولیس مسئولیت داشتند اما هر کدام به دلایل عجیب کنار گذاشته شدند اما یک نام در این تیم ماندگار بود و او کسی نبود جز یحیی گل محمدی !

آیا کسی تاکنون او را به خاطر جذب بازیکنان خارجی بی کیفیت بازخواست کرده؟ کسی پیگیر ادعاهای جنجالی رسول پناه علیه گل محمدی در خصوص دلالی شده؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات