سکس زوری با زن شوهردار + تجاوز دردناک به زن شوهردار 28 ساله در خانه

سکس زوری یا همان تجاوز بـه یک خانم ۲۸ ساله در نبود شوهرش توسط مردی جوان اتفاق عجیبی در تیتر روزنامه ها بوده اسـت در ادامه با تجاوز دردناک بـه زن شوهردار 28 ساله در خانه «+جزئیات کامل» هاتم بت را دنبال کنید .

 

سکس زوری با زن شوهردار

زن میانسالی بـه نام فهیمه با مراجعه بـه کلانتری ۲۵ محمد شهر کرج مأموران را در جریان حادثه‌اي سیاه قرار داد.وی با جملات بریده بـه مأموران گفت: لحظاتی پیش و درست زمانی کـه شوهرم برای رفتن بـه سر کار از منزل خارج شد، مرد نا‌شناسی از راه پشت بام وارد خانه شد و پس از تهدید با چاقو، بـه زور مرا مورد تجاوز قرار داد هرچه داد زدم کسی صدای مرا نشنید و او دهانم را بست.

تجاوز دردناک به زن شوهردار 28 ساله در خانه «+جزئیات کامل»

او در جریان تحقیقات همچنین گفت: کـه چهره ان مرد برای او آشناست و چندین بار او را در محل دیده اسـت. بعد از طرح شکایت از سوی زن جوان تیمی زبده از مأموران پلیس آگاهی بـه همراه فهیمه و شوهرش برای دستگیری متهم راهی محل شدند.

 

مأموران از آنجا کـه مطمئن بودند فرد نا‌شناس از اهالی محل اسـت بنابر این بـه گشت زنی ادامه دادند تا این کـه متهم را ۱۸ روز پس از حادثه در یکی از محله‌هاي‌ محمد شهر شناسایی ودر جریان تعقیب و گریز پلیسی موفق بـه دستگیری وی شدند.

 

تجاوز دردناک به زن شوهردار 28 ساله در خانه

مأموران پس از دستگیری حامد ۲۹ ساله ادعای زن علیه او را بـه او تفهیم کردند. حامد در جریان تحقیقات اولیه بـه عمل شوم خود اقرار کرد و گفت: اظهارات فهیمه را قبول دارم.

 

او در توضیح ماجرا همچنین گفت: ساعت ۶ صبح روز حادثه شیشه کشیده بودم و حال مساعدی نداشتم. بـه خر پشته ساختمان رفتم و منتظر ماندم شوهر فهیمه سر کار برود.

 

بنابر این لحظاتی بعد از این کـه او از منزل خارج شد وارد خانه فهیمه شدم و با تهدید او را مورد تجاوز قرار دادم. بعد هم بـه شهرستان رفتم و ۴ روزبعد از این کـه بازگشتم، دستگیر شدم.

 

حامد در شاخه‌اي دیگر از تحقیقات ماجرا را طوری دیگر تعریف کرد و اظهار داشت: شب قبل از حادثه با دوستانم در محمد شهر شیشه مصرف کردیم.

 

در حین باز گشت بـه منزل متوجه شدم در خانه‌اي باز اسـت. خانه را می‌شناختم و زنی هم کـه در ان زندگی می کرد را می‌شناختم. بنابر این بعد از خداحافظی از دوستانم وارد خانه شدم و بعد از این کـه یقین پیدا کردم وی در خانه تنهاست او را مورد تعرض قرار دادم و فرار کردم.

 

تجاوز دردناک به زن شوهردار 28 ساله در خانه «+جزئیات کامل»

حامد در جریان تحقیقات تجاوز بـه زن را گردن گرفت اما در مورد کیفیت این حادثه سیاه اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد تا این کـه متهم در نخستین جلسه رسیدگی در شعبه کیفری دادگاه استان البرز با صراحت اقرار کرد کـه زن جوان را مورد آزار قرار داده اسـت. فهیمه هم شکایت خودرا مجدد مطرح و خواستار اشد مجازات برای متهم شد.

سکس زوری با زن شوهردار

در دومین جلسه دادگاه کـه چند روز پیش برگزار شد متهم مجدد در جایگاه حاضر و تمامی اعتراف‌هاي‌ خود در مرجع انتظامی و دادگاه را انکار کرد و گفت: زیر بار فشار روانی اقرار کردم و حال درستی نداشتم. وی در آخرین دفاع نیز اتهام تجاوز بـه عنف را نپذیرفت. قاضی هدایت رنجبر بعد از شنیدن دفاعیات متهم و وکیل مدافع او با اعضای دادگاه وارد شور شد.

 

 

مجازات مرد متجاوز چیست؟

در پاسخ بـه این پرسش کـه مجازات مرد متجاوز چیست؟ باید حکم قانون در تجاوز جنسی بـه دختران و زنان را در فروض و حالت هاي‌ مختلف، از منظر قانون مجازات اسلامی و همچنین، قانون نحوه مجازات اشخاصی کـه در امور سمعی و بصری، فعالیت هاي‌ غیر مجاز می نمایند، بررسی کرد. اما، قبل از ان؛ لازم اسـت تا توضیح داد مقصود از تجازو چه می‌باشد.

 

تجاوز جنسی یا زنای بـه عنف، جرمی اسـت کـه در ان؛ مردی با زور و اجبار و اکراه، اندام تناسلی خودرا بـه اندازه ختنه گاه، در آلت تناسلی زن «قُبُل» یا مقعد «دُبُر» او نماید. در چنین شرایطی، میتوان گفت، جرم زنای بـه عنف یا تجاوز، محقق شده اسـت؛ و اگر جرم زنا در زنای بـه عنف یا غیر ان؛ با چهار مرتبه اقرار، شهادت چهار مرد کـه همزمان در صحنه بوده و دخول را دیده اند و علم قاضی اثبات گردد، مرد متجاوز رابا حکم تجاوز در قانون مجازات، روبه‌رو می سازد.

 

شایان ذکر اسـت، بر اساس تبصره 2 ماده 224 قانون مجازات اسلامی، زنا در حالت هاي‌ بیهوشی، خواب یا مستی، با زنی کـه راضی بـه زنای با فرد نباشد نیز در حکم زنای بـه عنف و تجاوز اسـت و مجازات تجاوز را برای مرد متجاوز، در پی دارد. این امر، در زنا از طریق اغفال و فریب دختر نابالغ یا زنا “از طریق ربایش، تهدید و یا ترساندن زن اگر چه موجب تسلیم شدن او شود” نیز مصداق دارد.

 

همچنین، بر اساس ماده ۴ قانون نحوه مجازات اشخاصی کـه در امور سمعی و بصری فعالیت هاي‌ غیر مجاز می نمایند، زنا با دیگری، بر اثر سوء استفاده از آثار مبتذل و مستهجن تهیه شده و تهدید بـه افشاء و انتشار آثار، مجازات زنای بـه عنف را برای مرتکب، در پی خواهد داشت و چنین عملی نیز در حکم تجاوز و زنای بـه عنف اسـت.

 

 

تجاوز دردناک به زن شوهردار 28 ساله در خانه «+جزئیات کامل»

مجازات متجاوز، بر اساس انچه در صدر، بند ت و تبصره 2 ماده 224 قانون مجازات اسلامی آمده، همچنین، ماده 231 این قانون و ماده ۴ قانون نحوه مجازات اشخاصی کـه در امور سمعی و بصری، فعالیت هاي‌ غیر مجاز می نمایند.

تجاوز دردناک به زن شوهردار 28 ساله در خانه «+جزئیات کامل»

علاوه بر اعدام، حسب مورد، پرداخت ارش البکاره و مهرالمثل یا صرفا مهر المثل می باشد کـه در ادامه با ذکر مصادیق و شرایطی کـه ممکن اسـت تجاوز از سوی مرد در ان ها اتفاق افتند، موارد صدور حکم بـه هریک از مجازات هاي‌ مذکور، ذکر میگردد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات