بیوگرافی انگوس کلود بازیگر سریال ایفوریا، علت مرگ و تصاویر + انگوس کلود (Angus Cloud) کیست؟

بیوگرافی انگوس کلود بازیگر سریال ایفوریا، علت مرگ و تصاویر

در این مقاله به شرح بیوگرافی و علت مرگ بازیگر آمریکایی انگوس کلود که با بازی در سریال مشهور اچ بی او به نام euphoria به شهرت رسید می پردازیم به گفته رسانه ها این بازیگر جوان به علت تداخل استفاده همزمان از قرص و مشروبات الکی فوت کرده که البته هنوز دلیل قطعی این مرگ مشخص نیست .

نام و نام خانوادگی انگوس کلود
محل تولد کالیفرنیا آمریکا
سال تولد 10 ژوئیه 1998
حرفه بازیگر خواننده
مرگ 31 ژوئیه 2023
اصالت ایرلندی

 

انگوس کلود (Angus Cloud) کیست؟

انگوس کلود بازیگر و خواننده جوان آمریکایی در 10 ژوئیه 1998 در کالیفرنیا کشور آمریکا به دنیا آمد و در 31 ژوئیه 2023 به دلایل نا معلوم از دنیا رفت این بازیگر در زمینه های خوانندگی و بدنسازی فعال بود و با بازی در سریال ایفوریا به شهرت جهانی رسید خانواده انگوس در ایرلند ساکن هستند و او اصالتی ایرلندی دارد. وی در گذشته درگیر اعتیاد بوده و در کودکی نیز دچار یک آسیب مغزی شده است .

انگوس کلود (Angus Cloud)

آغاز فعالیت هنری

انگوس کلود در یک رستوران در بروکلین مشغول به کار بود و اولین بار توسط جنیفر وندیتی دیده شد این تهیه کننده به کلود پیشنهاد بازیگری داد و در ابتدا با مخالفت کلود مواجه شد زیرا وی فکر می کرد این تهیه کننده یک کلاهبردار می باشد اما بعد از صحبت با وی کلود برای بازی در نقش فزکو در سریال یوفوریا انتخاب شد وی تا قبل از این سریال هیچ تجربه بازیگری نداشت و فقط در دوران مدرسه در تئاتر کار کرده بود کلود بعد از درخشیدن در سریال یوفوریا در فیلم کمدی درام شمال هالیوود نیز بازی کرد و در چند موزیک ویدیو نیز شرکت کرد وی قرار بود در فیلم داستان های عجیب غریب هم نقشی داشته باشد که متاسفانه از دنیا رفت .

انگوس کلود (Angus Cloud)

علت مرگ انگوس کلود (Angus Cloud)

جسد انگوس کلود در 31 ژوئیه 2023 توسط آتش نشانی در منزل وی در اوکلند کالیفرنیا پیدا شد گزارشات مبنی بر آن بود که قبل از رسیدن آتش نشانی کلود از دنیا رفته بود به گفته برخی از رسانه ها او بر اثر مصرف همزمان قرص و مشروبات الکلی از دنیا رفته است اما تا کنون این اخبار تایید نشده اند وی در زمان مرگ سوگوار پدر خود بود که هفته گذشته از دنیا رفته بود عده ای این موضوع را دلیل مصرف بیش از حد الکل توسط وی دانستند .

انگوس کلود (Angus Cloud)

بیانیه خانواده امگوس کلود در مورد مرگ او :

امروز با سنگین ترین قلب، مجبور شدیم بایک انسان باور نکردنی خداحافظی کنیم به عنوان یک هنرمند ، دوست ، برادر ، پسر انگوس از بسیاری از جهات برای همه ی ما خاص بود هفته گذشته او در مراسم خاکسپاری پدرش بود و با افسردگی مرگ او دست و پنجه نرم می کرد تنها آرامشی که داریم این است که بدانیم انگوس و پدرش بهترین دوست های همدیگر هستند و حالا او در کنار پدرش قرار گرفته است انگوس در مورد نبرد خود با سلامت روان خودش صحبت می کرد  و ما امیدواریم که درگذشت او بتواند یادآوری برای دیگران باشد که آن ها تنها نیستند و نباید به تنهایی در سکوت با این موضوع مبارزه کنند.

 

بیانیه آتش نشانی در مورد مرگ انگوس کلود

مایکل هانت افسر اطلاعات عمومی آتش نشانی به سی ان ان گفت :وقتی اولین امدادگران در ساعت 11 صبح به محل اعزام شدند کلود از قبل فوت کرده بود و علت مرگ وی هنوز مشخص نیست .

 

بیانیه Hbo در مورد مرگ انگوس کلود :

ما از مرگ انگوس کلود بسیار متاسفیم او فوق العاده با استعداد بود و یکی از اعضای محبوب ما به شمار می رفت و در سریال یوفوریا بسیار طرفدار داشت ما عمیق ترین تسلیت خود را دوستان و خانواده وی در این دوران سخت ابراز می کنیم .

انگوس کلود (Angus Cloud)

سریال ایفوریا (Euphoria) یا سرخوشی

این سریال که چهارمین سریال برتر در اچ بی او انتخاب شد در مورد زندگی نوجوانانی است که عشق ، لذت جنسی ، مواد مخدر و … را تجربه می کنند زندیا در نقش اصلی این سریال بازی نموده است و انگوس کلود در نقش مواد فروشی که دوست صمیمی زندیا بود نقش آفرینی کرد و در دو فصل این سریال پربیننده حضور یافت .

 

سوالات متداول

  • انگوس کلود در چه سنی درگذشت ؟

در سن 25 سالگی

  • انگوس کلود در کدام سریال بازی کرده است ؟

وی در سریال ایفوریا یا سرخوشی نقش آفرینی کرده است

  • دلیل مرگ انگوس کلود چه بود ؟

سو مصرف مواد مخدر

 

حتما بخوانید:

بیوگرافی تام هالند بازیگر نقش مردعنکبوتی، زندگی شخصی و رابطه با زندیا

بیوگرافی مرلین مونرو بازیگر، علت مرگ و زندگی شخصی و همسران

امتیاز شما به این مطلب

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات