بیوگرافی مارال شاکر حسینی + تحصیلات مارال

مارال شاکر حسینی یکی از فشن بلاگرهای ایرانی است که این روزها در اینستاگرام فعالیت می کند و دنبال کننده های زیادی دارد. او به صورت روزانه عکس ها و ویدیوهایی از تیپ و استایل خود در اینستاگرام منتشر می کند و به واسطه آن ها مخاطب جذب می کند. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و علت شهرت مارال در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی مارال شاکر حسینی

مارال یکی از اینفلوئنسرهای ایرانی است که در زمینه مد و فشن در اینستاگرام فعالیت می کند. متاسفانه اطلاعاتی درباره تاریخ تولد و محل تولد مارال در دسترس نیست. این بلاگر محبوب ترجیح می دهد که از زندگی شخصی خود برای جذب مخاطب استفاده نکند. او دوست دارد که با معرفی استایل های مختلف به مردم، نظر مثبت آن ها را به خود جلب کند و به یکی از بلاگرهای مورد علاقه مردم تبدیل شود.

نام و نام خانوادگی مارال شاکر حسینی
شغل بلاگر و عکاس
تحصیلات مهندس معماری
اینستاگرام maralshakerhosseini (483K)
yegmaofficial (61K)
delavastyle (205K)
maralcollections (127K)

تحصیلات مارال

مارال در دانشگاه رشته معماری را انتخاب کرد. این مساله را می توان از روی بیوگرافی او در اینستاگرام حدس زد. اما به هر حال مارال با وجود آن که رشته معماری را در دانشگاه انتخاب کرده، در این زمینه فعالیتی ندارد. او ترجیح می دهد در زمینه مد و عکاسی فعالیت کند و از این راه کسب درآمد داشته باشد.

مارال و عکاسی

بی شک مارال به عکاسی علاقه زیادی دارد. این مساله را می توان از روی پست ها و استوری های او حدس زد. مارال در پیج اینستاگرام خود عکس های زیادی را منتشر می کند که خودش آن ها را گرفته است. او به عکاسی از سوژه های زنده و غیر زنده علاقه زیادی دارد و عکاسی را یکی از حرفه های خود می داند. شما می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام مارال، عکس های او را ببینید.

مارال شاکر حسینی
مارال شاکر حسینی

فشن بلاگری مارال شاکر حسینی

مارال این روزها با حرفه اصلی فشن بلاگری، در اینستاگرام فعالیت می کند. او به صورت روزانه عکس هایی را به صورت پست و استوری از خود منتشر می کند و به کمک آن ها طرفدارهای زیادی به دست می آورد. مردم به صورت روزانه به پیج اینستاگرام مارال سر می زنند و جدید ترین مدل های پوشاک را در پیج او می بینند. در واقع مارال با فعالیت در این فضا، جدید ترین مد های پوشاک زنانه را به بانوان این سرزمین معرفی می کند.

برند مارال کالکشن

مارال مدتی پس از شروع فعالیت حرفه ای در حوزه مدلینگ، برند شخصی خود با نام مارال کالکشن را تاسیس کرد. او در این برند لباس هایی متناسب با مد روز تولید می کند و خودش مدل آن ها می شود. مارال این لباس ها را در پیج اینستاگرام شخصی خود و پیج مارال کالکشن به مردم معرفی می کند. لازم به ذکر است که برند مارال کالکشن به مردم امکان خرید حضوری و اینترنتی می دهد. شما می توانید با توجه به نیازهای خود به صورت حضوری و اینترنتی از برند لباس مارال شاکر حسینی خرید کنید.

اینستاگرام مارال شاکر حسینی

بی شک تاکنون متوجه شدید که مارال به کمک شبکه اجتماعی اینستاگرام به شهرت رسیده و از این فضا برای کسب درآمد استفاده می کند. این روزها مارال دارای یک صفحه برای فعالیت بلاگری با حدود 483 هزار دنبال کننده است. او در این صفحه عکس هایی از خود و زندگی شخصی اش به همراه بلاگری لباس منتشر می کند و به کمک این صفحه با هوادارهای خود ارتباط برقرار می کند. البته مارال در اینستاگرام صفحات فعال دیگری برای برندهای خود نیز دارد که همه آن ها را در این مطلب از مجله شانس مشاهده می کنید.

همسر مارال شاکر حسینی

مارال مدت ها پیش با فردی به نام نیما شیدا ازدواج کرده است. نیما با آی دی nimasheydaa در اینستاگرام فعالیت می کند و همان طور که از پست های او مشخص است، در زمینه دکوراسیون و معماری فعالیت می کند. مارال و نیما این روزها در کنار هم زندگی می کنند و فعلا بچه ندارند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی هاجر کفیل؛ بلاگر کتاب ایرانی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات