بازداشت دختران جوان پس از لخت شدن در فروشگاه  + لخت شدن دختران جوان در فروشگاه

بازداشت دختران جوان پس از لخت شدن در فروشگاه 

در این پست، به مرور ماجراهی بازداشت دختران جوان پس از لخت شدن در فروشگاه خواهیم پرداخت. یکی از این دختران در اینستاگرام توضیح داده: من لباس‌های زیر خودم را در یک فروشگاه برای تهیه ویدیو درآوردم – اما پلیس به درب خانه من رسید. خانم لیلا کلی، پس از اینکه لباس زیرش را برای یک ویدیوی پر از هیاهو درآورد، به مدت دو سال از ورود به یک فروشگاه محروم شد.

 

لیلا که لباس زیر خود را برای یک ویدیوی پورنوگرافی درآورده بود، فاش کرد که چگونه خودش را با پلیس درگیر کرده است. این زن جوان پس از بازداشت، چگونگی این شیرین کاری خود را با پلیس در میان گذاشت. خانم لیلا کلی به دلیل این شیرین کاری دو سال از ورود به فروشگاه استرالیایی DIY Bunnings محروم شد.

 

بیشتر بخوانید: لو رفتن عکس های لخت معلم زن جوان و اخراج او از مدرسه + عکس

 

لخت شدن دختران جوان در فروشگاه

این مدل بلوند که اصالتاً اهل نیوزلند است، پس از فیلمبرداری این کلیپ در فروشگاه DIY Bunnings، معروف شد. و به نظر می رسد که مدیران این فروشگاه خرده فروشی، اصلا از این موضوع راضی نبودند. باید بگوییم: لیلا، 33 ساله، توضیح داد، او و یکی از دوستانش تصمیم گرفتند با ساختن ویدیویی که به فروشگاه نمادین اشاره دارد، یک فیلم تبلیغاتی برای کانال های سکسی خود بگیرند.

بازداشت دختران جوان پس از لخت شدن در فروشگاه 

لیلا گفت: من با سازنده دیگری چند تیک تاک ساختم که وانمود می‌کردیم لباس‌های زیرمان را درآورده‌ایم و آنها را [در Bunnings] برای مشاغل سخت‌کوش (کارگران ساختمانی) رها می‌کنیم… زمانی که ما در فروشگاه بودیم، به نظر نمی‌رسید که هیچ‌کس واقعاً به «حادثه ناخوشایند» اهمیت دهد… در یک ویدیوی متفاوت، کفش‌هایمان را درآوردیم و کارکنان آنجا به ما گفتند که این کار مجاز نیست.

 

خانم لیلا ادامه می دهد: ما آن توصیه را رعایت کردیم و همه چیز خوب بود. اما، چهار هفته بعد پس از اینکه ویدیوی او 15 میلیون بازدید در TikTok داشت، پلیس به درب خانه لیلا رسید و به او گفت که موضوعی «واقعاً جدی» برای صحبت با او دارند. این مدل جوان گفت: حدود ساعت 9 شب بود که در خانه ام را زدند، و اولین فکرم این بود که کسی مرده است.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن جلوی دوربین برای تامین خرج تحصیل و دانشگاه!

 

بازداشت به خاطر لخت شدن در فروشگاه استرالیایی

سپس لیلا توضیح داد: اما بعد، آنها گفتند ما باید با شما در مورد ویدیویی که در Bunnings ساخته اید صحبت کنیم… لیلا در توضیح اینکه دقیقاً چه اتفاقی افتاده است، گفت: «فروشگاه بانینگز ویدیو را دید، دو و دو را کنار هم گذاشت و پلیس را فرستاد تا اخطار تخلف را صادر کند. پلیس از من پرسید که آیا ما دو نفر هستیم – که البته بودیم!

لخت شدن دختران جوان در فروشگاه

این ویدئو فقط برای سرگرمی ساخته شده بود و هنگام خروج لباس زیر را با خود بردیم، اما ظاهراً این خیلی مهم نیست زیرا من اجازه بازگشت به آن فروشگاه را ندارم! قبل از ترک، از لیلا خواسته شد چندین اخطار تخلف را امضا کند. و در حالی که او هیچ اتهامی نداشت، به خاطر جریمه های سنگینی که باید بپردازد، قصد بازگشت به آن فروشگاه را ندارد.

 

بیشتر بخوانید: زن جهانگرد که در ملاء عام لخت می شود + عکس

 

زیاده روی در روند هات وایفینگ

لیلا همچنین در آخر هفته پس از اینکه یکی از ستاره‌های بزرگسال فاش کرد که با او در روند «هات‌ویفینگ» زیاده‌روی کرده، تیتر خبرها شد. هات ویفینگ جایی است که شوهران زنان خود را تشویق می کنند تا با مردان دیگر ارتباط برقرار کنند. آپولو که با نام کاربری نمایش آپولو نیز شناخته می شود، گفت که همین ماه گذشته، لیلا اولین تجربه HotWife خود را با او فیلمبرداری کرد.

لخت شدن در فروشگاه

آپولو می گوید: و این ضربه زننده بود. لیلا تا به حال با هیچ کس دیگری جز شوهرش فیلمبرداری نکرده بود و تمام این کار کاملا ایده او بود! او می گوید وقتی لیلا را ملاقات کرد، آن قدر برای هم گرم بودند که حتی به اتاق هم نرسیدند. آنها در عوض در هتل محبوب بریزبن توقف کردند – و تقریباً برای سکس در آن مکان گرفتار شدند.

 

او گفت: ما در حال «رابطه جنسی با یکدیگر» بودیم که ناگهان تعدادی از مهمانان به داخل راه پله یک طبقه بالاتر از ما هجوم بردند. قبل از اینکه ما را ببینند به سختی از آنجا خارج شدیم. خوشبختانه کسی آنجا نبود تا ما را ببیند و ما توانستیم قبل از اینکه دیگران ما را ببینند و اتهام دیگری را دریافت کنیم، از آنجا خارج شویم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات