داستان جالب زن زیبا که به دنبال شریک جنسی می گردد + مدل جوان به دنبال مرد مناسب برای رابطه جنسی است

داستان جالب زن زیبا که به دنبال شریک جنسی می گردد

 

در این پست، داستان جالب زن زیبا که به دنبال شریک جنسی می گردد، را مرور می کنیم. من سه سال است که رابطه جنسی نداشته ام – من دوست دارم یک مرد در این کریسمس در رختخواب من باشد. آمبر یوهانسن می گوید تمام آنچه او برای کریسمس می خواهد عشق است. او خود را به عنوان یک “اهدا کننده از هر نظر” توصیف کرد اما سه سال پیش نمی خواست برای سکس التماس کند.

 

مدلی که به مدت سه سال رابطه جنسی نداشته است، آرزوی شایان خود برای کریسمس را نشان داد. خانم آمبر یوهانسن قبلاً گفته بود که پیدا کردن عشق سخت است، زیرا مردان از زیبایی او می ترسند. این ستاره سوئدی در ماه حدود 50،000 پوند از محتوای خود در شبکه های اجتماعی درآمد دارد. وی یکی از جنجالی ترین ها در اینستاگرام و تیک تاک می باشد.

 

بیشتر بخوانید: دردسرهای جذابیت زیاد برای دختر 24 ساله : چون خیلی زیبا هستم دوست پسر ندارم!

 

مدل جوان به دنبال مرد مناسب برای رابطه جنسی است

علی رغم اینکه این مدل زیبا و جوان، تقریباً نیم میلیون دنبال کننده دارد، در زندگی جنسی خود ناامید است. اکنون او آرزوی نهایی کریسمس خود را به اشتراک گذاشته است. او گفت: پیدا کردن یک مرد برای رابطه جنسی در صدر لیست کریسمس من قرار دارد. من فهمیدم که تعداد زیادی از بچه های دوست داشتنی در پیج من وجود دارند و من از مجرد بودن خسته شده ام.

داستان جالب زن زیبا که به دنبال شریک جنسی می گردد 

آمبر افزود: پیدا کردن یک دوست پسر می تواند راه مناسبی برای شروع سال 2024 باشد. خیلی وقت است که من تعطیلات را با کسی نگذراندم. من از هر نظر من یک هدیه دهنده هستم. دوست دارم آنهایی را که دوستشان دارم ارضا کنم! مخصوصاً در اتاق خواب و با لباس زیر زنانه سکسی اضافی که برای کریسمس می پوشم.

 

بیشتر بخوانید: رکوردهای سکس جهان که باعث تعجب شما می شوند!

 

مردان انگلیسی برای رابطه جنسی خوب هستند

مردان برای داشتن زندگی عاشقانه مرا بمباران می کنند. همه به من می گویند که من باید قرار بگذارم و آنها نمی توانند درک کنند که چرا نمی توانم کسی را پیدا کنم! درک کردن من برای دیگران دشوار است، به خصوص با توجه به خط کار من. این مدل امسال کریسمس را در سوئد سپری می کند. اما احساس می کند که در کشور خود در عشق بدشانس است.

زن زیبا که به دنبال شریک جنسی می گردد 

او اعتراف کرد: من مردان انگلیسی را دوست دارم. آنها بسیار مراقب و احساسی هستند! بزرگترین نکته منفی در این دوره از سال این است که من کسی را ندارم که مرا گرم نگه دارد. من تعطیلات را با سگ و والدینم می گذرانم. نیم لاتین و نیم سوئدی و یک شام کریسمس بسیار جالب داریم.

 

البته یک آشپز عالی نیستم، بنابراین دوست دارم شریکی پیدا کنم که بتواند به من نشان دهد که چگونه یک غذای درست خوب کنم. من مردی را دوست دارم که دوست داشته باشد زنش را ارضا کند. اینقدر که به نظر می رسد برای من واقعاً مهم نیست چه شکلی باشد، من حتی یک شوگرددی با یک لبخند زیبا را ترجیح می دهم.

 

بیشتر بخوانید: بازی گزارشگر مشهور در فیلم های مستهجن + عکس

 

برای یافتن شریک جنسی مناسب سفر می کنم

آمبر ادامه می دهد: برای یافتن مرد مناسب کاملاً سفر می کنم و تمام آنچه که برای کریسمس می خواهم یادداشت خواهم کرد. این مدل، ادعا می کند که او به مدت سه سال مجرد بوده و حالا خیلی خسته و عصبی شده است. او گفته که مردان می ترسند با او دوست شوند زیرا که بیش از حد زیباست. درواقع او توضیح داده که مردان فکر می کنند که قرار است جواب نه بشنوند.

عکس زن زیبا که به دنبال شریک جنسی می گردد 

این مدل زیبا می گوید: احساس می کنم که من کسی را گم کرده ام، می خواهم زندگی جنسی ام با او به اشتراک بگذارم. اگر آمبر آرزوی خود را امسال به واقعیت تبدیل نکند، دوست دارد امور را به دست خودش بگیرد. وی نتیجه گرفت: اگر من تا سال 2024 مجرد باشم ، مطمئناً استخدام یک مشاور حرفه ای را در نظر خواهم گرفت. می توانم دوباره تنها باشم، اما احساس می کنم چیزی از دست رفته است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات