استخدام بادیگارد به خاطر جذابیت جنسی زیاد  + استخدام بادیگارد برای ستاره Onlyfans

استخدام بادیگارد به خاطر جذابیت جنسی زیاد 

اینفلوئنسر جوان از استخدام بادیگارد به خاطر جذابیت جنسی زیاد خودش خبر داد. او می گوید: ویدئوهای سکسی من بسیار محبوب هستند، ئر حدی که مردم مرا تعقیب می کنند. استخدام کردن یک محافظ برای حفظ امنیت من 300 هزار پوند هزینه دارد. بل اولیویا صدها هزار دنبال کننده در پیج های خودش جمع آوری کرده است. این زن جوان می گوید که محتوای او آنقدر “داغ” شده است که به یک بادیگارد نیاز دارد.

 

محتوای سکسی این زن به قدری “داغ” است که مردان در کوچه و خیابان شروع به تعقیب او کردند – و اکنون برای ایمن نگه داشتن او هزاران پوند هزینه دارد. خانم بل اولیویا که اهل منچستر است، یکی از داغ ترین مدل های آنلاین است و صدها هزار دنبال کننده در کانال های خودش جمع آوری کرده است. وی چندی پیش باید یک صورتحساب امنیتی بیش از 300000 پوندی را پرداخت می‌کرد.

 

طی چند ماه گذشته، صورت‌حساب های امنیتی این زن، توسط یکی از شوگر ددی های او پرداخت شده است. اما او اعتراف کرد که در زمانی که بیشتر به آن نیاز داشت، از پرداخت هزینه‌های ذهنی خود صرف نظر کرده است. خوشبختانه، با بالا گرفتن اوضاع، شرکت مدیریت اینفلوئنسر Rebel Agency – که به خانم بل کمک کرد میلیون‌ها دلار از محتوای خود کسب کند.

 

بیشتر بخوانید: بازداشت دختران جوان پس از لخت شدن در فروشگاه + عکس

 

استخدام بادیگارد برای ستاره Onlyfans

شرکت امنیتی ربل ایجنسی، یک بادیگارد جدید برای بل اولیویا استخدام کرد که به تازگی از ارتش بریتانیا بیرون آمده است. بل، 21 ساله، که به لطف پیوندهای تجاری و حساب های کاربری خود در پلتفرم هایی مانند OnlyFans، میلیونر شده است، گفت: من واقعاً از اینکه ربل ایجنسی این صورت حساب را دریافت می کند، راضی هستم. زیرا افراد زیادی به سمت من آمده اند واقعا عجیب و غریب بوده اند.

استخدام بادیگارد به خاطر جذابیت جنسی زیاد 

بل اولیویا می گوید: من هرگز انتظار نداشتم استالکر داشته باشم. اما برخی می گویند که می دانند من کجا زندگی می کنم، بنابراین ممکن است حتی در نهایت نقل مکان کنم. همچنین، بل فکر می کرد همه چیز آنلاین است تا اینکه مورد هدف طرفداران خودش قرار گرفت. اوضاع در ماه‌های اخیر به شدت تغییر کرد و او برای عبور از آن به کمک نیاز داشت.

 

او ادامه داد: آنها از من می خواهند که کارهای منزجر کننده ای انجام دهم که نمی توانم به آنها اشاره کنم – و با توجه به محتوای من چیزهای زیادی می گوید. وحشتناک ترین چیزها وقتی است که می گویند قرار است بیایند و به من سر بزنند و کارهایی با من انجام دهند. حتی در خواب – واقعاً تن من را می لرزاند. واقعا خوشحالم که توانستم امنیت خود را به لطف این آژانس امنیتی حفظ کنم.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی زوج جوان در استادیوم فوتبال + عکس

 

مردان در کوچه خیابان دنبالم راه می روند

بل قبلاً توسط یکی از طرفداران در کوچه ای در منچستر مورد حمله قرار گرفته بود. او گفت که محافظش فوق العاده است و وقتی او در اطرافش بود احساس “واقعاً امن” می کرد. خانم بل، آنقدر پول از مشتری شوگر ددی اش داشت که این محافظ را برای مدتی به پنت هاوس خودش منتقل کرد. وی افزود: من اکنون یک مربی جدید از ربل ایجنسی دارم که حتی بهتر آموزش دیده است و سابقه نظامی دارد.

استخدام بادیگارد به خاطر جذابیت جنسی زیاد دختر جوان

این زن جوان، در مورد تجربیات قبلی خود در مورد استالکرها گفت: الان در منچستر شناخته شده ام، و حتی با وجود اینکه بیشتر تعاملاتم دوستانه است، افراد واقعاً وحشتناکی به سراغم آمدند و تجربیات واقعاً ترسناکی داشتند. یکی از پسرها سعی کرد من را به یک کوچه بکشد. و من بارها تجربه های استالکر داشته ام، یا چیزهایی مانند هدایا و یادداشت های بسیار منحرفانه به خانه ام می رسد.

 

اگر در سایت هایی مانند OnlyFans هستید همه اینها قابل انتظار است. اما من نمی خواهم از ترس امنیت خود در خیابان باشم یا توسط مردانی که آدرس من را می دانند تعقیب شوم. پیام‌های آنلاین نیز که از خط قرمز عبور کردند. باید بگوییم که بل تصمیم گرفت تجربیات خود را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد. این زمانی بود که شوگر ددی اش، به او پیشنهاد داد که محافظ 24 ساعته استخدام کند.

 

بیشتر بخوانید: خاطرات جالب پورن استار سابق که حالا خانه دار است! + عکس

 

پرداخت هزینه های زندگی با 10 دقیقه محتوای سکسی

این ستاره محتوای بزرگسال، برای اولین بار سال گذشته به تیتر خبرها تبدیل شد. در آن زمان، او به خود می بالید که توانسته است قبض های ماهانه خود را با ایجاد 10 دقیقه محتوای سکسی پرداخت کند. اکنون او تمایلی به لاف زدن در مورد درآمد خود ندارد، اما تصور می شود که درآمدش، احتمالاً از مرز 1 میلیون پوند عبور کرده است.

استخدام بادیگارد به خاطر جذابیت جنسی زیاد مدل زیبا و جوان

بل اخیراً برای خود یک مرسدس بنز خرید و می‌گوید که رویای رفتن به توسعه املاک را دارد و می‌خواهد سرمایه‌گذاری در بازار سهام را نیز تجربه کند. اخیراً، او صدها هزار پوند از محتوایی که در اولین “OnlyFans Mansion” در بریتانیا فیلمبرداری کرده بود، به دست آورد. این ملک توسط شرکت، ربل ایجنسی اداره می شود و در مکانی مخفی در حومه انگلیسی قرار دارد.

 

بل گفت: من از محتوایی که در چند روز در عمارت فیلمبرداری کردم، ثروت زیادی به دست آوردم. سازندگان محتوا مانند من به تجهیزات زیادی در عمارت دسترسی پیدا می کنند و در چند روز در آنجا مطالبی به ارزش هفته ها را به ثبت می رسند.همچنین لذت جمع شدن سازندگان برای فیلمبرداری وجود دارد. عمارت ایده درخشانی است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات