بیوگرافی امیر رمز علی + ورود به بازارهای مالی

امیر رمزعلی فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه تهران را دارد. بیش از ده سال از ورود او به بازارهای مالی می گذرد. اولین شغل او کارمندی بود. امیر رمزعلی صاحب برند باشگاه مالی RSC و فروشگاه TcStore می باشد. فعالیت او در اینستاگرام کاملا هدفمند، مستمر و دائمی است. او در این شبکه اجتماعی مطالب مفید و کاربردی برای مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با امیر رمزعلی، نحوه ورود او به بازارهای مالی و آکادمی رمزعلی بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی امیر رمز علی

امیر رمزعلی در دوره لیسانس برق گرایش مهندسی ابزار دقیق خواند، شش سال زمان برد تا فارغ التحصیل بشود. او می گوید مهندسی ابزار دقیق مناسب من نبود و اعتقاد دارد که تغییرات بزرگ در نتیجه تغییرات کوچک به وجود می آید. پس شروع به درس خواندن برای گرایشی شد که به آن علاقه مند بود. برای کارشناسی ارشد در رشته مدیریت کنکور داد و با رتبه تک رقمی وارد دانشگاه تهران شد و مدرک خود را کسب کرد.

نام و نام خانوادگی امیر رمزعلی
شغل کارشناس حوزه رمزارز
اینستاگرام (1.1M) ramzali.crypto
بیوگرافی امیر رمزعلی

ورود به بازارهای مالی

از آنجایی که او هیچ علاقه ای به برق گرایش مهندسی ابزار دقیق نداشت، این یک نقطه قوت برای او بود تا وارد بازارهای مالی بشود. جذابیت بازارهای مالی با ورود او به مدیریت و یاد گرفتن اقتصاد خرد و کلان بیشتر نیز شد و تا اکنون ادامه دارد. امیر رمز علی یکی از تاثیرگذارترین افراد در حوزه ارز دیجیتال است. او یک آکادمی به نام آکادمی رمزعلی دارد که دوره های منحصر به فردی را در رابطه با ارزهای دیجیتال و اقتصاد خرد و کلان برگزار می کند.

امیر رمزعلی
امیر رمزعلی

آکادمی رمزعلی معتقد است که این دوره ها تکرارنشدنی هستند و علاقه مندان به این حوزه با مشاهده این آموزش ها لازم نیست تا در سایر دوره های آموزشی شرکت کنند. این آکادمی تلاش می کند تا با آموزش اصولی در حوزه ارز دیجیتال میزان علم و آگاهی افراد علاقه مند را بهبود دهد. امیر رمزعلی می گوید شرایط کسب و کار پیچیده است و تطبیق پیدا کردن با این پیچیدگی از ظرفیت یک ذهن و یک نفر خارج می باشد، باید از ترندها آگاهی پیدا کنیم و از تجربیالت افراد موفق استفاده کرد.

تاسیس شرکت

او در ابتدا یک کارمند ساده بود. اما بعد از گذشت سه سال از کارمندی توانست با تلاش های شبانه روزی خود اولین شرکتش را در حوزه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ تاسیس کند. پس از آن شرکت دیگری نیز در حوزه آی تی تاسیس کرد. امیر رمزعلی دفاتر دیگری نیز در حوزه های مختلف مالی تاسیس کرد که در آن ها تحلیل گران و مشاورانی با رزومه عالی در حال فعالیت می باشند.

امیر رمزعلی می گوید در کارم یاد گرفتم آن هایی که بیش از بقیه از مرگ می ترسند کسانی هستند که با حجم زیادی از یک زندگی نزیسته به مرگ نزدیک می شوند. بهتر است از تمام زندگی استفاده نماییم و برای مرگ چیزی غیر از تفاله باقی نگذاریم.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات